Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Group One zdobywa aż 11 nominacji w konkursie Effie Awards

    Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna w Polsce, otrzymała w sumie aż 11 nominacji do Effie Awards 2017, najważniejszego konkursu branżowego, który nagradza najbardziej efektywną komunikację marek. Spółki Group One są jednymi z najczęściej nominowanych w konkursie. Najwięcej nominacji – bo aż 5 przypadło agencji kreatywnej Gong – która z tym wynikiem jest w czołówce […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Aplikacja szpiegująca dziecko czy realna pomoc dla rodziców?

    Według polskiego prawa dziecko, które ukończyło 7 lat może samodzielnie poruszać się po mieście. Młodszemu musi towarzyszyć osoba, która ukończyła co najmniej 10 lat. Prawo a dojrzałość do takiej samodzielności nie są jednak równoznaczne. To rodzice najlepiej wiedzą, czy i w jakim stopniu dziecko jest na nią gotowe. Wrzesień to dobry moment, by przetestować zarówno […]

    Czytaj więcej

  • karolina chojnowska

    Opublikowano w:

    Karolina Chojnowska w TalentMedia

    TalentMedia wzmacnia dział odpowiedzialny za współpracę z agencjami i domami mediowymi. Od września do zespołu dołączyła Karolina Chojnowska i objęła stanowisko Agency Sales Managera. W nowej agencji wesprze rozwój jednej z kluczowych struktur agencji. Chojnowska pierwsze kroki w branży marketingowej stawiała w agencjach specjalizujących się w SEO i Social Mediach. Do TalentMedia przechodzi bezpośrednio z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nominacje 18. edycji konkursu SAR Effie Awards

    85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe projektów. Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zostało zgłoszonych 219 prac w 24 kategoriach, co oznacza o 11.5 % więcej w porównaniu z zeszłym rokiem. Spośród zgłoszonych kampanii jury przyznało 85 nominacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zwierzęta też potrzebują kampanii

    Skala bezdomności zwierząt w Polsce jest ogromna. Według szacunków ponad 100 tys. zwierzaków przebywających w schroniskach czeka na nowego właściciela. Dlatego tak istotne jest, aby nagłaśniać problem porzuconych, niechcianych zwierząt i promować odpowiedzialną adopcję. Z tą myślą powstał kolejny spot prezentujący Adopciaki – program fundacji Viva!, w który zaangażowała się marka PURINA. Koncepcję najnowszego spotu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Vizeum Polska dla Miss Dior

    Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska). Ruszyła polska odsłona kampanii wspierającej nową odsłonę zapachu Miss Dior Eau de Parfum, którego ambasadorką jest Natalie Portman. Spot będzie emitowany do końca września w wybranych stacjach TV […]

    Czytaj więcej

  • melania trump

    Opublikowano w:

    Melania Trump w kampanii szkoły językowej

    The American Institute – jedna ze szkół językowych w Chorwacji przekonuje ludzi, że warto się uczyć języków. Jako przykład podaje Melanię Trump i informuje, że to właśnie dzięki swojej znajomości angielskiego Melania stała się Pierwszą Damą w Stanach Zjednoczonych. W opublikowanym przez szkołę poście na Facebooku widać wielki billboard z uśmiechniętą Melanią na tle amerykańskiej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Bądź mądry” powraca – dziewięcioro blogerów wspólnie z Kompanią Piwowarską zachęca do odpowiedzialnej konsumpcji

    Rok po starcie kampanii „Bądź mądry”, organizowanej przez Kompanię Piwowarską, ruszyła jej czwarta odsłona, która jednocześnie jest powrotem do pierwotnej formuły akcji. Dziewięcioro popularnych blogerów, koszulki z humorystycznymi, nieco prowokacyjnymi hasłami i krótkie, zabawne filmy – wszystko po to, by promować odpowiedzialną konsumpcję alkoholu. Czwarta edycja „Bądź mądry” wystartowała 9 września. W ruch ponownie poszły […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ile można zarobić na afiliacji? [case study Convertiser + blog FanBoy]

    Afiliacja często kojarzy się z działaniami długoterminowymi, zaplanowanymi i poprzedzonymi skrupulatnymi analizami. To wszystko prawda! Jednak raz na jakiś czas przytrafia się współpraca, która wynikami zaskakuje obie strony. Tak właśnie stało się w połączeniu sieci afiliacyjnej Convertiser z blogerem z branży elektronicznej – FanBoy’em. Dzięki wiedzy, pasji i zaangażowanej społeczności zaczął zarabiać na tym, co […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    eBay z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

    eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, startuje w Polsce z nową kampanią „Kupuj kolorowo”. Oferując już ponad miliard produktów na swojej platformie, eBay chce zachęcić kupujących do realizacji życiowych pasji i podkreślić indywidualny charakter każdych zakupów. Kampania, która spotkała się już z pozytywnym odbiorem m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Australii, od […]

    Czytaj więcej