INSPIRACJE

Random entry RSS

  • bank żywności

    Opublikowano w:

    Kupuj samotne banany

    Rewelacyjna prosta akcja Banków żywności, która zachęca do kupowania „samotnych bananów”.   Zwykle łatwiej w sklepie sięgnąć po kiść bananów, a przecież nasza przyjazna dłoń bardziej potrzebna jest samotnikom, okrutnie oderwanym od reszty. Mimo, że nienaruszone i pełnowartościowe to najczęściej właśnie one marnie kończą.   Zwykle łatwiej w sklepie sięgnąć po kiść bananów, a przecież […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Indoor Generation w kampanii Velux

    Nowa generacja to nie kolejne iksy, igreki czy zety. Generacja, którą wspólnie tworzymy to generacja, która spędza 90% swojego czasu w zamkniętych pomieszczeniach – Indoor Generation Nie zdajemy sobie sprawy, że powietrze w naszych domach i budynkach, w których pracujemy, może być aż 5 razy bardziej zanieczyszczone niż powietrze na zewnątrz.  Zwiększa to o 40% […]

    Czytaj więcej

  • kredki dla dzieci mascara

    Opublikowano w:

    Kultowe kredki Crayola do… makijażu

    Jak się dziś umalować? Na smutną pandę, podkreślając trudy i ciężar naszej codzienności, na disco divę, akcentując chęć zabawy, na urzędniczkę średniego szczebla, gotową do rozmów o podwyżce? A może dziś pomaluję się jak dziecko? Jeśli właśnie na to masz ochotę, to z pomocą przychodzi nie kto inny, jak legendarny producent kredek świecowych, firma Crayola, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    W kreowaniu wizerunku nie ma miejsca na przypadek [Wywiad z Rafałem Znykiem, Head of MINI Poland]

    Zmiana wizerunku marki nigdy nie jest łatwym procesem. Relaunch MINI stanowił szczególne wyzwanie – samochody określano bowiem mianem „ikony brytyjskiej motoryzacji”. O relauchu marki MINI opowiedział nam Rafał Znyk, Head of MINI Poland. Jakie wyzwania towarzyszyły globalnemu rebrandingowi legendy? Rzeczywiście rebranding marki–legendy stanowił niezwykłe wyzwanie. Wiedzieliśmy jak wielką zaletą MINI jest jego imponujący dorobek, historia i […]

    Czytaj więcej

  • ikea reklama biały szum

    Opublikowano w:

    Biały szum w nowej reklamie prasowej IKEA

    Każdy, kto ma (miał) małe dzieci wie ile zaangażowania wymaga ich wieczorne usypianie. Niektórzy potrafią jeździć z dzieckiem autem przez 2 godziny, inni preferują metodę „owijania”, kolejni „na pieluszkę”. Znaną metodą jest też szum. A dzieciom może szumieć: suszarką, odkurzaczem czy szumisiem… Badania pokazują, że biały szum (taki o określonej częstotliwości)  wpływa na człowieka (nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dziadek do Orzechów dla L’Oréal Professionnel

    Marka L’Oréal Professionnel wystartowała w kwietniu z nową kampanią reklamową pod hasłem „Tam gdzie rodzą się trendy!”. Kampania promuje wprowadzenie do salonów fryzjerskich Salon Expert współpracujących z marką L’Oréal Professionnel nowej kolekcji koloryzacji włosów. W swojej kampanii L’Oréal Professionnel zabiera odbiorców „Tam, gdzie rodzą się trendy”, czyli na najpopularniejsze plenerowe festiwale muzyczne odbywające się tego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    12 kobiet polskiego YouTube

    Pokazują, jak uszyć spódnicę, opowiadają o innych kulturach i tłumaczą, jak działa genom. Są wśród nich lekkoatletki, edukatorki seksualne i wizażystki gwiazd. Jedne uczą w szkole polskiego, inne… zawodowo kierują TIR-em. Co je łączy? YouTube. Z okazji Dnia Kobiet przedstawiamy 12 polskich YouTuberek z pasją, o których mogliście jeszcze nie słyszeć. Kasia Gandor Kiedyś pozowała […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak Bertha Benz wypromowała Mercedesa

    Dzisiaj kobieta, która zmieniła bieg historii stając się pierwszą „marketerką”. To dzięki jej „promocji” wynalazek męża stał się pożądanym przedmiotem na całym świecie i jest nim właściwie do dzisiaj. Rok 1888 nie zapowiadał się najlepiej dla Karla Benza. Od czterech lat praktycznie nie wychodził ze swojej stodoły w Mannheim, pracując w pocie czoła nad ulepszeniem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Walka z rakiem piersi w relacji korespondenta wojennego

    Z okazji 10-lecia naszej współpracy hiszpańskiego oddziału marki Samsung z Hiszpańską Federacją Raka Piersi (FECMA) stworzono projekt, który ma na celu zbiórkę funduszy na walkę z tą chorobą.  Kampania została przygotowana przez Agencję Cheil (Hiszpania). Osią kampanii jest film, w którym Manu Barbo – fotograf wojenny (zdobywca nagrody Pulitzera w 2013 roku) przed kamerą opowiada o swojej pracy, a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Finger Lickin’ Love - Powiedz Tak z KFC

    Poznaliście się w restauracji KFC, trafiliście do niej na pierwszej randce, a może po prostu połączyła was szalona miłość do soczystego kurczaka w panierce? Takie uczucie zasługuje na wyjątkowe zwieńczenie – sieć restauracji KFC w Polsce zaskakuje swoich fanów niezwykłym projektem pierścionka zaręczynowego. Pierścionek zaprojektowany z myślą o zakochanych składa się z dwóch części. Zewnętrzna […]

    Czytaj więcej