KREACJE

Celem każdej kreacji reklamowej jest sprawienie, że wybrany komunikat dotrze i zostanie zapamiętany przez odbiorców marki i potencjalnych klientów. Każda kreacja ma wpływ na pozycjonowanie i zakotwiczenie marki w świadomości klienta. Firmom zależy na tworzeniu zapamiętywalnych komunikatów reklamowych, takich, które będą efektywnie zachęcały do zakupu produktu, lub zapadną w pamięci na tyle, że gdy klient zdecyduje się na zakup w danej branży to wybierze właśnie produkt danej marki. Odmienne cele mają kampanie kampanie sprzedażowe i kampanie wizerunkowe i konstruując kampanię trzeba koniecznie o tym pamiętać. Udana kreacja, niezależnie od celu, powinna odpowiadać na potrzeby marki. Kolejnym krokiem jest stworzenie pomysłów na kampanię – najczęściej za te działania odpowiadają kreatywni w agencji marketingowej.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Społeczność kluczem do bycia love brandem [case study marki Semilac]

    Nie ma idealnej recepty na to, jak marka powinna działać w social media.  Na pewno kluczowa jest dobra strategia: odpowiednio dobrany, wysokiej jakości content, regularność publikowania i dobre pomysły. Nie można zapomnieć też o najważniejszym czynniku, dla którego jesteśmy obecni w social media – społeczność. Semilac jest liderem wśród marek urodowych, o której najczęściej mówi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ciapaty, dałn, pedał, lewak, moher, czarnuch w kampanii społecznej Poznania

    „Ciapaty”, „dałn”, „pedał”, „lewak”, „moher”, „czarnuch” to tylko niektóre z inwektyw jakimi posługuje się Poznań w najnowszej kampanii na rzecz tolerancji. „Wobec ludzi tolerancja to za mało, należy się szacunek” – pod takim hasłem ruszyła kampania “My Poznań 36,6”. To niezwykle ambitny i potrzebny miastu projekt, w którym poruszany jest problem nie tyle nietolerancji i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Doktor Google wykorzystany w kampanii społecznej

    Na szukanie informacji o chorobach w internecie można patrzyć dwojako. Istnieje grupa osób, które potrafią u siebie zdiagnozować każdą dolegliwość, o której właśnie przeczytają. Jest też grupa osób, które szukają wsparcia, nowych metod leczenia chorób i Google może być nieocenioną pomocą w takich przypadkach. Dzięki badaniom prenatalnym przyszli rodzice mogą dowiedzieć się, czy ich dziecko […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zapakuj Tytkę Charytatywną z Krystyną Czubówną i Jerzym Bralczykiem

    Ruszyła przedświąteczna akcja Caritas w Polsce “Tytka Charytatywna”. W jej ramach można przed Świętami Bożego Narodzenia pomóc osobom potrzebującym. Tytułowa „tytka” to w gwarze poznańskiej papierowa torba. Akcja realizowana jest w różnych regionach Polski, gdzie przyjęła swoje lokalne nazewnictwo np. Tutka, Torba, Siatka. I właśnie ten językowy koncept stanął w centrum kampanii promującej akcję. Zaangażował […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Young & Rubicam i Papaya Films dla kampanii edukacyjnej „Wiem, czym oddycham”

    Aviva wystartowała z drugim spotem wspierającym antysmogowy program społeczno-edukacyjny „Wiem, czym oddycham”. Film „Love is in the air” od dziś w telewizji oraz internecie. Smog is in the air Nowa 30-sekundowa produkcja przedstawia zakochaną parę, wokół której w powietrzu unosi się nie tylko miłość, ale także …liczne zanieczyszczenia: To kolejny element programu „Wiem, czym oddycham”, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Minimalistyczna kampania McDonald's

    Ostatnia kampania McDonald’s we Francji została przygotowana przez TBWA.  Trzy plakaty i trzy produkty – frytki, hamburger i nuggetsy. Plakaty są bardzo proste w formie i treści, widzimy na nich tylko pudełko, bez zbędnych dodatkowych logo i treści.       Agencja: TBWA\Paryż Executive Creative Director: Benjamin Marchal & Faustin Claverie Art Director: Margaux Chalard […]

    Czytaj więcej

  • edgar bak studio

    Opublikowano w:

    Identyfikacja wizualna “Early Stage” w wykonaniu Edgar Bąk Studio

    Edgar Bąk Studio wykonało nową identyfikację wizualną dla sieci szkół języka angielskiego Early Stage, mającą aktualnie ponad 300 oddziałów w całej Polsce. Całościowy rebranding, przeprowadzony po raz pierwszy od 25 lat działalności szkoły, objął logotyp, stronę internetową, materiały promocyjne i dydaktyczne, a także wystrój placówek szkół. Nowa oprawa graficzna powstała z myślą o klientach szkół […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Możesz mi nawrzucać Traficar i IKEA Kraków z pierwszymi w Polsce samochodami dostawczymi na minuty

    Na ulice Krakowa wyjechały właśnie pierwsze w Polsce samochody dostawcze na minuty. Oprócz charakterystycznego brandingu Traficara, na pojazdach widnieją różne zabawne hasła. „Możesz mi nawrzucać. Najlepiej z IKEA”, „Zakochałem się w IKEA od pierwszego wożenia”, „Nieważne gdzie. Ważne, że z IKEA” – to tylko niektóre nich. Dlaczego? Innowacyjną usługę Traficar wprowadził we współpracy z IKEA […]

    Czytaj więcej

  • humancatalogue

    Opublikowano w:

    Zapamiętała cały katalog IKEA

    IKEA kolejny raz udowadnia, że jest marką, która potrafi zachwycić pomysłami na kolejne kampanie. Tym razem kampania “#HumanCatalogue” z rynku wschodniego (Malezja, Singapur). Występuje w niej 23-letnia Yanjaa Wintersoul, laureatka olimpiad w zapamiętywaniu, która nauczyła się “na pamięć” całego nowego katalogu 😀

    Czytaj więcej