• Opublikowano w:

    Paweł Mazurek i Szymon Szmigiel w TogetherAudience

    Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa agencja, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence (analizy danych) oraz Data-Driven Marketing (strategii marketingowej opartej o wyniki analizy). Oferta firmy kierowana jest do klientów z branży reklamowej i wydawniczej. TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Filipek dołącza do Papaya Films

    Wielokrotnie nagradzany w branży reklamowej reżyser Marcin Filipek podpisał umowę na wyłączność ze studiem Papaya Films. Na swoim koncie ma realizacje kampanii dla takich marek, jak m.in. Johnnie Walker  Samsung, Philips, Nestle, T-Mobile i Orange. Do jego najgłośniejszych, obsypanych nagrodami projektów należą “Boiler Room & Ballantine’s – Stay True Poland” oraz “Rób to, w co wierzysz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Z Mirkiem do Hamburga, czyli blogerzy z TasteAway w #RabenExpress

    Najpopularniejszy blog podróżniczy w Polsce – TasteAway.pl oraz największa firma transportowo-logistyczna w kraju – Grupa Raben, postanowiły połączyć swoje siły by zrealizować nietypową podróż na stopa do Hamburga. Celem wyprawy było nie tylko dostarczenie ładunku do Niemiec, ale także wspólne promowanie roli transportu i zaprezentowanie pracy zawodowego kierowcy. W efekcie akcja dotarła niemal do 1 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Maciej Czech w MullenLowe MediaHub

    Maciej Czech, dotychczasowy Digital Director, awansuje w strukturach MullenLowe na stanowisko Chief Growth Officer. Odpowiadać będzie głownie za wdrażanie nowych i rozwój istniejących obszarów firmy. Celem powołania nowego stanowiska jest zwiększanie przychodów i pozyskiwanie klientów poprzez rozwój nowych kompetencji, narzędzi i technologii, podnoszących poziom specjalistycznej ekspertyzy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku technologii i usług marketingowych. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    DaWanda.pl realizuje kampanię świąteczną video w Internecie

    DaWanda.pl – platforma z produktami handmade – wystartowała z kampanią brandingową #handmadewprezencie z wykorzystaniem czterech filmów, w których twórcy i projektanci pokazują swoje pracownie oraz proces powstawania prezentu handmade. Wszelkie działania promocyjne dotyczące filmów obejmują przede wszystkim dwa kanały: YouTube oraz Facebook. W ramach filmowego cyklu świątecznego DaWanda odwiedziła cztery pracownie, czterech twórców w czterech odległych miastach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ambient z książką w roli głównej

    To najprawdopodobniej największa książka, którą kiedykolwiek widziano w Polsce. Gigant waży blisko pół tony i mierzy dwa metry. Ma jednak tylko dwanaście stron. Na każdej z nich umieszczono kod QR do ściągnięcia darmowych e-booków. To kolejna odsłona akcji czytelniczej Czytaj PL, która w tym roku bije własne rekordy – do tej pory wypożyczono aż 50 […]

    Czytaj więcej

  • brand voice paulina żydek

    Opublikowano w:

    Paulina Żydek w Brand Voice

    Paulina Żydek objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Prowadzi projekty z obszarów komunikacji wizerunkowej oraz social media. Z branżą public relations związana jest od ponad 3 lat. Do zespołu Brand Voice z Grupy Me & My Friends przeszła z firmy Komunikacja Plus, gdzie już w czasie studiów zdobywała doświadczenie. Współpracowała m.in. z firmami z branży energetycznej […]

    Czytaj więcej

  • Krzysztof Bednarski Senior Art Directorem w agencji Kalicińscy.com

    Opublikowano w:

    Krzysztof Bednarski Senior Art Directorem w agencji Kalicińscy.com

    Do zespołu agencji Kalicińscy.com dołączył Krzysztof Bednarski. Jako Senior Art Director wzmocni kompetencje zespołu kreatywnego, a do jego zadań będzie należała realizacja projektów dla kluczowych klientów agencji. „Dział kreacji jest w tym momencie największy w historii Kalicińscy.com. Krzysiek stał się bardzo silnym jego uzupełnieniem, co zdążył już udowodnić, ale to jeszcze nie koniec rozwoju zespołu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mastermind Media promuje nową odsłonę portalu Wirtualny Sztetl

    Ruszyła międzynarodowa kampania zachęcająca do odwiedzania Wirtualnego Sztetla – portalu wiedzy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Działania prowadzone są w Internecie, a za ich realizację odpowiada Mastermind Media (spółka należąca do grupy AdNext). Celem kampanii jest promocja nowej odsłony portalu Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN – Wirtualny Sztetl. Jest to unikatowy projekt na światową skalę. […]

    Czytaj więcej

  • pola ziejewska w kalicinscycom

    Opublikowano w:

    Pola Ziejewska w Kalicińscy.com

    Do zespołu agencji Kalicińscy.com dołączyła Pola Ziejewska. Jako Client Service Director będzie rozwijać dział odpowiedzialny za kontakt z klientami oraz realizować cele strategii biznesowej agencji. „Moim celem jest stworzenie działu client service który będzie branżowym benchmarkiem jakości. Nie znam lepszej kandydatury dla tak ambitnie postawionego zadania, niż Pola Ziejewska. Powodzenia.” – Kuba Kaliciński, CEO Kalicińscy.com Pola […]

    Czytaj więcej