MonkeyMonkey

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Justin Timberlake jako limonka z zeszłego sezonu

    Justin Timberlake wystąpił w reklamie stylizowanej na dokument o gwieździe, która spada ze szczytu na dno. Aktor i piosenkarz nie wcielił się jednak w standardową postać, a limonkę. Na filmie widzimy jak kwaśny owoc wdziera się przebojem do klubów i świata show biznesu ze względu na to, że podaje się go do tequili. Dobra passa […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Włosy jak kaski motocyklowe

    Fryzury i brody ukształtowane w kształt kasków to nowy sposób BMW na promocję swoich produktów chroniących głowy motocyklistów. Reklamy sugerują, że kaski niemieckiej marki są lekkie jak włosy. Kampanię przygotowała agencja Publicis Mexico.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czym jest Kronkiwongi?

    Odpowiedź brzmi: czymkolwiek chcesz! Lego postanowiło zapytać dzieci z całego świata, jak wyobrażają sobie własne Kronkiwongi. jak można się domyślić, pomysłowość maluchów nie zna granic – może być duży i biały z lodami na okularach, wielki jak dom lub wyglądający jak pól pies-pól królik. A jak wyglądałby Wasz? What is a Kronkiwongi? What's a Kronkiwongi? […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Na fali porannej kawy

    Dla wielu osób poranna kawa jest niczym orzeźwiająca kąpiel w morzu. Dla innych łyk czarnego napoju w sposób metaforyczny otwiera wrota do nowych wymiarów. Odzwierciedlają to fotograficzne manipulacje Victorii Siemer. Graficzka z Nowego Jorku zamiast kawy „wlała” do filiżanek fale. W kilku naczyniach pływają kosmiczne mgławice.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wybuchowa kawa od Davida Lyncha

    David Lynch jest miłośnikiem kawy, co widać po jego dziełach. Picie czarnego napoju to stały element fabularny chociażby w serialu „Twin Peaks”. Reżyser od kilku lat sprzedaje organiczną kawę pochodzącą z małych, meksykańskich plantacji. W ramach promocji David Lynch Signature Cup powstał film reklamowy, w którym Andrew Parkhurst starał się odwzorować charakterystyczną atmosferę obrazów Lyncha.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Apple Watch sparodiowany w stylu Pulp Fiction

    „Tego, co raz zobaczone nie można odzobaczyć” – głosi powiedzenie z memów, wiec przed włączeniem poniższego filmu radzę dobrze się zastanowić. YouTuber BeefJurgy stworzył parodię reklamy Apple Watch, wykorzystującą monolog Christophera Walkena z Pulp Fiction. Znający film pewnie przypuszczają, o jakim kontekście mowa, a nieświadomi zapewne bardzo się zdziwią. Oglądacie na własne ryzyko. A oto […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Gra o tron” jak z Disneya

    Jak mogłaby wyglądać „Gra o tron”, gdyby dzieło George’a R. R. Martina zekranizował Disney, pokazują obrazy Fernando Mendonça i Anderson Mahanskiego. Artyści przygotowali całą serię obrazów, w której przedstawiają głównych bohaterów, w tym Daenerys Targaryen, Tyriona Lannistera i Jona Snowa.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Monumentalni, ale codzienni

    Matthew Quick jest autorem obrazów olejnych, na których przedstawia znane posągi w zestawieniu ze współczesnymi przedmiotami codziennego użytku. Wśród jego dzieł jest m.in. Neptun z dmuchanymi rękawkami do pływania i bogini z gumowymi rękawicami na dłoniach. Quick został uznany przez Business Review Weekly za jednego z 50. najważniejszych australijskich artystów.

    Czytaj więcej