Informacje prasowe

Random entry RSS

  • pół litra historii

    Opublikowano w:

    Kalicińscy.com dla Pół litra historii

    Agencja Kalicińscy.com odpowiedzialna jest za ideę kreatywną promującą nowy serial„Drunk History – pół litra historii” na dwóch rynkach: polskim oraz węgierskim. Kampania obejmie zarówno komunikację w Internecie, w przestrzeni miejskiej oraz produkcję dedykowanego gadżetu. „Drunk History-pół litra historii” to nowy serial Comedy Central, w którym znani aktorzy, celebryci i influencerzy opowiadają historie oparte na wydarzeniach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dom pełen zmian. Serial Ikea

    Dom pełen zmian. Fabularny miniserial, którego głównym sponsorem i partnerem jest IKEA, już wkrótce na antenie Polsat. „Dom pełen zmian” to ośmioodcinkowy serial komediowy opowiadający o perypetiach rodziny Malinowskich. Historia rozgrywa się na przestrzeni wielu lat, a każdy odcinek dzieje się rok później od odcinka poprzedniego. Sceną życiowych zmian bohaterów jest ich dom urządzony przez […]

    Czytaj więcej

  • uwielbiam.pl

    Opublikowano w:

    Nowa odsłona Uwielbiam.pl Grupy Maspex

    Od początku września, zarówno pasjonaci, jak i początkujący entuzjaści gotowania mają do dyspozycji całkowicie odmieniony serwis Uwielbiam.pl. To innowacyjne miejsce wirtualnych spotkań, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie. Tysiące przepisów i porad, a to wszystko w formie unikalnego narzędzia, którego nie było dotychczas na rynku. Za nową koncepcję graficzną serwisu i wdrożenie odpowiada agencja MakoLab. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Technologia to nie science fiction. Rusza kampania firmy doradczej PwC

    12 października wystartowała kampania PwC „Technologia to nie science fiction”. Firma pokazuje w niej konkretne przykłady zastosowania rozwiązań wykorzystujących nowe technologie, takich jak sztuczna inteligencja, drony czy automatyzacja procesów biznesowych. Z tegorocznego badania PwC Digital IQ wynika, że jedynie 44% polskich firm osiągnęło poziom cyfrowej dojrzałości. Tymczasem potencjał wykorzystania nowych technologii jest ogromny i wpływa […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Natalia Skrzypek z nową rolą w domu mediowym Vizeum

    Natalia Skrzypek, pracująca do tej pory jako group account manager w należącym do Dentsu Aegis Network Polska domu mediowym Vizeum, awansowała na digital development managera. W nowej roli Natalia będzie odpowiedzialna za rozwój kompetencji social media w ramach zespołów Vizeum i rozwijanie strategii social media dla klientów domu mediowego. Ponadto odpowiada również za wewnętrzne i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Komunikacja w dobie Internetu – jak funkcjonują marki z segmentu beauty w erze digital

    W dobie pokolenia, które nazywamy mianem digital natives, marki kosmetyczne muszą dopasować swoją komunikację do młodego konsumenta, którego życie w coraz większej części toczy się online. To dopasowanie oznacza z jednej strony to, że brandy nauczyły się implementować w swoich działaniach naturalne zachowania swojej grupy docelowej, takie jak np. robienie selfie, czy poszukiwanie opinii na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Papaya Films dla National Geographic

    Papaya Films odpowiada za wyprodukowanie jednego z serii filmów o eksplorerach, przygotowywanych w ramach globalnego projektu National Geographic.   Film pokazuje sylwetkę odkrywcy, nurka i ratownika TOPR Krzysztofa Starnawskiego. Zdjęcia zrealizowane zostały na terenie Tatrzańskiego Parku Narodowego i nad Morskim Okiem, gdzie w ramach pracy w TOPR stacjonuje bohater materiału. Za reżyserię odpowiada Weronika Ławniczak a autorem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Upside tworzy grupę marketingową

    Agencja strategiczno-kreatywna Upside zakończyła proces wydzielenia dwóch firm – Video Ex Machina, zajmującej się produkcją kontentu wideo oraz Villan Design, specjalizującej się w realizacji projektów z zakresu komunikacji wizualnej marek. Na czele grupy stanął Janusz Plencler. Wszystkie trzy agencje będą niezależnie rozwijać kompetencje w swoich obszarach biznesowych. Impuls do wydzielenia trzech niezależnych struktur dali nam […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Facebook Messenger w branży moto

    Konsumenci w kontaktach z marką coraz częściej wybierają Facebook Messenger. Do zgłaszania problemów, ale też zadawania pytań o produkt, ofertę. Agencja WhiteBits sprawdziła, jak do kwestii obsługi klienta w tym kanale podchodzą najpopularniejsze marki motoryzacyjne. Z Facebooka korzysta obecnie 15 mln Polaków. Dla wielu osób social media są naturalnym miejscem nawiązywania kontaktu z markami – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Technologie w służbie danych - serwis Sonar.Wyborcza.pl

    Ruszyła pełna wersja Sonar.Wyborcza.pl najnowszego serwisu „Gazety Wyborczej“ przygotowanego we współpracy z Laboratorium EE. Największy jakościowy dziennik w kraju ma za sobą wytężony rok technologicznych korepetycji, za które zapłacił Google w ramach programu Digital News Initiative, wspierającego wydawców w Europie. Nie raz z satysfakcją pisaliśmy o tym, że dziennikarze w tradycyjnych mediach nie rozumieją praw […]

    Czytaj więcej