Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Na okładce Vogue Polska supermodelka Christy Turlington

    Pierwszy polski September Issue już 14 sierpnia. Na okładce supermodelka Christy Turlington. Wrzesień to dla „Vogue’a” najważniejszy miesiąc. September Issue ukazuje się na otwarcie sezonu jesienno-zimowego. Zawsze jest wyjątkowy a jego treść to esencja tego, co przez najbliższe 6 miesięcy będzie się liczyć. Polskie wydanie, równie mocno jak jego międzynarodowe odpowiedniki, skupia się na modzie. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kolejne kanały YouTube dołączają do LifeTube’a

    LifeTube – największa sieć partnerska w Europie i agencja influencer marketingu – nawiązał współpracę z gronem nowych najpopularniejszych influencerów z różnych kategorii m.in.  rozrywka, edukacja, lifestyle oraz beauty. Do sieci dołączyło 7 kanałów, m.in. para Andziaks i Luka, Architecture is a good idea czy Rafał Gębura, twórca internetowego talk-show “7 metrów pod Ziemią”. Nowi twórcy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja Cape Morris rozbudowuje załogę o trzech seniorów

    Do załogi Cape Morris dołączyło trzech seniorów: Account Manager Krzysztof Żukowski, Senior Copywriter Katarzyna Wolska oraz Strateg Michał Szczepański. Rozbudowa składu jest wynikiem nie tylko pozyskania nowych klientów, czy rozszerzenia działań w ramach dotychczasowych projektów, lecz długofalową inwestycją w realizację strategii Agencji – wdrażania zintegrowanego marketingu 361°. Krzysztof Żukowski w roli Account Managera będzie realizował […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Turystyczne last minute – czyli TOP 5 aplikacji mobilnych polskich miast

    Polskie miasta dbają o swoją promocję także w mobile’u. Czy interaktywne przewodniki zastąpią te tradycyjne? Tego nie wiemy, ale w Grupie Me & My Friends* przetestowaliśmy dla Was najciekawsze aplikacje polskich miast. Sezon turystyczny w pełni. Zatem apki w dłoń i w miasto/a! 1. Paryż Północy – czyli spacer z kompasem i rozszerzoną rzeczywistością po […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    The Strategists nowa komórka w Grandes Kochonos

    The Strategists to nowa komórka strategiczno-new businessowa w strukturach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Dział ma za zadanie wspomóc strategicznie bieżących klientów agencji z obu spółek, a także zagwarantować nową jakość przy procesach new biznesowych. Każdy z członków zespołu odpowiada za inny fragment układanki, w zależności od kompetencji, pasji i doświadczenia. Nikt nie znalazł […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wojciech Głowacki awansuje na stanowisko Vice President of Sales w RTB House

    Wojciech Głowacki został Vice President of Sales RTB House, międzynarodowej firmy specjalizującej się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu. Głowacki zajmie również stanowisko w zarządzie spółki jako jego czwarty członek. Wojciech Głowacki będzie odpowiedzialny za realizację budżetów w obrębie całej grupy, rozwój strategii sprzedaży oraz koordynację działań sprzedażowych w regionach EMEA, APAC, LATAM […]

    Czytaj więcej

  • bartosz osica

    Opublikowano w:

    Bartosz Osica w MullenLowe MediaHub

    Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączył Bartosz Osica, który objął obowiązki w teamie pracującym dla jednego z kluczowych klientów agencji – banku ING. Dom mediowy MullenLowe MediaHub wzmocnił swój zespół odpowiedzialny za współpracę z bankiem ING. Dołączył do niego Bartosz Osica, który objął stanowisko Programmatic Strategist. Do jego obowiązków należy wspieranie klienta w osiąganiu celów marketingowych, […]

    Czytaj więcej

  • shootme eye

    Opublikowano w:

    SHOOTME Visual Artists wychodzi z nowatorską propozycją dla agencji reklamowych i marketerów – SHOOTME Eye

    Dom produkcyjny i agencja talentów reżyserskich oraz fotograficznych SHOOTME Visual Artists wchodzi w kolejną fazę rozwoju biznesu. Powiększają ofertę o narzędzie contentowe SHOOTME Eye: kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów. Wprowadzenie narzędzia i prezentacji możliwości projektu SHOOTME Eye, launchować będzie w pełni wyprodukowany prze SHOOTME kilkuminutowy dokument „Life […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Musical.ly - nowa forma ekspresji

    Musical.ly to aplikacja stworzona w 2014 roku. Polega głównie na nagrywaniu krótkich 15-sekundowych filmów, w których użytkownicy ruszają ustami w rytm i słowa piosenek dostępnych w bazie aplikacji. Po 4 latach funkcjonowania na rynku światowym Musical.ly osiągnęło próg 200 milionów użytkowników. Aktywnie z aplikacji w ciągu miesiąca korzysta 60 milionów muserów (czyli użytkownikom aplikacji Musical.ly), […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    WP chce spełnić marzenie Powstańca Warszawskiego

    Stanisław Jan Majewski ma jedno, proste marzenie. Zespół Wirtualnej Polski chce je spełnić i zaprasza 1 sierpnia o godzinie 10 rano do zebrania się na Skwerze Pamięci Batalionu AK „Zaremba-Piorun”. Wszystko, by pamięć o Powstaniu Warszawskim przetrwała jak najdłużej. Zbliża się 74. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Walka o upragnioną wolność i godność kosztowała życie setek tysięcy naszych […]

    Czytaj więcej