• wiele sie zmienia gdy nie robisz nic ikea

    Opublikowano w:

    Odpoczywanie to nie jest „nicnierobienie”  – udowadnia IKEA w swojej nowej kampanii

    Ruszyła wiosenna odsłona kampanii IKEA, w której marka nie tylko zachęca do odpoczywania, ale też – głosem Fisza i muzyką Smolika – podkreśla to, jak ważną rolę odpoczywanie odgrywa w życiu. Kiedy wszyscy dookoła krzyczą „Rusz się!” albo „Nie zatrzymuj się nawet na chwilę!”, to zapominamy o tym, że nie tylko powinniśmy, ale czasami musimy, […]

    Czytaj więcej

  • Damian Juszczyk

    Opublikowano w:

    Transfer ze sportu do esportu

    Damian Juszczyk, były rzecznik prasowy Wisły Kraków, a ostatnio menedżer ds. marketingu, mediów i PR Aluronu Virtu Warty Zawiercie, objął stanowisko Senior PR Executive w WĘC Public Relations. W krakowskiej agencji public relations, specjalizującej się w projektach dla IT, 31-latek będzie odpowiadał m.in. za opracowywanie i realizację strategii dla klientów WĘC PR, a w szczególności […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Basia Jagoda nowym communications managerem w IMAGINE

    IMAGINE rozwija skrzydła i buduje własny dział komunikacji. Basia Jagoda dołącza do zespołu jako communications manager. Jednocześnie agencja rezygnuje ze współpracy z Łubu Dubu PR i przejmuje wszystkie działania komunikacyjne do wewnątrz. Basia Jagoda przeszła do IMAGINE z software house’u BinarApps, w którym pełniła funkcję PR managera. Wcześniej związana była z agencją kreatywną MOSQI.TO, współpracowała […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Katarzyna Adamkiewicz Head of Social Media w GoldenSubmarine

    Z GoldenSubmarine związana jest od dwóch lat, ostatnio pełniąc funkcję Social Media Managera. „Media społecznościowe stają się coraz mocniejszą i atrakcyjniejszą platformą nie tylko komunikacji marki z klientem, lecz przede wszystkim autentycznego dialogu. Sprzyja transparentności i budowaniu partnerskich relacji między marką a konsumentem. Jest przestrzenią bardzo wdzięczną, ale i wymagającą. To jedna z przyczyn, z […]

    Czytaj więcej

  • kampania społeczna

    Opublikowano w:

    Czy kampania społeczna może prześladować osoby otyłe?

    „Czy wiesz, co jest najczęstszym źródłem zachorowań na raka, oprócz palenia papierosów?” Okazało się, że odpowiedź na to pytanie, choć zgodna z badaniami naukowców, może wzbudzać kontrowersje – przekonała się o tym brytyjska organizacja charytatywna Cancer Research, której najnowsza kampania społeczna wyszła na ulice z takim właśnie pytaniem. Plakaty, które zawisły w całej Anglii informują, […]

    Czytaj więcej

  • andrzej gruszka

    Opublikowano w:

    Andrzej Gruszka head of communication w HEXE Capital

    Do HEXE Capital od początku marca dołączył Andrzej Gruszka. Objął stanowisko head of communication i odpowiada za wsparcie firmy i spółek do niej należących w obszarze public relations i komunikacji.  Gruszka od 9 lat specjalizuje się w efektywnej komunikacji firm. Doświadczenie zdobywał przy projektach z obszaru public relations, social media i content marketingu. Przez ostanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jankowski i Kulisz nowymi Creative Group Headami w Walk Creative

    Do Walk Creative dołączyło dwóch Creative Group Headów – Łukasz Jankowski i Mirek Kulisz. Jako duet kreatywny działają od ponad trzech lat. Przez ostatni rok byli związani z Scholz&Friends Warszawa, realizując działania dla marek Opel i Tymbark. Wcześniej współpracowali ze sobą jako freelancerzy.   Łukasz Jankowski pracę w branży reklamowej rozpoczął w 2000 roku. Przez […]

    Czytaj więcej

  • MullenLowe

    Opublikowano w:

    MullenLowe MediaHub wzmacnia swój dział DIGITAL

    Dom mediowy MullenLowe MediaHub intensywnie wzmacnia swój dział odpowiedzialny za obszar nowych mediów. Dołączyła właśnie do niego czwórka specjalistów. Do digitalowego zespołu MullenLowe MediaHub dołączyła Aleksandra Szumilas-Ocalewicz, która objęła stanowisko Social Media Project Managera. Nowymi Senior Digital Plannerami zostali Monika Szmigiel i Adrian Kornacki. Ponadto zespół zasiliła Milena Walczak, która pełni funkcje Social Media Plannera. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agnieszka Penconek w dziale kreacji Grupy On Board Think Kong

    Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji. Agnieszka zdobywała doświadczenie graficzne, projektując dla takich marek jak Rock Radio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, Titanic The Exhibition, Auto Witolin, Ursyn Car, Aries Motor, Factory. Wcześniej pracowała jako fotoreporter portalu DlaStudenta.pl. Agnieszka studiuje na kierunku Sztuka […]

    Czytaj więcej

  • The Dust Jakub Karólewski_Project Manager w The Dust

    Opublikowano w:

    Jakub Karólewski – nowy Project Manager w The Dust, Grupa Me & My Friends

    Już od najmłodszych lat z zamiłowaniem gra w gry. Jego pasja, poparta doświadczeniem w branży game development, będzie miała szansę zrealizować się w nowych wyzwaniach w zespole The Dust, lidera advergamingu w Polsce. Z grami komputerowymi związany jest niemal od 20 lat, początkowo jako gracz i obserwator, następnie jako praktyk. W pracy zawodowej rozpoczynał od […]

    Czytaj więcej