Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Home.pl od kuchni – kulinarne dokonania pracowników home.pl

    Przepisy na burgera awokado, koktajl upiększający, risotto ze szparagami i zielonym groszkiem, miodową sałatkę z kurczakiem oraz wiele innych potraw i napojów znalazły się w książce kucharskiej wydanej przez firmę home.pl. Ich autorami są pracownicy firmy. Książka kucharska nazywa się „home made”. Znalazło się w niej ponad 30 przepisów, podzielonych na cztery działy. Wszystkie propozycje […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dziadek do orzechów z kampanią antysmogową

    Kraków stał się polską stolicą smogu. Miasto królów dusi się w kłębach szarego dymu. Nowa kampania społeczna SMOG [ERROR] przygotowana przez agencję Dziadek do orzechów zwraca uwagę mieszkańców na problem, z którym od lat boryka się miasto. – Nie chcemy, by szara rzeczywistość była naszą codziennością. Mieszkamy tutaj, jesteśmy stąd i kochamy nasze miasto. Nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak zrobić choinkę z makaronu, czyli przedświąteczne trendy w Google

    W 2017 r. Polacy zamierzają przeznaczyć na Święta średnio po 882 zł, czyli o 2% więcej niż faktycznie wydali rok temu. Najwięcej, bo aż 451 zł, planujemy wydać na prezenty, 342 zł na artykuły spożywcze, a 89 zł na spotkania towarzyskie. Prezenty online w sklepach internetowych zamierza kupować już prawie połowa Polaków. Praktycznych wskazówek o tym, jak […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Studenci z Wrocławia zwyciężają w konkursie Performante i mytaxi

    Znane są już wyniki konkursu JustBrief zorganizowanego przez agencję Performante, przy współpracy z mytaxi, kierowanego do początkujących marketingowców. Pierwsze miejsce oraz nagrodę 10 tys. zł za najlepszą digitalową kampanię dla usługi mytaxi match otrzymała drużyna z Wrocławia. Konkurs miał na celu wprowadzenie uczestników do branży kreatywnej, która jest postrzegana przez młode osoby jako hermetyczna. Według […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marka BYTOM z nową kampanią od artystów z SHOOTME

    Oto najnowszy film „Ultra Black”, przedstawiający wyjątkową, inspirowaną sztuką współczesną, kolekcję marki Bytom. Marka Bytom po raz kolejny zaskakuje świeżym pomysłem. Tym razem koncept kolekcji łączy świat współczesnego krawiectwa męskiego z polskim malarstwem. Tak powstała kolekcja „Ultra Black”, inspirowana twórczością wyjątkowego artysty, Rafała Bujnowskiego. Wyjątkowo odważne i w zasadzie niespotykane w branży, żeby firma, w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co czwarty programista będzie kobietą?

    Branża IT należy do jednych z najlepiej rozwijających się oraz otwartych na różnorodność. Choć nadal 90 proc. programistów to mężczyźni, sytuacja zmienia się dynamicznie. Kobiety coraz śmielej wkraczają do IT, zachęcone lukratywną branżą, wynagrodzeniami i benefitami. Już teraz odsetek pań szkolących się do pracy w tym sektorze wynosi blisko 28 proc. i stale wzrasta. Zgodnie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rejs Wisłą możliwy z każdego miejsca na Ziemi

    Dzięki inicjatywie Fundacji WWF Polska, korzystając z funkcji Street View można odbyć wirtualny rejs Wisłą na Mapach Google. Wisła jako jedna z ostatnich wielkich rzek europejskich, zachowała jeszcze wiele cech naturalnej rzeki. Dlatego zespół Fundacji WWF, za pomocą specjalnego urządzenia Google Trekker, zamontowanego na łodzi, sfotografował latem tego roku blisko 300 km Wisły na jej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zrekrutuj sobie szefa

    Zrekrutuj sobie szefa! – to akcja, jakiej jeszcze nie było na polskim rynku. Empik oddaje kandydatom na stanowiska doradcy klienta decyzję, z kim chcą pracować. Wystarczy wejść na stronę www.zrekrutujszefa.empik.pl, wybrać lokalizację oraz zaznaczyć zgodne cechy i zainteresowania z listy dostępnych – aplikacja od razu wskaże, czy z szefem salonu i zespołem znajdziemy wspólny język! Kampania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Studio TANK z nową identyfikacją wizualną

    Studio TANK prezentuje drugą odsłonę swojej identyfikacji wizualnej. W 2018 roku w komunikacji marki pojawi się nowa grafika przygotowana przez artystkę Karolinę Rodanowicz, zaś miejsce turkusu zajmie róż. Koncepcja otwartej identyfikacji polegającej na zmiennym kodzie kolorystycznym i dorocznej współpracy z wybranym artystą, została przygotowana przez Mamastudio. Premiera pierwszej edycji nowego wizerunku, w tym odświeżonego logotypu, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jan Peszek w nowej kampanii Volkswagena

    Właśnie ruszyła ogólnopolska akcja edukacyjna Volkswagen Group Polska, której celem jest podniesienie wiedzy i świadomości kierowców w dziedzinie ubezpieczeń komunikacyjnych. Z cyklu filmów motoryzacyjnych, dostępnych na dedykowanej kampanii stronie www, kierowcy dowiadują się jakie prawa przysługują im w przypadku kradzieży samochodu. Czy ubezpieczenie pokrywa koszty napraw uszkodzeń samochodu powstałych w wyniku gwałtownych zdarzeń atmosferycznych, a […]

    Czytaj więcej