Social media

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Bez Snickersa nie jesteś YouTuberem

    Snickers od kilku lat promuje się hasłem „Gdy jesteś głodny nie jesteś sobą”. W nawiązaniu do niego przygotowana została kampania z udziałem vlogerów z ośmiu krajów, którzy prowadzą popularne kanały poradnikowe. YouTuberzy nagrali filmy, w których zachowują się w nietypowy dla siebie sposób. Przykładowo, artysta Leonardo Pereznieto, który słynie z fotorealistycznych rysunków, szkicuje twarz niczym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Te słowa zwiększają wskaźnik otwarć maili

    Decyzje o tym, czy mail jest wart otwarcia lub wrzucenia do kosza, zazwyczaj podejmujemy na podstawie nagłówka. Z tego względu ważne jest, żeby dobrze go skonstruować, a użycie odpowiednich sformułowań może zwiększyć szanse na sukces. Agencja Campaign Monitor specjalizująca się w e-mail marketingu wyłoniła 15 najskuteczniejszych słów w tej dziedzinie. Żeby to zrobić, konieczne było […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kontakt z bankiem na Facebooku? Lubię to!

    Banki mają łącznie ponad 1,3 mln fanów na Facebooku – w ciągu roku, w porównaniu do stanu na koniec 2013 roku, ich liczba wzrosła niemal dwukrotnie. Organizatorzy plebiscytu Złoty Bankier 2013 i eksperci z Sotrender analizują, jak wygląda komunikacja banków w social media. Przybywa klientów, dla których podstawową formą kontaktu z bankiem są media społecznościowe. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dla blogerów: Jak mierzyć zaangażowanie Twoich użytkowników? Wykorzystaj tajną broń: Google Analytics

    Nadszedł czas, w którym bloger musi być nie tylko pasjonatem, ale też trochę fotografem, copywriterem, specjalistą od mediów społecznościowych czy specem od SEO. Powinien być także trochę analitykiem, albo przynajmniej mieć u boku kogoś, kto takim analitykiem jest. O zaletach z wykorzystania Google Analytics przez blogerów pisze Elżbieta Brzóz, Marketing & Pr Specialist w firmie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    9 prawd o świątecznych zakupach

    „Cała prawda o zakupach” to kompleksowe badanie, którego wyniki McCann Truth Central ogłosi w marcu 2014 roku. Obejmie ono najważniejsze trendy zakupowe, motywacje i zwyczaje związane z robieniem zakupów we wszystkich możliwych kontekstach, w różnych kręgach kulturowych. Jak będą wyglądały tegoroczne zakupy świąteczne? Bardzo mobilnie i bardzo internetowo – bo nasi konsumenci coraz bardziej rozumieją […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Szukasz pracy w social media? Poznaj wymagania pracodawców

    Poukładany erudyta z lekkim piórem i dobrą znajomością branży – właśnie taki obraz wzorcowego pracownika mediów społecznościowych wyłania się z analizy przeprowadzonej przez Akademię Socjomanii. W badaniu wzięto pod lupę wymagania zawarte w 100 ofertach pracy, które pojawiły się na rynku w lipcu tego roku. Analiza nie pozostawia wątpliwości – podstawowymi kryteriami są wiedza z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rodzice epoki Facebooka

    Nie mówią, nie potrafią pisać i czytać, a już są online – rodzice na całym świecie, głównie za sprawą Facebooka, bardzo wcześnie wprowadzają swoje maluchy do wirtualnego świata. O czym najczęściej piszą rodzice w social media, gdzie i kiedy zamieszczają posty zbadał pierwszy prywatny serwis społecznościowy dziecka, Kidla.pl, we współpracy z Brand24. Portale społecznościowe, które […]

    Czytaj więcej

  • social media strategy_Rosaura Ochoa_cc_flickr

    Opublikowano w:

    Jak znajdować lidy za pośrednictwem mediów społecznościowych?

    To, czy działania w mediach społecznościowych przekładają się bezpośrednio na sprzedaż pozostaje kwestia dyskusyjna, jednak jedno nie ulega wątpliwości – obecność na serwisach tego typu pozwala zbudować pozytywny wizerunek i zdobyć zaufanie potencjalnych klientów. Jak działać w mediach społecznościowych, by zmienić fanów w leady? Odpowiedzi an to pytanie udzieli najnowszy artykuł w serwisie Netresearch.  

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Gole, wzrosty i wiosenne nowości, czyli Maj 2013 w Fanpage Trends

    Sotrender opublikował najnowsze, majowe wydanie cyklicznego raportu Fanpage Trends, w którym przedstawione zostały szczegółowe statystyki stron z 39 kategorii, skomentowane przez ekspertów z 33 branż. Maj na Facebooku w Polsce zdominowany został przez Lewandowskiego, nowego operatora telekomunikacyjnego Nju mobile oraz podsumowania przygotowane przez samego Facebooka. Sportowe emocje Lewandowski osiąga na Facebooku sukcesy równie spektakularne jak na […]

    Czytaj więcej