KREACJE

Celem każdej kreacji reklamowej jest sprawienie, że wybrany komunikat dotrze i zostanie zapamiętany przez odbiorców marki i potencjalnych klientów. Każda kreacja ma wpływ na pozycjonowanie i zakotwiczenie marki w świadomości klienta. Firmom zależy na tworzeniu zapamiętywalnych komunikatów reklamowych, takich, które będą efektywnie zachęcały do zakupu produktu, lub zapadną w pamięci na tyle, że gdy klient zdecyduje się na zakup w danej branży to wybierze właśnie produkt danej marki. Odmienne cele mają kampanie kampanie sprzedażowe i kampanie wizerunkowe i konstruując kampanię trzeba koniecznie o tym pamiętać. Udana kreacja, niezależnie od celu, powinna odpowiadać na potrzeby marki. Kolejnym krokiem jest stworzenie pomysłów na kampanię – najczęściej za te działania odpowiadają kreatywni w agencji marketingowej.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Minimalistyczna kampania McDonald's

    Ostatnia kampania McDonald’s we Francji została przygotowana przez TBWA.  Trzy plakaty i trzy produkty – frytki, hamburger i nuggetsy. Plakaty są bardzo proste w formie i treści, widzimy na nich tylko pudełko, bez zbędnych dodatkowych logo i treści.       Agencja: TBWA\Paryż Executive Creative Director: Benjamin Marchal & Faustin Claverie Art Director: Margaux Chalard […]

    Czytaj więcej

  • edgar bak studio

    Opublikowano w:

    Identyfikacja wizualna “Early Stage” w wykonaniu Edgar Bąk Studio

    Edgar Bąk Studio wykonało nową identyfikację wizualną dla sieci szkół języka angielskiego Early Stage, mającą aktualnie ponad 300 oddziałów w całej Polsce. Całościowy rebranding, przeprowadzony po raz pierwszy od 25 lat działalności szkoły, objął logotyp, stronę internetową, materiały promocyjne i dydaktyczne, a także wystrój placówek szkół. Nowa oprawa graficzna powstała z myślą o klientach szkół […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Możesz mi nawrzucać Traficar i IKEA Kraków z pierwszymi w Polsce samochodami dostawczymi na minuty

    Na ulice Krakowa wyjechały właśnie pierwsze w Polsce samochody dostawcze na minuty. Oprócz charakterystycznego brandingu Traficara, na pojazdach widnieją różne zabawne hasła. „Możesz mi nawrzucać. Najlepiej z IKEA”, „Zakochałem się w IKEA od pierwszego wożenia”, „Nieważne gdzie. Ważne, że z IKEA” – to tylko niektóre nich. Dlaczego? Innowacyjną usługę Traficar wprowadził we współpracy z IKEA […]

    Czytaj więcej

  • humancatalogue

    Opublikowano w:

    Zapamiętała cały katalog IKEA

    IKEA kolejny raz udowadnia, że jest marką, która potrafi zachwycić pomysłami na kolejne kampanie. Tym razem kampania „#HumanCatalogue” z rynku wschodniego (Malezja, Singapur). Występuje w niej 23-letnia Yanjaa Wintersoul, laureatka olimpiad w zapamiętywaniu, która nauczyła się „na pamięć” całego nowego katalogu 😀

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA - Mam Dość

    Podczas gdy w Polsce IKEA przekonuje, że życie składa się z małych i dużych zmian, na które warto zrobić miejsce, by w pełni cieszyć się domowym życiem, w Szwecji reklamy tej marki nie boją się przedstawiać zwyczajnego życia ze zwyczajnymi problemami. Właśnie pojawiła się kolejna reklama z kampanii „Where life happens”, która pokazuje jakie wyzwania […]

    Czytaj więcej

  • minimalistyczne opakowania

    Opublikowano w:

    Minimalistyczne opakowania a sprzedaż

    Pamiętacie projekt Mehmeta Gozetlika z 2010 roku (tak, ma już 7 lat) „Minimalist effect in a maximalist market? Designer przedstawił tam po 3 opakowania znanych produktów, gdzie: pierwsze jest oryginalnym opakowaniem drugie uproszczonym trzecie minimalistycznym. Projekt był zjawiskowy i z miejsca zyskał ogromną popularność. Nam też się bardzo podobał. Wyglądało na to, że wszystkie marki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Szeryf i Hipis na nowych etykietach piwa z Gościszewa

    India Pale Ale „Szeryf” oraz Summer Ale „Hipis” poszerzają ofertę browaru o nowofalowe style piwa. Pierwsza z propozycji to klasyka wśród piw rzemieślniczych – przyjemnie goryczkowe i aromatyczne IPA o bursztynowej barwie. Druga z nowości to lekkie American Pale Ale o niskiej zawartości alkoholu oraz delikatnej goryczce, idealne piwo na gorące, letnie dni. Etykiety zaprojektowane […]

    Czytaj więcej

  • endorfina events

    Opublikowano w:

    Agencja endorfina events dla marki H&M

    W sierpniu agencja endorfina events zrealizowała dwa zagraniczne projekty dla szwedzkiej sieci odzieżowej H&M. W obu przypadkach chodzi o strefy marki działających podczas ważnych festiwali muzycznych. Pierwszy odbył się w rumuńskim Cluj, gdzie na zlecenie tamtejszego oddziału H&M, agencja przygotowała strefę działającą podczas tego wydarzenia muzycznego (3—6 sierpnia). Od rana do wieczora można było skorzystać […]

    Czytaj więcej