Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama

    „Dzisiejszym sponsorem treści jest reklama”, „W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama” – to przykłady haseł rozpoczynającej się 25 lipca br. kampanii edukacyjnej skierowanej do internautów. Przypomina ona, że bez reklam nie ma „darmowego” internetu i że to dzięki nim użytkownicy mogą korzystać z zasobów sieci bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Kampanię, przygotowaną w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Koniec programu Paint

    Program graficzny Paint był częścią systemu operacyjnego Windows od j 1985 roku. Jest to prosty program do obróbki graficznej i mimo, że bywa przedmiotem żartów („klient przygotował mi grafikę w paincie”) to jednak wypada też dodać, że są ludzie, którzy opanowali program do perfekcji, włączając w to polską graficzkę Agatę Nowicką Endo. Niestety dla wszystkich […]

    Czytaj więcej

  • Jarosław Bębenek

    Opublikowano w:

    Jarosław Bębenek w LiquidThread

    Do agencji LiquidThread dołączył Jarosław Bębenek, który wzmocni zespół pracujący dla Coca-Cola. Jarosław objął stanowisko Project Managera. W LiquidThread Jarosław będzie zajmował się prowadzeniem projektów digitalowych dla Coca-Cola. Agencja zajmuje się obsługą tego klienta w zakresie social media, aktywacji konsumenckich i digital od 2013 roku. Jarosław będzie częścią stałego multidyscyplinarnego zespołu digital Coca-Cola, liczącego w […]

    Czytaj więcej

  • tymbark funbot

    Opublikowano w:

    Gong z innowacyjną aplikacją FunBot dla Tymbarku

    Agencja kreatywna Gong (Group One) odpowiada za unikalną cyfrową platformę dla Tymbarku, lidera rynku w kategorii soków, nektarów oraz napojów. FunBot to inteligentne wcielenie kultowego bohatera marki – kapsla, który od lat bawi odbiorców komentując rzeczywistość zabawnymi hasełkami. Aplikacja pozwala kapslowi rozpoznawać zdjęcia i komentować je w czasie rzeczywistym, dzięki czemu hasełka są jeszcze celniejsze […]

    Czytaj więcej

  • k-dron

    Opublikowano w:

    K-dron promuje Polskę

    Agencja 2b design, w ramach współpracy z PARP oraz Ministerstwem Rozwoju, stworzyła identyfikacje wizualną Polski na Targi Nowoczesnych Technologii Hannover Messe 2017. 2b design jest pomysłodawcą m.in. upominków dla gości VIP – przypinek oraz spinek do mankietów. Obecnie towarzyszą też one Polsce na wystawach Expo w Astanie. Motywem przewodnim jest słynny k-dron, symbolizujący kreatywność i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy na pewno wiesz do kogo mówisz?

    Havas Story Plantation, interdyscyplinarna jednostka w Havas Media Group, zbadała preferencje Polaków dotyczące korzystania z treści w mediach, wykorzystując pierwsze w Polsce jednoźródłowe badanie konsumenckie Havas Soil. Badanie Havas Soil powstało z potrzeby pozyskania danych ilościowych i jakościowych dotyczących korzystania z treści, które pozwoliłyby na dedykowaną segmentację odbiorców kampanii storytellingowych. Badanie odpowiada na pytania jakie […]

    Czytaj więcej

  • Magdalena Czmuda

    Opublikowano w:

    Branded Content - gdy tradycyjna reklama już nie działa

    Konsumenci coraz bardziej odporni na reklamę stawiają wyzwania markom. Odpowiedzią na nie staje się branded content – wymagająca forma komunikacji, która pobudza percepcję odbiorcy, wyróżnia się kreacją oraz stanowi subtelne połączenie reklamy i rozrywki. Współcześni konsumenci, atakowani przekazem sprzedażowym, są coraz bardziej odporni na klasyczne reklamy. Poszukuje się więc form komunikacji, w których obecność marek nie budzi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kamikaze przygotowała kampanię konta osobistego active po wygranym przetargu

    Kamikaze wygrała zorganizowany przez eurobank przetarg, w wyniku którego przygotowała kampanie: digital – dla konta active oraz offline – dla konta na co dzień. Zorganizowany przez eurobank konkurs ofert został rozstrzygnięty w czerwcu. Kampania konta osobistego active wystartowała pod koniec czerwca i potrwa do końca sierpnia. Jest skierowana do 3 wyselekcjonowanych grup docelowych i dla […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czołgi na ulicach Kopenhagi

    Amnesty International prowadzi w Kopenhadze kampanię społeczną, w której wykorzystali nietypowy nośnik reklamowy – autobus miejski. Oklejony autobus wygląda jak czołg, a napis głosi: „To jest życie codzienne w Aleppo”. Chodzi o to, aby przypomnieć ludziom, że wojna w Syrii trwa nadal, a Syryjczycy mają prawo żyć bezpiecznie. Ważne, żeby uświadomić sobie, że ludzie muszą […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mniej roBOTY dla moderatorów – chatbot Męskie Granie

    Studio KODA Bots przygotowało dla marki Żywiec chatbota wspierającego komunikację trasy koncertowej Męskie Granie. Przez pierwsze 3 tygodnie poprawnie obsłużył ponad 94% przychodzących do niego wiadomości. – Stworzyliśmy pierwszy tego typu eventowy chatbot w Polsce, zawierający zawsze aktualne informacje o koncertach, dostępności biletów, biogramy artystów, fotorelacje i quiz – mówi Mariusz Pełechaty, Head of Product […]

    Czytaj więcej