Case studies

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Marka Vivienne Westwood w kampanii społecznej

    We Włoszech w 2012 roku ponad 120 kobiet straciło życie w wyniku przemocy domowej. Przemoc wobec kobiet jest tabu, o którym się nie mówi. Nie mówią też o tym same kobiety. Żeby przerwać tę zmowę milczenia brytyjska marka Vivienne Westwood w swoim sklepie w Mediolanie zdecydowała się wystawić manekiny, które wyglądały jak ofiary domowej przemocy. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mam prawo ściągać filmy

    Fundacja Nowoczesna Polska rozpoczęła kampanię społeczną „Prawo Kultury”, której celem jest poszerzenie świadomości praw i wolności jakie daje użytkownikom kultury obowiązująca w Polsce ustawa o prawie autorskim. Idea kampanii zawarta jest w trzech prostych zdaniach, opisujących czynności zgodne z prawem, ale często niesłusznie uchodzące za wykroczenie: Mam prawo kopiować książki. Mam prawo ściągać filmy. Mam […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Design w bibliotece z STGU

    Polskie biblioteki mają szanse na spójne oznakowanie wewnętrzne, zewnętrzne oraz materiały zamieszczane w Internecie. Powstał system dla bibliotek autorstwa krakowskiego studia projektowego Motor Studio. Jest on efektem projektu „kierunek: biblioteka” prowadzonego przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) w ramach Programu Rozwoju Bibliotek. Identyfikacja wizualna zaproponowana bibliotekom jest zgodna z aktualnymi trendami, przyciąga uwagę energetycznymi kolorami, a jednocześnie jest prosta […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Redesign Instytutu Teatralnego

    Nowoczesne i otwarte jednostki kultury. Odświeżony serwis internetowy Instytutu Teatralnego im. Zbigniewa Raszewskiego.  Nowoczesne rozwiązania nie są zarezerwowane wyłącznie dla komercyjnych firm czy korporacji. Dobrym przykładem pokazania dynamicznej działalności kulturalnej oraz komunikacji z odbiorcami jest nowa strona Instytutu Teatralnego. Opublikowana  w październiku 2012. Prezentuje ona bogatą ofertę działań teatralnych, archiwalnych i bibliotecznych. Wcześniej elementy te nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Case Study kampanii „RIDE Spoty” oparta na działaniach eRzecznika, Liderów Opinii i WoMM

    RIDE Spoty to akcja trialowa sprzętu snowboardowego firmy Ride. Dzięki RIDE Spotom użytkownicy mogli za darmo przetestować sprzęt snowboardowy, a to właśnie doświadczenie marki jest filarem sprzedaży sprzętu snowboardowego i jego rekomendacji (WoM). Akcję tą wspierały działania eRzecznika marki Ride, który lokalizował i przechwytywał na forach internetowych klientów w dojrzałych fazach procesu zakupowego. Ride to […]

    Czytaj więcej

  • Power Balance_Poznaj PB

    Opublikowano w:

    Launch marki Power Balance w Polsce w oparciu o Liderów Opinii i WoMM

    Opaski Power Balance pochodzą ze Stanów Zjednoczonych i wykorzystują specjalną technologię, pierwotnie zaprojektowaną dla profesjonalnych zawodników, która pobudza organizm do wykorzystania pełnego potencjału, jaki w nim tkwi. Zaskakujące efekty działania opasek spowodowały, że marka błyskawicznie zyskała ogromną popularność na całym świecie. Opaski są światowym bestsellerem w kategorii Performance Technology, a używają ich już m.in. Christiano […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wypromować nowy produkt w social media? Świetna kampania Nescafe

    Mamy nowy produkt w puszce, 30 kilogramów ziaren kawy i szukamy pomysłu.  Co zrobić, żeby prezentację nowego produktu przekształcić w coś ekscytującego i wciągającego. Aby odkryć nowy produkt New Classic Nescafé wykorzystano zdjęcie w tle na portalu z Facebook. Cała kampania opierała się o bardzo prosty w wykonaniu pomysł. Nescafé poprosiło internautów o pomoc w odkrywaniu nowego produktu. Im więcej osób ‚lajkowało’ profil […]

    Czytaj więcej

  • bileciki_do_kontroli_zjednoczenie

    Opublikowano w:

    Budowanie lojalności wobec marki. Case study od Zjednoczenie.com

    Jak stworzyć kampanię, która będzie angażowała użytkowników on i offline? Jaką przyjąć strategię i w jaki sposób optymalnie wykorzystać dane narzędzia? Poniżej przedstawiamy case study akcji Bileciki do kontroli – organizowanej przez agencję interaktywną Zjednoczenie.com dla marki Cropp. Cropp jest marką odzieżową, kierującą swoje produkty do młodych odbiorców (przeważnie w wieku od 13 – 26 lat), którzy […]

    Czytaj więcej

  • Posadz-Drzewo_strona-glowna

    Opublikowano w:

    Jak zaangażować 1,29 mln uczestników nie używając mediów? Case study akcji „Posadź drzewo”

    Czwarta edycja akcji „Posadź Drzewo” wygenerowała 1,29 mln unikalnych użytkowników na serwisie posadzdrzewo.pl bez użycia jakiegokolwiek wsparcia mediowego, bazując wyłącznie na sile międzyludzkiej rekomendacji – czyli na marketingu szeptanym w najczystszej postaci (WoMM). Dlaczego warto mówić o akcji WoMM „Posadź Drzewo”? Powód pierwszy: ponieważ aktywuje setki tysięcy ludzi w bardzo pożyteczne, społecznie działania. Powód drugi: […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Noble Concierge według ROXX Media. Case study

    Portal Noble Concierge przeszedł wizerunkową i funkcjonalną przemianę za sprawą agencji reklamowej ROXX Media. Nowy wygląd i funkcjonalności mają przede wszystkim uatrakcyjnić sposób prezentacji treści, by tym samym wzmocnić prosprzedażowy charakter serwisu.   Nacisk położono na szybką identyfikację korzyści związanych z uczestnictwem w programie oferowanym przez bank, a także wyeksponowanie oferty partnerów. Odnośniki i ikony […]

    Czytaj więcej