KREACJE

Celem każdej kreacji reklamowej jest sprawienie, że wybrany komunikat dotrze i zostanie zapamiętany przez odbiorców marki i potencjalnych klientów. Każda kreacja ma wpływ na pozycjonowanie i zakotwiczenie marki w świadomości klienta. Firmom zależy na tworzeniu zapamiętywalnych komunikatów reklamowych, takich, które będą efektywnie zachęcały do zakupu produktu, lub zapadną w pamięci na tyle, że gdy klient zdecyduje się na zakup w danej branży to wybierze właśnie produkt danej marki. Odmienne cele mają kampanie kampanie sprzedażowe i kampanie wizerunkowe i konstruując kampanię trzeba koniecznie o tym pamiętać. Udana kreacja, niezależnie od celu, powinna odpowiadać na potrzeby marki. Kolejnym krokiem jest stworzenie pomysłów na kampanię – najczęściej za te działania odpowiadają kreatywni w agencji marketingowej.

Random entry RSS

  • kampania społeczna lgbt

    Opublikowano w:

    K2 autorem kampanii poświęconej przemocy domowej wobec osób LGBT

     Autorem organizowanej przez Stowarzyszenie Lambda Warszawa oraz współfinansowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa kampanii jest agencja K2, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka. Kampania „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, skierowana jest do osób LGBT dotkniętych przemocą domową, jej sprawców oraz świadków. Ideą kampanii jest ukazanie komunikacji  w rodzinach, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii

    Oryginalność w nowej formie. NMD to kolekcja lifestylowa, która składa hołd najwspanialszym chwilom historii adidas.  Model NMD łączy to co najcenniejsze, czyli historię marki z najnowszymi zdobyczami technologii boost i primeknit tworząc miejski styl przyszłości. Dla marki adidas, spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska  przygotowały aktywację wykorzystującą Wirtualną Rzeczywistość. Model NMD odwołuje się do biegowych korzeni marki, a ultra […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zwiększenie sprzedaży w e-commerce branży fashion [case study]

    Francuski rynek e-commerce jest jednym z najbardziej rozwiniętych w Europie – według stowarzyszenia e-commerce Fevad, w pierwszej połowie 2016 roku dochód z e-handlu wzrósł we Francji o 13%, osiągając tym samym wartość 35 mld EUR. Dynamiczny wzrost rynku oraz ogromna różnorodność produktów sprzedawanych online, wiąże się jednak z dużą konkurencją pomiędzy poszczególnymi sklepami internetowymi. Jakie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tak wydawcy na świecie walczą z adblockami. Przedstawiamy najciekawsze akcje

    W państwach, gdzie z takich wtyczek korzysta największa liczba osób, wydawcy uciekają się do kreatywnych rozwiązań, by powstrzymać popularyzację przynoszącego im straty procederu. Przedstawiamy najciekawsze działania wymierzone w użytkowników adblocków. Wojna z adblokerami trwa w najlepsze i tak, jak dzieje się to w przypadku większości konfliktów, ma ona podłoże ekonomiczne. Wedle statystyk eMarketera, w związku […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    OMD z innowacyjną kampanią DOOH dla McDonald's

    OMD (Macroscope) zrealizowało ogólnopolską kampanię z nośnikami DOOH, w której dynamiczna kreacja wyświetlała na bieżąco informację w minutach o czasie potrzebnym na dojazd do najbliższej restauracji z ofertą śniadaniową. Sprytnie wykorzystane dane były pozyskiwane z aplikacji Targeo oraz Google Maps. Ponad 200 nośników wyświetlało kierowcom informacje o czasie potrzebnym na dojazd do restauracji. Kampania była emitowana […]

    Czytaj więcej

  • eye-chart

    Opublikowano w:

    Ferdinand Monoyer i jego optyczne tablice

    Z tymi tablicami większość z nas miała do czynienia. Stanowią też ciekawy koncept wykorzystywany często w reklamie. Oto kilka z nich:   Kampania WWF – „Te zwierzęta znikają na Twoich oczach”. Agencja: CC&E, Guangzhou, China   Kampania społeczna – uważaj na motocykle – Agencja – Richter7   A tak promuje się fińskie warzywa – wiadomo, marchewki […]

    Czytaj więcej

  • heineken

    Opublikowano w:

    Heineken łączy

    Kampania Heinekena przekonuje nas, że ludzie o zupełnie odmiennych poglądach mogą znaleźć wspólny język. Kampania przygotowana jest jako eksperyment społeczny. Uczestniczące osoby są najpierw pytane o opinię na ważne kwestie. Następnie para o zupełnie innych przekonaniach poproszona jest o zrobienie pewnego zadania. Po wykonaniu mogą napić się piwa, ale najpierw muszą obejrzeć film, gdzie przedstawiają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adoptuj człowieka - nowa kampania Pedigree

    Pedigree w nowej kampanii przygotowanej przez BBDO odwraca tę sytuację. Tu ludzie zamknięci w klatkach rywalizują o uwagę zwierzęcia. Taka zmiana ról ma zwrócić uwagę na problem psów w schroniskach, ale też jest  jest zainspirowana słowami wielu ludzi, którzy mówiąc o nowym zwierzaku przygarniętym ze schroniska, mówią „to on mnie wybrał”. W obecnych czasach człowiek […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zupy od Biedronki z kreacją

    „Zupy z Naszej Kuchni” są sprzedawane w sklepach Biedronki od zeszłego roku. Agencja Duda Polska przygotowała na potrzeby promocji kreacje reklamujące produkt. Agencja reklamowa: Duda Polska, Warsaw, Poland Creative Director / Art Director: Daniel Barrocas Zdjęcia: Miod Malina Studio   Biedronka z innym obliczem   Minimalistyczna Biedronka na Dworcu Centralnym w Warszawie

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Opowiadać historie zamiast kręcić reklamy...

    Fair Play Dance Camp to jeden event gromadzący ponad 1300 historii. Ponieważ każdy uczestnik Fair Play Dance Campu ma za sobą swoją własną taneczną przygodę, którą warto byłoby opowiedzieć… Tytułowy “Anjay” jest symbolem określonej postawy i stanu umysłu kogoś, kto żyje przeszłością, jest uparcie przekonany, że wszystko wie i nie musi się dalej rozwijać. Film […]

    Czytaj więcej