Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Podcast jako forma reklamy

    Wacoal – producent bielizny dla kobiet, właściciel marki Freya, stawia kolejny krok i do promocji postanawia wykorzystać podcasty. Internetowa audycja radiowa w formie regularnie pojawiających się odcinków została stworzona dla kobiet, które szukają czegoś nowego niż znane wszystkim tradycyjne media, a przy okazji będą mogły tego słuchać podczas długiej podróży do pracy lub podczas sprzątania […]

    Czytaj więcej

  • facebook live

    Opublikowano w:

    Jak zwiększyć sprzedaż dzięki transmisjom online?

    Najnowsze badania pokazują, że transmisje na Facebook Live generują średnio 10 razy więcej komentarzy i są wyświetlane 3 razy dłużej, niż pozostałe treści video. E-book „GO LIVE! Jak zwiększyć swoją sprzedaż dzięki transmisjom LIVE” to pierwsza w Polsce kompleksowa publikacja na temat tworzenia transmisji LIVE. Z e-booka dowiesz się, jak krok po kroku przeprowadzać skuteczne […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Robert Lewandowski zakłada własną agencją mediową

    Do biznesowej drużyny Roberta Lewandowskiego dołącza nowa spółka: dom mediowy RL Media. Podmiot powołany wspólnie z Group One, największą niezależną grupą komunikacyjną i nr 1 na rynku mediów digital w Polsce, dopełnia marketingową maszynę Lewandowskich. Do teamu ekspertów i powołanej niedawno spółki Stor9_ zarządzającej wizerunkiem, tworzeniem kampanii i kontentu dołączy silna kompetencja planowania mediów. Lewandowskiemu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nikol Sarniak i Alicja Łapka w Up&More

    Z początkiem października Up &More powiększyła swój zespół o dwóch nowych specjalistów. Do agencji dołączyły: Nikol Sarniak jako Social Media Specialist oraz Alicja Łapka – SEM Specialist. Nikol Sarniak – Social Media Specialist, w zespole Up & More będzie odpowiedzialna za planowanie i prowadzenie działań klientów agencji w mediach społecznościowych. Prelegentka i współorganizatorka Social Media […]

    Czytaj więcej

  • monika brodka muzeum

    Opublikowano w:

    Monika Brodka, Marek Kamiński i Marcin Gortat w kampanii Muzeum Narodowego

    Pod hasłem „A Ty, co zobaczysz?” wystartowała kampania wizerunkowa Muzeum Narodowego w Warszawie, która pokazuje, że w MNW każdy odnajdzie coś interesującego niezależnie od zainteresowań, wieku oraz wykonywanego zawodu. Filmowe spoty przedstawiają moment intymnego spotkania ambasadorów Muzeum – piosenkarki Moniki Brodki, koszykarza Marcina Gortata i podróżnika Marka Kamińskiego – z ich ulubionymi eksponatami ze zbiorów MNW. […]

    Czytaj więcej

  • cannes lions

    Opublikowano w:

    Cannes Lions Imagination Day 2017

    Do 9 października trwa przedsprzedaż biletów na siódmą już edycję najbardziej inspirującej konferencji Imagination Day! O kampaniach, które zdobyły canneńskie Lwy oraz o tym, jak łączyć sztukę z nowymi technologiami dowiemy się już 20 listopada w Multikinie Złote Tarasy, podczas 7 edycji konferencji Imagination Day, której organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku na scenie […]

    Czytaj więcej

  • podziel się posiłkiem

    Opublikowano w:

    Influencerzy na diecie w ramach kampanii "Podziel się posiłkiem"

    W tym roku Danone organizuje kolejną edycje programu „Podziel się dobrym posiłkiem”. By zwrócić uwagę na akcję oraz na ogólnopolską zbiórkę żywności , firma wspólnie z agencją VML Poland przygotowała nietypową kampanię o nazwie „Dieta Sebastiana”. W ramach kampanii została utworzona tajemnicza firma cateringowa „Dieta Sebastiana”. Na specjalnej stronie internetowej pojawił się jadłospis, który zawierał […]

    Czytaj więcej

  • LiquidThread

    Opublikowano w:

    Marta Sobczyk wzmacnia kreację LiquidThread

    Do działu kreacji agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Marta Sobczyk, obejmując stanowisko senior copywritera. Marta w branży pracuje ponad osiem lat. Ostatnie pięć przepracowała w VML Poland. Tworzyła kampanie między innymi dla Nestle, Nutricia, czy Danone. Marta z wykształcenia jest psychologiem. Ukończyła także studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku psychologia reklamy. W LiquidThread zajmie się […]

    Czytaj więcej

  • zakaz reklamy piwa

    Opublikowano w:

    Zakaz reklamy piwa to duże ograniczenie, ale też szansa dla nowych rozwiązań sprzedażowych [komentarz ekspercki]

    Warszawa, 28.09.2017 Ministerstwo Zdrowia chce, aby reklamy piwa były emitowane dopiero po godz. 23. Choć to nie pierwszy taki projekt, to jednak udało mu się poruszyć zarówno branżę piwowarów, jak i ludzi reklamy. Niemożność promowania swoich produktów w telewizji będzie skutkowała prawdopodobnie przeniesieniem budżetów reklamowych branży na kanały trademarketingowe i Internet. Digital już jakiś czas […]

    Czytaj więcej

  • Cinemagraph

    Opublikowano w:

    Cinemagraph w komunikacji marketingowej

    W świecie nowoczesnych technologii, przesyconym wizualizacjami, obraz stał się towarem jednorazowego użytku, a znużony odbiorca poświęca mu coraz mniej czasu. Jak go zaskoczyć i uchwycić jego uwagę? Jak przedstawić historię w ułamku sekundy? Odpowiedzią może okazać  się cinemagraph. Jedna, dwie, może trzy sekundy – tylko tyle poświęci analizie fotografii statystyczny, przypadkowy odbiorca. Zastosowanie cinemagraph’u może […]

    Czytaj więcej