Informacje prasowe

Random entry RSS

  • narzędzia do pozyskiwania leadów

    Opublikowano w:

    Skuteczne narzędzia do pozyskiwania leadów

    Zainteresowanie klienta jest podstawą każdego biznesu. Na szczęście minęły już czasy, w których trzeba było zdobywać je bezpośrednio. Dzisiaj wykorzystujemy w tym celu możliwości nowych technologii, w tym przede wszystkim internetu. Pozyskiwanie leadów – bo w ten sposób określa się generowanie zainteresowania klientów on-line – może dać wspaniałe rezultaty, dotrzeć do milionów osób i błyskawicznie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kapeć w rowerze, czyli nowa kampania dla Goethe-Institut w Krakowie

    Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak elementów w języku polskim pochodzi z niemieckiego. Szacuje się, że to ok 2400 słów. Dlatego w kampanii promującej kursy Goethe-Institut w Krakowie wykorzystaliśmy słowa wspólne dla obu języków. Niniejszy film jest jej kontynuacją. NIEMIECKI – JĘZYK NIEOBCY from Ciety Jezyk on Vimeo. Na prośbę działu kursów językowych Goethe-Institut w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Maciej Czech w MullenLowe MediaHub

    Maciej Czech, dotychczasowy Digital Director, awansuje w strukturach MullenLowe na stanowisko Chief Growth Officer. Odpowiadać będzie głownie za wdrażanie nowych i rozwój istniejących obszarów firmy. Celem powołania nowego stanowiska jest zwiększanie przychodów i pozyskiwanie klientów poprzez rozwój nowych kompetencji, narzędzi i technologii, podnoszących poziom specjalistycznej ekspertyzy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku technologii i usług marketingowych. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak badać zamożnych respondentów?

    Smartfony mówią o nas więcej niż bylibyśmy skłonni zdradzić w ankiecie. Dodatkowo umożliwiają przebadanie zamożnych i wpływowych osób, które rzadko godzą się na rozmowę z ankieterem. Potwierdza to badanie, jakie Selectivv Mobile House przeprowadził na prośbę organizatorów Warsaw Security Forum, jednej z najważniejszych konferencji nt. bezpieczeństwa w Europie Środkowej. Podczas konferencji WSF w dniach 8-9 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Oglądanie seriali kluczowe w budowaniu statusu, binge-watching coraz powszechniejszy – MEC prześwietla polskich „seryjnych”

    24 proc. polskich internautów namiętnie ogląda seriale nowej generacji. Wśród ich fanów nadal przeważają młodzi mężczyźni, niemal 90 proc. z nich uprawia binge-watching, pokazuje badanie MEC. Oglądanie seriali jest dla tej grupy kluczowym elementem budowania statusu, a Netflix goni HBO w rankingu najbardziej cenionych producentów. Blisko 12 mln Polaków ogląda seriale w sieci. Jest wśród […]

    Czytaj więcej

  • hand made voklswagen

    Opublikowano w:

    Hand Made dla Volkswagena

    Ile kosztuje nowy samochód? Tyle, ile na niego wydasz podczas całego okresu użytkowania. Zakup auta to dopiero początek. Większość osób, podejmując decyzję o zakupie samochodu, kieruje się jego ceną. Czy niska cena zawsze oznacza najbardziej opłacalną inwestycję? Jakie auto wybrać, aby nie zrujnowało domowego budżetu przez lata eksploatacji i w przyszłości nie stracić na jego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Heineken i K2 rozdają prezenty

    Po zakończonej sukcesem ubiegłorocznej aktywacji, K2 wystartowała z kolejną edycją realizowanego dla marki Heineken konkursu, w którym wysyłając świąteczne życzenia można wygrać piętnastopak piwa dla siebie oraz bliskiej osoby. Agencja K2 odpowiedzialna jest za koncept kreatywny konkursu, jego realizację oraz promocję w Internecie. Social media do kampanii zaplanowała agencja K2 Media. Aktywacja konsumencka potrwa do […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    GoldenSubmarine dla Carrefour

    Carrefour wystartował w Polsce z nowoczesnym serwisem korporacyjnym przeznaczonym dla interesariuszy. Celem nowej platformy jest informowanie o bieżących działaniach firmy oraz wsparcie rozwoju kluczowych obszarów biznesowych. Uruchomienie nowego serwisu korporacyjnego pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl to kolejne z zaawansowanych rozwiązań technologicznych wdrożonych przez Carrefour Polska w Internecie. Nowy serwis korporacyjny Carrefour dostępny pod adresem serwiskorporacyjny.carrefour.pl w przystępny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Young & Rubicam i Papaya Films dla kampanii edukacyjnej „Wiem, czym oddycham”

    Aviva wystartowała z drugim spotem wspierającym antysmogowy program społeczno-edukacyjny „Wiem, czym oddycham”. Film „Love is in the air” od dziś w telewizji oraz internecie. Smog is in the air Nowa 30-sekundowa produkcja przedstawia zakochaną parę, wokół której w powietrzu unosi się nie tylko miłość, ale także …liczne zanieczyszczenia: To kolejny element programu „Wiem, czym oddycham”, […]

    Czytaj więcej