INSPIRACJE

Random entry RSS

  • satisfactionchallenge

    Opublikowano w:

    Sprzeciw społeczny lvl Rosja – #Satisfactionchallenge

    Przez szesnaście lat, jakie upłynęły od premiery jednego z największych tanecznych hitów XXI wieku, elektrohousowe „Satisfaction” Benny’ego Benassiego, nie tylko podbiło kluby i dyskoteki na całym świecie, ale stało się jednym z najpopularniejszych utworów wykorzystywanych w reklamach, filmach i grach video. Pomógł w tym niewątpliwie rozerotyzowany i kontrowersyjny teledysk, przedstawiający atrakcyjne, roznegliżowane modelki, które szaleją […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polskie identyfikacje wizualne wyróżnione przez HOW Design i Natashę Jen z nowojorskiego studia Pentagram

    Natasha Jen, partner w nowojorskim studiu Pentagram, i magazyn „How Design” opublikowali listę 20 najlepszych brandingów na świecie. Na tej krótkiej liście aż 2 projekty pochodzą z Polski z warszawskiego studia Podpunkt. Są to to identyfikacja Politechniki Warszawskiej oraz identyfikacja francuskiego instytutu badawczego – Institut de Recherche en Informatique Fondamentale (CNRS / Université Paris Diderot). […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Patagonia wdraża program Zero Waste

    Patagonia to firma odzieżowa założona w 1973 roku i  specjalizująca się w produkcji odzieży turystycznej. Marka mocno angażuje się w programy proekologiczne – odzież produkowana jest wyłącznie z bawełny organicznej, a od 1985 do 2007 roku przekazała na cele związane z ochroną przyrody ponad 29 milionów dolarów. Szukając kolejnych rozwiązań ekologicznych firma postawiła na program […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sztuka Dobro Czynna - Cheil Polska i Netizens z algorytmem zamieniającym hejt w dzieło sztuki

    Pomysłodawcy akcji wykorzystali niepochlebne komentarze na temat WOŚP, aby na przekór intencjom ich autorów wesprzeć działania Fundacji. Powstał robot sterowany specjalnym algorytmem, który przetworzył internetowe opinie i namalował obraz. Dzieło zostało wystawione na aukcję, a dochód z jego sprzedaży zasili konto Fundacji WOŚP. Organizatorami akcji są Cheil Poland, Netizens i Brand24. Każdego roku w okresie Finału […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowe szyldy dla praskich rzemieślników

    W ramach czwartej edycji projektu re:design, będącej jednocześnie pierwszą odsłoną projektu w Warszawie, stowarzyszenie Traffic Design stworzyło 12 nowych szyldów dla zakładów rzemieślniczych z Pragi Północ. Realizacja odbyła się na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy i jest częścią programu rewitalizacji na_prawa warszawa. Bardzo się cieszymy, że Traffic Design mógł wnieść swój […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adidas w berlińskim metrze

    Marka Adidas i BVG (Transport Publiczny Berlina) w kooperacji przygotowały kolekcjonerski model butów EQT 93 / Berlin. Inspiracją do zaprojektowania obuwia stał się wzór siedzeń z berlińskiego metra. Na tę kampanię szczególnie warto zwrócić uwagę, bo zdecydowanie wychodzi poza kampanię marketingową – co zwłaszcza widać w słowach przedstawiciela marki Adidas,  Tilla Jagla: „Berlin ma dla nas szczególne […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kubełek KFC za Bitcoina

    Wczoraj na koncie KFC Kanada pojawił się bardzo ciekawy tweet, z którego wynika, że firma postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom części swoich odbiorców i uruchomiła sprzedaż jednego z produktów za bitcoiny. Jeśli nie ogarniacie tematu kryptowalut – możecie o tym przeczytać tutaj. Was the Colonel the Satoshi Nakamoto of fried chicken, or is Satoshi the Colonel […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Arkady Paweł Fiedler – elektrycznym Nissanem przez Afrykę

    Cztery miesiące podróży po liczącej ponad 15 tysięcy kilometrów trasie z Kapsztadu do Warszawy – Arkady Paweł Fiedler w lutym wyruszy na wyjątkową wyprawę do Afryki, w ramach której jako pierwszy podejmie próbę przejechania „Czarnego Lądu” samochodem elektrycznym. Polski podróżnik podkreśla, że do „Electric Explorer African Challenge” musiał się odpowiednio przygotowywać. Fiedler zamierza odwiedzić RPA, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA: olej tę reklamę

    W ramach kampanii „Where life happens” Ikea stworzyła reklamę prasową na którą można… nasikać. Reklama ukazała się w popularnym szwedzkim magazynie dla kobiet. IKEA – Pee Ad from Ourwork on Vimeo. Aby uzyskać dostęp do specjalnej ceny rabatowej na łóżeczko SUNDVIK, zrobić dołączony do strony test ciążowy, czyli jednym słowem „nasikać” na reklamę 🙂 Jeśli […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kup Coca-Colę za… dialekt

    Choć Szwecję zamieszkuje niecałe dziesięć milionów ludzi, w języku tego kraju da się znaleźć ponad setkę lokalnych dialektów. Niektóre z nich w niewielkim stopniu przypominają współczesny szwedzki i sięgają korzeniami do języka staronordyjskiego. I właśnie to zróżnicowanie akcentów i ich promocja, stały się punktem wyjścia do budowy Dialekt-O-Matu – automatu z napojami, który testuje znajomość […]

    Czytaj więcej