BADANIA I RAPORTY

BADANIA MARKETINGOWE Badania marketingowe są kluczową częścią wiedzy o marketingu. Polecamy najlepsze badania i raporty z branży marketingowej, dzięki którym poznacie lepiej świat reklamy i marketingu. Przedstawiamy panujące trendy w reklamie off i online, opisujemy najważniejsze badania ze świata i z Polski, z wielu istotnych branż. Omawiamy badania i raporty trendów technologicznych z firm badawczych (np. TNS Global, Delloite), przedstawiamy też trendy wyszukiwań dla popularnych słów kluczowych prezentowanych i wyszukiwanych przez użytkowników internetu. Dla branży e-commerce przedstawiamy badania przeprowadzane na klientach, dotyczące zakupów w internecie. Przedstawiamy trendy w social media – najlepsze profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Instaagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter. Dzięki naszym publikacjom poszerzysz swoją wiedzę.

Random entry RSS

  • michał górecki

    Opublikowano w:

    Michał Górecki nie zostawił suchej nitki na branży mediowej i clickbaitach

    Przez całe lata unikałem Adblocka. Serio, nie używałem go. Pracowałem w branży reklamowej, chciałem wiedzieć co dzieje się w reklamie, dodatkowo poczuwałem się do tego, by je widzieć – napisał na Facebooku Michał Goo Górecki, by chwilę później dodać, że czara goryczy się przelała. Dalej jest już tylko lepiej. Mediom oberwało się za clickbaity i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Korzystanie z internetu w Polsce - badania CBOS

    Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta w Polsce dwie trzecie dorosłych (67%) – minimalnie więcej niż w roku ubiegłym – takie informacje przedstawia najnowsze badanie internautów przeprowadzone przez CBOS. Wprawdzie wzrost liczby użytkowników, który obserwujemy w ostatnich latach, nie jest już – ze zrozumiałych względów – tak spektakularny jak w ubiegłej dekadzie, jednak warto […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czego szukają w google młodzi rodzice?

    Coraz częściej poszukując wiadomości na temat opieki nad dziećmi czy rozrywki dla rodziny korzystają oni z urządzeń mobilnych – liczba zapytań na ten temat pochodząca ze smartfonów zwiększyła się aż o 56% w ciągu roku. Analiza danych z wyszukiwarki Google wskazuje, że tendencja ta może jeszcze przybrać na sile w nadchodzącym sezonie letnim, bowiem w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    LuxHub prezentuje wyniki badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce

    LuxHub, dedykowana komunikacji marek luksusowych struktura w Havas Media Group, przeprowadził unikalne badanie jakościowe dotyczące polskich affluentów. Wyniki badania zostały dziś przedstawione podczas konferencji Polish Luxury Market Summit 2017. Celem badania Obraz Zamożnego Konsumenta w Polsce jest poznanie i zrozumienie polskiego „affluenta” z perspektywy prowadzenia skierowanej do niego komunikacji marketingowej. Badanie obejmuje takie zagadnienia jak […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sektor Podróże i Turystyka tnie wydatki reklamowe

    W pierwszym kwartale 2017 roku reklamodawcy z sektora Podróże i Turystyka (PiT) przeznaczyli na promocję blisko 40,4 mln zł, o około 6 mln mniej niż rok wcześniej, co stanowi spadek o ok. 13% – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia. Najwięcej na reklamę wydała branża gastronomiczna – 17,2 mln zł (43% SOS całego sektora PiT), przed […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampanie AdWords w e-commerce

    Reklama w wyszukiwarce jest jedną z podstawowych metod promocji sklepów internetowych. Z danych platformy Shoper wynika jednak, że tego typu działania prowadzi jedynie co drugi e-sklep. Powodem jest brak środków i doświadczenia. 56 proc. e-sklepów nigdy nie prowadziło kampanii AdWords – tak wynika z danych platformy Shoper. Tymczasem wyszukiwarka to miejsce, od którego klient bardzo […]

    Czytaj więcej

  • mobile e-commerce

    Opublikowano w:

    Jaki „mobile” dla „e-commerce?

    Zyskują na popularności i powszechności, a firmy coraz częściej decydują się na nie chcąc dostarczyć użytkownikom komfort korzystania z platformy, który… od dawna mogą znaleźć już u konkurencji. Mobile to jednak nie tylko użyteczność – to interesująca forma promocji, nowy kanał sprzedaży i większy zasięg dotarcia do nas potencjalnych klientów. Może pora przestać myśleć o […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    PizzaPortal z kampanią na Wykop.pl [case study]

    Ciekawe case study z kampanii przeprowadzonej przez pizzaportal.pl na portalu społecznościowym Wykop.pl. CEL KAMPANII wzrost sprzedaży wzrost świadomości marki ZAŁOŻENIA KAMPANII PizzaPortal.pl wraz z serwisem Wykop.pl są organizatorem największej rywalizacji miast w kraju o nazwie PizzaPortalChallenge. Przez miesiąc czasu zbieramy i zliczamy wszystkie zamówienia złożone na stronie pizzapotal.pl z kodem rabatowym WYKOP, który wynosi 5%. […]

    Czytaj więcej

  • reklamy internetowe

    Opublikowano w:

    Kto najczęściej klika w internetowe reklamy?

    W reklamy online najczęściej klikają internauci z Ukrainy, najrzadziej użytkownicy sieci z Chorwacji. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wśród wykorzystywanych formatów reklam dominują banery. Komputery osobiste i laptopy to urządzenia, na których niezmiennie jest najwięcej emisji reklam. Jak na tle innych krajów wypada Polska? Sprawdź w najnowszym raporcie Gemiusa. Analizie poddano dane z raportu gemiusAdMonitor, obejmującego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Maciek Sawicki (Foszer Sawicki) z najlepszą prelekcją na #SMConvent

    Tegoroczny Social Media Convent przepełniony był prelekcjami, w czasie których przekazywano wiedzę na temat praktycznie każdego aspektu social media. Dopisali także interesujący prelegenci – mogliśmy posłuchać zarówno ekspertów jak Monika Czaplicka, jak i obejrzeć występy znanych osobistości (Robert Biedroń), czy gości zza granicy (Ian Anderson Gray, Hermione Way). Dwudniowy program był na tyle różnorodny, że […]

    Czytaj więcej