Social media

Random entry RSS

  • michał górecki

    Opublikowano w:

    Michał Górecki nie zostawił suchej nitki na branży mediowej i clickbaitach

    Przez całe lata unikałem Adblocka. Serio, nie używałem go. Pracowałem w branży reklamowej, chciałem wiedzieć co dzieje się w reklamie, dodatkowo poczuwałem się do tego, by je widzieć – napisał na Facebooku Michał Goo Górecki, by chwilę później dodać, że czara goryczy się przelała. Dalej jest już tylko lepiej. Mediom oberwało się za clickbaity i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Maciek Sawicki (Foszer Sawicki) z najlepszą prelekcją na #SMConvent

    Tegoroczny Social Media Convent przepełniony był prelekcjami, w czasie których przekazywano wiedzę na temat praktycznie każdego aspektu social media. Dopisali także interesujący prelegenci – mogliśmy posłuchać zarówno ekspertów jak Monika Czaplicka, jak i obejrzeć występy znanych osobistości (Robert Biedroń), czy gości zza granicy (Ian Anderson Gray, Hermione Way). Dwudniowy program był na tyle różnorodny, że […]

    Czytaj więcej

  • post robert lewandowski

    Opublikowano w:

    Post na Facebooku wart pół miliona złotych

    W ciągu niecałych 24 godzin od opublikowania na facebookowej stronie Roberta Lewandowskiego posta informującego o tym, że został ojcem, zdobył on już ponad 400 tysięcy interakcji. By osiągnąć taki wynik, reklamodawca musiałby wydać pół miliona złotych! Aktualna liczba interakcji w momencie pisania tego artykułu wynosi łącznie 417 583: 389 404 reakcji, 18 552 komentarzy, 9 627 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Snapchat vs Instagram Stories

    Powielona ze Snapchata funkcjonalność Instagram Stories wydaje się być sukcesem, co staje się dla Snapchata dość dużym zagrożeniem, bo przecież jest to driver Snapchata, który miał sprawić, że użytkownicy będą przywiązani do aplikacji. W kwietniu z Instagram Stories skorzystało 200 mln użytkowników, podczas gdy ze Snapchata około 160-170 mln. Jest to o tyle niepokojące zwłaszcza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Instagram – ostatnie zmiany i prognozy

    Instagram bardzo szybko zyskuje na popularności, co potwierdza ciągle wzrastająca liczba jego użytkowników. Jednocześnie coraz wyraźniej rysuje się potencjał sprzedażowy tej platformy, która od pewnego czasu zaskakuje także ilością zmian. Jaka przyszłość czeka Instagram i co wynika z wprowadzonych niedawno funkcjonalności? Ewolucja platformy Instagram jest coraz istotniejszą platformą społecznościową. Wynika to chociażby ze stale rosnącej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Internet jeszcze nigdy nie był tak społeczny. Raport comScore

    Na każdych pięć minut spędzonych w internecie jedną poświęcamy na social networking- wynika z raportu “2016 Cross-Platform Future in Focus” przygotowanego przez analityków z firmy comScore. Dzięki autorskiemu systemowi pomiarowemu wykorzystującemu dane demograficzne, informacje o wejściach na różne platformy, zaangażowaniu i ruchowi na ponad 3000 000 portalach i serwisach udało się uzyskać szereg informacji zarówno […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Duda vs Lewy: twitterowy raport listopadowy Sotrendera

    Sotrender właśnie opublikował najnowszy raport, w którym podsumowane zostały trendy na polskim Twitterze w listopadzie. Sprawdzamy kto odnotowął największy wzrost zainteresowania, jakie były najpopularniejsze hasztagi i która grupa wiekowa zdominowała to medium. Tegoroczny listopad w mediach zdominował temat imigrantów i ataków terrorystycznych w Paryżu. Tragiczne wydarzenia wstrząsnęły większością obywateli Europy i wzbudzały emocje, wiele osób […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polscy spece od ubezpieczeń, słodyczy, piwa, radiostacje i centra handlowe w świecie YouTube. Kto wypadł blado, a kto rządzi? [Raport MUSE]

    Muse – eksperci od badania YouTube`a i prowadzenia kampanii wideo opublikowali właśnie nowy raport analizujący działania wideomarketingowe w kolejnych pięciu branżach. Wnioski są zaskakujące. To piąty z cyklu raportów publikowanych co miesiąc przez dynamicznie rozwijającą się polską firmę. W poprzednich publikacjach eksperci z Muse analizowali YouTube`ową aktywność takich branży jak ogrodnicza, telewizyjna, kosmetyczna, macierzyńska, motoryzacyjna, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bez Snickersa nie jesteś YouTuberem

    Snickers od kilku lat promuje się hasłem „Gdy jesteś głodny nie jesteś sobą”. W nawiązaniu do niego przygotowana została kampania z udziałem vlogerów z ośmiu krajów, którzy prowadzą popularne kanały poradnikowe. YouTuberzy nagrali filmy, w których zachowują się w nietypowy dla siebie sposób. Przykładowo, artysta Leonardo Pereznieto, który słynie z fotorealistycznych rysunków, szkicuje twarz niczym […]

    Czytaj więcej