Informacje prasowe

Random entry RSS

  • edgar bak studio

    Opublikowano w:

    Identyfikacja wizualna “Early Stage” w wykonaniu Edgar Bąk Studio

    Edgar Bąk Studio wykonało nową identyfikację wizualną dla sieci szkół języka angielskiego Early Stage, mającą aktualnie ponad 300 oddziałów w całej Polsce. Całościowy rebranding, przeprowadzony po raz pierwszy od 25 lat działalności szkoły, objął logotyp, stronę internetową, materiały promocyjne i dydaktyczne, a także wystrój placówek szkół. Nowa oprawa graficzna powstała z myślą o klientach szkół […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy Konstytucja dla Nauki zatrzyma rozwój polskiego IT?

    Konstytucja dla Nauki, czyli przedstawiony 19 września br. projekt nowej ustawy o szkolnictwie wyższym, może doprowadzić do jeszcze większego deficytu programistów, zauważają eksperci ze szkoły programowania online Kodilla. Czy podniesie jakość nauczania? Nie wiadomo. Dziwaczne kierunki studiów oderwane od potrzeb studentów i rynku pracy, ułomności wynikające ze zbiurokratyzowanych warunków prowadzenia studiów, zwłaszcza konstrukcja minimów kadrowych, nieskuteczność […]

    Czytaj więcej

  • zarobki na youtube

    Opublikowano w:

    Zarobki YouTuberów w Polsce - raport

    Od 1,5 tys. zł do niemal 30 tys. zł zarabiają średnio YouTuberzy na jednorazowej współpracy z marką (choć zdarzają się także współprace wyceniane na ponad 100 tys. zł), a zarobki z subskrybcji najpopularniejszych polskich twórców YouTube sięgają niemal 30 tys. złotych miesięcznie – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję GetHero i portal APYnews. Najpopularniejszą kategorią […]

    Czytaj więcej

  • digital kingdom dla opla

    Opublikowano w:

    Digital Kingdom dla Opla

    Digital Kingdom odpowiada za planowanie i realizację strategii obecności Opel Poland w mediach społecznościowych. Do działań agencji należy kreacja contentu, social content management, community managment oraz planowanie i wdrażanie aktywacji specjalnych w mediach społecznościowych. Praca dla marki Opel to nobilitacja dla każdej Agencji. Jest mi bardzo miło, że nasze podejście strategiczno-kreatywne zostało ocenione najlepiej. Komentuje […]

    Czytaj więcej

  • Crowdfunding

    Opublikowano w:

    Internetowe zbiórki - kto, ile i kogo najczęściej wspieramy?

    Internetowe platformy finansowania społecznościowego to w ostatnim czasie coraz popularniejszy i wygodny sposób na szybką zbiórkę pieniędzy. Polacy przekonali się do zrzutek w sieci i chętnie organizują je przy różnych okazjach. – Rynek crowdfundingowy w Polsce, nie wliczając crowdfundingu udziałowego, wart jest rocznie około 200 milinów złotych – estymuje Tomasz Chołast, współzałożyciel Zrzutka.pl. I nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Group One zdobywa aż 11 nominacji w konkursie Effie Awards

    Group One, największa niezależna grupa komunikacyjna w Polsce, otrzymała w sumie aż 11 nominacji do Effie Awards 2017, najważniejszego konkursu branżowego, który nagradza najbardziej efektywną komunikację marek. Spółki Group One są jednymi z najczęściej nominowanych w konkursie. Najwięcej nominacji – bo aż 5 przypadło agencji kreatywnej Gong – która z tym wynikiem jest w czołówce […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Aplikacja szpiegująca dziecko czy realna pomoc dla rodziców?

    Według polskiego prawa dziecko, które ukończyło 7 lat może samodzielnie poruszać się po mieście. Młodszemu musi towarzyszyć osoba, która ukończyła co najmniej 10 lat. Prawo a dojrzałość do takiej samodzielności nie są jednak równoznaczne. To rodzice najlepiej wiedzą, czy i w jakim stopniu dziecko jest na nią gotowe. Wrzesień to dobry moment, by przetestować zarówno […]

    Czytaj więcej

  • karolina chojnowska

    Opublikowano w:

    Karolina Chojnowska w TalentMedia

    TalentMedia wzmacnia dział odpowiedzialny za współpracę z agencjami i domami mediowymi. Od września do zespołu dołączyła Karolina Chojnowska i objęła stanowisko Agency Sales Managera. W nowej agencji wesprze rozwój jednej z kluczowych struktur agencji. Chojnowska pierwsze kroki w branży marketingowej stawiała w agencjach specjalizujących się w SEO i Social Mediach. Do TalentMedia przechodzi bezpośrednio z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nominacje 18. edycji konkursu SAR Effie Awards

    85 kampanii otrzymało nominacje do nagród w tegorocznej edycji SAR Effie Awards. Tradycyjnie jury oceniało efektywność działań komunikacyjnych przekładających się na wyniki biznesowe projektów. Do konkursu SAR Effie Awards 2017 zostało zgłoszonych 219 prac w 24 kategoriach, co oznacza o 11.5 % więcej w porównaniu z zeszłym rokiem. Spośród zgłoszonych kampanii jury przyznało 85 nominacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zwierzęta też potrzebują kampanii

    Skala bezdomności zwierząt w Polsce jest ogromna. Według szacunków ponad 100 tys. zwierzaków przebywających w schroniskach czeka na nowego właściciela. Dlatego tak istotne jest, aby nagłaśniać problem porzuconych, niechcianych zwierząt i promować odpowiedzialną adopcję. Z tą myślą powstał kolejny spot prezentujący Adopciaki – program fundacji Viva!, w który zaangażowała się marka PURINA. Koncepcję najnowszego spotu […]

    Czytaj więcej