Informacje prasowe

Random entry RSS

  • eurobank nowa strona

    Opublikowano w:

    Nowa strona internetowa eurobanku

    eurobank uruchomił całkowicie odświeżoną wersją swojego serwisu internetowego. Użytkownicy odkryją w nim m.in. prostszą nawigację i specjalne filtry, które pozwolą im szybciej dotrzeć do poszukiwanych produktów. Nowa strona internetowa www.eurobank.pl to efekt prac specjalistów z eurobanku wspólnie z partnerami z firm IDEACTO odpowiedzialnymi za projekt graficzny i UX oraz Blue Services z grupy Blue Media. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rebranding Santander Consumer Bank

    Od września na 320 oddziałach i placówkach partnerskich Santander Consumer Banku, jego stronie internetowej, profilach społecznościowych, bankowości online i punktach obsługi działających m.in. w sklepach Media Markt, Saturn i Castorama można zobaczyć nowe logo: czerwony napis na białym tle. Klient szukający oddziału Santander Consumer Banku pozna go też po wizerunku Justyny Kowalczyk, ambasadorki marki. Nowa […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Artur Pęksyk na czele Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta

    Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu utworzonego w Porta KMI Poland w wyniku strategicznej decyzji o konsolidacji dwóch departamentów. W ramach swoich obowiązków będzie koordynował działania w obszarze sprzedaży i marketingu, a także logistykę oraz eksport. Operacyjnie silne wsparcie będzie mu zapewniał Jacek Woźniak w nowej funkcji Dyrektora Sprzedaży. Porta KMI Poland […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    VML dla mBank w kamapnii dla przyszłych przedsiębiorców

    Ruszyła kolejna odsłona kampanii zachęcającej przyszłych przedsiębiorców do otwierania firmy w placówkach oraz na stronie internetowej mBanku. W kampanii przygotowanej przez agencję VML Poland podkreślono fakt, że w mBanku zakładając działalność gospodarczą można zyskać wsparcie księgowej. Usługa mBanku umożliwia zarówno jego obecnym, jak i nowym klientom załatwienie wszelkich formalności związanych z rejestracją działalności gospodarczej w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    L’OCCITANE en Provence w kooperacji z RISK made in Warsaw

    W wrześniu, marka kosmetyczna L’OCCITANE en Provence rozpoczęła współpracę z firmą odzieżową RISK made in Warsaw. W specjalnych zestawach, które będzie można kupić w salonach L’OCCITANE klientki znajdą nowy kosmetyk – Serum na Noc Immortelle Reset oraz wyjątkowy prezent od RISK – okulary do spania.   RISK made in Warsaw to pierwsza polska firma, z […]

    Czytaj więcej

  • allegro zmienia system komentarzy

    Opublikowano w:

    Allegro Smart! kupiony ponad 100 tys. razy w ciągu 7 dni od startu

    Zaledwie w tydzień od startu usługi ponad 100 tys. osób zaczęło korzystać z Allegro Smart! aby cieszyć się bezpłatną i wygodną wysyłką. Klienci z wykorzystaniem tej usługi kupili w tym czasie ponad 850 tys. produktów. – To potwierdza, że ​​polscy klienci świetnie liczą i widzą oszczędności, jakie zapewnia im Allegro Smart! – mówi Francois Nuyts, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zuzanna Motaska dołącza do działu social media INSIGNII

    Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie. Zuzanna Motaska od […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

    1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową ekspansję i za zapewnienie uczestniczącym w nim konsumentom przyjaznych i efektywnych narzędzi do korzystania z jego funkcji. Na nowym stanowisku Marcin Klimkowicz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mariusz Szczygieł współpracuje z Wirtualną Polską

    Dziesięć reportaży wybranych przez Mariusza Szczygła stanie się częścią akcji specjalnej WP z okazji stulecia odzyskania niepodległości przez Polskę. „Polska Pro100” to próba stworzenia wspólnego portretu Polaków. W jej ramach powstaną historie zainspirowane hasłami od użytkowników. Trzy materiały tygodniowo przez kolejnych 10 tygodni. Polaków portret wspólny na stulecie odzyskania niepodległości „Polska Pro100” rusza już w środę, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Platforma REACHaBLOGGER.pl osiągnęła 0,365 mln zł przychodów w I półroczu br.

    Przychody influencer marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w I półroczu br. do 365 tys. zł, co oznacza wzrost o ponad 100 proc. rok do roku. Platforma pozyskała szereg nowych klientów – w I połowie 2018 r. do współpracujących z nią marek dołączyły m.in. Zalando, Pracuj.pl, Furgonetka, RankHouse, Edrone, […]

    Czytaj więcej