INSPIRACJE

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Ostecx Créative - dlaczego agencja kreatywna produkuje... napoje?

    „Rzucił pracę w korpo i zaczął produkować kozie sery w Bieszczadach” – co jakiś czas trafiamy na takie nagłówki i zaczynamy marzyć o tym samym… 🙂 Czy myśleliście kiedyś o tym, jak byłoby cudownie gdyby tak przestać „produkować piksele” i zająć się wytwarzaniem produktów, które można zważyć i zmierzyć? Okazuje się, że nie trzeba koniecznie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA - to niedrogie

    IKEA marka, która pozycjonuje się jako niedrogi szwedzki design. Marka poprosiła agencję Memac Ogilvy and Mather o stworzenie kampanii reklamowej, która ma na celu zwiększenie sprzedaży swoich ofert specjalnych i przypomnienie ludziom jak tanie są produkty IKEA. Założeniem było przygotowanie kreacji, które będą proste, wizualnie przekonujące i na tyle elastyczne, żeby można było ich używać […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Cyber Kids on Real z kampanią adresowaną do młodzieży dla Muzeum Warszawy

    „20 rzeczy o Warszawie” to książka inspirowana nową wystawą główną Muzeum Warszawy. Obiekty muzealne stały się pretekstem do napisania opowiadań przez warszawskich pisarzy i pisarki młodego pokolenia: Justynę Bargielską, Sylwię Chutnik, Jacka Dehnela, Mikołaja Łozińskiego i Macieja Sieńczyka. W warstwie wizualnej książki zobaczymy fotografie Jacka Kołodziejskiego oraz ilustracje Dominika Cymera. Książka od tego miesiąca jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Książka, której nie przeczytacie swoim dzieciom

    Jeśli macie dzieci i jeśli czytacie im bajki to wiecie też, że historie przedstawione w książkach dla dzieci bywają smutne, ale zazwyczaj kończą się dobrze. Są jednak historie, które pisze samo życie i które nie są wesołe, ale na pewno są prawdziwe. Przedstawiamy wam książkę z uroczą okładką Welcome to My Neighborhood, dzięki której poznacie smutną […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Personalizacja z błędem

    Nie musisz już iść do najbardziej popularnej kawiarni sieciowej, żeby dostać kubeczek z błędnie napisanym imieniem za 20 złotych. W sklepie Nescafe (na razie w wersji angielskojęzycznej) możesz kupić komplet pięciu kubeczków z błędnie napisanymi imionami – które można wybrać spośród kilkudziesięciu opcji. Możesz zatem przygotować sobie pyszną kawę (w zestawie dostajesz pięć bezpłatnych saszetek […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Samsung Presents: Poznaj historię generała Kuziory | Powered by Galaxy S8 / Gear VR

    W latach siedemdziesiątych czterech polskich pilotów miało szansę na lot w kosmos. Trudne decyzje, miesiące przygotowań, wielkie nadzieje. I zrozumiały zawód, kiedy postawiono na kogoś innego. Bo poleciał tylko jeden. Po 40 latach Samsung i agencja VML odnaleźli najmłodszego z kandydatów do historycznej misji Sojuz 30.   Kosmodrom Bajkonur, Kazachstan 27 czerwca 1978 17:27 czasu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy pingwiny mają kolana, czyli czego szukamy w Google

    Podobno nie ma głupich pytań, jednak zdarzają się takie, których jednak głośno zadać nie wypada. Ale od czego jest Google? Cierpliwy i wszechwiedzący, jak to wyszukiwarka! Jakie pytania zadajemy, kiedy nikt nie widzi, co wstukujemy na klawiaturze? Agencja SEMTEC wybrała najdziwniejsze pytania ze słowem-kluczem „CZY” wpisywane w Google. Wyszukiwarka Google to w Polsce zdecydowanie najpopularniejsza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Real Men Sparkle

    Real Men Sparkle to kampania na Dzień Taty skierowana do wszystkich męskich mężczyzn, którzy każdego dnia walczą o uczynienie tego świata lepszym miejscem dla wszystkich dzieciaków. Film powstał w ramach kampanii Save the Storks, stworzonej przez amerykańską fundację pro-life. Kampania jest lekka i wesoła, świetnie pokazuje rolę ojca w rodzinie. A sama organizacja zwraca się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Kampania HR Motoroli

    Przekaz ma podkreślić rolę programistów w tworzeniu użytecznych technologii służb ratunkowych i bezpieczeństwa, a tym samym zachęcić inżynierów oprogramowania do podjęcia wyzwania i współtworzenia produktów Motorola Solutions. „Systemy i aplikacje, które powstają w krakowskim oddziale Motorola Solutions służą policjantom i strażakom na całym świecie. Przy tak szerokim rynku pracy IT, jaki mamy w Krakowie, warto […]

    Czytaj więcej

  • cook this page

    Opublikowano w:

    Ikea i prosty przepis - Cook This Page

    Ikea jest marką, która wszystkim kojarzy się z użytecznością, prostym designem i przejrzystą instrukcją, dzięki której jesteśmy w stanie złożyć skomplikowane meble – inaczej  – wydaje nam się, że jesteśmy w stanie złożyć skomplikowane meble. Ale przecież najważniejszy jest wizerunek 🙂 Ikea publikuje też książki kucharskie, gdzie ilustracją do przepisów jest skład danej potrawy (zaprezentowany […]

    Czytaj więcej