MonkeyMonkey

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Surfing w garniturze

    Quiksilver nadał zupełnie nowe znaczenie terminowi „casual friday”. Sportowa marka stworzyła linię ubrań True Wetsuits składającą się z garniturów, koszul i krawatów odpornych na wodę oraz na tyle wygodnych, że bez obaw można w nich surfować. Marynarki i spodnie zostały uszyte z neoprenu, używanego do wyrobu kombinezonów surfingowych, a koszula z wodoodpornego materiału opracowanego przez […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Food Trucki do zjedzenia

    W restauracjach walka o klienta odbywa sie nie tylko na talerzu, ale również we wnętrzach, które często zapadają nam w pamieć równie mocno jak dania. Foodtrucki naturalnie nie maja tej przewagi, ale mogą wykorzystać inną – świetny design aut i przyczep, w których powstaje ich jedzenie. Polscy foodtruckowcy rozumieją to coraz lepiej (świetne przykłady to […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nie wracaj do przeszłości

    „No need to look back” to hasło najnowszej kampanii Volkswagena, promującej modele z kamerą cofania. Hasło rozumiane dosłownie znaczy „Nie musisz oglądać się za siebie”, ale plakaty inspirowane modą z lat 80. jasno sugerują jego drugie znaczenie – „nie wracaj do przeszłości”. Autorem kreacji jest agencja DDB Barcelona, za pomysł odpowiadają Javier Melendez, Pedro Andragnes […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Warszawa jak ze snu

    Sen o Warszawie Czesława Niemena to utwór, który zna niemal każdy, ale niewielu uznaje stolicę za wymarzone miejsce do życia. Rysownik i architekt Tytus Brzozowski przelał na papier własny sen o Warszawie, umieszczając dobrze znane budynki i ulice w bajkowej, surrealistycznej scenerii. Klimatyczne obrazy Tytusa z Warszawą w roli głównej można kupić tu.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Batman i Moleskine łączą siły

    Fani Batmana muszą czekać jeszcze rok na najnowsza kinową produkcję z jego udziałem, ale już teraz w klimat Gotham wprowadza ich Moleskine. Marka stworzyła limitowaną edycję notatników z Mrocznym Rycerzem na okładce, której towarzyszy oryginalny spot stworzony przez Edsona Odę. W reklamie widzimy, jak Gotham City ożywa na kartach notatnika, a Batman spieszy na ratunek […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mityczne bestie zapraszają do odwiedzin

    Potwór z Loch Ness, Wielka Stopa czy smoki to ciekawsze atrakcje turystyczne niż zabytki i parki narodowe – uznał grafik Fernando Reza, który stworzył serię plakatów turystycznych ze stworzeniami z legend. Plakaty w stylu retro pokazują głównie mityczne potwory. Wyjątkiem jest ten, który zachęca do odwiedzenia hrabstwa Derbyshire w Anglii, gdzie można natknąć się na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Alkohol przesłania ci drogę

    Alkohol dosłownie przesłania kierowcy drogę w serii plakatów ostrzegających o niebezpieczeństwie jazdy z promilami we krwi. Butelka stojąca przed samochodem rozdziela snop świateł reflektorów i tworzy nowe tzw. martwe pole. W ciemnościach kryją się pieszy, rowerzysta i roboty drogowe. Za kampanią społeczną stoi zajmujący się wytwarzaniem alkoholu konglomerat Pernod Ricard Brasil, który zlecił jej wykonanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tinder razem z Instagramem

    Randkowa aplikacja Tinder zyskała funkcję współdziałania z Instagramem. Możliwość połączenia dwóch kont jest promowana przy pomocy klipu, w którym widzimy fragmenty z życia rudowłosej dziewczyny. Maximilian Guen z firmy Magna Carta, która przygotowała materiał mówi, że integracja Tindera z Instagramem pozwoliła na stworzenie swego rodzaju społecznościowego dziennika przygotowywanego przy współudziale rodziny i znajomych. Sam klip […]

    Czytaj więcej