Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Vogue polska edycja w 2018

    Od strony redakcyjnej magazynem będą kierować Filip Niedenthal (redaktor naczelny) i Malgosia Bela (ambasador marki), a od strony wydawniczej i biznesowej – Katarzyna Kulczyk. Vogue Polska zadebiutuje jednocześnie w druku i w internecie. „Condé Nast (wydawca) zawsze wierzył w lokalną autonomię i lokalną kreatywność, powiedziała Karina Dobrotvorskaya, prezes Condé Nast. „Wierzę, że Polska zasługuje na własną edycję […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Beyond Advertising Forum

    Ponad 500 uczestników, 45 prelegentów, 31 wystąpień na 2 scenach, o łącznej długości ponad 12 godzin. W taki sposób można podsumować Beyond Advertising Forum: esport & gaming. 13 czerwca w warszawskim Studiu Las spotkali się specjaliści od gier, esportu, marketingu, mediów i szeroko rozumianego biznesu. “Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony odzewem wszystkich środowisk, których przedstawicieli zaprosiliśmy […]

    Czytaj więcej

  • Aflofarm

    Opublikowano w:

    Aflofarm liderem wydatków na reklamę w branży farmaceutycznej

    Tylko w pierwszym kwartale 2017 roku branża farmaceutyczna przeznaczyła na promocję ponad 311 milionów złotych czyli o 10% więcej niż rok temu. Prawie 93 miliony zainwestował Aflofarm – polski producent leków bez recepty i suplementów diety – co daje 30% wydatków całej kategorii i tyle co skumulowany budżet kolejnych 7 firm w zestawieniu top reklamodawców. […]

    Czytaj więcej

  • cook this page

    Opublikowano w:

    Ikea i prosty przepis - Cook This Page

    Ikea jest marką, która wszystkim kojarzy się z użytecznością, prostym designem i przejrzystą instrukcją, dzięki której jesteśmy w stanie złożyć skomplikowane meble – inaczej  – wydaje nam się, że jesteśmy w stanie złożyć skomplikowane meble. Ale przecież najważniejszy jest wizerunek 🙂 Ikea publikuje też książki kucharskie, gdzie ilustracją do przepisów jest skład danej potrawy (zaprezentowany […]

    Czytaj więcej

  • Landliebe

    Opublikowano w:

    Prawdziwe historie smakują lepiej

    14 czerwca rozpoczęła się kampania contentowa Prawdziwe historie smakują lepiej, wspierająca wprowadzenie na polski rynek Landliebe – wiodącej marki w branży produktów mlecznych w Niemczech. Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na istotę tego, co prawdziwe i naturalne. Kampania podkreśla, że wartości te są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kultowa reklama: Victoria and Albert Museum

    Kampania, która ma już 29 lat i nadal wzbudza emocje. W dodatku pozytywne. Nawet dzisiaj może dziwić to, że ówczesna dyrektor Muzeum Elisabeth Esteve-Coll zgodziła się na taki slogan reklamowy. Jeśli postawicie się w jej sytuacji zrozumiecie, że decyzja, która została podjęta budziła kontrowersje. Muzeum ma przyciągać ludzi, a reklamy mają zwiększać liczbę odwiedzających. Zazwyczaj […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Hopsoda - Egzotyka chmiel spotyka

    Na rynku zadebiutowała Hopsoda – pierwszy w Polsce bezalkoholowy napój, który łączy egzotyczne owoce z aromatycznym chmielem. Producentem napoju i pomysłodawcą marki jest Ostecx Créative agencja z największym piwnym portfolio w Polsce. Marka jest adresowana do odkrywców nowych smaków, fanów popularnego w ostatnich latach piwa rzemieślniczego oraz wszystkich zwolenników napojów orzeźwiających. Nazwa Hopsoda powstała z […]

    Czytaj więcej

  • nauka programowania

    Opublikowano w:

    Polskie szkoły nieprzygotowane do nauki programowania

    Analizując rynek pracy i rosnące zapotrzebowanie na specjalistów IT, wielu z entuzjazmem przyjęło nowe rozporządzenie MEN, zakładające naukę elementów programowania już od I klasy szkoły podstawowej oraz zwiększenie liczby godzin informatyki od klasy IV. Pytanie, czy polskie szkoły są w stanie sprostać temu wyzwaniu? Ocenia ekspert. Podpisane 14 lutego br. przez Minister Edukacji Narodowej nowe […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tylko co czwarty polski internauta należy do programu lojalnościowego, a co piąty bierze udział w konkursach

    Z raportu „Smart Okazje – zwyczaje zakupowe Polaków 2017”, przeprowadzonego na zlecenie Grupy AdRetail, wynika, że 49% użytkowników gazetek online wykazuje lojalność zakupową i   uczestniczy w akcjach konkursowych organizowanych przez marki. W ocenie ekspertów, tego rodzaju aktywność będzie rosła, wraz ze wzmacnianiem perswazji sprzedażowej i rozwojem rynku smartfonów. Spośród wszystkich ankietowanych internautów 76% odpowiedziało przecząco […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Cannes YouTube Ads Leaderboard 2017

    Wielkimi krokami zbliża się festiwal kreatywności Cannes Lions 2017. Dlatego zespół YouTube przygotował zestawienie reklam, które od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia zyskały największą popularność. Czas oglądania wszystkich spotów z zestawienia wyniósł 11,8 milionów godzin, a  liczba ich wyświetleń osiągnęła aż 416 milionów. Użytkownicy YouTube pokochali reklamy opowiadające właśnie o… miłości. Do rankingu trafiły bowiem spoty: […]

    Czytaj więcej