Social media

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Instagram – ostatnie zmiany i prognozy

    Instagram bardzo szybko zyskuje na popularności, co potwierdza ciągle wzrastająca liczba jego użytkowników. Jednocześnie coraz wyraźniej rysuje się potencjał sprzedażowy tej platformy, która od pewnego czasu zaskakuje także ilością zmian. Jaka przyszłość czeka Instagram i co wynika z wprowadzonych niedawno funkcjonalności? Ewolucja platformy Instagram jest coraz istotniejszą platformą społecznościową. Wynika to chociażby ze stale rosnącej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Internet jeszcze nigdy nie był tak społeczny. Raport comScore

    Na każdych pięć minut spędzonych w internecie jedną poświęcamy na social networking- wynika z raportu “2016 Cross-Platform Future in Focus” przygotowanego przez analityków z firmy comScore. Dzięki autorskiemu systemowi pomiarowemu wykorzystującemu dane demograficzne, informacje o wejściach na różne platformy, zaangażowaniu i ruchowi na ponad 3000 000 portalach i serwisach udało się uzyskać szereg informacji zarówno […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Duda vs Lewy: twitterowy raport listopadowy Sotrendera

    Sotrender właśnie opublikował najnowszy raport, w którym podsumowane zostały trendy na polskim Twitterze w listopadzie. Sprawdzamy kto odnotowął największy wzrost zainteresowania, jakie były najpopularniejsze hasztagi i która grupa wiekowa zdominowała to medium. Tegoroczny listopad w mediach zdominował temat imigrantów i ataków terrorystycznych w Paryżu. Tragiczne wydarzenia wstrząsnęły większością obywateli Europy i wzbudzały emocje, wiele osób […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polscy spece od ubezpieczeń, słodyczy, piwa, radiostacje i centra handlowe w świecie YouTube. Kto wypadł blado, a kto rządzi? [Raport MUSE]

    Muse – eksperci od badania YouTube`a i prowadzenia kampanii wideo opublikowali właśnie nowy raport analizujący działania wideomarketingowe w kolejnych pięciu branżach. Wnioski są zaskakujące. To piąty z cyklu raportów publikowanych co miesiąc przez dynamicznie rozwijającą się polską firmę. W poprzednich publikacjach eksperci z Muse analizowali YouTube`ową aktywność takich branży jak ogrodnicza, telewizyjna, kosmetyczna, macierzyńska, motoryzacyjna, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bez Snickersa nie jesteś YouTuberem

    Snickers od kilku lat promuje się hasłem „Gdy jesteś głodny nie jesteś sobą”. W nawiązaniu do niego przygotowana została kampania z udziałem vlogerów z ośmiu krajów, którzy prowadzą popularne kanały poradnikowe. YouTuberzy nagrali filmy, w których zachowują się w nietypowy dla siebie sposób. Przykładowo, artysta Leonardo Pereznieto, który słynie z fotorealistycznych rysunków, szkicuje twarz niczym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Te słowa zwiększają wskaźnik otwarć maili

    Decyzje o tym, czy mail jest wart otwarcia lub wrzucenia do kosza, zazwyczaj podejmujemy na podstawie nagłówka. Z tego względu ważne jest, żeby dobrze go skonstruować, a użycie odpowiednich sformułowań może zwiększyć szanse na sukces. Agencja Campaign Monitor specjalizująca się w e-mail marketingu wyłoniła 15 najskuteczniejszych słów w tej dziedzinie. Żeby to zrobić, konieczne było […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kontakt z bankiem na Facebooku? Lubię to!

    Banki mają łącznie ponad 1,3 mln fanów na Facebooku – w ciągu roku, w porównaniu do stanu na koniec 2013 roku, ich liczba wzrosła niemal dwukrotnie. Organizatorzy plebiscytu Złoty Bankier 2013 i eksperci z Sotrender analizują, jak wygląda komunikacja banków w social media. Przybywa klientów, dla których podstawową formą kontaktu z bankiem są media społecznościowe. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dla blogerów: Jak mierzyć zaangażowanie Twoich użytkowników? Wykorzystaj tajną broń: Google Analytics

    Nadszedł czas, w którym bloger musi być nie tylko pasjonatem, ale też trochę fotografem, copywriterem, specjalistą od mediów społecznościowych czy specem od SEO. Powinien być także trochę analitykiem, albo przynajmniej mieć u boku kogoś, kto takim analitykiem jest. O zaletach z wykorzystania Google Analytics przez blogerów pisze Elżbieta Brzóz, Marketing & Pr Specialist w firmie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    9 prawd o świątecznych zakupach

    „Cała prawda o zakupach” to kompleksowe badanie, którego wyniki McCann Truth Central ogłosi w marcu 2014 roku. Obejmie ono najważniejsze trendy zakupowe, motywacje i zwyczaje związane z robieniem zakupów we wszystkich możliwych kontekstach, w różnych kręgach kulturowych. Jak będą wyglądały tegoroczne zakupy świąteczne? Bardzo mobilnie i bardzo internetowo – bo nasi konsumenci coraz bardziej rozumieją […]

    Czytaj więcej