Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    People – working together, nowe logo, strona www i strategia agencji doradztwa personalnego

    Nowe logo, identyfikacja wizualna oraz odświeżona witryna internetowa – agencja pośrednictwa pracy People przeobraziła się zewnętrznie i wewnętrznie na swoje 20. urodziny. Jak na eksperta od rynku pracy przystało, do wymyślenia i wprowadzenia zmian znaleziono najlepszych specjalistów. Gdy spojrzeliśmy na siebie zobaczyliśmy młodą firmę, która dorosła. Jasno zauważyliśmy, że jesteśmy już trochę inni niż  kilka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Święta w Google

    Google udostępnia w Polsce nowe narzędzie reklamowe – kampanie inteligentne, które dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego pozwoli przedsiębiorcom w prosty sposób zarządzać kampaniami reklamowymi online. Rozwiązanie powstało z myślą o małych firmach, które często samodzielnie tworzą swoje kampanie online. Przyjazny interfejs oraz zautomatyzowane funkcje pozwolą im zoptymalizować pracę oraz jej efekty. Kampanie inteligentne przedsiębiorcy mogą […]

    Czytaj więcej

  • raport marketingowy white press

    Opublikowano w:

    Aż 60 proc. budżetów marketingowych trafia do internetu

    Biznes przenosi się do sieci – ta teza ma potwierdzenie w wynikach najnowszego badania dotyczącego polskiego rynku e-marketingu, które przeprowadził WhitePress. Średnio aż 60 proc. budżetów marketingowych polskich firm przeznaczane jest na działania online. Za to dla 19 proc. badanych przedsiębiorstw sieć jest jedynym miejscem, w którym lokują swoje budżety marketingowe. Wydatki online stanowią coraz większą część […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IMAGINE z identyfikacją wizualną dla Igrzysk Wolności

    Igrzyska Wolności to jedno z ważniejszych wydarzeń intelektualno-edukacyjnych w Polsce. W tym roku na Igrzyskach, odbywających się pod hasłem “Bitwa o historię”, pojawi się Donald Tusk, Agnieszka Holland, Robert Biedroń, Dorota Masłowska czy Leszek Balcerowicz. Identyfikację wizualną wydarzenia zaprojektowała agencja IMAGINE. Igrzyska to jedyna tego typu wydarzenie w Polsce, które przez trzy dni potrafi zgromadzić […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mela Koteluk śpiewa... opinie o firmach i robi to naprawdę świetnie

    W nowejkampanii agencji GONG dla ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Dzięki temu, dobre opinie niosą się po sieci jak dobra muzyka. “Dobry Głos dla Firm” to nazwa kampanii, która ma pomóc firmom zdobywać nowych klientów, dzięki większej liczbie dobrych opinii. Żeby […]

    Czytaj więcej

  • movember jaja cyber marian

    Opublikowano w:

    Rusza wąsata kampania Movember Polska 2018

    Właśnie rozpoczyna się 5. edycja akcji Movember w Polsce. Celem tego międzynarodowego ruchu jest zwiększanie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród mężczyzn. W ramach kampanii do sieci trafiła specjalna wersja klipu „Wąs, wąs, wąs”, w której występuje ambasador akcji – Cyber Marian. Jak co roku, w listopadzie mężczyźni na całym świecie zapuszczają wąsy, by sprowokować […]

    Czytaj więcej

  • Dominika Majcher_os3

    Opublikowano w:

    Awans w dziale Client Service oS3

    Dominika Majcher awansowała na stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service, agencji o3. To kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju firmy, która pozwoli na bardziej kompleksowe i interdyscyplinarne podejście do projektów i obsługi klienta. – Awans Dominiki, a tym samym nowa organizacja działu pracy wynika z intensywnego rozwoju Agencji. Zauważyliśmy, że istnieje potrzeba reorganizacji i […]

    Czytaj więcej

  • krystyno nie denerwuj matki

    Opublikowano w:

    Krystyno, nie denerwuj matki x Bambino Rodzina – nowa linia kosmetyków

    Pod hasłem „Delikatne kosmetyki dla całej rodziny” ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową linię kosmetyków myjących Bambino Rodzina. W spocie prezentującym nową linię produktową Bambino wystąpiła autentyczna rodzina – Michalina Grzesiak, autorka bloga „Krystyno, nie denerwuj matki” wraz z mężem i dwójką  dzieci. Reklama mówi o właściwościach i funkcjonalności produktów Bambino Rodzina, pokazując ich delikatność […]

    Czytaj więcej

  • ikea nowa kampania

    Opublikowano w:

    Hash.fm 3 rok z rzędu agencją influencer marketingu dla IKEA

    IKEA Polska postanowiła przedłużyć o kolejny rok współpracę z Hash.fm w zakresie influencer marketingu. Agencja już trzeci rok z rzędu będzie odpowiadać za projekty marki z polskimi twórcami internetowymi. W sezonie 2018/2019 Hash.fm zapowiedział kontynuację realizacji autorskiego programu influencer marketingu stoworzonego specjalnie dla IKEA. Za pośrednictwem kanałów influencerów IKEA chce nie tylko zwiększać efektywność swojej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    McDonald’s 2 for U dla millenialsów

    McDonald’s uruchomił działania komunikacyjne skierowane do młodszej grupy konsumentów. Jest to pierwsza w Polsce kampania, nie tylko emitowana w formacie pionowym, ale także w całości zarejestrowana przy pomocy smartfona. Spoty „2 for U Stories” można zobaczyć w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, aplikacji mobilnej McDonald’s oraz w TV. Za realizację odpowiadają Isobar Polska (Dentsu Aegis […]

    Czytaj więcej