INSPIRACJE

Random entry RSS

  • krystyno nie denerwuj matki

    Opublikowano w:

    Krystyno, nie denerwuj matki x Bambino Rodzina – nowa linia kosmetyków

    Pod hasłem „Delikatne kosmetyki dla całej rodziny” ruszyła kampania wprowadzająca na rynek nową linię kosmetyków myjących Bambino Rodzina. W spocie prezentującym nową linię produktową Bambino wystąpiła autentyczna rodzina – Michalina Grzesiak, autorka bloga „Krystyno, nie denerwuj matki” wraz z mężem i dwójką  dzieci. Reklama mówi o właściwościach i funkcjonalności produktów Bambino Rodzina, pokazując ich delikatność […]

    Czytaj więcej

  • kampania hans memling sąd ostateczny tofu studio

    Opublikowano w:

    Spot promujący „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga

    Pięćdziesięciosekundowy spot poświęcony Sądowi Ostatecznemu Hansa Memlinga można obejrzeć już na w mediach społecznościowych i na profilu MNG na Youtube. 17 października 2018 roku w kinie Helios w gdańskim Forum odbył się premierowy pokaz filmu. Film jest rozwinięciem koncepcji promowania Sądu Ostatecznego Memlinga, które TOFU Studio rozpoczęło na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku w ubiegłym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kultowa reklama IKEA – Lampa doczekała się sequela

    To jedna z najlepszych reklam wszechczasów. Reklama, która porusza emocje i sprawia, że zupełnie inaczej patrzymy na otaczającą nas rzeczywistość. Pierwsza wersja reklamy powstała 16 lat temu w agencji Crispin Porter + Bogusky w reżyserii Spika Jonze’a i dokładnie odpowiadała swoim czasom. “Wielu z was czuje smutek z powodu tej lampy. To dlatego, że jesteście stuknięci. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Policja puszcza papierowe samoloty… i ma to sens

    W Anglii, w hrabstwie Dorset tamtejsza Policja znalazła ciekawy sposób, żeby ostrzegać mieszkańców przez ewentualnymi włamywaczami. Funkcjonariusze patrolujący ulice wrzucają do mieszkań papierowe samoloty / ulotki z jasnymi informacjami, jak zabezpieczyć się przed włamaniami.   Dorset police use paper aeroplanes thrown through open windows to get that security advice in. It’s cheeky, it’s probably going […]

    Czytaj więcej

  • bank żywności

    Opublikowano w:

    Kupuj samotne banany

    Rewelacyjna prosta akcja Banków żywności, która zachęca do kupowania “samotnych bananów”.   Zwykle łatwiej w sklepie sięgnąć po kiść bananów, a przecież nasza przyjazna dłoń bardziej potrzebna jest samotnikom, okrutnie oderwanym od reszty. Mimo, że nienaruszone i pełnowartościowe to najczęściej właśnie one marnie kończą.   Zwykle łatwiej w sklepie sięgnąć po kiść bananów, a przecież […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Indoor Generation w kampanii Velux

    Nowa generacja to nie kolejne iksy, igreki czy zety. Generacja, którą wspólnie tworzymy to generacja, która spędza 90% swojego czasu w zamkniętych pomieszczeniach – Indoor Generation Nie zdajemy sobie sprawy, że powietrze w naszych domach i budynkach, w których pracujemy, może być aż 5 razy bardziej zanieczyszczone niż powietrze na zewnątrz.  Zwiększa to o 40% […]

    Czytaj więcej

  • kredki dla dzieci mascara

    Opublikowano w:

    Kultowe kredki Crayola do… makijażu

    Jak się dziś umalować? Na smutną pandę, podkreślając trudy i ciężar naszej codzienności, na disco divę, akcentując chęć zabawy, na urzędniczkę średniego szczebla, gotową do rozmów o podwyżce? A może dziś pomaluję się jak dziecko? Jeśli właśnie na to masz ochotę, to z pomocą przychodzi nie kto inny, jak legendarny producent kredek świecowych, firma Crayola, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    W kreowaniu wizerunku nie ma miejsca na przypadek [Wywiad z Rafałem Znykiem, Head of MINI Poland]

    Zmiana wizerunku marki nigdy nie jest łatwym procesem. Relaunch MINI stanowił szczególne wyzwanie – samochody określano bowiem mianem „ikony brytyjskiej motoryzacji”. O relauchu marki MINI opowiedział nam Rafał Znyk, Head of MINI Poland. Jakie wyzwania towarzyszyły globalnemu rebrandingowi legendy? Rzeczywiście rebranding marki–legendy stanowił niezwykłe wyzwanie. Wiedzieliśmy jak wielką zaletą MINI jest jego imponujący dorobek, historia i […]

    Czytaj więcej

  • ikea reklama biały szum

    Opublikowano w:

    Biały szum w nowej reklamie prasowej IKEA

    Każdy, kto ma (miał) małe dzieci wie ile zaangażowania wymaga ich wieczorne usypianie. Niektórzy potrafią jeździć z dzieckiem autem przez 2 godziny, inni preferują metodę “owijania”, kolejni “na pieluszkę”. Znaną metodą jest też szum. A dzieciom może szumieć: suszarką, odkurzaczem czy szumisiem… Badania pokazują, że biały szum (taki o określonej częstotliwości)  wpływa na człowieka (nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dziadek do Orzechów dla L’Oréal Professionnel

    Marka L’Oréal Professionnel wystartowała w kwietniu z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!”. Kampania promuje wprowadzenie do salonów fryzjerskich Salon Expert współpracujących z marką L’Oréal Professionnel nowej kolekcji koloryzacji włosów. W swojej kampanii L’Oréal Professionnel zabiera odbiorców „Tam, gdzie rodzą się trendy”, czyli na najpopularniejsze plenerowe festiwale muzyczne odbywające się tego […]

    Czytaj więcej