Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Oto fakty o programistach. Zbadano 90 tys. z nich

    Znamy wyniki największego badania o programistach z 2019 roku. Tym razem ceniona analiza Stack Overflow Developer Survey objęła aż 90 tys. pracowników IT na całym świecie. Jak wypadają Polacy? Najszybciej zyskującym popularność językiem programowania jest Python. Wyprzedził już Javę, a szybciej rośnie tylko Rust. Stereotypy o świecie IT niestety nie biorą się znikąd: ok. 90 […]

    Czytaj więcej

  • spotify gra o tron

    Opublikowano w:

    Czego słuchają fani Westeros: Spotify udostępnia muzyczne trendy “Gry o Tron”

    Fenomen “Gry o tron” wykracza poza uniwersum literatury i serialu, to także fenomen natury muzycznej. Przy okazji premiery ósmego, a zarazem finałowego sezonu ekranizacji przyglądamy się, jak “Gra o tron” wpłynęła na użytkowników Spotify. Słuchacze Spotify kibicują Tyrionowi? Ponad 380 milionów streamów ścieżki dźwiękowej “Gry o tron” i powiązanych z nią playlist pokazuje nam co […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #agencyjnytrashchallenge: branża kreatywna przyłącza się do akcji sprzątania świata

    Obok pojedynku na kreatywne koncepcje, rywalizacja w sprzątaniu świata. Wspólny cel? Czyste i zadbane miasta bez śmieci. Grupa Me & My Friends z Wrocławia włączyła się do społecznej akcji #trashchallenge i rzuciła wyzwanie agencjom z całego kraju, dając początek inicjatywie #agencyjnytrashchallenge.  W ubiegły piątek 5 kwietnia, w ramach akcji drużyna Grupy Me & My Friends […]

    Czytaj więcej

  • kobiety kupują przez smartfon

    Opublikowano w:

    Kobiety kupują ze smartfonem, mężczyźni wybierają komputer

    Aby odszukać w sieci idealną ofertę, co druga kobieta wyciągnie telefon, a 72% mężczyzn usiądzie do komputera. Podobnie jest z czytaniem promocyjnych wiadomości, przeglądaniem sklepów internetowych czy płatnością online – na każdym z tych etapów kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają smartfona. Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez SMSAPI potwierdza, że internet mobilny jest kobietą. Jeszcze dekadę […]

    Czytaj więcej

  • Grzegorz Kowalczuk

    Opublikowano w:

    Grzegorz Kowalczuk Business Development Directorem w AżTuNagle

    Od marca br. do zespołu AżTuNagle, butiku kreatywnego specjalizującego się w tworzeniu zintegrowanych kampanii 360, dołączył Grzegorz Kowalczuk. Objął nowo utworzone stanowisko Business Development Directora. Do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie nowych klientów oraz koordynowanie i nadzorowanie realizowanych projektów. Ze względu na chęć rozwoju i rozszerzenia kompetencji, firma AżTuNagle podjęła decyzję o utworzeniu nowego stanowiska […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Big Picture poprowadzi PR marki Coca-Cola

    Do grona klientów Big Picture dołączyła jedna z najbardziej kultowych światowych marek: Coca-Cola. Firma powierzyła Big Picture obsługę działań PR w ramach flagowej kampanii „Razem smakuje lepiej”. Tegoroczna kampania ma wymiar szczególny – obok klasycznych narzędzi, sięga do korzeni zaangażowania społecznego marki i adresuje wyzwanie w postaci towarzyszących dziś Polsce  i Europie podziałów społecznych. Współpraca […]

    Czytaj więcej

  • ben jerry

    Opublikowano w:

    Ben&Jerry’s rozdaje 50 tys. lodów

    Pięć smaków w pięciu miastach. W kwietniu miłośnicy lodów Ben&Jerry’s z Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Gdańska będa mogli wziąć udział w darmowej lodowej wyżerce w ramach święta marki – Free Cone Day. Free Cone Day to doroczny event, którym od 40 lat Ben&Jerry’s dziękuje fanom za wsparcie i przywiązanie, rozdając porcje lodów zupełnie za […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    H2O Creative ponownie reklamuje PwC w międzynarodowej kampanii „Be a game changer”

    Już po raz drugi H2O Creative zrealizuje kampanię employer brandingową dla giganta z branży konsultingowej. Kampania obejmie aż 30 krajów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Wygrany przez H2O przetarg oznacza kontynuację zeszłorocznej strategii komunikacji, jednak w nowej odświeżonej odsłonie. Działania w środowisku digitalowym i offline’owym wystartują z początkiem kwietnia br. W czasach rosnącego znaczenia inteligentnych […]

    Czytaj więcej

  • napoleoncat

    Opublikowano w:

    NapoleonCat wprowadził obsługę Google Reviews

    Polskie narzędzie do obsługi social media, NapoleonCat, umożliwia teraz klientom odpowiadanie na opinie pozostawiane przez użytkowników w Google. Nową funkcjonalność wykorzystuje już Biedronka. Od marca 2019 r. klienci NapoleonCat obok obsługi stron na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn mogą z tego samego miejsca zarządzać recenzjami klientów w Google. Google Reviews to część narzędzia Google My Business […]

    Czytaj więcej

  • leo burnett

    Opublikowano w:

    Nowa kampania eurobanku przygotowana przez Leo Burnett

    5 kwietnia startuje kampania reklamowa nowej promocyjnej pożyczki eurobanku. Za jej kreację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, a za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Starcom. Oferta promocyjnej pożyczki jest skierowana zarówno do obecnych, jak i nowych klientów eurobanku. Jej podstawowym atutem są jasne i czytelne dla każdego zasady: „500 zł rocznie za każde […]

    Czytaj więcej