Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    deep grey – Filip Filar na czele nowej agencji eventowej

    Współzałożyciel agencji Mooq, Filip Filar przekazał udziały oraz zarządzanie spółką dotychczasowemu wspólnikowi i otworzył nową agencję – deep grey. Zajmuje się ona kompleksową produkcją eventów. Eventy stanowiły coraz większą część biznesu, a trzeba przyznać, że rządzą się zupełnie innymi prawami niż pozostałe obszary, jakimi się zajmowaliśmy.  Wspólnie z Michałem uznaliśmy, że wyłączenie eventów ze struktur firmy […]

    Czytaj więcej

  • allegro zmienia system komentarzy

    Opublikowano w:

    Allegro Smart wystartowało

    Dziś wystartowała nowa usługa o nazwie Allegro Smart. Płacąc 49 złotych na rok będzie można skorzystać nawet z 365 darmowych dostaw. Dzięki sieci ponad 15 tysięcy Paczkomatów i punktów odbioru, usługa Allegro Smart. dostępna jest dla klientów w całym kraju. Post udostępniony przez Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek) Sie 22, 2018 o 12:25 PDT To odpowiedź Allegro […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    ACTA 2 – jakościowe treści, ale bez zasięgów?

    Już za chwilę Parlament Europejski zdecyduje o przyszłości internetu. Po ulicznych demonstracjach rośnie liczba protestujących przeciwko cenzurze w sieci. Ich zdaniem, jeśli europosłowie zgodzą się na przyjęcie dyrektywy o prawie autorskim, oddadzą kontrolę nad internetem wielkim graczom kosztem każdego z nas. Jest jeszcze czas, by działać – mówią eksperci z fundacji Centrum Cyfrowe i zachęcają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania MAKE FILMS NOT WAR - polscy filmowcy przeciwko wojnie

    Ruszyła kampania MAKE FILMS NOT WAR – filmowcy przeciw wojnie, zainicjowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production. Celem projektu jest wsparcie działań UNICEF w Syrii oraz zwrócenie uwagi na konieczność zajmowania aktywnych postaw obywatelskich. Współczesny świat próbuje walczyć z narastającą agresją, przemocą i brakiem poszanowania praw człowieka, ale efekty tej walki cały czas nie są wystarczające. Poziom […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mapping GoldenSubmarine w kampanii Specjal

    Drugi raz z rzędu, podczas Bella Skyway Festival w Toruniu,  można było obejrzeć mapping w ramach kampanii „Legenda Północy”. Tym razem – poświęcony postaci Mikołaja Kopernika. Bella Skyway Festival to coroczne święto pokazów świetlnych, instalacji, a także mappingu, od dekady organizowane w Toruniu. Mapping „Legenda Północy” to część kampanii piwa Specjal, przygotowanej i realizowanej – […]

    Czytaj więcej

  • 180heartbeats + JUNG v MATT

    Opublikowano w:

    Rafał Knap jako digital transformation director rozwija ofertę technologiczną 180heartbeats + JUNG v MATT

    Rafał Knap jako digital transformation director dołączył do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Powierzono mu zadanie poszerzenia kompetencji 180 w zakresie cyfrowej transformacji marek. Doświadczenia 180 obejmują już takie projekty, realizowane w ramach zespołu TECH i LAB. Między innymi w sierpniu dla szwajcarskiego dostawcy energii CKW, uruchomiła MyCKW, wyposażony w tracking i obsługę zamówień […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    TO DOCH NIE JE TACZÉ DRÃDŻÉ NAÙCZËC SÃ KASZËBSCZÉGÒ JÃZËKA

    Odtwórca głównej roli w nowym filmie Filipa Bajona „Kamerdyner” podjął się niełatwego zadania. Seria filmów „Ucz się kaszubskiego z Kamerdynerem” pozwoli widzom poznać piękno i oryginalność języka kaszubskiego. Jak powiedzieć kocham? Jak wznieść toast? Poprosić do tańca? Sprawdź, to nie takie trudne! Zobacz lekcje: cz.1 cz.2 cz.3 Film „Kamerdyner” rzuca światło na ważne, choć nieznane […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja z Polski nominowana do Digital Communication Awards 2018

    Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Z 3 polskich nominacji – 2 dla MOSQI.TO. MOSQI.TO ma w tym roku dobrą passę – to już kolejne nominacje w europejskim konkursie. Wcześniej akcja z ING była nominowana do MIXX Awards Europe. „Cieszy nas .TO, że zdobywamy nagrody i nominacje w kategoriach, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja Nie Do Ogarnięcia dla Frugo

    Ruszyła kampania reklamowa, wprowadzająca na rynek Young Stars Frugo, nową linię napojów Frugo przygotowaną wraz z wytwórnią My Music. Za koncept kreatywny i prowadzenie kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. Kampania wystartowała 1 lipca w mediach społecznościowych. Jej bohaterami są Young Stars – osiem gwiazd młodego pokolenia z wytwórni fonograficznej My Music: Weronika Juszczak, Bartek Kaszuba, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    H2O Creative przejmuje globalną obsługę reklamową CCC w sieci

    Agencja będzie kompleksowo obsługiwać markę na wszystkich rynkach w obszarze komunikacji digitalowej – social mediów, w tym współpraca ze środowiskiem e-influencerów, aktywacji konsumenckich oraz kampanii reklamowych. Ponadto H2O Creative zajmie się tworzeniem contentu video dedykowanego ekranom LED, które pojawiły się w salonach sieci w ramach wprowadzania do nich rozwiązań z dziedziny digital signage. Współpraca rozpoczęła się […]

    Czytaj więcej