• Opublikowano w:

    Michał Gąsior dołącza do zespołu Content Solutions

    Zespół agencji Content Solutions rośnie. W czerwcu 2017 r. do ekipy dołączył Michał Gąsior, ekspert z międzynarodowym doświadczeniem, związany z branżą od ponad dekady. Jako CMO firmy, odpowiadać będzie za marketing brandu oraz pion innowacji. Make the customer the hero of your story Holistyczne podejście Michała do tworzenia i zarządzania marką współgra z portfolio agencji, […]

    Czytaj więcej

  • Bartosz Majkowski

    Opublikowano w:

    Bartosz Majkowski w Papaya Films

    W Papaya Films będzie odpowiedzialny za realizację produkcji w ramach Original Entertainment oraz całościową komunikację projektów w mediach. Bartosz Majkowski przez ostatnie trzy lata rozwijał dział wideo Gazety Wyborczej i serwisu Wyborcza.pl na stanowisku Wydawcy i Producenta, a później Z-cy Dyrektora Obszaru Wideo. Odpowiadał za produkcję projektów specjalnych oraz dystrybucję treści w serwisach Wyborczej oraz mediach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Hołyst nowym prezesem Catvertiser

    Od czerwca br. stanowisko prezesa Catvertiser – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – pełni Marcin Hołyst. Jest on odpowiedzialny za kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów. Marcin Hołyst posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamy i marketingu. Przez ostatnie 4 lata prowadził własną agencję PJP Media, współpracującą m.in. z takimi markami […]

    Czytaj więcej

  • tomasz piątkowski

    Opublikowano w:

    Tomasz Piątkowski w Meetrics

    Na polski rynek wchodzi Meetrics, firma będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce pokieruje – na stanowisku Country Managera – Tomasz Piątkowski, dotychczasowy członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM. Meetrics to technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Martyna Grzesiak dołącza do zespołu H2O Creative

    Agencja wzmacnia dział Client Service, stawiając na managera z ponad 15-letnim doświadczeniem. Przyjście Martyny Grzesiak, na nowo utworzone w ramach struktury stanowisko, to kolejny krok w budowie silnego zaplecza obsługi klienckiej i potwierdzenie wysokiej jakości usług, oferowanych przez H2O na każdym poziomie. Do kluczowych zadań nowo zatrudnionego Account Directora, obok koordynacji pracy podległych accountów i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ogilvy & Mather prowadzi SOR-owe Rewolucje

    Z początkiem czerwca wystartowała pierwsza na polskim rynku kampania promująca usługi konsultingowe Philips Health Systems poprawiające efektywność Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych, a co w efekcie końcowym ma na celu poprawę komfortu pacjentów tych oddziałów. Za działania komunikacyjne odpowiada Ogilvy & Mather. Kampanię rozpoczęła spersonalizowana, niestandardowa wysyłka do kadry zarządzającej szpitali. Przesyłką była nagroda za przyszłe osiągnięcia […]

    Czytaj więcej

  • Ala Moderska

    Opublikowano w:

    Ala Moderska w Mint Media

    Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Ala Moderska. Objęła ona stanowisko Account Manager. Ala Moderska jest odpowiedzialna za obsługę klientów agencji – czuwa m.in. nad realizacją bieżących prac w kanałach social media. Jest także odpowiedzialna za planowanie dodatkowych działań, które mają na celu wzmocnienie pozycji klientów w digital. Przed podjęciem pracy w Mint Media […]

    Czytaj więcej

  • Walk_Magda Brejnak-Kowalska

    Opublikowano w:

    Magdalena Brejnak-Kowalska: z hyperCREW do Walk

    Magdalena Brejnak-Kowalska dołączyła do grona kluczowych dyrektorów Walk, obejmując stanowisko New Business Director. Będzie odpowiedzialna głównie za koordynację procesów przetargowych i działań cross-unitowych. Wcześniej przez 5 lat pełniła obowiązki New Business & Client Service Directora w hyperCREW. Żeby osiągać sukcesy we współczesnym marketingowym świecie, musimy się nieustannie zmieniać. Odejście od właścicielskiego modelu zarządzania i przekazanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania AdWords czy pozycjonowanie szerokie – na co się zdecydować?

    Wiele osób prowadzących strony internetowe zastanawia się, która z form reklamy będzie dla nich bardziej korzystna. Zapewne większość firm poleca opcję, która dała im samym największy zysk finansowy, jednak nie można zapominać, że najlepszą rekomendacją dla agencji są efekty podejmowanych przez nią działań marketingowych.   Kampanie reklamowe Kampania AdWords może się sprawdzić jako reklama nowej […]

    Czytaj więcej

  • Jakub Przybysz

    Opublikowano w:

    Jakub Przybysz nowym Art Directorem w Opcom

    Jakub Przybysz, dotychczasowy Senior Graphic Designer w agencji OPCOM, awansował na stanowisko Art Directora działu ŠKODA. W nowej roli odpowiedzialny będzie za nadzór nad spójnością komunikacji wizualnej marki ŠKODA, nadzorowanie prac teamu graficznego oraz tworzenie materiałów graficznych dla bieżących kampanii i akcji promocyjnych marki. Nad projektami ŠKODY pracuje od 3. lat, zrealizował m.in. kampanię wersji […]

    Czytaj więcej