Case studies

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Przychodzi Paradyż do HOPA studio

    Klient: Marka Paradyż – 100% polskiego kapitału, 25 lat doświadczenia, ponad 1700 pracowników, dostępność w blisko 40 krajach Cel: podbój Wysp Brytyjskich Środki: HOPA Studio – 100% polskiego kapitału, 7 lat doświadczenia, 2 głowy, 2 monitory, 4 ręce Przychodzi Paradyż do HOPA studio Zakres prac studia obejmował stworzenie strony internetowej dedykowanej rynkowi brytyjskiemu. Zdecydowano się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kraina już nie mlekiem płynąca

    Mimo usilnych starań przemysłu mleczarskiego, mleko w XXI wieku cieszy się znacznie mniejszą popularnością niż jeszcze kilka dekad temu, a wszelkie próby zmiany podejścia konsumentów do tego napoju, nie mają większego wpływu na coraz niższe wyniki sprzedaży. Kalifornijskie konsorcja mleczarskie postanowiły po ponad 20 latach zrezygnować ze swojej naczelnej kampanii promocyjnej „Got Milk” i rozpoczęły […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Finał akcji Wielcy Sercem przyniósł 46 tys. litrów krwi

    Podczas kampanii społecznej „Wielcy Sercem” centra krwiodawstwa pobrały łącznie ponad 46 000 litrów krwi i jej składników Efekty akcji przekroczyły oczekiwania organizatorów. Podczas trwania kampanii centra krwiodawstwa pobrały łącznie ponad 46 000 litrów krwi i jej składników. Celem kampanii było pobranie 5 tysięcy litrów. W kampanii, której przebieg można było śledzić na bieżąco na stronie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marilyn Monroe wskrzeszona w reklamach Dior i Chanel

    – Do snu zakładam tylko kilka kropel Chanel No.5 – po tych słowach Marilyn Monroe stała się nieformalną ambasadorką perfum, zapewniając im reklamę i rozgłos, o których inne marki mogły tylko marzyć. Ponad pół wieku później ikona powróciła w najnowszej kampanii Chanel No.5 i mówi o fascynacji zapachem własnym głosem. Do tej pory słynny cytat […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Najciekawsze case studies z wykorzystaniem LinkedIn

    LinkedIn daje ogromne możliwości, czego potwierdzeniem są udane kampanie firm, które stosują to narzędzie do poprawy wizerunku lub promocji konkretnych produktów. Ciekawe (i skuteczne) pomysły na wykorzystanie profesjonalnej sieci kontaktów zaprezentowały między innymi Adobe Polska, HP, Volkswagen oraz Philips. Adobe Polska Adobe Polska postanowiło wykorzystać potencjał LinkedIn do promocji niszowego produktu – oprogramowania do przeprowadzania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Telefon dla Emilki – case study akcji LG

    Kreatywność, szybka reakcja, znajomość social media i… jeden telefon komórkowy. To przepis na wzruszającą historię marki, która wywołała 12 tys. interakcji w social media i dotarła do szerokiej grupy konsumentów. We wrześniu 2013 roku setki polskich internautów wspierało 10-letnią Emilkę z Poznania w poszukiwaniach zgubionego telefonu marki LG. Akcja nie uszła uwadze producenta telefonu – […]

    Czytaj więcej

  • Raport Kulturyzator Frugo

    Opublikowano w:

    Jak kulturyzator Frugo ukulturalniał Wykop.pl – case study

    Wykop.pl i Frugo przygotowali dla Wykopowiczów akcję, której celem była promocja napoju i podniesienie kondycji polszczyzny w naszym kraju. Zamiast przekleństw widzieliśmy podmienione, za pomocą Kulturyzatora Frugo, o wiele bardziej kulturalne słowa. Akcja Kulturyzator Frugo trwała w serwisie Wykop.pl od 3 czerwca. Przez kolejne dni użytkownicy pisząc w znaleziskach niecenzuralne komentarze mogli przekonać się o […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mały wielki Beetle. „Think small” – najlepsza kampania XX wieku

    Dzięki pomysłom agencji DDB niewielkie i niezbyt urodziwe autko z nazistowskim rodowodem zyskało międzynarodową sławę. Kampania Volkswagena Beettle z lat 60. zapoczątkowała rewolucję, która na zawsze odmieniła oblicze branży reklamowej. Kampania „Think small” do dziś tchnie świeżością, a jej twórcy zapisali się medialnej historii złotymi zgłoskami. W 1959 roku Volkswagen powierzył zadanie wprowadzenia niemieckiego malucha […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak dokonać skutecznej migracji użytkowników – case study

    Zaprojektowanie nowego serwisu to zawsze duże wyzwanie. A co jeśli ma on składać się z funkcjonalności 3 innych stron, które już istnieją? Przed takim wyzwaniem stanęła Symetria opracowując rozwiązanie dla C.H. Beck, które było skierowane do różnych grup sektora publicznego i prywatnego. Content is the king W dobie coraz większego znaczenia treści istotne staje się […]

    Czytaj więcej