Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Skuteczne kampanie retargetingowe  - wskazówki przed sezonem świątecznych zakupów

    Przed sezonem świątecznych zakupów Criteo, reklamowa platforma w otwartym Internecie, opublikowała zestaw wskazówek dotyczących retargetingu. Mają one pomóc markom i sprzedawcom detalicznym w ponownym zaangażowaniu użytkowników, którzy porzucili swoje koszyki przed dokonaniem zakupu. W Black Friday  sprzedaż internetowa w Polsce jest prawie czterokrotnie wyższa niż w ciągu przeciętnego tygodnia zakupowego (375 względem 100 indeksowanych sprzedaży […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adidas x Chodakowska na łódzkim muralu

    Do końca listopada Ewa Chodakowska będzie motywować do działania na jednej z łódzkich ulic. Konkretnie, na muralu, który pojawił się w samym centrum miasta. Ta wyjątkowa realizacja to efekt wspólnej akcji trenerki z marką Adidas Adipower. Mural, oprócz wizerunku Chodakowskiej przedstawia pięć najlepszych odpowiedzi, które zostały przez nią wybrane spośród kilku tysięcy zgłoszeń w ramach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Durex w kampanii profilaktyki AIDS

    Durex w kampanii profilaktyki AIDS 20 listopada 2018 Karolina Gilon i Jakob Kosel w polskiej odsłonie globalnej kampanii Durex, zachęcają do tego, by „uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Za projekt, który swoim zasięgiem obejmuje OOH, kina, digital oraz social media, odpowiadają agencje VMLY&R Poland, Papaya, LiquidThread oraz Zenith. Z okazji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Bielak dołącza do Neon Shake

    Do Neon Shake Advertising dołączył Paweł Bielak. Na stanowisku Account Managera odpowiada za obsługę kluczowych projektów agencji oraz działania związane z influencer marketingiem. Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększyła zespół. Do grona ekspertów firmy dołączył Paweł Bielak, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie i marketingu, w tym branży FMCG. Współpracował z takimi markami jak Tesco czy Tymbark, a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

    „Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi Handlowy.  Celem kampanii jest zachęcenie do założenia konta bankowego lub […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    180heartbeats + JUNG v MATT z kampanią dla Google Pay w Polsce

    Google Pay to płatności online oraz w sklepach stacjonarnych. W internecie pozwala płacić wszędzie tam, gdzie widnieje logo Google Pay – wystarczy jedno kliknięcie. Płatności zbliżeniowe są dostępne dla klientów kilkunastu polskich banków i instytucji finansowych. W Polsce usługa została uruchomiona w listopadzie 2016 r. (wcześniej funkcjonowała pod nazwą Android Pay). – Każdemu z nas […]

    Czytaj więcej

  • Harold_Union Investment

    Opublikowano w:

    „Oszczędź sobie” to pierwsza kampania w historii Union Investment skierowana do branży reklamowej

    Jakie zdanie mają „kreatywni” na temat takich produktów jak IKE i IKZE? Najczęściej żadne. Oczywiście jeśli ich jeszcze nie reklamowali. Temat jest równie sexy i catchy, co sama nazwa tych produktów. Union Investment, wraz z agencją reklamową INSIGNIA oraz agencją content marketingową ContentHouse, podjął się przygotowania kampanii edukacyjnej dla najbardziej wymagającej grupy docelowej w Polsce […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    People – working together, nowe logo, strona www i strategia agencji doradztwa personalnego

    Nowe logo, identyfikacja wizualna oraz odświeżona witryna internetowa – agencja pośrednictwa pracy People przeobraziła się zewnętrznie i wewnętrznie na swoje 20. urodziny. Jak na eksperta od rynku pracy przystało, do wymyślenia i wprowadzenia zmian znaleziono najlepszych specjalistów. Gdy spojrzeliśmy na siebie zobaczyliśmy młodą firmę, która dorosła. Jasno zauważyliśmy, że jesteśmy już trochę inni niż  kilka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Święta w Google

    Google udostępnia w Polsce nowe narzędzie reklamowe – kampanie inteligentne, które dzięki wykorzystaniu technologii uczenia maszynowego pozwoli przedsiębiorcom w prosty sposób zarządzać kampaniami reklamowymi online. Rozwiązanie powstało z myślą o małych firmach, które często samodzielnie tworzą swoje kampanie online. Przyjazny interfejs oraz zautomatyzowane funkcje pozwolą im zoptymalizować pracę oraz jej efekty. Kampanie inteligentne przedsiębiorcy mogą […]

    Czytaj więcej

  • raport marketingowy white press

    Opublikowano w:

    Aż 60 proc. budżetów marketingowych trafia do internetu

    Biznes przenosi się do sieci – ta teza ma potwierdzenie w wynikach najnowszego badania dotyczącego polskiego rynku e-marketingu, które przeprowadził WhitePress. Średnio aż 60 proc. budżetów marketingowych polskich firm przeznaczane jest na działania online. Za to dla 19 proc. badanych przedsiębiorstw sieć jest jedynym miejscem, w którym lokują swoje budżety marketingowe. Wydatki online stanowią coraz większą część […]

    Czytaj więcej