INSPIRACJE

Random entry RSS

  • allegro

    Opublikowano w:

    Marcin Dyczak (Allegro), Hubert Stadnicki (Agencja Bardzo) oraz Tomek Bagiński (Platige Image) o reklamach Allegro

    26 maja, podczas uroczystej Gali Konkursu KTR, w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono 157 nagród, w tym 17 złotych, 55 srebrnych i 85 brązowych. Najwięcej nagród przyznano w kategoriach Warsztat Audio/Video (39), Design (26), Film (15) oraz Digital/Mobile (14). Allegro zostało wyróżnione nagrodą reklamodawcy roku. O współpracy przy nagrodzonych projektach Allegro (Reklamodawcy Roku KTR 2017) […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zaha Hadid i... billboard

    Zaha Hadid była jedną z najsłynniejszych architektek świata. Zaprojektowane przez nią budynki są bardzo spektakularne i charakteryzują się krzywoliniowymi kształtami, przez co można odnieść wrażenie, że te konstrukcje są „nieprazewidywalne” i chaotyczne. Jedną z najmniejszych form, która została przez nią zaprojektowana jest piękny, futurystyczny billboard, którego forma przypomina wstęgę. Dzięki temu reklama wyświetlana na billboardzie […]

    Czytaj więcej

  • tropicana

    Opublikowano w:

    Kiedy rebranding staje się katastrofą

    Tropicana to sok pomarańczowy, produkt firmy PepsiCo, który na początku 2009 roku przeszedł rebranding. W ramach tych działań całkowicie przeprojektowano opakowanie, zmieniono logo produktu, a jako zwieńczenia dzieła dodano też zakrętkę w formie połówki pomarańczy. Zmiana ta została wprowadzona w celu jasnego pokazania klientom naturalnego produktu ( bez dodatku cukru i konserwantów) i przedstawienia zdrowych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    "Widziałeś nowy Bloomberg?", czyli o brutalizmie w designie

    Tobie i twoim klientom znudziły się już perfekcyjnie dopracowane strony internetowe, z doskonale wyedytowanym kodem, tekstami i zdjęciami? Masz dość łatwych do znalezienia menu, harmonijnych kolorów i design dopracowanego w każdym szczególe? Na rachunek przychodzi brutalizm – jeden z najnowszych trendów w projektowaniu stron internetowych, inspirowany surową i pragmatyczną architekturą, popularną do lat 70. ubiegłego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rowerowy patrol drogówki pilnuje porządku w Poznaniu na Krossach

    Czwórka policjantów zamieniła radiowóz na rowery, by patrolować ulice miasta i nauczać mieszkańców, jak bezpiecznie jeździć na dwóch kółkach po betonowej dżungli. Stróże prawa na modelach Level B6 wzbudzają na ulicach sensację, bo to pierwszy rowerowy patrol drogówki w Polsce. Policjanci rozpoczęli pracę jeszcze w kwietniu, ale ze względu na wyjątkowo kiepską pogodę ze swoimi […]

    Czytaj więcej

  • eye-chart

    Opublikowano w:

    Ferdinand Monoyer i jego optyczne tablice

    Z tymi tablicami większość z nas miała do czynienia. Stanowią też ciekawy koncept wykorzystywany często w reklamie. Oto kilka z nich:   Kampania WWF – „Te zwierzęta znikają na Twoich oczach”. Agencja: CC&E, Guangzhou, China   Kampania społeczna – uważaj na motocykle – Agencja – Richter7   A tak promuje się fińskie warzywa – wiadomo, marchewki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Test ciążowy dla... faceta

    Ciekawy sposób na to, żeby przyszli rodzice w tym samym czasie dowiedzieli się, że są w ciąży 🙂 Zwykle odbywa się to tak, że kobieta otwiera pudełko, idzie do łazienki i tam własnie dowiaduje się, że jest w ciąży. Mężczyzna jest zawsze drugi. Ten test, połączony z aplikacją mobilną sprawia, że tata w tej samej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Oszczędzaj na rachunkach za prąd, zamień słońce w energię z IKEA

    Inwestycja w fotowoltaikę prosta i dostępna niczym produkty wyposażenia domu? Z IKEA to możliwe! Nowy program IKEA. Energia Słoneczna dla Domu to instalacje fotowoltaiczne dopasowane do potrzeb polskich rodzin i ich domów oraz pomoc w procesie zakupu z pełną obsługą. Program dostępny we wszystkich sklepach IKEA już od końca kwietnia. Polacy stają się świadomymi konsumentami. […]

    Czytaj więcej

  • piwo bezalkoholowe

    Opublikowano w:

    Piwo bezalkoholowe dla faceta - jak je wypromować?

    Jak wykazują niedawne badania przeprowadzone przez Kantar Futures 78% mężczyzn kupujących piwo deklaruje, że stara się dbać o swoje zdrowie. Są oni najszybciej rosnącą grupą wśród konsumentów piw z obniżoną zawartością alkoholu i bezalkoholowych, firmy wciąż jednak mają problem z promowaniem tych napojów, ponieważ cieszą się one opinią „niemęskich”. Temat ciekawy, tym bardziej, że w […]

    Czytaj więcej