Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Magdalena Stawinoga i Dariusz Wichowski w Cape Morris

    Agencja Cape Morris nie ustaje w powiększaniu swojego zespołu. Na przełomie sierpnia i września do załogi dołączyli Copywriter – Dariusz Wichowski i Account Manager – Magdalena Stawinoga, która wróciła do agencji po niespełna dwóch latach. Nowe osoby swoimi kompetencjami wesprą obsługę obecnych Klientów, a także wezmą udział w działaniach na rzecz pozyskania nowych. Magda doświadczenie […]

    Czytaj więcej

  • Adam Kregielewski

    Opublikowano w:

    Adam Kręgielewski wzmacnia dział strategii Labcon jako Digital Strategist

    Do zespołu Labcon, agencji contentowej, należącej do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Adam Kręgielewski. Na stanowisku Digital Strategist, będzie odpowiadać za opracowywanie i koordynację strategii komunikacji dla klientów Labcon/Group One. Adam Kręgielewski, dołączył do zespołu strategicznego agencji Labcon na stanowisko Digital Strategist. Z branżą mediową związany jest od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wirtualna Polska właścicielem Domodi

    WP Holding SA nabyła pozostałe 14% udziałów w spółce Domodi. Wartość transakcji wyniosła 33,4 mln złotych. WP stała się jedynym właścicielem Domodi. To kolejny etap transakcji. W marcu br. WP nabyła 35% udziałów w Grupie Domodi. W pierwotnym planie założono, że zakup pozostałych 14% udziałów będzie możliwy po zakończeniu roku obrotowego 2018. – W gronie udziałowców […]

    Czytaj więcej

  • ikea nowa kampania

    Opublikowano w:

    Nowa kampania IKEA o tym, jak ważne są relacje w domu

    Kampania komunikująca nowe wydanie Katalogu IKEA 2019 jest pierwszą w odświeżonej odsłonie platformy „Niech żyje dom”. Tegoroczna edycja katalogu jest wyjątkowa, gdyż pokazuje aranżacje całych domów, podzielonych ze względu na styl życia ich domowników, nie skupiając się już na modułowych i pojedynczych rozwiązaniach.   Spot promujący nowy Katalog IKEA 2019 to emocjonalna historia pokazująca, że […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Semilac i YES ze wspólną kampanią social media

    Semilac podjął kolejną współpracę z producentem biżuterii YES, tworząc szereg wspólnych działań marketingowych. Obie marki połączyło zamiłowanie do kobiecego piękna, spójność idei i nieszablonowe podejście do komunikacji marketingowej. Niedawno marka Semilac ogłosiła alians marketingowy z jednym z najpopularniejszych internetowych sklepów obuwniczych w Polsce – DeeZee. Owocna współpraca stała się bazą do rozpoczęcia nowych kolaboracji. Kolejną […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Picie to nie sport, czyli krótka instrukcja jak nie bawić się nad Wisłą

    Spot „Picie to nie sport”, który ma przestrzegać przed przed skutkami nieodpowiedzialnego picia alkoholu już jest! Przez całe lato, Stowarzyszenie Komisja Klubowa wraz ze Stowarzyszeniem Program Stacja na zlecenie miasta stołecznego Warszawa, czuwa nad bezpieczeństwem osób spędzających czas nad Wisłą i edukuje w zakresie świadomego i bezpiecznego spożywania alkoholu. Spot „Picie to nie sport” został […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sound Branding: Muzyka kluczowym aspektem budowania marki

    Aspekty wizualne są bez wątpienia najistotniejsze w budowaniu wizerunku marki i produktu. Jednak zaraz po wzroku, najważniejszym zmysłem jest słuch. Narzędziem służącym kreowaniu wizerunku marki poprzez zastosowanie elementów dźwiękowych, jest tzw. Sound Branding. Może on być wykorzystany przez firmę na kilka sposobów, a w połączeniu z audiomarketingiem znacząco wpływa na lojalność i zaangażowanie klientów marki. Jak to […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tu drzemie potencjał Influencer Marketingu – poznaj Tik Tok (dawne musical.ly)  

    Jeżeli macie więcej niż 25 lat istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że o aplikacji o wdzięcznej nazwie TikTok (dawniej musical.ly)  wiecie tyle, że istnieje i służy do nagrywania krótkich, muzycznych wideo. W rzeczywistości jest to jedna z największych platform zrzeszających nastolatków, licząca ponad 600(!) milionów użytkowników z całego świata i mająca ogromny potencjał marketingowy. Czym jest więc […]

    Czytaj więcej

  • EBay polska

    Opublikowano w:

    Program partnerski eBay teraz także w Polsce

    eBay Partnership Network (ePN) to program partnerski platformy eBay oparty o technikę marketingu afiliacyjnego, który poprzez kontekstowe plasowanie produktów na stronie internetowej, blogu lub innym medium, łączy użytkowników i potencjalnych kupców z platformą sprzedażową. Model ten pozwala na uzyskiwanie korzyści finansowych poprzez tworzenie interesujących, angażujących treści, np. na prowadzonego przez siebie bloga, wraz z promocją […]

    Czytaj więcej

  • ile lat krzysztof ibisz

    Opublikowano w:

    Walk zdradza wiek Krzysztofa Ibisza w kampanii dla Vision Express

    Wystartowała kampania wspierająca kolejną już edycję promocji marki Vision Express „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. Twarzą najnowszej kampanii został prezenter Krzysztof Ibisz. Działania obejmują spoty reklamowe w telewizji i w radiu, kampanię digital, reklamy prasowe oraz BTL. Za przygotowanie kampanii oraz obsługę PR i social media odpowiada Walk, a zakupu mediów dokonał MullenLowe […]

    Czytaj więcej