Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Jeśli myślisz, że reklama display skierowana do kibiców piłki nożnej do nich trafia, to jesteś w błędzie

    Wielkie piłkarskie święto trwa. Nawet Ci, którzy nie interesują się piłką nożną wiedzą o rozgrywkach przez ogrom reklam bezpośrednio lub pośrednio nawiązujących do turnieju w Rosji. Ostatnie tygodnie to gorący czas dla marketerów, którzy musieli walczyć między sobą o uwagę kibiców. Przed nami apogeum intensywnych kampanii, o milionowych budżetach, które atakują nas różnymi kanałami. Zanim […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ruszyła kampania „Ecce Homo. Oto człowiek. Każdy” - podejmująca temat akceptacji niepełnosprawności

    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do słabszych i chorych. Dziś niemało Polaków postrzega niepełnosprawność jako zbyt duże obciążenie dla społeczeństwa. Bywa, że niepełnosprawni, nieuleczalnie chorzy, czy dzieci z wadami genetycznymi są traktowani jakby nie zasługiwali na miano człowieka. Można wtedy odmówić im praw, razem z podstawowym prawem do życia. Tymczasem prawo do życia przynależy każdemu. Nie jest możliwe zbudowanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Drag queens + IKEA = Beautiful Possibilities

    W co się ubrać? Może w lampę? Albo gustowną kompozycję z zasłon prysznicowych? A może masz ochotę owinąć się ozdobną kapą? Jak twierdzi IKEA, w tej kwestii – podobnie jak w kwestii określenia własnej płci psychologicznej i kulturowej – ogranicza nas jedynie wyobraźnia. Tak wynika przynajmniej z rozpoczętej przez szwedzką firmę kampanii „Beautiful Possibilities”, która […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Loedl i Łukasz Majewski wracają do VML

    Michał Banaszewski, dotychczas New Business Director, obejmuje stanowisko Chief Business Officer. Do agencji po ponad rocznej przerwie wracają Paweł Loedl i Łukasz Majewski. Michał Banaszewski – po latach pracy w roli New Business Directora – obejmuje stanowisko Chief Business Officer. Będzie zarządzał pracą blisko 40 account managerów i 7 account directorów oraz koordynował działania new […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

    Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network – Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope – w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow. Golden Arrow w kategorii Digital Marketing – Social Media Nagrodę Golden Arrow […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Aplikacje zakupowe walczą o klienta

    Niemal co drugi użytkownik ma zainstalowaną na swoim telefonie lub tablecie choć jedną aplikację zakupową. Z drugiej strony, jak pokazują wyniki analizy Just Run App oraz Spicy Mobile, wydawcy inwestujący w m-commerce muszą mocno walczyć o klienta. Większość aplikacji mobilnych traci w pierwszych miesiącach nawet 80% pozyskanych użytkowników. Według badań Forrester, 63% użytkowników trafia na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    ECCO World Cup: Portugalia mistrzem mediów społecznościowych dzięki Ronaldo

    Międzynarodowa sieć agencji PR ECCO analizuje kanały społecznościowe piłkarzy ze wszystkich 32 krajów uczestniczących w Mistrzostwach Świata Polska na 14 miejscu w rankingu Narodów, Robert Lewandowski na 20 miejscu wśród indywidualnych graczy Prawie 90% wszystkich piłkarzy jest aktywnych w sieciach społecznościowych Instagram jest światowym numerem 1 pod względem dotarcia do obserwujących Polska drużyna ma łącznie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Renault wyznacza nowe limity w kampanii agencji Publicis

    Rozpoczyna się przygotowana przez agencję Publicis akcja promująca limitowaną serię specjalną samochodów Renault z bogatym wyposażeniem w standardzie. Koncepcja kampanii powstała w oparciu o globalną kreację przygotowaną przez Publicis Conseil. W jednej z głównych ról zobaczymy Jaśka Melę wyznaczającego nowe limity. Działania będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie i w Internecie. „Renault Limited to seria aut adresowanych do osób, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Anna Tarkowska dołączyła do MOSQI.TO

    Jej doświadczenie w projektowaniu UX/UI oraz animacji zasili Zespół Kreacji MOSQI.TO. Absolwentka Projektowania graficznego katowickiej Akademii Sztuk Pięknych. Z branżą reklamową związana od 2013 roku. Wcześniej pracowała m.in. w Osom Studio, Tomorrow i Plus Division na stanowisku Graphic Designera. W MOSQI.TO zajmie się projektowaniem dla kluczowych Klientów agencji, takich jak: ING Bank Śląski, SKANSKA, Nationale […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Linux Polska z nową identyfikacją wizualną

    Na początku czerwca Linux Polska, ekspert w zakresie technologii open source na polskim rynku oraz w regionie CEE, zaprezentował nowe logo oraz identyfikację wizualną. Znak nawiązuje do pierwotnego ducha marki, ale jego wprowadzenie przede wszystkim odzwierciedla zmiany, jakie zaszły w firmie na przestrzeni ostatnich lat,  a także podkreśla jej rozwój w obszarze oferowanych rozwiązań i […]

    Czytaj więcej