Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Rośnie liczba polskich podcastów w Spotify – czego warto słuchać

    Od 2017 roku obserwujemy gwałtowny wzrost popularności podcastów na platformie Spotify – w ciągu jednego roku ich słuchalność wzrosła na całym świecie oponad 350%. Zainspirowane tym wzrostem, Spotify pracuje narzędziami dla podcasterów. Jednym z nich jest Spotify for Podcasters – specjalna platforma, która pozwala twórcom podcastów łatwo udostępniać swoje treści gronu ponad 191 milionów słuchaczy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wdrożenie e-sklepu – łatwo, prosto i przyjemnie? Czy to możliwe?

    Na polskim rynku, pod koniec stycznia 2018 roku, było zarejestrowanych ponad 29 tysięcy e-sklepów.[1] Prawie 1/3 z nich pozostaje w „uśpieniu”, ale jak się temu nie dziwić? Wdrożenie dobrze działającego projektu e-sklepu, zgodnie z wcześniej określonym terminem, to nie lada wyzwanie, szczególnie dla początkujących. Na szczęście prawie każdy tego typu projekt można włożyć w ramy pewnego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zwycięzcy drugiej edycji JustBrief wyłonieni

    W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez UberEats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio pierwszego zrealizowanego projektu zwycięski zespół otrzymał 10 tysięcy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jesteś zagrożonym gatunkiem

    2012 Agency autorem kampanii WWF na COP24 Na czas trwającego właśnie w Katowicach szczytu klimatycznego ONZ COP24 pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy – to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency. Celem kampanii jest szerokie uświadomienia realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi. Na potrzeby kampanii […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy Polacy słuchają podcastów? Pierwsze badanie zjawiska podecastów

    Połowa polskich internautów deklaruje, że zna pojęcie podcastu, ale pierwsze badanie tego zjawiska w naszym kraju pokazuje, że wciąż sięgamy po nie rzadziej niż za oceanem. Storytel Polska zamierza to zmienić. Nikt do tej pory nie badał zjawiska podcastów w Polsce. Dlatego wyniki pierwszego takiego badania* warto porównać z zachodnimi trendami. Według badań Nielsen przeprowadzonych na zlecenie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kawa i kultura – niestandardowe działania marketingowe Etno Cafe

    Etno Cafe to polska marka kawowa, która od początku swojej działalności stawia na niestandardowe działania marketingowe. Wspiera lokalne inicjatywy kulturalne i promuje początkujących, nierzadko off-owych artystów. Misja Etno Cafe to dużo więcej, niż spotkania przy dobrej kawie. Przestrzenie kawiarni to miejsca, w których odbywają się wernisaże, wystawy czy kameralne koncerty. Marka dostarcza dobrą energię na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Żeby Cię lepiej widzieć: kampania świąteczna Empiku

    Prowadząc bajkową narrację, Empik porusza w swojej wizerunkowej reklamie istotny społecznie temat zachowania zdrowej równowagi między światem wirtualnym a rzeczywistym. Za kreację reklamy „Żeby Cię lepiej widzieć” odpowiada Leo Burnett, kampania 360 obejmuje działania w prasie, TV, kinie, radiu, social mediach i digitalu. Spot ubarwia postać Baby-Jagi granej przez Helenę Norowicz, a muzykę do całej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    3. edycja kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”

    Ruszyła trzecia już edycja kampanii społecznej IKEA „Zabawa to poważna sprawa”. Firma od lat działa na rzecz zapewnienia dzieciom z całego świata prawa do rozwoju, wiedząc, że zabawa edukuje, pozwala prawidłowo dojrzewać i daje poczucie szczęścia. Tym razem włącza się również w listopadowe obchody Globalnego Miesiąca Zabawy, łącząc siły z Lego Foundation, markami Unilever – […]

    Czytaj więcej

  • account dyrektor k2

    Opublikowano w:

    Marta Krakowska – Sochacz nową account directorką w K2

    Z początkiem listopada br. agencja K2 zyskała nową account directorkę. Na wspomniane wyżej stanowisko awansowała Marta Krakowska – Sochacz. Krakowska – Sochacz objęła zarządzanie siedmioosobowym zespołem accounckim, który odpowiada za obsługę m.in. PGE, CEDC (Żubrówka Biała, Żubrówka Czarna, Żubrówka Bison Grass, Husaria), H&M, Jovi (Lactalis), Flying Tiger Copenhagen oraz jednej z najbardziej rozpoznawalnych platform VOD […]

    Czytaj więcej