Informacje prasowe

Random entry RSS

  • anja rubik sexedpl

    Opublikowano w:

    LOCAL HEROES X #SEXEDPL w showroom.pl

    Wraz z premierą książki „#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie” do sprzedaży wchodzi specjalna mini kolekcja stworzona w kolaboracji Local Heroes x #Sexedpl. We współpracy bierze udział także Showroom.pl. Tylko i wyłącznie tam będziecie mogli kupić różowy tshirt, głoszący hasła tolerancji i miłości. Dzięki tej współpracy misja otworzenia Polaków na temat edukacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pepsi Vintage

    PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 roku. Od początku września do grudnia 2018 roku legendarne grafiki Vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) i pojemnościach Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju. – Przez […]

    Czytaj więcej

  • Answear x oesu oskar podolski

    Opublikowano w:

    Answear x Oskar Podolski O.ESU™1 – premiera Manifest Your Style

      Internetowy sklep ANSWEAR.com startuje z limitowaną kolekcją Manifest Your Style. Kampania oraz kolekcja ubrań i akcesoriów została zrealizowana wspólnie z grafikiem i typografem Oskarem Podolskim.             Manifest Your Style to owoc współpracy sklepu ANSWEAR.com i Oskara Podolskiego – artysty, projektanta i typografa, którego wielką pasją są przede wszystkim litery. Limitowana kolekcja łączy w sobie oryginalny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

     Havas PR Warsaw dla IKEA

    IKEA Centres rozstrzygnęła postępowania przetargowe dotyczące obsługi komunikacyjnej warszawskiego centrum handlowego Wola Park. Obsługa w zakresie Public Relations została powierzona agencji Havas PR Warsaw i rozpoczęła się od września 2018 roku. W ramach współpracy, Havas PR Warsaw opracuje nową strategię komunikacji centrum, zajmie się relacjami z mediami, bieżącym wsparciem komunikacyjnym Centrum Handlowego oraz wsparciem w realizowanych […]

    Czytaj więcej

  • brainly

    Opublikowano w:

    Brainly zgarnia najważniejszą nagrodę od Naspers - Founder Award

    Koncern Naspers ponownie nagrodził przedsiębiorców i firmy z całego świata podczas Global Summit Naspers w Nowym Delhi w Indiach. W 2018 roku najważniejsze wyróżnienie – Founder Award trafiło w ręce Michała Borkowskiego, współzałożyciela Brainly – największej na świecie edukacyjnej sieci do wzajemnej nauki (peer-to-peer learning) dla uczniów, rodziców i nauczycieli. Naspers, międzynarodowy koncern mediowy i […]

    Czytaj więcej

  • alicja caban insignia

    Opublikowano w:

    Alicja Caban dołącza działu mediowego INSIGNII

    Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing. W marketingu internetowym pracuje od 2014 roku. Najpierw jako Account Executive, a następnie Account Manager w Agencji Novem, gdzie realizowała kampanie performance’owe dla takich klientów jak Aviva, Raiffeisen Polbank, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Tor” to najnowsza kampania autorstwa Leo Burnett dla Orange Polska

    7 września ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca światłowód, który przyspieszył do 1 Gigabita na sekundę. W najnowszym spocie Orange występuje rodzina, w której jeden z synów, entuzjasta prędkości, buduje w całym domu oszałamiających rozmiarów tor wyścigowy. W krótkim czasie trwania reklamy i przejazdu superszybkim samochodzikiem przez dom cała rodzina jest w stanie pobrać […]

    Czytaj więcej

  • michał juda showroom

    Opublikowano w:

    Rozwój SHOWROOM na rynki zagraniczne

    Z Michałem Judą – współzałożycielem i prezesem platformy sprzedażowej SHOWROOM rozmawiamy na temat kierunku rozwoju e-commerce i rozwoju platformy na zagranicznych rynkach. Michał wraz ze swoim kolegą z liceum założył SHOWROOM w 2012 roku. Od tamtej pory stał się największym niezależnym europejskim rynkiem mody w Internecie. W 2016 uruchomiono także platformę w Niemczech – showroom.de, otwierając […]

    Czytaj więcej

  • vogue wrzesień

    Opublikowano w:

    Vogue Polska i Łowiczanki z Chicago

    Kolekcje największych domów mody, wietrzne miasto, polska top modelka i polonijny zespół ludowy. 3 dni, które ekipa Vogue Polska spędziła w Chicago, zaowocowały niepowtarzalną sesją okładkową, filmem, wywiadami i odczarowaniem stereotypu Polonii za oceanem. Monika Jac Jagaciak w obiektywie Zuzy Krajewskiej i towarzystwie Zespołu Polonia Polish Folk & Dance Ensemble Of Chicago twarzą październikowego numeru Vogue […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zamówienia wysyłane z nike.com w pudełkach od 180heartbeats

    Bartłomiej Walczuk (mr osom) , creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT  zaprojektował dla Nike nowe ekologiczne pudełko. Klienci otrzymują w nim każde zamówienie z nike.com oraz aplikacji SNKRS, składane w regionie EMEA. Zostało pomyślane tak, by do brandingu użyć jak najmniej farby. To kolejna proekologiczna inicjatywa Nike. We współpracy z fundacją WeForest marka […]

    Czytaj więcej