Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Paweł Mazurek i Szymon Szmigiel w TogetherAudience

    Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa agencja, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence (analizy danych) oraz Data-Driven Marketing (strategii marketingowej opartej o wyniki analizy). Oferta firmy kierowana jest do klientów z branży reklamowej i wydawniczej. TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dziecięce e-listy do Świętego Mikołaja - świąteczny raport Instytutu Monitorowania Mediów i Duckie Deck

    Grudzień to zdecydowanie najbardziej intensywny sezon prezentowy w całym roku. Potwierdzają to dane z monitoringu Internetu i mediów społecznościowych opracowane przez Instytut Monitorowania Mediów. Z analizy wynika, że 34 proc. wszystkich publikacji na temat prezentów powstaje właśnie podczas ostatniego miesiąca roku. Ile Polacy planują wydać na świąteczne prezenty? Kogo najchętniej obdarowywujemy? Jakie prezenty wybieramy dla […]

    Czytaj więcej

  • reach a blogger

    Opublikowano w:

    Platforma REACHaBLOGGER.pl startuje w nowej odsłonie

    Czołowa platforma na polskim rynku influencer marketingu – www.REACHaBLOGGER.pl – rusza właśnie w nowej odsłonie. Serwis zmienił się pod względem wyglądu i UX, jak również pod względem funkcjonalnym. Ulepszona została mobilna wersja strony – korzystanie z platformy przez urządzenia mobilne będzie teraz wygodniejsze. Nowe narzędzia zyskują zarówno reklamodawcy (np. nowy algorytm oceny atrakcyjności blogów), jak […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mobee Dick i Miquido tworzą EmpikGO

    Mobilna ewolucja trwa w najlepsze i nie omija branży wydawniczej. Współpraca sieci Empik z Mobee Dick oraz Miquido właśnie owocuje aplikacją mobilną, dzięki której miłośnicy literatury mogą słuchać audiobooków i czytać e-booki z własnego telefonu czy tabletu. Każdy z nich może wybierać z 50 000 tytułów e-booków i 6000 audiobooków, a wśród nich nowości i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Koniec roku to najgorętszy sezon w branży beauty

    Koniec roku to najgorętszy sezon w branży hair&beauty. W grudniu Polacy umawiają aż dwa razy więcej wizyt w porównaniu do stycznia. Najbardziej popularnym dniem na wizytę u fryzjera lub kosmetyczki przed świętami jest 22 grudnia. Jednak największe zyski salony generują na dzień przed Wigilią. Ponad połowa z nas czeka z wizytą na ostatnią chwilę. Wtedy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Filipek dołącza do Papaya Films

    Wielokrotnie nagradzany w branży reklamowej reżyser Marcin Filipek podpisał umowę na wyłączność ze studiem Papaya Films. Na swoim koncie ma realizacje kampanii dla takich marek, jak m.in. Johnnie Walker  Samsung, Philips, Nestle, T-Mobile i Orange. Do jego najgłośniejszych, obsypanych nagrodami projektów należą “Boiler Room & Ballantine’s – Stay True Poland” oraz “Rób to, w co wierzysz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zapakuj Tytkę Charytatywną z Krystyną Czubówną i Jerzym Bralczykiem

    Ruszyła przedświąteczna akcja Caritas w Polsce „Tytka Charytatywna”. W jej ramach można przed Świętami Bożego Narodzenia pomóc osobom potrzebującym. Tytułowa „tytka” to w gwarze poznańskiej papierowa torba. Akcja realizowana jest w różnych regionach Polski, gdzie przyjęła swoje lokalne nazewnictwo np. Tutka, Torba, Siatka. I właśnie ten językowy koncept stanął w centrum kampanii promującej akcję. Zaangażował […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Gracze – nie tacy młodzi, zainteresowani sportem

    Firma Selectivv przeprowadziła analizę prawie 29 tys. użytkowników smartfonów, którzy w dniach 13-15 października odwiedzili Warsaw Games Week, największe wydarzenie gamingowe w stolicy. Profil zwiedzającego zaprzecza stereotypowi graczy-dzieci, bo aż 45 proc. zwiedzających to osoby w wieku ponad 25 lat. Na Warsaw Games Week najwięksi wydawcy i dystrybutorzy gier oraz producenci sprzętu gamingowego udostępniają zwiedzającym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Niekomercyjny projekt studia Televisor

    Niekomercyjny projekt studia postprodukcyjnego Televisor promuje nowy album hiphopowego zespołu Jetlagz. Teledysk do utworu „Roppongi Boys” to pokaz kreatywności i umiejętności współpracującego ze studiem motion designera Bartka Kalinowskiego. Na co dzień ponad 30-osobowy zespół Televisora koncentruje się na postprodukcji reklam. Firma ma na swoim koncie projekty dla takich marek, jak: Żywiec, Mercedes czy Huawei przygotowywane […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Z Mirkiem do Hamburga, czyli blogerzy z TasteAway w #RabenExpress

    Najpopularniejszy blog podróżniczy w Polsce – TasteAway.pl oraz największa firma transportowo-logistyczna w kraju – Grupa Raben, postanowiły połączyć swoje siły by zrealizować nietypową podróż na stopa do Hamburga. Celem wyprawy było nie tylko dostarczenie ładunku do Niemiec, ale także wspólne promowanie roli transportu i zaprezentowanie pracy zawodowego kierowcy. W efekcie akcja dotarła niemal do 1 […]

    Czytaj więcej