Case studies

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Społeczność kluczem do bycia love brandem [case study marki Semilac]

    Nie ma idealnej recepty na to, jak marka powinna działać w social media.  Na pewno kluczowa jest dobra strategia: odpowiednio dobrany, wysokiej jakości content, regularność publikowania i dobre pomysły. Nie można zapomnieć też o najważniejszym czynniku, dla którego jesteśmy obecni w social media – społeczność. Semilac jest liderem wśród marek urodowych, o której najczęściej mówi […]

    Czytaj więcej

  • ecocar

    Opublikowano w:

    Kampanie nastawione na zwiększenie instalacji aplikacji mobilnej - case study EcoCar

    W 2013 roku do rynku taksówkowego w Polsce dołączył też EcoCar – nowoczesna firma działająca w trzech aglomeracjach, Warszawie, Trójmieście i Wrocławiu, dysponująca własną, jednorodną flotą maksymalnie dwuletnich i ekologicznych aut hybrydowych. Oferuje ona szeroką ofertę usług dedykowanych zarówno klientom indywidualnym, rodzinom, jak i różnej wielkości przedsiębiorstwom, dając przy tym gwarancję komfortu i bezpieczeństwa ich […]

    Czytaj więcej

  • MOSQI.TO_ING_marketing_pozytywny

    Opublikowano w:

    ING z muralem w Łodzi - jak robić marketing pozytywny?

    Social media ING Banku Śląskiego zawrzało, a MOSQI.TO miało w tym swój udział. Skąd pomysł? Pod koniec ubiegłego roku, ING Bank Śląski przeprowadził na Społeczności ING konkurs „Kochasz swoje miasto?”, w którym uczestnicy mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście. Nagrodą dla zwycięzcy była wizualizacja hasła, a dla miasta, które kocha – mural. War.TO […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zwiększenie sprzedaży w e-commerce branży fashion [case study]

    Francuski rynek e-commerce jest jednym z najbardziej rozwiniętych w Europie – według stowarzyszenia e-commerce Fevad, w pierwszej połowie 2016 roku dochód z e-handlu wzrósł we Francji o 13%, osiągając tym samym wartość 35 mld EUR. Dynamiczny wzrost rynku oraz ogromna różnorodność produktów sprzedawanych online, wiąże się jednak z dużą konkurencją pomiędzy poszczególnymi sklepami internetowymi. Jakie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Plush i Suchar Codzienny: Case Study

    Trzy kanały, pięć dni i aż 1,38 mln wyświetleń – te liczby są miarą sukcesu kampanii zorganizowanej przez czołowy polski serwis z treściami humorystycznymi i sieć telefoniczną Plush. Kampania informująca o konieczności rejestracji numeru na kartę PRE-PAID trwała między 16 a 23 listopada w trzech kanałach społecznościowych: Snapchacie, Instagramie (zdjęcia i Instagram Stories) oraz Facebooku. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    JustWIFI dla HP Inc. Star Wars®

    JustWIFI jednym z kanałów promocji Notebooka HP Inc. z limitowanej edycji Star Wars®. HP Inc. przy wsparciu domu mediowego OMD w grudniu 2015 roku prowadził kampanię promującą notebook ze specjalnej edycji Star Wars®. Jednym z kanałów komunikacji użytym podczas szeroko zakrojonej akcji promocyjnej było rozwiązanie do marketingu wi-fi w Polsce – JustWIFI. Kampania trwała od […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania „Emocje na wyłączność“ – NC + & JustWIFI

    Dom mediowy Havas Media jesienią zeszłego roku przeprowadził dla nc+ trwającą 10 tygodni kampanię „Emocje na wyłączność“, wykorzystując dodatkowy kanał komunikacji JustWIFI, czyli nowatorskie rozwiązanie do marketingu wi-fi. Celem przeprowadzonej kampanii była promocja uzyskania przez nc+ praw na wyłączność na kolejne trzy lata do transmisji meczów UEFA Champions League na kanałach i w serwisach nc+. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Spot reklamowy bez marki – case study

    W odpowiedzi na nową ustawę w Izraelu, dotyczącą reklamy alkoholu, Goldstar stworzył pierwszy spot, który nie zawierał w sobie ani produktu, ani marki. Sposób był prosty i genialny, a jednocześnie ryzykowny – jedyne na czym bazowała reklama to wykorzystanie stałej komunikacji marki oraz charakter wcześniejszych spotów. Na szczęście realizacja opłaciła się – buzz w mediach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak zwiększyć o 400% ruch w serwisie ogłoszeniowym?

    Agencja Bluerank od 6 lat realizuje projekt SEO dla markt.de. Dzięki długofalowej współpracy serwis obecnie znajduje się w TOP3 największych niemieckich portali ogłoszeniowych. Kluczem do sukcesu okazała się dobrze zaplanowana kampania SEO i zapewnienie klientowi szkoleń z tego zakresu, dzięki temu markt.de zbudował kompetentny dział SEO oparty na doradztwie agencji. Markt.de to niemiecki serwis ogłoszeniowy, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Unikalna metodyka testów A/B dla serwisów kontentowych na przykładzie wyszukiwarki panoramafirm.pl

    Testy A/B prowadzone dla sklepów internetowych należą do kanonu metodyk optymalizacji konwersji. W przypadku serwisów kontentowych trudno mówić o prostych konwersjach mierzących wszystkie istotne interakcje użytkownika z serwisem. Co więc będzie konwersją dla wyszukiwarki lokalnej, jaką jest panoramafirm.pl? Najnowsze case study pokazuje, jak zespół Panoramy Firm wspólnie z Conversion.pl poradził sobie z takim wyzwaniem. Dzięki […]

    Czytaj więcej