INSPIRACJE

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Nawet najdroższy spot będzie porażką, jeśli nie spełni swojej funkcji - Foszer i Sawicki o rynku wideo w Polsce

    Maciej Sawicki i Bartłomiej Foszer wspólnie stworzyli studio produkcyjne, które może pochwalić się ciekawymi i zaangażowanymi produkcjami. Ponieważ produkcja video od jakiegoś czasu staje się coraz bardziej popularna, pojawiają się klienci z mniejszymi budżetami, dzięki social media reklamy w formacie video można promować o wiele łatwiej i taniej. Porozmawialiśmy z nimi o polskiej branży reklamowej, […]

    Czytaj więcej

  • wroclaw mural

    Opublikowano w:

    Don’t grow up

    Kampanie społeczne mają różny wymiar. Jedne z nich namawiają do działania, inne do udzielania pomocy, do zastanowienia się nad swoimi zachowaniami. Jednym słowem są to kampanie, które mają zwracać uwagę na jakiś problem SPOŁECZNY i pokazywać drogę do rozwiązania tego problemu. Na genialny w swej prostocie pomysł wpadła marka Mercedes we Wrocławiu. W nawiązaniu do […]

    Czytaj więcej

  • wedel czekoladki zofia stryjeńska

    Opublikowano w:

    Zofia Stryjeńska, chłopiec na zebrze i marka Wedel

    Zaprojektowane w latach 30. przez malarkę Zofię Stryjeńską pudełka na czekoladki Wedel osiągają dziś na aukcjach sztuki zawrotne ceny, liczone w dziesiątkach tysięcy złotych. Ptasie Mleczko jest zaliczane do grona najcenniejszych polskich marek, a dawny symbol firmy, chłopiec na zebrze, to jedna z najpopularniejszych kreacji reklamowych przedwojennej Polski. Dziedzictwo historyczne stanowi dzisiaj rynkową przewagę LOTTE Wedel i jest filarem promocyjnym marki. – Wedel to jedna z najsilniejszych […]

    Czytaj więcej

  • zoo wroclaw

    Opublikowano w:

    ZOO Wrocław: komunikacja z misją 

    Która polska atrakcja turystyczna cieszy się największą popularnością? Odpowiedź może okazać się zaskakująca, bo liderem, wyprzedzającym takie miejsca jak Zamek Królewski na Wawelu czy podkrakowską Kopalnię Soli Wieliczka, okazało się… wrocławskie Zoo z rekordową liczbą odwiedzających – 1,7 mln rocznie. Ten imponujący wynik instytucja zawdzięcza m.in. profesjonalnym i konsekwentnym działaniom komunikacyjnym, które prowadzi od lat, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nauczeni doświadczeniem- historia CarSharingu

    CarSharing wywodzi się z Holandii i ma już blisko 50 lat. O współczesnym CarSharingu mówi się dużo, niewiele osób jednak wie, że ten wielki, ogólnoświatowy ruch narodził się pół wieku temu około 1200 km od Polski. Luud Schimmelpennink, polityk i aktywista, zapoczątkował ideę „białego planu”, od którego swoją nazwę wziął pierwszy CarSharing, czyli „Witkar” (tłum. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Socialowa „Gra o tron”

    17 lipca stacja telewizyjna HBO rozpoczyna kolejny, siódmy już sezon kultowego serialu ”Gra o tron”. Na jego premierę czeka kilkadziesiąt milionów osób na całym świecie, chętnych poznać dalsze losy Tyriona, Jona, Sansy czy Cersei. Popularność „Gry o tron”, oczywiście, nie może być niezauważona przez marketerów, nie przejdą bowiem obojętnie obok fenomenu literacko-filmowego, który konwencją fantasy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ostecx Créative - dlaczego agencja kreatywna produkuje... napoje?

    „Rzucił pracę w korpo i zaczął produkować kozie sery w Bieszczadach” – co jakiś czas trafiamy na takie nagłówki i zaczynamy marzyć o tym samym… 🙂 Czy myśleliście kiedyś o tym, jak byłoby cudownie gdyby tak przestać „produkować piksele” i zająć się wytwarzaniem produktów, które można zważyć i zmierzyć? Okazuje się, że nie trzeba koniecznie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA - to niedrogie

    IKEA marka, która pozycjonuje się jako niedrogi szwedzki design. Marka poprosiła agencję Memac Ogilvy and Mather o stworzenie kampanii reklamowej, która ma na celu zwiększenie sprzedaży swoich ofert specjalnych i przypomnienie ludziom jak tanie są produkty IKEA. Założeniem było przygotowanie kreacji, które będą proste, wizualnie przekonujące i na tyle elastyczne, żeby można było ich używać […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Cyber Kids on Real z kampanią adresowaną do młodzieży dla Muzeum Warszawy

    „20 rzeczy o Warszawie” to książka inspirowana nową wystawą główną Muzeum Warszawy. Obiekty muzealne stały się pretekstem do napisania opowiadań przez warszawskich pisarzy i pisarki młodego pokolenia: Justynę Bargielską, Sylwię Chutnik, Jacka Dehnela, Mikołaja Łozińskiego i Macieja Sieńczyka. W warstwie wizualnej książki zobaczymy fotografie Jacka Kołodziejskiego oraz ilustracje Dominika Cymera. Książka od tego miesiąca jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Książka, której nie przeczytacie swoim dzieciom

    Jeśli macie dzieci i jeśli czytacie im bajki to wiecie też, że historie przedstawione w książkach dla dzieci bywają smutne, ale zazwyczaj kończą się dobrze. Są jednak historie, które pisze samo życie i które nie są wesołe, ale na pewno są prawdziwe. Przedstawiamy wam książkę z uroczą okładką Welcome to My Neighborhood, dzięki której poznacie smutną […]

    Czytaj więcej