Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Łukasz Szymański, Dyrektor WP brand studio

    Opublikowano w:

    WP.PL uruchamia własną agencję content marketingową

    WP brand studio wspiera marketerów w realizacji ich strategii komunikacji, w oparciu o content marketing i reklamę natywną. Specjalizuje się w rozwiązaniach bazujących na unikalnych treściach i formatach reklamowych, które angażują i budują emocjonalną więź z konsumentami na poszczególnych etapach ścieżek zakupowych. Za tworzenie i jakoś treści o różnorodnej formie na potrzeby strategii komunikacji marek […]

    Czytaj więcej

  • dziadek-do-orzechów

    Opublikowano w:

    Pierwsza agencja, która rozlicza się od 1MB

    W związku z niedawno wygranym przez agencję reklamową Dziadek Do Orzechów przetargiem na obsługę komunikacji sieci restauracji Olimp, oficjalnie ogłosili zmianę modelu biznesowego agencji. Podczas analizy strategii biznesowej nowego klienta, zwróciliśmy uwagę na model naliczania opłat za posiłki, oparty o wagę nałożonych na talerz potraw.  Zainspirowani tym system rozliczania, w dniach 29-30 czerwca 2017 roku […]

    Czytaj więcej

  • 5 sposobow na

    Opublikowano w:

    „5 Sposobów na…” podbija świat

    Już siedem kanałów na polskim YouTube przekroczyło magiczną barierę dwóch milionów subskrypcji. Twórcy kanału „5 Sposobów na…” idą o krok dalej i odpalają Słowiański Uniwersytet Zaradności. Youtube stał się największym dostawcą treści wideo w Internecie. Użytkownicy oglądają w tym serwisie ponad miliard godzin materiałów dziennie – a liczba ta będzie wciąż rosła. Według raportu Cisco […]

    Czytaj więcej

  • g2a-logo

    Opublikowano w:

    Value Media i SalesTube rozpoczynają współpracę z G2A.COM

    Value Media i SalesTube rozpoczynają współpracę z G2A.COM, najszybciej na świecie rosnącą globalną platformą gamingową Value Media, gracz numer 1 na rynku planowania mediów digital i SalesTube, ekspert od e-commerce (Group One) rozpoczynają długofalową współpracę z platformą gamingową G2A.COM, najszybciej rozwijającym się globalnym marketplace’em dla produktów cyfrowych. Wywodząca się z Polski firma z obszaru nowych […]

    Czytaj więcej

  • seksmisja play

    Opublikowano w:

    Nagraj „Seksmisję” z Jerzym Stuhrem - kampania Play Audiobooki

    Kino Juliusza Machulskiego cieszy się ogromną popularnością wśród kilku pokoleń Polaków. „Vabank”, „Kiler”, czy „Seksmisja” to filmy, które zapisały się na kartach historii rodzimej kinematografii.   Play przygotował  konkurs dla fanów Juliusza Machulskiego, w którym nagrodą jest nagranie audiobook’a „Seksmisji” w doborowym towarzystwie Jerzego Stuhra. Żeby wziąć udział w konkursie należy aktywować usługę Audiobooki w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    endorfina events z marką Adidas Woman

    Projekt ten adresowany jest do aktywnych kobiet, otwartych na nowe sportowe wyzwania. Aby wziąć w nim udział, należy zarejestrować się w serwisie dedykowanym temu przedsięwzięciu, a następnie — wykonać zadanie postawione przez adidas Women. Polega ono na udokumentowaniu za pomocą zdjęcia swojej kreatywności w sporcie. Najoryginalniejsze propozycje premiowane są zaproszeniem do udziału w evencie – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ruszyła akcja: Powiedz NIE wścibskim parkometrom

    To wspólny pomysł Panoptykonu i GKR Legal. Fundacja i kancelaria zachęcają do składania skarg na działanie parkometrów z elektroniczną klawiaturą, które umożliwiają służbom – niezgodne z Konstytucją – gromadzenie danych osobowych. Podczas płacenia za postój urządzenia żądają od kierowców numeru rejestracyjnego pojazdu. Tymczasem 13 kwietnia Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie stwierdził, że uchwała wprowadzająca w […]

    Czytaj więcej

  • empik

    Opublikowano w:

    Mój Empik z kolejnym rekordem

    Dwa miliony uczestników w niespełna dziesięć miesięcy – to nowy rekord programu Mój Empik. O sukcesie Mojego Empiku świadczą również 42% udział transakcji z kartą w ogólnej sprzedaży, wysokie wskaźniki otwieralności personalizowanej komunikacji mailowej czy dziesięć tysięcy książek przekazanych bibliotekom szkolnym. Kim są uczestnicy pierwszego uczącego się programu lojalnościowego w Polsce? Aż 70% z dwóch […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Margaret w lokalnej kampanii społecznej

    Lokalna kampania społeczna SegregujeMY i odZYSKUJEmy! zachęca mieszkańców Żor do segregacji odpadów komunalnych. Spot wymyślili i zrealizowali uczniowie Gimnazjum nr 4 w Żorach – uczestnicy zadania publicznego „SegregujeMY i odZYSKUJEmy!” realizowanego przez stowarzyszenie Grupa Działamy, a współfinansowanego przez Miasto Żory. W kampanii wzięła udział Margaret – która zachęca mieszkańców do segregowania śmieci. Cześć nazywam się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy pingwiny mają kolana, czyli czego szukamy w Google

    Podobno nie ma głupich pytań, jednak zdarzają się takie, których jednak głośno zadać nie wypada. Ale od czego jest Google? Cierpliwy i wszechwiedzący, jak to wyszukiwarka! Jakie pytania zadajemy, kiedy nikt nie widzi, co wstukujemy na klawiaturze? Agencja SEMTEC wybrała najdziwniejsze pytania ze słowem-kluczem „CZY” wpisywane w Google. Wyszukiwarka Google to w Polsce zdecydowanie najpopularniejsza […]

    Czytaj więcej