Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Mniejsza aktywność wakacyjna w sieci dotyczy też użytkowników mobilnych

    Aktywność Polaków w sieci spadła wraz z sezonem wakacyjnym. W porównaniu z czerwcem w lipcu z internetu korzystało o ponad 560 tys. użytkowników mniej. W lipcu z internetu korzystało 26,5 mln Polaków. Wygenerowali oni łącznie 53,4 mld odsłon, a czas, jaki spędzali średnio dziennie w sieci, wyniósł 2 godz. 25 min. Jedna piąta internautów (21 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    uberHELIKOPTER w Polsce

    Uber wystartował z nową usługą w Polsce. Od dzisiaj dla użytkowników aplikacji w kilku miastach Polski  dostępna usługa przelotu helikopterem. Cały lot trwa 15 minut i kosztuje 20 zł. Klikasz jeden przycisk. Przyjeżdża samochód, który zawozi Ciebie i osobę towarzyszącą na lądowisko. Wchodzicie do helikoptera. Zapinasz pasy. Zakładasz słuchawki. Startujemy! W akcji będzie mogło wziąć […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Programuj, dziewczyno - bezpłatne warsztaty Coders Lab

     Umiejętność programowania to jedna z kluczowych kompetencji przyszłości. Kobiety chcące sprawdzić, czy kodowanie to coś dla nich, mogą wziąć udział w darmowych warsztatach “Programuj, dziewczyno!”, które odbędą się jesienią w dziewięciu miastach w Polsce. Cykl darmowych warsztatów “Programuj, dziewczyno!” organizuje szkoła programowania Coders Lab oraz Joanna Bochyńska, autorka bloga Wake up and code, na którym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Akademia Duckie Deck w Centrum Nauki Kopernik - ruszają zapisy

    W weekend, 2-3 września Akademia Duckie Deck – największe w Polsce cykliczne wydarzenie dla dzieci i rodziców – ponownie zawita do Warszawy. Wszystkie rodziny spragnione nowych przeżyć i doświadczeń, zapraszamy do największego w Polsce i jednego z największych w Europie centrów nauki – Kopernika. Dziś, 21 sierpnia ruszają zapisy na warsztaty, które są jedną z […]

    Czytaj więcej

  • haier wysadz swoja stara

    Opublikowano w:

    Chujowa Pani Domu w nowej kampanii „Wysadź swoją starą” z ekipą Haier

    Haier nawet na chwilę nie zwalnia tempa i nie przestaje zaskakiwać. „Wysadź swoją starą” to nowa akcja największego na świecie producenta sprzętu AGD. Zapowiada się… wybuchowo. Podczas wyjątkowej aukcji w Strefie Marki Haier na Allegro, możecie stać się właścicielem nowej pralki Haier i otrzymać niepowtarzalną szansę spektakularnego rozstania się z dotychczasową. Zwycięzca dosłownie wysadzi ją […]

    Czytaj więcej

  • nowy katalog ikea

    Opublikowano w:

    Nowy katalog IKEA 2018 inspiruje do zmian i celebracji życia w domu

    Nowy Katalog IKEA 2018 pod hasłem „Zrób miejsce na życie” inspiruje i pokazuje setki pomysłów na to, jak zmienić swój dom w prosty i przystępny cenowo sposób. Chodzi o spojrzenie poza ściany domu, by nie ograniczały naszych pragnień i pomysłów na to, czym nasz dom mógłby być. Premiera katalogu to jednak nie wszystko – marka […]

    Czytaj więcej

  • dziadek do orzechów maspex

    Opublikowano w:

    Dziadek do orzechów chce zwrócić na siebie uwagę Maspexu

    W poprzednim tygodniu okolicach siedziby Maspexu w Wadowicach pojawiły się billboardy, które nawiązują do głośnej w ostatnich tygodniach sprawie marki Tiger i jej niefortunnego posta z 1 sierpnia. Na kreacji widoczny jest napis symbolizujący okrzyk tygrysa oraz podpis “Tresujemy niesforne marki”. Akcja została zaangażowana przez agencję reklamową Dziadek do orzechów, która wyraźnie chce zwrócić na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Neony wracają do łask reklamodawców

    Neony reklamowe są jednym z najbardziej charakterystycznych symboli dawnej Warszawy. Moda na nie odżywa i świetlne rurki powoli wracają do reklamy. Po dawne symbole sięga coraz więcej marek. Część neonów zamierza odtworzyć Wedel. Wróci do neonów, które w dwudziestoleciu międzywojennym zdobiły fabrykę czekolady i jej firmowe sklepy. – Rurkowe, neonowe reklamy starego typu mają duszę. Nowoczesne telebimy, duże ekrany, wielkoformatowe reklamy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wrocław: Libacja na skwerku - artykuł, który stał się viralem

    Jeśli dzisiaj będziecie widzieli na swoich wallach newsa z 2010 roku, to będzie to z pewnością ten artykuł, który podbił serca wszystkich Polaków. Jednemu z dziennikarzy Gazety Wrocławskiej udało się coś, czego nie osiągnął wcześniej nikt. Do tego artykułu corocznie przeklikują się już pewnie tysiące internautów i mimo, że minęło już 7 lat, a artykuł […]

    Czytaj więcej

  • Zofia Korecka-Rejczak

    Opublikowano w:

    Nowy dyrektor marketingu w CCC

    Zofia Korecka-Rejczak dołączyła do zespołu firmy obuwniczej CCC, obejmując stanowisko Global Marketing Director i będzie odpowiadać za całokształt działań marketingowych na 16 rynkach, gdzie obecnie działa firma. Zastąpiła Marka Kmiecika, który będzie dalej współpracował z firmą jako zewnętrzny Doradca Zarządu ds. Strategii i Komunikacji Marketingowej. Zofia Korecka-Rejczak do CCC przeszła z Adidas Group, gdzie zajmowała […]

    Czytaj więcej