MonkeyMonkey

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Miejsce pracy kiedyś i dziś

    LinkedIn pokazał przy pomocy infografiki, czym się różni miejsce pracy sprzed lat od współczesnego. Przykładowo, zamiast tradycyjnego kalendarza korzysta się z jego elektronicznego odpowiednika. Symbolem tego, że w firmach panują mniej formalne relacje niż dawniej jest poduszka do siedzenia zamiast fotela. 3

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ośmiornica robi zdjęcia aparatem Sony

    Nawet ośmiornica poradzi sobie z obsługą nowego aparatu Sony, którym można robić zdjęcia pod wodą. Żeby pokazać, jak łatwo można wykonywać fotografie przy pomocy Cyber Shot TX30, Sony zwróciło się o pomoc do nowozelandzkiego oceanarium Kelly Tarlton’s Sea Life Aquarium. Specjaliści z ośrodka przez dwa miesiące uczyli obsługi aparatu ośmiornicę Rambo. Okazało się, że imię […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zdobądź pracę dzięki zdjęciu profilowemu

    Coraz większa liczba pracodawców poszukuje kandydatów na stanowiska w swoich firmach za pośrednictwem mediów społecznościowych. Rekruterzy poświęcają przeciętnie 6 sekund na przejrzenie profilu potencjalnego pracownika w serwisie LinkedIn, dlatego bardzo ważne jest dobre zdjęcie profilowe – twierdzi Donna Svei prowadząca stronę AvidCareerist. Autorka bloga poświęconego karierze wspólnie z serwisem PhotoFeeler przygotowała infografikę, która podpowiada, jak […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nie naprawisz się sam

    „Twoja depresja to nie cieknący kran” – głosi jedno z haseł kampanii, która ma przestrzegać przed samodzielnym leczeniem zaburzeń i chorób psychicznych. Na plakatach przygotowanych przez Miami Ad School z Nowego Jorku widzimy profile osób, w które wkomponowano, klucz, kran i wkręt.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wiadomość widoczna z kosmosu

    Stephanie tęskni za swoim ojcem, astronautą przebywającym na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Hyundai pomógł dziewczynce z Houston w wysłaniu niezwykłej wiadomości do taty. Przy pomocy 11 egzemplarzy modelu Genesis, kierowcy południowokoreańskiej firmy stworzyli olbrzymi napis z wyrazami miłości widoczny z kosmosu. Hyundai przy okazji pobił Rekord Guinnessa w kategorii „największy obraz utworzony ze śladów bieżnika”.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Maszynki Avengers od Gillette

    Chcesz golić zarost jak Iron Man, Kapitan Ameryka, Thor albo Hulk? Skorzystaj z maszynki Gilette z linii Avengers. Maszynki opracowane przy użyciu niezwykłych technologii rzecz jasna nie istnieją naprawdę. Ich projekty zostały przygotowane w związku ze zbliżającą się premierą filmu „Avengers: Czas Ultrona”. Gillette pokazuje w dodatkowym materiale filmowym, że przy ich pomocy można zdemolować […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    King Kong i E.T. w reklamach Volkswagena

    „Przeżywaj podróż, jakbyś był w kinie” – takim hasłem Volkswagen promuje Caddy Maxi Life. Reklamy modelu nawiązują do filmowych hitów, w tym „E.T.”, „King Konga”, „Titanica”, „Króla Lwa” i „Odlotu”. Kampania została przygotowana przez południowoafrykańską agencję Ogilvy Cape Town.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Producent zegarków szydzi z Apple Watch

    Apple rozpoczęło przyjmowanie zamówień na swój smartwatch. Równocześnie producent tradycyjnych zegarków Shinola przedstawił reklamę, w której naśmiewa się z elektronicznych czasomierzy. Firma z Detroit pisze, że jej zegarki są tak mądre („smart”), że wystarczy na nie spojrzeć, żeby dowiedzieć się, która jest godzina. Nie trzeba w tym celu niczego naciskać. Urządzenia produkcji Shinola nie potrzebują […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Prawdopodobnie najlepszy billboard na świecie

    Carlsberg zainwestował w Londynie w pokaźną tablicę reklamową. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie to, że z banneru wystawał nalewak na piwo. Przechodnie, którym wręczano kufle, mogli korzystać z nalewaka przez jeden dzień (8 kwietnia). Informacja na temat darmowego piwa szybko rozprzestrzeniła się za pośrednictwem mediów społecznościach. Akcję opisały też popularne brytyjskie portale. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mój pierwszy raz

    Bieliźniana marka Dear Kate poprosiła kobiety, aby opowiedziały o swoim „pierwszym razie”. Nie chodziło jednak o historie związane z seksem, a menstruacją. Panie przytaczają anegdoty przedstawiające różnice w doświadczeniach („kto mi wrzucił rozpuszczony cukierek do majtek?” lub „o cholera, więc w ten sposób umrę”). Założycielka Dear Kate Julie Sygiel mówi, że menstruacja to wciąż temat […]

    Czytaj więcej