Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    SEAT Polska debiutuje na Instagramie i rozszerza współpracę z agencją faceADDICTED

    SEAT jest jedną z bardziej aktywnych marek w mediach społecznościowych na polskim rynku. Do listy kanałów komunikacji z użytkownikami od 13 listopada dołączyła kolejna platforma – Instagram (https://www.instagram.com/seat_polska/). Start profilu zbiegł się z premierą nowego modelu SEAT Arona. Za komunikację marki jest odpowiedzialna agencja faceADDICTED (w trakcie rebrandingu na F11), z którą to SEAT współpracuje […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowa świąteczna reklama Allegro

    Nowa świąteczna reklama Allegro przygotowana z agencją Bardzo to znów okazja do pięknych wzruszeń. Tym razem bohaterem jest Marcel, któremu wszystko się udaje, bo ma swój talizman 🙂 Szczęście dla każdego może oznaczać coś zupełnie różnego. Warto się tym podzielić. Reżyser: Jesper Ericstam Dyrektor kreatywny: Hubert Stadnicki Art Director: Karolina Czarnota Copywriter: Monika Kamińska

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    500 lat reformacji i młotek

    Z okazji 500. lat reformacji niemiecka agencja kreatywna Kleiner und Bold przygotowała identyfikację wizualną dla materiałów związanych z wystawami dotyczącymi własnie reformacji. W ramach obchodów trzy niemieckie muzea stworzyły trzy unikalne wystawy poświęcone tematyce reformacji. Jednak sam temat nie wydaje się specjalnie atrakcyjny dla grupy celu, które zazwyczaj nie są zainteresowane kulturą i historią.   Żeby […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Skąd biorą się mistrzowie? Nowa reklama z Robertem Lewandowskim

    Dzisiaj wystartowała reklama najnowszego flagowca Huawei – Mate 10 Pro z Robertem Lewandowskim, ambasadorem marki. Nowy Mate 10 Pro to nie jest zwykły smartfon – to inteligentna maszyna, stworzona, żeby działać szybko. Widzowie reklamy będą mieli okazję zobaczyć mistrzowski duet w akcji. Dynamiczny charakter i inteligentne oblicze najnowszego flagowca Huawei, a do tego historia o pokonywaniu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    COTY konsekwentnie realizuje strategię budującą świadomość różnorodności piękna

    Coty po raz kolejny udowadnia, że piękno ma wiele wymiarów i nie lubi sztampowych definicji. W ramach wspólnego projektu z marką Max Factor firma przeprowadziła badanie, w wyniku którego powstał portret kobiety 35+. To kolejny przykład wdrażania w życie nowej wielopłaszczyznowej strategii COTY ukierunkowanej na budowę świadomości dotyczącej różnorodności piękna. Projekt wsparły Lidia Popiel (fotograf), […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ambient z książką w roli głównej

    To najprawdopodobniej największa książka, którą kiedykolwiek widziano w Polsce. Gigant waży blisko pół tony i mierzy dwa metry. Ma jednak tylko dwanaście stron. Na każdej z nich umieszczono kod QR do ściągnięcia darmowych e-booków. To kolejna odsłona akcji czytelniczej Czytaj PL, która w tym roku bije własne rekordy – do tej pory wypożyczono aż 50 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Influencer marketing w nowej kampanii Idea Banku „Jestem firmą”

    Bycie popularnym youtuberem, vlogerem czy blogerem jest jednoznaczne z byciem przedsiębiorcą. A prowadzenie własnej firmy to kontrakt obowiązujący 24 godziny na dobę. Pierwszy bank, który zaangażował do swoich spotów przedsiębiorców z krwi i kości, dziś odkrywa, że każdy influencer również może powiedzieć o sobie „jestem firmą”. Tak brzmi przesłanie nowej kampanii Idea Banku, którą od […]

    Czytaj więcej

  • kuba błaszczykowski

    Opublikowano w:

    Kuba Błaszczykowski najbardziej wpływowy sportowiec

    Kuba Błaszczykowski to najbardziej wpływowa z polskich gwiazd sportu. Wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata i swojego kolegę z reprezentacji – Roberta Lewandowskiego. Pierwszą piątkę zamyka Adam Małysz. Ranking powstał w oparciu o Influence Power Index, wskaźnik wyznaczany przez dom mediowy MediaCom w oparciu o autorską metodologię, oraz szerokie konsumenckie badanie, przeprowadzone na grupie ponad 11 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Gamer Advertising

    Gamer Advertising – miliardy graczy na całym świecie to grupa docelowa, która jest łakomym kąskiem dla wielu marek. Dotarcie do nich może jednak stanowić nie lada wyzwanie. Rynek szturmem podbijają platformy gaming reward, pomagające firmom w promocji wśród gamerów. Do końca 2017 roku światowy rynek gier osiągnie wartość niemal 109 mld dolarów. Takie prognozy pokazuje […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA Kraków organizuje zbiórkę pluszaków dla dzieci przewożonych karetkami

    IKEA Kraków już po raz piąty organizuje zbiórkę pluszaków dla dzieci przewożonych karetkami. Maskotki pomogą ratownikom nawiązać kontakt z maluchami i wykonać odpowiednie czynności medyczne. Akcja potrwa do 23 grudnia br. Pluszowe maskotki już na dobre „zadomowiły się” w krakowskich karetkach. W ciągu ostatnich 4 lat Krakowskie Pogotowie Ratunkowe otrzymało bowiem ponad 14 000 pluszaków zebranych […]

    Czytaj więcej