Informacje prasowe

Random entry RSS

  • mobile e-commerce

    Opublikowano w:

    Jaki „mobile” dla „e-commerce?

    Zyskują na popularności i powszechności, a firmy coraz częściej decydują się na nie chcąc dostarczyć użytkownikom komfort korzystania z platformy, który… od dawna mogą znaleźć już u konkurencji. Mobile to jednak nie tylko użyteczność – to interesująca forma promocji, nowy kanał sprzedaży i większy zasięg dotarcia do nas potencjalnych klientów. Może pora przestać myśleć o […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marta Głowacka w dziale strategii Isobar Polska

    Na stanowisku strategy plannera będzie wspierać dział strategii w przygotowywaniu konceptów strategicznych dla klientów agencji. Głowacka doświadczenie zdobywała w Phenicoptere, startupie z branży kosmetycznej, gdzie przez ostatni rok pracowała na stanowisku marketing online managera. Do jej obowiązków należała realizacja działań z zakresu online marketingu, social media oraz współpraca z infuencerami. Przez ponad 3 lata pracowała również, jako social media specialist i copywriter, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    PizzaPortal z kampanią na Wykop.pl [case study]

    Ciekawe case study z kampanii przeprowadzonej przez pizzaportal.pl na portalu społecznościowym Wykop.pl. CEL KAMPANII wzrost sprzedaży wzrost świadomości marki ZAŁOŻENIA KAMPANII PizzaPortal.pl wraz z serwisem Wykop.pl są organizatorem największej rywalizacji miast w kraju o nazwie PizzaPortalChallenge. Przez miesiąc czasu zbieramy i zliczamy wszystkie zamówienia złożone na stronie pizzapotal.pl z kodem rabatowym WYKOP, który wynosi 5%. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

     K2 ponownie dla MTV Polska… „Taki Lajf”

    Po sukcesie zrealizowanej na początku 2017 roku przez K2 promocji siódmego sezonu „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy” stacja MTV Polska powierzyła agencji wsparcie swojej nowej produkcji – „Taki Lajf”. Zakres współpracy objął opracowanie koncepcji kreatywnej spotu TV, jego realizację oraz przygotowanie kampanii digitalowej. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Starcom Polska, a produkcję spotu zlecono […]

    Czytaj więcej

  • blame us

    Opublikowano w:

    CrossEyes z agencją Blame Us

    Do grona klientów agencji Blame Us dołączyła duńska marka CrossEyes, będąca producentem oprawek i okularów korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych, a także posiadająca własną sieć salonów optycznych. Agencja zajmie się działaniami media i public relations oraz obsługą kanałów social media. Współpraca rozpoczęła się w maju b.r. Blame Us to agencja specjalizująca się w działaniach media i public […]

    Czytaj więcej

  • kampania społeczna lgbt

    Opublikowano w:

    K2 autorem kampanii poświęconej przemocy domowej wobec osób LGBT

     Autorem organizowanej przez Stowarzyszenie Lambda Warszawa oraz współfinansowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa kampanii jest agencja K2, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka. Kampania „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, skierowana jest do osób LGBT dotkniętych przemocą domową, jej sprawców oraz świadków. Ideą kampanii jest ukazanie komunikacji  w rodzinach, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Szkoła żeglarska znalazła prosty i skuteczny sposób na promocję Mazur i idei żeglarstwa

    Już po raz drugi z rzędu załoga Szwagrów sięgnęła po tytuł Mistrza Polski Regat YouTuberów  o Puchar Róży Wiatrów. Do rywalizacji włączyło się w sumie aż 50 twórców, a walka trwała do ostatnich metrów. Regaty zakończyły się remisem punktowych pomiędzy załogą Śmiechawy i Cyber Mariana, a ekipą 5sposobów z Kuzynem Hindusem. Jednak o triumfie Szwagrów […]

    Czytaj więcej

  • publicis

    Opublikowano w:

    Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wracają!

    Po pięciu latach przerwy Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański wracają do działu kreacji agencji reklamowej Publicis. Bartosz Jeglejewski objął funkcję Senior Copywritera, a Tomasz Ziemiański Senior Art Directora. Jako team kreatywny pracują ze sobą od 8 lat. Do Publicis Poland wrócili z agencji Scholz&Friends Warszawa. W swoim dorobku mają kampanie reklamowe przygotowywane m.in. dla Opla, Vectry, PGE, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wystartowała kampania PKO Banku Polskiego Mój bank działa na Moje konto

    Wczoraj rozpoczęła się kampania promująca pożyczki dla przedsiębiorstw PKO Banku Polskiego pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. PKO Bank Polski rozpoczął działania promujące pożyczkę na rozwój firmy pod hasłem „MÓJ BANK DZIAŁA NA MOJE KONTO” z przekazem „POŻYCZKA NA ROZWÓJ FIRMY NAWET W […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Małgorzata Szerenos i Małgorzata Leszkiewicz w Ogilvy & Mather

    W Dziale Client Service miały miejsce także awanse: Mateusz Borys awansował na stanowisko Account Supervisora, a Magdalena Słomka-Żurawska oraz Małgorzata Trzepałka zostały Account Managerami. Małgorzata Szerenos ma ponad 17-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez 14 lat pracowała w Havas Warsaw (dawniej Euro RSCG), z czego ostatnie 6 lat na stanowisku Group Account Directora. Do Ogilvy […]

    Czytaj więcej