Informacje prasowe

Random entry RSS

  • Dawid Podsiadło

    Opublikowano w:

    Dawid Podsiadło w kampanii Credit Agricole

    Bank Credit Agricole wystartował z nową kampanią reklamową, w której występuje Dawid Podsiadło. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Arena Media, będący częścią Havas Media Group. Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą – choć w nieco innym znaczeniu – jest w nowej komunikacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Basia Jagoda nowym communications managerem w IMAGINE

    IMAGINE rozwija skrzydła i buduje własny dział komunikacji. Basia Jagoda dołącza do zespołu jako communications manager. Jednocześnie agencja rezygnuje ze współpracy z Łubu Dubu PR i przejmuje wszystkie działania komunikacyjne do wewnątrz. Basia Jagoda przeszła do IMAGINE z software house’u BinarApps, w którym pełniła funkcję PR managera. Wcześniej związana była z agencją kreatywną MOSQI.TO, współpracowała […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Katarzyna Adamkiewicz Head of Social Media w GoldenSubmarine

    Z GoldenSubmarine związana jest od dwóch lat, ostatnio pełniąc funkcję Social Media Managera. „Media społecznościowe stają się coraz mocniejszą i atrakcyjniejszą platformą nie tylko komunikacji marki z klientem, lecz przede wszystkim autentycznego dialogu. Sprzyja transparentności i budowaniu partnerskich relacji między marką a konsumentem. Jest przestrzenią bardzo wdzięczną, ale i wymagającą. To jedna z przyczyn, z […]

    Czytaj więcej

  • cheetos

    Opublikowano w:

    Zostań fashionistą z marką Cheetos

    Marka chrupków Cheetos wystartowała z nową modową kampanią pod nazwą Fashionista. Do współpracy w ramach aktywacji zaprosiła trójkę influencerów, którzy wcielą się w projektantów i specjalistów od modowego DIY. To już kolejna współpraca marki Cheetos z influencerami. Tym razem modowe wyzwanie od bohatera marki Chestera przyjęli: Zuzanna Borucka (TalentMedia), Adrianna Skon (LifeTube) i Naruciak (Golden […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    V Kongres Dyrektorów E-commerce z duchem (r)ewolucji w e-sprzedaży

    Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany. Dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 09 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. Kongres Dyrektorów E-commerce już […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Winona Ryder w nowej kampanii H&M

    W kampanii wiosenno-letniej H&M stawia na siłę kobiet. Reklama telewizyjna z udziałem Winony Ryder i Elizabeth Olsen zawiera również różnorodną obsadę silnych kobiet, w tym Andreę Diaconu, Annę Ewers, Imaan Hammam i Naomi Shimada oraz piosenkarkę i autora piosenek Andreę Valle. Film przenosi nas do Buenos Aires, gdzie celebracja kobiecej siły i przyjaźni przenosi się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja Nie Do Ogarnięcia rozpoczęła działalność

    Na rynku reklamowym pojawiła się nowa agencja. Agencję Nie Do Ogarnięcia założyli Piotr Cebo, Jakub Kulasa i Marcin Sikorski. Oferuje ona Klientom przygotowanie i wdrażanie koncepcji kreatywnych, budowanie wizerunku marki i zarządzanie marką w Internecie. Specjalnością agencji są działania niestandardowe. Sikorski jest współtwórcą fanpage’a “Nagłówki Nie Do Ogarnięcia”. W 2007 zainicjował powstanie Plebiscytu MediaTory – […]

    Czytaj więcej

  • Schweppes

    Opublikowano w:

    Rusza kampania marki Schweppes od H2O Creative

    „POCZUJ RÓŻNICĘ” – to hasło tegorocznej kampanii, będącej częścią planu konsekwentnego budowania wizerunki marki i zmiany jej percepcji wśród konsumentów napojów gazowanych. Agencja odpowiedzialna jest za strategię komunikacji, koncept kreatywny, stworzenie materiałów oraz wdrożenie w środowisku off i online. Działania wystartowały w połowie marca.   To kolejna kampania w portfolio H2O Creative, w której agencja […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowa kampania tołpa: #zmywamysie

    Choć oczyszczanie to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji, wciąż nie poświęcamy jej odpowiedniej ilości czasu. To wynik badań przeprowadzonych przez markę tołpa. A wystarczą zaledwie 3 minuty, by prawidłowo oczyścić skórę. Bo bez tego żaden krem nie wchłonie się w 100%. Rusza kampania tołpa poświęcona oczyszczaniu skóry. tołpa proponuje 3 sposoby oczyszczania: bardzo szybko, szybko […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Perfekcyjne selfie z psem od PEDIGREE®

     MARKA PEDIGREE® WPROWADZA NA RYNEK NOWE GADŻETY FOTOGRAFICZNE –  SELFIESTIX ORAZ APLIKACJĘ, ZAPEWNIAJĄCE NIEZWYKLE PROSTE WYKONANIE PERFEKCYJNEGO SELFIE Z PSEM Wykonanie perfekcyjnego selfie z psem to niełatwe zadanie. Wiedząc o tym, marka PEDIGREE® wprowadziła na rynek SelfieSTIX – niewielki klips umożliwiający przymocowanie przysmaku PEDIGREE® DENTASTIX™ do górnej części każdego telefonu komórkowego, co ułatwi opiekunom psów […]

    Czytaj więcej