INSPIRACJE

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Wybory kosmetyczne millenialsów

    Najczęściej pytają o opinię znajomych lub przeglądają fora internetowe a zakupów dokonują w sklepach stacjonarnych – wskazują wyniki badania „Millenialsi a kosmetyki” przeprowadzonego we współpracy Mint Media z Uxeria. Pokolenie zmiany Pokolenie Y, czyli tzw. millenialsi, to osoby urodzone pomiędzy 1980 a 2000 rokiem. Przez specjalistów określani są jako „dzieci przełomu”. Ze względu na specyfikę […]

    Czytaj więcej

  • AccorHotels, Ibis Kraków Stare Miasto

    Opublikowano w:

    Szlakiem literackich uniesień, czyli poznaj artystyczny Kraków

    Klimat Krakowa inspiruje krajowych i światowych artystów do tworzenia wielkich dzieł właśnie w obrębie tego miasta. Wit Stwosz czy Jan Matejko to tylko niektóre z wielkich nazwisk zapisanych na kartach krakowskiej historii. Widziałeś już najważniejsze atrakcje stolicy Małopolski? Tym razem chcesz poznać Kraków od nieco innej, bardziej artystycznej strony? Odkryj miejsca, z którymi byli związani […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak widzą nas marketerzy, czyli Women Laughing Alone With Salad

    Dzisiaj wszyscy próbują zachęcić kobiety do odwiedzenia sklepu – czy w offline, czy w internecie. Nie ma znaczenia. Bo dzisiaj jest Dzień Kobiet – czyli dzień gdzie każda kobieta chce dostać kwiaty, czekoladki, nowego smartfona, czarną parasolkę, tani bukiet warzyw. My niczego nie sprzedajemy. Chcemy tylko złożyć wszystkim Paniom serdeczne życzenia i dorzucamy piękne zdjęcia […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    TOFU Studio z nagrodzonym projektem kalendarza

    Cztery nagrody na Międzynarodowym Festiwalu i Konkursie Kalendarzy ZoomArt 2017 dla projektu przygotowanego przez gdańskie TOFU Studio. Na piątkowej Gali Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZoomArt 2017 odbywającej się w Galerii Rondo Sztuki w Katowicach projekt gdańskiego TOFU Studio otrzymał aż 4 nagrody. Nagrodzoną w kilku kategoriach pracą został kalendarz wieloplanszowy: ROBOTY przygotowany charytatywnie dla łódzkiej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Google doodle – 10 lat w Polsce

    W Tłusty Czwartek 2007 r. zamiast zwykłego, czterokolorowego napisu Google użytkownicy zobaczyli w swoich wyszukiwarkach jego zmodyfikowaną wersję – z pączkami na talerzu w miejscu liter o. Tak właśnie wyglądał pierwszy stworzony specjalnie dla Polski doodle, czyli specjalna okolicznościowa grafika prezentowana na stronie głównej wyszukiwarki Google. Od tamtej pory polskich doodli powstało już kilkadziesiąt. Pojawiały […]

    Czytaj więcej

  • newsletter inspiracje

    Opublikowano w:

    5 pomysłów na soczyste newslettery

    Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co zostało po San Escobar?

    W przeszłości, wcale nie tak odległej, rekordy wyświetleń w internecie biła lista dowodów na to, że Albania nie istnieje. Z małej sprawy, temat z czasem zrobił się większy — argumentów przytaczanych w sieci wciąż przybywało. W 2012 roku podczas protestów przeciwników ACTA, stanowisko wójta nieistniejącej gminy Kraszewniki opublikowane zostało na horyzontalnych portalach informacyjnych, cytowane było […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rafał Myśliński i Kamil Natil: utrzymujemy się z Suchara i to jest niesamowite!

    Suchar Codzienny – kultowy profil w social media, który podbił serca młodszych i starszych internautów. O tym jak tworzy się profil lolcontentowy i czy można na nim zarobić rozmawiamy z Rafałem Myślińskim i Kamilem Natil- twórcami Suchara Codziennego. AdMonkey: Kto i kiedy wymyślił suchara? Ile osób teraz tworzy Suchar Codzienny? Rafał i Kamil: Suchar Codzienny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polskie marki modowe w internecie

    Polskie marki modowe mogą pochwalić się coraz lepszą sprzedażą na rynku pełnym tanich, sieciówkowych ubrań. Jak się jednak okazuje młode polskie brandy poza szyciem modnych i dobrych jakościowo ciuchów, szyją także dobre story w internecie, szczególnie w social media. Agencja monitoringu mediów Newspoint wraz z Mustache.pl i NapoleonCat przeprowadziła badanie dotyczące aktywności polskich brandów modowych […]

    Czytaj więcej