INSPIRACJE

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Zawsze znajdzie się miejsce

    Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny / retuszer Pranav Bhide wykorzystując koncepcję iluzji optycznej stworzyli ciekawą kampanię zachęcającą do adopcji zwietrząt. Na obrazach przedstawiających szczęśliwych ludzi i rodziny widać biały zarys kota, psa lub królika wyłaniający się z jasnego tła. Reklamy są częścią kampanii promującej adopcję zwierząt: „Zawsze znajdzie się miejsce. Adoptuj.”   Klient: World For […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Femvertising w praktyce, czyli 8 rad, jak stworzyć skuteczną kampanię skierowaną do kobiet

    Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale czy taka linia komunikacji się opłaca? I co ważniejsze, jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych kobiet? – Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. […]

    Czytaj więcej

  • gra o tron ikea

    Opublikowano w:

    Gra o tron w Ikea

    Z niecierpliwością czekamy na .. sezon kultowego serialu Gra o Tron. Pojawił się trailer, więc napięcie i oczekiwania rosną. Tymczasem jeden ze sklepów Ikea we Francji też postanowił przypomnieć klientom o serialu i w dziale łazienki i toalety przedstawił taki piękny „Żelazny Tron” w swojej własnej interpretacji. Zainteresowani mogą zdobyć piękny tron nie narażając się […]

    Czytaj więcej

  • reklama papierosy

    Opublikowano w:

    Jak zakaz reklamy zwiększył zyski firm tytoniowych

    Druga połowa lat 60. w Stanach Zjednoczonych to okres wzmożonej walki z paleniem tytoniu, wywołanej raportem Głównej Izby Lekarskiej. W przeciągu pięciu lat, amerykańscy prawodawcy ogłosili trzy duże ustawy, które zmusiły producentów tytoniu do zamieszczania ostrzeżeń zdrowotnych na paczkach papierosów oraz wycofania reklam produktów tytoniowych z radia i telewizji, władze wsparły również produkcję wartych 50 […]

    Czytaj więcej

  • igorilla

    Opublikowano w:

    Igorilla, copywriter z Kalicinscy.com z solową płytą

    Kreatywność, nieszablonowe myślenie czy bycie poza schematami – tego wszystkiego oczekujemy od branży reklamowej. Poszukiwanie świeżości jest jak studnia bez dna, którą nieustannie trzeba uzupełniać. Dla wielu sposobem na to są pasje poza pracą. Igor Seider, Senior Copywriter agencji Kalicinscy.com, od prawie dekady obecny na polskiej scenie muzycznej, znalazł na to swój sposób. Jest nim […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Hołd dla Ghost in the Shell z polskim studiem graficznym Juice

    Ponad 20 artystów z całego świata stworzyło projekt GITS2501 aby oddać hołd twórcom mangi (Shirow Masamune) i filmu animowanego Mamoru Oshii Ghost in the Shell. To, co pierwotnie zostało rozpoczęte jako projekt fotograficzny dwójki artystów: Asha Thorpa i Tima Taddera, wkrótce stało się współpracą ponad 20 artystów z całego świata. Wszyscy oni wspólnie przygotowali projekt, […]

    Czytaj więcej

  • baby browser

    Opublikowano w:

    Przeglądarka dla rodziców od Saatchi & Saatchi Poland

    Baby Browser to pierwsze narzędzie internetowe (wtyczka), które umożliwia rodzicom poszukiwanie wiedzy o swoich dzieciach online, jednocześnie stymulując ich umysł. Prosta aplikacja przeglądarki, która wyświetla artykuły ze stron internetowych, a dziecku w tym czasie wyświetlają się ciekawe animacje. Działa w ten sposób, że aawartość wybranego artykułu jest następnie zasysana z witryny i wyświetlana w animacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Akcja społeczna agencji Mother London

    Kilka dni temu w Londynie na dachu jednego z budynków pojawiła się wielka pierś. Okazało się, że jest to akcja społeczna #freethefeed przygotowana przez Agencję other London. Akcja ma na celu pokazanie, że każda matka nie powinna czuć się źle i niekomfortowo karmiąc własne dziecko piersią w przestrzeni publicznej. Co więcej, każda matka ma prawo […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Z czego zrobione są dziewczynki

    Marka Nike wypuściła ostatnio bardzo ciekawy spot reklamowy, z którego możemy dowiedzieć się, z czego zrobione są… dziewczynki. Cała scena rozgrywa się w trakcie szkolnego pokazu uczniowskich talentów. Mała, delikatna dziewczynka staje na scenie, przed dużym audytorium i zaczyna śpiewać. A głos ma anielski. Dziewczynki to oczywiście sam brokat, i są zrobione z „cukru, słodkości […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania społeczna Refugee or Enemy

    Prezydentów Stanów Zjednoczonych od wielu lat kolokwialnie nazywano „Leader of the free world”. Aktualny prezydent, po wydaniu tzw. Immigration Ban, raczej bezpowrotnie stracił ten tytuł. Trump i część ludności Europy nie chce być człowiecza dla innych ludzi. Ksenofobia? Bezkrytyczne słuchanie narracji mediów? Mylenie pojęć imigranta i terrorysty? Nieznane budzi strach. Refugee or Enemy pozwala przyjrzeć […]

    Czytaj więcej