Informacje prasowe

Random entry RSS

  • piotr ciechowicz

    Opublikowano w:

    Piotr Ciechowicz na pokładzie LifeTube

    Do zespołu LifeTube, największej jednonarodowej sieci YouTube w Europie i agencji influencer marketingu, dołączył Piotr Ciechowicz. Na stanowisku project managera odpowiada za rozwój narzędzi analitycznych oraz oprogramowania do zarządzania współpracą marek z youtuberami. Piotr Ciechowicz, jako project manager w sieci LifeTube, jest odpowiedzialny m.in. za rozwój platformy raportowej dla klientów – funkcjonującego już narzędzia pozwalającego […]

    Czytaj więcej

  • REMINGTON

    Opublikowano w:

    „Bądź sobą po swojemu” – pod tym hasłem Remington rozpoczyna komunikację i realizuje nową strategię marki

    „Bądź sobą po swojemu” to hasło nowej kampanii marki Remington. Ma ono pomóc w budowaniu nastawienia, że jesteśmy najfajniejsi kiedy po prostu jesteśmy sobą. Nowa strategia nawiązuje do Nowego Jorku, w którym ponad 80 lat temu narodziła się marka i powstały pierwsze produkty do pielęgnacji i stylizacji. „To amerykańskie korzenie sprawiają, że nasza marka ma […]

    Czytaj więcej

  • chujowa pani domu blog

    Opublikowano w:

    Chujowa Pani Domu z oficjalnym blogiem

    Z początkiem października Magdalena Kostyszyn, autorka profilu Chujowa Pani Domu, poszerzyła swoją działalność o blog tematyczny. „Blog to kolejna platforma – po profilach na Facebooku i Instagramie – którą razem z moją społecznością chcę rozwijać. O ile w mediach społecznościowych skupiam się na krótkich formach, komunikatach obrazkowych i udostępnianiu treści przesyłanych przez czytelników, o tyle […]

    Czytaj więcej

  • uber eats, murakami ksiażka

    Opublikowano w:

    Haruki Murakami x Uber Eats

    Już 11 października Uber po raz pierwszy na świecie dostarczy książki. W aplikacji Uber Eats będzie można zamówić najnowszą powieść Harukiego Murakamiego, japońskiego prozaika, wielokrotnie nominowanego do literackiej nagrody Nobla, jednego z najbardziej znanych na świecie pisarzy. Książka będzie dostępna w aplikacji przed wprowadzeniem jej do oficjalnej sprzedaży w księgarniach i będzie kosztowała symboliczną złotówkę. Film […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Martin Winther odchodzi ze 180heartbeats + JUNG v MAT

    Martin Winther, creative director w 180heartbeats + JUNG v MATT, z końcem listopada kończy pracę w agencji. Zmiany w dziale kreacji 180 podyktowane są nowymi projektami i potrzebami klientów 180: – Dostosowujemy strukturę do biznesowych celów reklamodawców, z którymi obecnie rozwijamy współpracę – wyjaśnia Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner w 180. Planujemy zatrudnić […]

    Czytaj więcej

  • Współczynnik konwersji

    Opublikowano w:

    Współczynnik konwersji, czyli jak sprzedawać więcej w e-Commerce

    Prowadzenie biznesu w branży e-commerce jest dla przedsiębiorców dużym wyzwaniem. W sieci biznes prowadzić może każdy. Nie potrzeba do tego wielkich nakładów, a liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Rynek internetowy jest jednak mocno konkurencyjny, a coraz większe wymagania mają też klienci. Przedsiębiorcy, którzy chcą odnaleźć się w wirtualnym świecie sprzedaży, muszą zainwestować w pozycjonowanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

      Widmo upadającego Facebooka w polskich mediach. Jak jest naprawdę?

    Minęło pół roku od wybuchu niesławnej afery, której przyczyną były informacje o wykorzystaniu danych użytkowników Facebooka do manipulowania wynikami wyborów, i niemal pół roku od przesłuchań Marka Zuckerberga przed amerykańskim Kongresem. Czy Facebook upada? Czy odpływ użytkowników pogrążył największy na świecie serwis społecznościowy? Kiedy afera trwała, a w mediach przybierała na sile narracja podkreślająca wartość […]

    Czytaj więcej

  • Agata Rychlik

    Opublikowano w:

    Agata Rychlik awansuje w Leo Burnett Warszawa

    Agata Rychlik, dotychczasowa Senior Copywriter, objęła stanowisko Creative Group Head w agencji Leo Burnett Warszawa. Agata Rychlik z branżą reklamową związana jest od 2006 roku, do agencji Leo Burnett Warszawa dołączyła w 2016 roku. Wcześniej pracowała w  agencjach  takich jak: MullenLowe Warsaw, JWT, LemonSky, Scholz & Friends Warszawa. Tworzyła kampanie reklamowe dla klientów takich jak […]

    Czytaj więcej

  • storytelling

    Opublikowano w:

    Storytelling - jak pogłębić storytelling w kinie?

    Wyjście do kina kojarzy się pozytywnie – z relaksem i wolnym czasem spędzanym z rodziną lub znajomymi. A dobry nastrój sprzyja… podatności na komunikat marketingowy. Stykając się z przekazem, będąc w dobrym humorze, lepiej zapamiętujemy daną reklamę oraz markę[1]. Natomiast formą przekazu, którą zapamiętujemy najlepiej, jest opowieść. Jest ona ponad dwudziestokrotnie lepiej zapamiętywana niż same […]

    Czytaj więcej

  • anja rubik sexedpl

    Opublikowano w:

    LOCAL HEROES X #SEXEDPL w showroom.pl

    Wraz z premierą książki „#SEXEDPL. Rozmowy Anji Rubik o dojrzewaniu, miłości i seksie” do sprzedaży wchodzi specjalna mini kolekcja stworzona w kolaboracji Local Heroes x #Sexedpl. We współpracy bierze udział także Showroom.pl. Tylko i wyłącznie tam będziecie mogli kupić różowy tshirt, głoszący hasła tolerancji i miłości. Dzięki tej współpracy misja otworzenia Polaków na temat edukacji […]

    Czytaj więcej