Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Skriware

    Opublikowano w:

    Powstaje innowacyjna platforma do nauki robotyki i programowania

    Idea edukacji w nurcie STEAM – kompleksowego połączenia nauk ścisłych, technologii, inżynierii, sztuki i matematyki, została okrzyknięta przyszłością globalnego rynku pracy. Co więcej, w związku z dynamicznym rozwojem nowych technologii przewiduje się, że do 2018 roku branżowi giganci, tacy jak Google, Facebook, eBay czy Amazon utworzą ponad pół miliona nowych etatów. Prognozy pokazują, że aż […]

    Czytaj więcej

  • sylwia tygielska

    Opublikowano w:

    Sylwia Tygielska w Isobar Poland Group

    Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy. – Cieszę się, że dołączyła do nas osoba z wszechstronnym doświadczeniem z zakresu obsługi klienta w obszarze strategii komunikacji marki.  W naszej filozofii współpracy z klientami stawiamy na długoterminowe relacje, które  obejmują szeroki zakres wsparcia w coraz bardziej kompleksowym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Organizacja eventów a wizerunek miasta

    Ładne logo i chwytliwy slogan to za mało, by ukształtować i utrwalić pozytywne wyobrażenie o danej miejscowości. Nad wizerunkiem miast czuwają dziś całe sztaby ekspertów podejmujących wielokierunkowe działania promocyjne. Jednym z nich może być organizacja różnego rodzaju imprez. Wyczekiwane przez mieszkańców i przyjezdnych eventy mają bowiem wpływ na rozwój wielu obszarów miejskiego życia. Na pozytywne […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Prawie milion dolarów, czyli Robert Kubica i jego powrót do F1 w social mediach

    Robert Kubica to sportowiec, którego nie trzeba przedstawiać. Wielki talent, pierwszy Polak jeżdżący w prestiżowych zawodach Formuły 1. Ścigał się z takimi sławami, jak Lewis Hamilton, Kimi Räikkönen, Felipe Massa czy Fernando Alonso. Stanął na szczycie podium podczas zawodów Grand Prix Kanady w 2008 roku. W 2011 roku brał udział w wypadku, który wykluczył go […]

    Czytaj więcej

  • magdalena królak

    Opublikowano w:

    Magdalena Królak dołączyła do Grupy On Board Think Kong

    Magda posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w branży PR w komunikacji korporacyjnej. Współpracę z On Board PR rozpoczęła w kwietniu br. Na stanowisku Konsultanta PR odpowiada za bieżącą realizację projektów komunikacyjnych dla klientów Grupy. Do jej zadań należy budowanie strategii komunikacji, a także planowanie działań mających na celu wzmocnienie pozycji klientów firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Popularność Twitter.com spada w weekendy

    W lipcu 2017 roku stronę internetową Twitter.com odwiedzało codziennie średnio 1,4 proc. polskich internautów. Zdecydowanie mniejszą ochotę na ćwierkanie użytkownicy mieli w weekendy. Rekordowym dniem w ubiegłym miesiącu był 25 lipca, gdy serwis odwiedziło 2,6 proc. użytkowników sieci. W ostatnim miesiącu Twitter.com odwiedzało dziennie średnio 372 tys. internautów – 1,4 proc. użytkowników sieci (źródło: badanie […]

    Czytaj więcej

  • merlin.pl

    Opublikowano w:

    Wraca merlin.pl - Change Serviceplan wygrał przetarg na kampanię wizerunkową

    Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) przygotuje relaunch merlin.pl, jednego z trzech najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce. Change Serviceplan odpowiada za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki, po długiej nieobecności merlin.pl w mediach. Szerokozasięgowa kampania ATLowa [w planie jest telewizja, outdoor i internet], to kolejny krok w dynamicznym rozwoju merlin.pl, po zmianie struktury właścicielskiej i […]

    Czytaj więcej

  • Ewa Kumorek-Fedor

    Opublikowano w:

    Ewa Kumorek-Fedor dyrektorem ds. Public Relations w Communication Unlimited

    Przed dwoma laty agencja zintegrowała zespoły kreacji, SoMe i PR. „Zdecydowaliśmy się zerwać z tradycyjnym podziałem teamów. W obecnym świecie wydawał się nieuzasadniony. Naszym celem jest budowanie spójnego świata marki dzięki synergii w komunikacji. Wspólnie. Stąd burzenie archaicznych struktur przynosi doskonałe efekty.” –  mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny. Aktualnie w Agencji pojawiło się silne wsparcie. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Robert Lewandowski w kampanii marki Coca-Cola Zero Cukru

    Na sklepowe półki trafiła Coca-Cola Zero Cukru o nowym smaku. Zmianie formuły produktu towarzyszy także nowa kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego. Wraz z wprowadzeniem na rynek napoju Coca-Cola Zero Cukru firma startuje z szeroko zakrojoną kampanią reklamową, której głównymi bohaterami – poza samym Robertem Lewandowskim – będą jego kibice. Materiały reklamowe, w tym nowy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kate Moss w nowej kampanii Reserved

    Reserved, najbardziej znana polska marka modowa, poinformowała dziś o wprowadzeniu na rynek światowy swojej kolekcji jesień/zima 2017/18 w ramach kampanii z udziałem supermodelki Kate Moss. „Gdy idę tańczyć, wybieram najwyższe szpilki i najkrótszą sukienkę”, mówi. Nonszalancka, zbuntowana, stylowa. Ale zawsze prawdziwa. Taka jest Kate Moss, gwiazda najnowszej, bardzo prawdziwej, kampanii Reserved. Kate… naturalnie „Co włożyłabyś […]

    Czytaj więcej