Case studies

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Jak nie tworzyć wizerunku. Czy meblowy fast food rzeczywiście jest gorszy?

    Od października ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej wrocławskiej Galerii Wnętrz DOMAR. Za strategię oraz kreację po raz kolejny odpowiada Agencja Reklamowa Effectica.  Kampania jest kontynuacją akcji rozpoczętej wiosną tego roku, przebiega pod hasłami „Meblowy fast food długo nie postoi” oraz „Meblowy fast food szybko się rozkłada”. Na projektach widoczne są kanapa oraz lampka nocna – wykonane […]

    Czytaj więcej

  • ageism

    Opublikowano w:

    Zmarszczki to tylko fasada. Szkocki rząd zachęca do głębszego spojrzenia

    Kampania społeczna „Zobacz osobę, nie wiek”, prowadzona w Szkocji w roku 2008, zapoczątkowała rządową walkę z ageizmem, czyli dyskryminacją osób starszych ze względu na wiek. Na ulicach szkockich miast pojawiły się białe, „pomarszczone” billboardy z takimi hasłami, jak „Zmarszczki czynią cię bardziej interesującym” , „Dlaczego nie zauważasz ludzi ze zmarszczkami?” i „Ten billboard to dowód, że zmarszczki nie przeszkadzają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bralczyk i Lew-Starowicz wyłączają prąd i oszczędzają

    Wysokie rachunki za energię? Włączmy tryb jej oszczędnego wykorzystania – zachęca Ministerstwo Środowiska. Korzyści można mnożyć: oszczędność pieniędzy, czystsze powietrze, lepsze zdrowie. Resort wspierają spoty z udziałem profesorów Jerzego Bralczyka i Zbigniewa Lew-Starowicza. [youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=UjkY7WIoeIg’]   [youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=Y08OPiAniKg’]   [youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=sCWj2XQjCyw’]   [youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=wJlKc9n4HOc’] Badania TNS OBOP pokazały, że aż 32% Polaków nie oszczędza energii. Dlatego […]

    Czytaj więcej

  • sezon na śląskie - kampania promocyjna

    Opublikowano w:

    Sezon na śląskie.Świetna kampania regionu.

    Ślaskie to region zróżnicowany pod wieloma względami. Jest to miejsce pełne energii, w którym żyją aktywni i twórczy ludzie. To region o dynamicznie rozwijającej się gospodarce i szybko poprawiającej się infrastrukturze. To także przepiękne góry i krajobrazy, zachęcające do odkrywania natury. To wszystko tworzy niezwykłą mieszankę, idealną do eksplorowania zwłaszcza w okresie jesiennym. Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Łódź kreuje. Nowa kampania od K2.

    Agencja K2 przygotowała cztery dwudziestosekundowe spoty TV i krótki, pięciominutowy film dokumentalny promujące Miasto Łódź. Realizacja jest wynikiem wygranego przez K2 konkursu zorganizowanego przez Biuro Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą, Departament Prezydenta w Urzędzie Miasta Łodzi. Zwycięską ideę kreatywną charakteryzuje niesztampowe podejście do marketingu regionów  i wielka szczerość w pokazaniu Łodzi. Spoty zmierzą się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Biegiem na pomoc. PZL i Synapsis w kolejnej kampanii społecznej

    Nowa kampania społeczna „Biegiem na pomoc”.  Wystarczy wejść na stronę  www.biegiemnapomoc.pl i wesprzeć finansowo terapię osób z autyzmem. Kampania jest organizowana  z Fundacją SYNAPSIS i Tomkiem Wlazińskim. Ma na celu zbieranie funduszy na rehabilitację osób z autyzmem. W zawodach zorganizowanych na stronie i aplikacji może wziąć udział każdy, nawet ten, kto nie przepada za sportem – wystarczy zrobić przelew […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    W świecie F1 z Johnnie Walkerem

    Najbardziej prestiżowe miejsca na świecie, gwiazdy czerwonych dywanów i przede wszystkim wielkie emocje związane z rywalizacją i szybkością – to wszystko będą mogli zobaczyć i przeżyć laureaci konkursu „Dołącz do wybranych”, dzięki whisky numer 1 na świecie Johnnie Walker. W maju przyszłego roku laureaci pojadą na Grand Prix Monaco, gdzie spotkają się z najlepszymi kierowcami […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nagradzaj nielojalnych! Ciekawe case study programu lojalnościowego małej kawiarni

    System kart lojalnościowych w kawiarniach został wprowadzony kilka lat temu. Obecnie ta powszechnie znana idea została zmieniona w bardzo ciekawy sposób. Mówiąc dokładniej, została odwrócona – osiem najlepszych, niezależnych kawiarni w Singapurze wprowadziło dla swoich klientów system kart nie-lojalnościowych. Stworzona przez agencję kreatywną Atntics wraz z ośmioma najlepszymi kawiarniami karta nie-lojalnościowa została zaprojektowana, by zachęcić […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rozmowa kwalifikacyjna w Diablo3? Hell yeah!

    Firma BBR Saatchi&Saatchi IL, właśnie rekrutuje piekielnie dobrych programistów. A skoro mają być piekielnie dobrzy – to cała kampania rekrutacyjna jest przeprowadzana w Diablo3. Okazuje się, że ta popularna gra może być świetnym miejscem jeśli chodzi o znalezienie dobrych pracowników 🙂 Tutaj case study: A więcej informacji znajdziecie na stronie: http://www.hellofajob.co.il Pomysł jest świetny, jeśli chce […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adam Małysz testuje Fabię RS

    Na zlecenie Skoda Auto Polska agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine stworzyła program Škoda TestShow promujący modele samochodów marki Škoda. Do zadań agencji należało stworzenie strategicznego pomysłu kampanii oraz rozbudowanego kanału na YouTube. Poza tym agencja realizowała filmy video, które następnie  wykorzystywane były w akcji promocyjnej. Kanał YouTube Skoda Auto Polska, na którym znaleźć można wiele ciekawych […]

    Czytaj więcej