Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Mistrzyni Świata - kampania społeczna Szukamy Rodziców SOS

    Z chwilą, kiedy tu się zatrzymałam, okazało się, że to jest to. – mówi Danuta Ulidowicz, najdłużej pracująca Mama SOS na świecie. W tej roli spędziła 30 lat, wychowała 19 dzieci, a historia jej życia pokazuje, że niemożliwe nie istnieje.   Zastanawiałam się, jaka odpowiedzialność na mnie spada. Czy będę umiała zastąpić im matkę, sprawić, by czuły […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bezpieczeństwo w kryzysie wizerunkowym

    2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się nadchodzący Kongres Profesjonalistów Public Relations. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia, które odbędzie się w najbliższy czwartek i piątek w Hotelu Hilton Inn w Rzeszowie, będą kryzysy wizerunkowe. Przed nami XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR, który […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    VML dla IKEA

    Agencja VML Poland będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację projektów digitalowych oraz kampanii regionalnych dla IKEA Retail w Polsce. Drugim kluczowym partnerem marki w obszarze komunikacji marketingowej pozostaje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która odpowiada za komunikację ATL. Nowy podział zadań będzie w pełni obowiązywał od sierpnia 2018 roku. Agencja VML Poland zyskała wysokie noty […]

    Czytaj więcej

  • nju mobile

    Opublikowano w:

    Nowy portal nju – innowacje bez limitów

    8 kwietnia klienci nju mobile poznali nową odsłonę strony internetowej marki. „W swoim DNA marka nju mobile ma wpisane znoszenie ograniczeń i limitów. Nasi klienci lubią odważne i innowacyjne rozwiązania. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom stworzyliśmy nowoczesny portal. Zmiany, które wprowadziliśmy nie tylko dotyczą warstwy wizualnej, ale dotykają też optymalizacji procesów, sposobu dostarczania rozwiązań i wykorzystanych […]

    Czytaj więcej

  • Centrum Praw Kobiet

    Opublikowano w:

    Max Cegielski, Artur Barciś i Krzysztof Materna dla Centrum Praw Kobiet

    Nieformalna grupa Kobiety w Reklamie zrealizowała kampanię #JESTEMZNIĄ.  Akcja ma zbierać fundusze na cele statutowej fundacji Centrum Praw Kobiet, poprzez przekazywanie 1% podatku oraz darowizn. Projekt #JESTEMZNIĄ wspierają charytatywnie ambasadorzy, m.in. Max Cegielski, Artur Barciś, Maciej Nowak, Krzysztof Materna i Vienio. Realizowana przez Kobiety w Reklamie na rzecz fundacji Centrum Praw Kobiet kampania #JESTEMZNIĄ to […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania społeczna „Gra o psie życie”

    Blisko 800 tys. wyświetleń filmów promujących akcję autorstwa trzech spośród najchętniej subskrybowanych polskich YouTuberów, ponad 200 zgłoszonych minecraftowych historii z 16 województw, 58 finalistów konkursu i 9 laureatów, a wszystko po to, by ocalić choć jedno psie życie. Stalexport Autostrada Małopolska S.A. zakończyła kampanię społeczną „Gra o psieżycie”, promującą odpowiedzialną i humanitarną postawę wobec zwierząt. […]

    Czytaj więcej

  • vogue polska

    Opublikowano w:

    Natalia Vodianova na okładce Vogue Polska

    Twarzą trzeciego numeru Vogue Polska jest Natalia Vodianova – supermodelka, filantropka, matka piątki dzieci i jedna z najpiękniejszych kobiet na ziemi. To jej pierwsza sesja dla polskiego magazynu. W 1999 roku agent modelek dostrzegł piękną dziewczynę na castingu w Niżnym Nowogrodzie. Wkrótce Rosjanka była w Paryżu, by po kilku zaledwie latach zostać ikoną świata mody. […]

    Czytaj więcej

  • rower romet

    Opublikowano w:

    Nowa kampania marki Romet

    Z początkiem kwietnia wystartowała kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką rowerów Romet. Za jej realizację odpowiada KERRIS Group. “Nowy rower? Nowy Romet!” odnosi się do wyboru nowego roweru jednocześnie promując nazwę “Romet” dla odświeżonej kolekcji, którą może pochwalić się polski producent. „Nowy Romet” jest tak naprawdę pomysłem internautów, którzy w ten sposób pozytywnie komentowali ostatnią kolekcję. […]

    Czytaj więcej

  • zakoscielny

    Opublikowano w:

    Maciej Zakościelny został ambasadorem marki Renault

    Maciej Zakościelny, znany aktor i muzyk, został ambasadorem marki Renault. W ramach współpracy Renault Polska przekazało aktorowi do użytkowania Renault Talisman Grandtour w wersji Initiale Paris z silnikiem ENERGY TCe 200 z automatyczną skrzynią biegów EDC. Nasze samochody są tworzone z myślą o ludziach z pasją i odpowiadają na ich bardzo różnorodne potrzeby. Maciej prowadzi […]

    Czytaj więcej

  • Damian Juszczyk

    Opublikowano w:

    Transfer ze sportu do esportu

    Damian Juszczyk, były rzecznik prasowy Wisły Kraków, a ostatnio menedżer ds. marketingu, mediów i PR Aluronu Virtu Warty Zawiercie, objął stanowisko Senior PR Executive w WĘC Public Relations. W krakowskiej agencji public relations, specjalizującej się w projektach dla IT, 31-latek będzie odpowiadał m.in. za opracowywanie i realizację strategii dla klientów WĘC PR, a w szczególności […]

    Czytaj więcej