NETRESEARCH

Random entry RSS

  • Logo Google Plus

    Opublikowano w:

    Dlaczego warto założyć firmowy profil na Google+ ?

    Google’owski serwis społecznościowy wciąż nie może stawać w szranki z Facebookiem czy Twitterem, ale eksperci są zgodni co do tego, że jego popularność będzie rosnąć. Budowę strategii w oparciu o platformę z plusem warto jednak rozpocząć  już teraz, ponieważ niepozorny serwis ma naprawdę sporo do zaoferowania. O korzyściach płynących z założenia firmowego profilu na Google+ […]

    Czytaj więcej

  • Maile

    Opublikowano w:

    Jak zoptymalizować mobilny e-mail marketing?

    Mobilna rewolucja w dostępie do treści jest nieuchronna, a na jej forpoczcie znajduje się łatwiejszy dostęp do podstawowych sieciowych funkcjonalności, z pocztą elektroniczną na czele. Jeśli więc wykorzystujesz maile do promocji swoich produktów, musisz poznać tajniki mobilnego e-mail marketingu. O tym, w jaki sposób organizować taką kampanię oraz jak formułować wiadomości przeznaczone do odczytu mobilnego […]

    Czytaj więcej

  • http://www.flickr.com/photos/75686318@N08

    Opublikowano w:

    Jak prowadzić wielokanałową obsługę klienta?

    W dobie portali społecznościowych i komunikacji mobilnej klienci korzystają z wielu sposobów załatwiania swoich spraw, co może powodować problemy, jeśli obsługa klienta nie wie, jak reagować w takich sytuacjach. O tym, jak zorganizować obsługę klienta, gdy pytania płyną przez telefon, mail i portale społecznościowe, przeczytacie w najnowszym artykule w serwisie Netresearch.

    Czytaj więcej

  • social media strategy_Rosaura Ochoa_cc_flickr

    Opublikowano w:

    Jak znajdować lidy za pośrednictwem mediów społecznościowych?

    To, czy działania w mediach społecznościowych przekładają się bezpośrednio na sprzedaż pozostaje kwestia dyskusyjna, jednak jedno nie ulega wątpliwości – obecność na serwisach tego typu pozwala zbudować pozytywny wizerunek i zdobyć zaufanie potencjalnych klientów. Jak działać w mediach społecznościowych, by zmienić fanów w leady? Odpowiedzi an to pytanie udzieli najnowszy artykuł w serwisie Netresearch.  

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    W jaki sposób sprawdzić, czy kampania online działa offline?

    Przychodnie, gabinety fryzjerskie czy salony kosmetyczne – w większości z nich podstawowym kanałem kontaktu z klientem jest telefon, którego numer często pojawia się w reklamach zamieszczonych w sieci. W sprawdzaniu zależności między reklamą w sieci a kontaktem telefonicznym pomoże nam system VolP. O praktycznych sposobach jego wykorzystania przeczytanie w najnowszym artykule w serwisie Netresearch.

    Czytaj więcej

  • pieniadze-i-myszka

    Opublikowano w:

    Sposoby na śledzenie efektywności kampanii online w przypadku sprzedaży offline

    Kampania reklamowa w sieci ma sens wyłącznie, gdy wiesz, że wysiłek i środki włożone w jej prowadzenie dają wymierne efekty. Jeśli jednak przez internet promujesz usługi lub produkty dostępne poza nią, trudno jest określić, jak działania offline przekładają się na wyniki online. O tym,w jaki sposób śledzić relacje między sieciową promocją i stacjonarną sprzedażą przeczytacie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak tworzyć content z myślą o kliencie

    „Nasz klient, nasz pan” to powiedzenie, które świetnie opisuje filozofię contentowej strategii. Prezentowane treści powinny odpowiadać jego potrzebom i upodobaniom, a przy ich tworzeniu warto uwzględnić cztery podstawowe kategorie. Więcej o zasadach tworzenia contentu przeczytasz w serwisie NetResearch.  

    Czytaj więcej