KREACJE

Celem każdej kreacji reklamowej jest sprawienie, że wybrany komunikat dotrze i zostanie zapamiętany przez odbiorców marki i potencjalnych klientów. Każda kreacja ma wpływ na pozycjonowanie i zakotwiczenie marki w świadomości klienta. Firmom zależy na tworzeniu zapamiętywalnych komunikatów reklamowych, takich, które będą efektywnie zachęcały do zakupu produktu, lub zapadną w pamięci na tyle, że gdy klient zdecyduje się na zakup w danej branży to wybierze właśnie produkt danej marki. Odmienne cele mają kampanie kampanie sprzedażowe i kampanie wizerunkowe i konstruując kampanię trzeba koniecznie o tym pamiętać. Udana kreacja, niezależnie od celu, powinna odpowiadać na potrzeby marki. Kolejnym krokiem jest stworzenie pomysłów na kampanię – najczęściej za te działania odpowiadają kreatywni w agencji marketingowej.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Szeryf i Hipis na nowych etykietach piwa z Gościszewa

    India Pale Ale „Szeryf” oraz Summer Ale „Hipis” poszerzają ofertę browaru o nowofalowe style piwa. Pierwsza z propozycji to klasyka wśród piw rzemieślniczych – przyjemnie goryczkowe i aromatyczne IPA o bursztynowej barwie. Druga z nowości to lekkie American Pale Ale o niskiej zawartości alkoholu oraz delikatnej goryczce, idealne piwo na gorące, letnie dni. Etykiety zaprojektowane […]

    Czytaj więcej

  • endorfina events

    Opublikowano w:

    Agencja endorfina events dla marki H&M

    W sierpniu agencja endorfina events zrealizowała dwa zagraniczne projekty dla szwedzkiej sieci odzieżowej H&M. W obu przypadkach chodzi o strefy marki działających podczas ważnych festiwali muzycznych. Pierwszy odbył się w rumuńskim Cluj, gdzie na zlecenie tamtejszego oddziału H&M, agencja przygotowała strefę działającą podczas tego wydarzenia muzycznego (3—6 sierpnia). Od rana do wieczora można było skorzystać […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama

    „Dzisiejszym sponsorem treści jest reklama”, „W internecie treści i usługi nie są bezpłatne. Płaci reklama” – to przykłady haseł rozpoczynającej się 25 lipca br. kampanii edukacyjnej skierowanej do internautów. Przypomina ona, że bez reklam nie ma „darmowego” internetu i że to dzięki nim użytkownicy mogą korzystać z zasobów sieci bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Kampanię, przygotowaną w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Książka, której nie przeczytacie swoim dzieciom

    Jeśli macie dzieci i jeśli czytacie im bajki to wiecie też, że historie przedstawione w książkach dla dzieci bywają smutne, ale zazwyczaj kończą się dobrze. Są jednak historie, które pisze samo życie i które nie są wesołe, ale na pewno są prawdziwe. Przedstawiamy wam książkę z uroczą okładką Welcome to My Neighborhood, dzięki której poznacie smutną […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    LEGO: Zbuduj swoją przyszłość

    Agencja Ogilvy Bankok zaprezentowała nową kampanię dla LEGO „Zbuduj swoją przyszłość”. Marka LEGO zawsze podkreśla, że klocki mają inspirować i zachęcać do twórczego działania, co daje możliwość kształtowania własnej przyszłości.

    Czytaj więcej

  • borys szyc

    Opublikowano w:

    Borys Szyc w pierwszym filmie o sporze wokół Puszczy Białowieskiej

    3 lipca w Cinema City w Galerii Mokotów odbyła się premiera niezwykłego filmu z udziałem Borysa Szyca w reżyserii Aii Asé i Edwarda Porembnego. Dokument pokazuje problemy Puszczy z perspektywy neutralnego obserwatora. Muzykę do filmu skomponował Bartosz Dziadosz (Pleq). Film towarzyszy kampanii edukacyjnej „Do ostatniego drzewa”, przygotowanej przez Agencję Ogilvy. Kampania ma zwrócić uwagę opinii […]

    Czytaj więcej

  • młodzi bogowie

    Opublikowano w:

    ”Młodzi bogowie” i poważne choroby w nowej kampanii firmy Prudential

    Prudential wystartował dzisiaj z nową kampanią reklamową. Bohaterem jest wciąż „młody bóg”, ale tym razem mowa nie o emeryturach, a o poważnych chorobach i związanych z nimi kosztach. Kampania adresuje powszechny brak refleksji nad finansowymi skutkami zachorowania i ma zachęcić do pomyślenia o ubezpieczeniu, które wesprze domowy budżet w razie choroby. Jak mówi Tomasz Borchowiec, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Personalizacja z błędem

    Nie musisz już iść do najbardziej popularnej kawiarni sieciowej, żeby dostać kubeczek z błędnie napisanym imieniem za 20 złotych. W sklepie Nescafe (na razie w wersji angielskojęzycznej) możesz kupić komplet pięciu kubeczków z błędnie napisanymi imionami – które można wybrać spośród kilkudziesięciu opcji. Możesz zatem przygotować sobie pyszną kawę (w zestawie dostajesz pięć bezpłatnych saszetek […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    A Ty, kim chciałeś być będąc dzieckiem? Kampania HR Motoroli

    Przekaz ma podkreślić rolę programistów w tworzeniu użytecznych technologii służb ratunkowych i bezpieczeństwa, a tym samym zachęcić inżynierów oprogramowania do podjęcia wyzwania i współtworzenia produktów Motorola Solutions. „Systemy i aplikacje, które powstają w krakowskim oddziale Motorola Solutions służą policjantom i strażakom na całym świecie. Przy tak szerokim rynku pracy IT, jaki mamy w Krakowie, warto […]

    Czytaj więcej