KREACJE

Celem każdej kreacji reklamowej jest sprawienie, że wybrany komunikat dotrze i zostanie zapamiętany przez odbiorców marki i potencjalnych klientów. Każda kreacja ma wpływ na pozycjonowanie i zakotwiczenie marki w świadomości klienta. Firmom zależy na tworzeniu zapamiętywalnych komunikatów reklamowych, takich, które będą efektywnie zachęcały do zakupu produktu, lub zapadną w pamięci na tyle, że gdy klient zdecyduje się na zakup w danej branży to wybierze właśnie produkt danej marki. Odmienne cele mają kampanie kampanie sprzedażowe i kampanie wizerunkowe i konstruując kampanię trzeba koniecznie o tym pamiętać. Udana kreacja, niezależnie od celu, powinna odpowiadać na potrzeby marki. Kolejnym krokiem jest stworzenie pomysłów na kampanię – najczęściej za te działania odpowiadają kreatywni w agencji marketingowej.

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Dove, Mindshare i hackowanie Shutterstocka

    Zgodnie z sondażem przeprowadzonym przez firmę Dove w 2016 roku, 68% kobiet w żaden sposób nie potrafi się zidentyfikować z bohaterkami skierowanych do nich reklam. Jedną z głównych przyczyn tego faktu, jest brak zróżnicowania kobiecych wizerunków na stronach ze stockowymi zdjęciami, z których czerpią agencje reklamowe i media. Aby to zmienić, Dove, we współpracy z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zawsze znajdzie się miejsce

    Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny / retuszer Pranav Bhide wykorzystując koncepcję iluzji optycznej stworzyli ciekawą kampanię zachęcającą do adopcji zwietrząt. Na obrazach przedstawiających szczęśliwych ludzi i rodziny widać biały zarys kota, psa lub królika wyłaniający się z jasnego tła. Reklamy są częścią kampanii promującej adopcję zwierząt: „Zawsze znajdzie się miejsce. Adoptuj.”   Klient: World For […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Femvertising w praktyce, czyli 8 rad, jak stworzyć skuteczną kampanię skierowaną do kobiet

    Femvertising zawładnął ostatnio słownikami marketingowców. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Ale czy taka linia komunikacji się opłaca? I co ważniejsze, jak stworzyć reklamę, która celnie trafi do współczesnych kobiet? – Termin Femvertising oznaczający komunikację skierowaną do kobiet, pojawił się w 2014 roku i szturmem zawojował świat reklamy. […]

    Czytaj więcej

  • shadu baba o baba

    Opublikowano w:

    Shadu Baba'o'Baba powraca w wersji online

    Cykl wideo „Szef i Reszta” to kontynuacja rozpoczętej w październiku ub.r. kampanii reklamowej serwisu Pracuj.pl. Ideą spotów internetowych jest rozszerzenie historii biura, znanego z reklam telewizyjnych. Materiały wideo, dystrybuowane w kanałach social media, przybliżają zarówno postać ekscentrycznego szefa, jak i członków jego zespołu. Historie przedstawione w spotach, zgodnie z hasłem kampanii „Sprawdź, czy nie szukasz”, […]

    Czytaj więcej

  • reklama papierosy

    Opublikowano w:

    Jak zakaz reklamy zwiększył zyski firm tytoniowych

    Druga połowa lat 60. w Stanach Zjednoczonych to okres wzmożonej walki z paleniem tytoniu, wywołanej raportem Głównej Izby Lekarskiej. W przeciągu pięciu lat, amerykańscy prawodawcy ogłosili trzy duże ustawy, które zmusiły producentów tytoniu do zamieszczania ostrzeżeń zdrowotnych na paczkach papierosów oraz wycofania reklam produktów tytoniowych z radia i telewizji, władze wsparły również produkcję wartych 50 […]

    Czytaj więcej

  • mike mary

    Opublikowano w:

    Hotpoint podsumowuje współpracę z blogerami Mike&Mary

    Hotpoint, producent sprzętu AGD, podsumował swoją roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary. Zapytaliśmy ich, dlaczego postawili na influencer marketing, wybrali właśnie tych blogerów i dlaczego przez rok współpracowali tylko z dwójką blogerów i jak oceniają tą współpracę. Na nasze pytania odpowiedziała Beata Trzcińska, Brand & Digital Team Leader Whirlpool Corporation w Polsce. Czy Hotpoint zdał egzamin blogerskiej rodziny? Na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Akcja społeczna agencji Mother London

    Kilka dni temu w Londynie na dachu jednego z budynków pojawiła się wielka pierś. Okazało się, że jest to akcja społeczna #freethefeed przygotowana przez Agencję other London. Akcja ma na celu pokazanie, że każda matka nie powinna czuć się źle i niekomfortowo karmiąc własne dziecko piersią w przestrzeni publicznej. Co więcej, każda matka ma prawo […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Phi Phi szuka… project managera #polishboy #polishgirl #wojtek #bożena #yolo

    Po fali emocji, rozpętanej przez piękną DeeDee w połączeniu z marką Reserved, czas na ciekawy przykład real time marketingu bazujący na #szukamchopaka. Na kanale yt Shoplo pojawił się piękny, nieśmiały i brodaty PhiPhi, który szuka Project Managera… „Hey guys! I know it sounds weird, actually I’m still little bit confused but please, please share this […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #DziewczynyRządzą w sklepach Deichmann

    Ruszył kolejny etap wiosenno-letniej kampanii marki Deichmann. Dziewczyny głosując na stronie DziewczynyRządzą.pl, zdecydują, jaką zasadę Deichmann wprowadzi do swoich sklepów na weekend i jaki rabat będzie obowiązywał na „zwycięski” model butów. W ramach kampanii firma będzie promowała również wartości związane z przyjaźnią. W kolejnej odsłonie kampanii #DziewczynyRządzą to dziewczyny, poprzez głosowanie zadecydują jaką zasadę wprowadzi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Przekrój z nową stroną www od Huncwot

    Wraz z nowym wiosennym numerem Przekroju (już do kupienia) uruchomiona została nowa strona internetowa zaprojektowana przez studio kreatywne Huncwot. Strona internetowa ma stanowić uzupełnienie papierowego wydania magazynu i graficznie do niego nawiązuje. Marta Wardin (dyrektor wydawnicza) i Katarzyna Tyszkiewicz-Borawska (sekretarz redakcji) są autorkami koncepcji portalu, a za szatę graficzną odpowiada dyrektor artystyczna Przekroju – Joanna […]

    Czytaj więcej