Social media

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Internet jeszcze nigdy nie był tak społeczny. Raport comScore

    Na każdych pięć minut spędzonych w internecie jedną poświęcamy na social networking- wynika z raportu “2016 Cross-Platform Future in Focus” przygotowanego przez analityków z firmy comScore. Dzięki autorskiemu systemowi pomiarowemu wykorzystującemu dane demograficzne, informacje o wejściach na różne platformy, zaangażowaniu i ruchowi na ponad 3000 000 portalach i serwisach udało się uzyskać szereg informacji zarówno […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Duda vs Lewy: twitterowy raport listopadowy Sotrendera

    Sotrender właśnie opublikował najnowszy raport, w którym podsumowane zostały trendy na polskim Twitterze w listopadzie. Sprawdzamy kto odnotowął największy wzrost zainteresowania, jakie były najpopularniejsze hasztagi i która grupa wiekowa zdominowała to medium. Tegoroczny listopad w mediach zdominował temat imigrantów i ataków terrorystycznych w Paryżu. Tragiczne wydarzenia wstrząsnęły większością obywateli Europy i wzbudzały emocje, wiele osób […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polscy spece od ubezpieczeń, słodyczy, piwa, radiostacje i centra handlowe w świecie YouTube. Kto wypadł blado, a kto rządzi? [Raport MUSE]

    Muse – eksperci od badania YouTube`a i prowadzenia kampanii wideo opublikowali właśnie nowy raport analizujący działania wideomarketingowe w kolejnych pięciu branżach. Wnioski są zaskakujące. To piąty z cyklu raportów publikowanych co miesiąc przez dynamicznie rozwijającą się polską firmę. W poprzednich publikacjach eksperci z Muse analizowali YouTube`ową aktywność takich branży jak ogrodnicza, telewizyjna, kosmetyczna, macierzyńska, motoryzacyjna, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bez Snickersa nie jesteś YouTuberem

    Snickers od kilku lat promuje się hasłem „Gdy jesteś głodny nie jesteś sobą”. W nawiązaniu do niego przygotowana została kampania z udziałem vlogerów z ośmiu krajów, którzy prowadzą popularne kanały poradnikowe. YouTuberzy nagrali filmy, w których zachowują się w nietypowy dla siebie sposób. Przykładowo, artysta Leonardo Pereznieto, który słynie z fotorealistycznych rysunków, szkicuje twarz niczym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Te słowa zwiększają wskaźnik otwarć maili

    Decyzje o tym, czy mail jest wart otwarcia lub wrzucenia do kosza, zazwyczaj podejmujemy na podstawie nagłówka. Z tego względu ważne jest, żeby dobrze go skonstruować, a użycie odpowiednich sformułowań może zwiększyć szanse na sukces. Agencja Campaign Monitor specjalizująca się w e-mail marketingu wyłoniła 15 najskuteczniejszych słów w tej dziedzinie. Żeby to zrobić, konieczne było […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kontakt z bankiem na Facebooku? Lubię to!

    Banki mają łącznie ponad 1,3 mln fanów na Facebooku – w ciągu roku, w porównaniu do stanu na koniec 2013 roku, ich liczba wzrosła niemal dwukrotnie. Organizatorzy plebiscytu Złoty Bankier 2013 i eksperci z Sotrender analizują, jak wygląda komunikacja banków w social media. Przybywa klientów, dla których podstawową formą kontaktu z bankiem są media społecznościowe. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dla blogerów: Jak mierzyć zaangażowanie Twoich użytkowników? Wykorzystaj tajną broń: Google Analytics

    Nadszedł czas, w którym bloger musi być nie tylko pasjonatem, ale też trochę fotografem, copywriterem, specjalistą od mediów społecznościowych czy specem od SEO. Powinien być także trochę analitykiem, albo przynajmniej mieć u boku kogoś, kto takim analitykiem jest. O zaletach z wykorzystania Google Analytics przez blogerów pisze Elżbieta Brzóz, Marketing & Pr Specialist w firmie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    9 prawd o świątecznych zakupach

    „Cała prawda o zakupach” to kompleksowe badanie, którego wyniki McCann Truth Central ogłosi w marcu 2014 roku. Obejmie ono najważniejsze trendy zakupowe, motywacje i zwyczaje związane z robieniem zakupów we wszystkich możliwych kontekstach, w różnych kręgach kulturowych. Jak będą wyglądały tegoroczne zakupy świąteczne? Bardzo mobilnie i bardzo internetowo – bo nasi konsumenci coraz bardziej rozumieją […]

    Czytaj więcej