INSPIRACJE

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Arkady Paweł Fiedler – elektrycznym Nissanem przez Afrykę

    Cztery miesiące podróży po liczącej ponad 15 tysięcy kilometrów trasie z Kapsztadu do Warszawy – Arkady Paweł Fiedler w lutym wyruszy na wyjątkową wyprawę do Afryki, w ramach której jako pierwszy podejmie próbę przejechania „Czarnego Lądu” samochodem elektrycznym. Polski podróżnik podkreśla, że do „Electric Explorer African Challenge” musiał się odpowiednio przygotowywać. Fiedler zamierza odwiedzić RPA, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA: olej tę reklamę

    W ramach kampanii “Where life happens” Ikea stworzyła reklamę prasową na którą można… nasikać. Reklama ukazała się w popularnym szwedzkim magazynie dla kobiet. IKEA – Pee Ad from Ourwork on Vimeo. Aby uzyskać dostęp do specjalnej ceny rabatowej na łóżeczko SUNDVIK, zrobić dołączony do strony test ciążowy, czyli jednym słowem “nasikać” na reklamę 🙂 Jeśli […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kup Coca-Colę za… dialekt

    Choć Szwecję zamieszkuje niecałe dziesięć milionów ludzi, w języku tego kraju da się znaleźć ponad setkę lokalnych dialektów. Niektóre z nich w niewielkim stopniu przypominają współczesny szwedzki i sięgają korzeniami do języka staronordyjskiego. I właśnie to zróżnicowanie akcentów i ich promocja, stały się punktem wyjścia do budowy Dialekt-O-Matu – automatu z napojami, który testuje znajomość […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    500 lat reformacji i młotek

    Z okazji 500. lat reformacji niemiecka agencja kreatywna Kleiner und Bold przygotowała identyfikację wizualną dla materiałów związanych z wystawami dotyczącymi własnie reformacji. W ramach obchodów trzy niemieckie muzea stworzyły trzy unikalne wystawy poświęcone tematyce reformacji. Jednak sam temat nie wydaje się specjalnie atrakcyjny dla grupy celu, które zazwyczaj nie są zainteresowane kulturą i historią.   Żeby […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Opracuj własną kampanię w ramach konkursu „Just Brief”

    Studenci oraz absolwenci kierunków związanych z marketingiem i reklamą będą mogli wziąć udział w konkursie „Just Brief” organizowanym przez agencję Performante. Współorganizatorem konkursu, a zarazem pierwszym prawdziwym klientem dla uczestników jest firma mytaxi – pierwsza i najpopularniejsza na świecie aplikacja taxi. Zadaniem w konkursie jest opracowanie kampanii digitalowej na podstawie rzeczywistego briefu dostarczonego przez mytaxi. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wrastające włosy, czyli jak zdobyć popularność na Instagramie

    Ponad 115 tysięcy obserwujących – tyle w tej chwili ma Instagramowy profil o wzięcznej nazwie tweezist. Tweezist to nie jest nowy piesek Kim Kardashian, ani nowa androgyniczna modelka z Vogue, ani japoński bloger kulinarny. Marketerzy prześcigają się jak w najbardziej wyrafinowany i delikatny sposób przedstawić ludzką fizjologię, żeby sprzedać nam kolejne niezbędne produkty. I tak w […]

    Czytaj więcej

  • Cinemagraph

    Opublikowano w:

    Cinemagraph w komunikacji marketingowej

    W świecie nowoczesnych technologii, przesyconym wizualizacjami, obraz stał się towarem jednorazowego użytku, a znużony odbiorca poświęca mu coraz mniej czasu. Jak go zaskoczyć i uchwycić jego uwagę? Jak przedstawić historię w ułamku sekundy? Odpowiedzią może okazać  się cinemagraph. Jedna, dwie, może trzy sekundy – tylko tyle poświęci analizie fotografii statystyczny, przypadkowy odbiorca. Zastosowanie cinemagraph’u może […]

    Czytaj więcej

  • melania trump

    Opublikowano w:

    Melania Trump w kampanii szkoły językowej

    The American Institute – jedna ze szkół językowych w Chorwacji przekonuje ludzi, że warto się uczyć języków. Jako przykład podaje Melanię Trump i informuje, że to właśnie dzięki swojej znajomości angielskiego Melania stała się Pierwszą Damą w Stanach Zjednoczonych. W opublikowanym przez szkołę poście na Facebooku widać wielki billboard z uśmiechniętą Melanią na tle amerykańskiej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja PR POiNTB wprowadza 6-godzinny system pracy

    W sierpniu POiNTB, jako jedna z pierwszych agencji PR w Polsce zastępuje dotychczasowy 8-godzinny system pracy innowacyjnym rozwiązaniem, które pierwszy raz zostało zastosowane w Skandynawii. Marka wrocławskiej spółki Bees & Honey podejmuje ten krok w ramach eksperymentu, który potrwa 3 miesiące. Krótsza praca to większe skupienie i efektywność – na to liczyli pionierzy eksperymentów z […]

    Czytaj więcej