Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Minimalistyczna kampania McDonald's

    Ostatnia kampania McDonald’s we Francji została przygotowana przez TBWA.  Trzy plakaty i trzy produkty – frytki, hamburger i nuggetsy. Plakaty są bardzo proste w formie i treści, widzimy na nich tylko pudełko, bez zbędnych dodatkowych logo i treści.       Agencja: TBWA\Paryż Executive Creative Director: Benjamin Marchal & Faustin Claverie Art Director: Margaux Chalard […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Jońca dla Biedronki

    Od 12 października „Biedronka smakuje domem” – i to nie tylko w sklepach należących do sieci, ale też w mediach, w których rozpocznie się ogólnopolska kampania marketingowa promująca polską kuchnię. Składają się na nią spoty reklamowe i materiały drukowane, humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio oraz seria okolicznościowych […]

    Czytaj więcej

  • belfer

    Opublikowano w:

    Havas Media promuje drugi sezon serialu Belfer

    Trwa kampania promująca drugi sezon serialu BELFER, oryginalnej produkcji CANAL+. Media do kampanii częściowo zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. 22 października o godzinie 21:30 startuje drugi sezon najchętniej oglądanego serialu emitowanego na antenie CANAL+, BELFER. Pierwsza część produkcji, emitowana w ubiegłym roku zgromadziła przed telewizorami rekordową widownię, a finał serii oglądało blisko 462 000 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zalando wchodzi na rynek kosmetyczny

    Wiosną 2018 roku Zalando wejdzie na rynek kosmetyczny, zapewniając pełen asortyment kosmetyków do pielęgnacji skóry i włosów, perfum, narzędzi oraz akcesoriów kosmetycznych. Podobnie, jak w przypadku sprzedaży produktów modowych, nowa kategoria artykułów będzie dostępna we wszystkich wariantach cenowych.   Branża kosmetyczna jest naturalnym krokiem w rozwoju Zalando – dopełni obecny asortyment i wzmocni pozycję firmy jako […]

    Czytaj więcej

  • wykreślona warszawa

    Opublikowano w:

    Wykreślona Warszawa i Run Like Hero wśród zwycięskich projektów Filmteractive Market 2017

    Nagrodę główną Filmteractive Market 2017 (8 000 pln), sfinansowaną ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zdobył projekt Wykreślona Warszawa. Jurorzy przyznali również wyróżnienia – zdobyły je projekt Run Like Hero oraz Wirtualny przewodnik dla osób z autyzmem nagrodzone zaproszeniami na MIPTV 2018. Tegoroczna edycja obfitowała w projekty o zróżnicowanej tematyce i zaawansowaniu technologicznym. To […]

    Czytaj więcej

  • Trzymaj Pion

    Opublikowano w:

    Dlaczego Z Dupy i Jelenie Jaja trzymają pion?

    Ruszył rok akademicki. Stos książek i długie wykłady, ale też mnóstwo dobrej zabawy! Nowi znajomi, kluby, domówki, wspólne wyjścia na piwo – wiele możliwości i wiele pokus. Jak odnaleźć się w szalonym świecie młodych imprezowiczów, podpowiadają influencerzy działający w ramach kampanii Trzymaj Pion Grupy Żywiec. Studia to dla wielu osób czas największego szaleństwa. Tutaj zbierają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czarny Burger w cross-promocji Burger King i World od Tanks

    Burger King Polska nawiązał współpracę z producentem jednej z najpopularniejszych gier komputerowych na świecie – World of Tanks. Z tej okazji od 17 października we wszystkich restauracjach sieci w Polsce można spróbować absolutnej nowości – Tank Burgera w czarnej bułce. Do każdego czarnego burgera dołączana jest zdrapka z kodami do gry World of Tanks PC. […]

    Czytaj więcej

  • maciej sawik sawicki

    Opublikowano w:

    Polski​​ YouTube​​ w ​​2018 ​​roku?​​ Branża​​ stawia na ​​wiedzę, ​​jakość ​​i​​ doświadczenie

    Poznaliśmy najlepszego, tegorocznego debiutanta na polskim YouTubie.  Nagrodę Grand Video Awards 2017 za debiut roku przyznano twórcom programu, w którym poruszane były zagadnienia z dziedziny gamingu – Gaming Lab​. Gala, która odbyła się 12 października, wskazuje, że marketingowcy i publicyści zauważyli rosnącą rolę gier wideo oraz e-sportu w Polsce. Nagroda, którą otrzymało Gaming Lag, pokazuje […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Twitter jako źródło informacji [Badanie d*fusion communication]

    Twitter coraz częściej staje się podstawowym źródłem informacji dla dziennikarzy. Przekaz zawarty w 140 znakach bywa inspiracją do stworzenia artykułu, pozyskania komentarza, a nawet przygotowania wywiadu. To na Twitterze dziennikarze w szybki sposób wyszukują informacje, zbierają opinie oraz kontaktują się z przedstawicielami różnych branż. Jednak, według opinii respondentów, ten popularny mikroblog nie wyeliminuje w przyszłości […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    H&M do 2030 planuje recyklingować 100% swoich produktów

    Grupa H&M nawiązała współpracę z szwedzką firmą Re:newcell, której unikalna technologia recyklingu jest w stanie wykorzystać włókna bawełniane, wiskozowe i stworzyć z nich nowe produkty. Partnerstwo firm to kolejny krok H&M aby do roku 2030 używać 100% materiałów pochodzących z recyklingu lub materiałów pochodzących ze źródeł odnawialnych. Szwedzka marka od lat inwestuje w rozwiązania związane […]

    Czytaj więcej