Agencje i domy mediowe

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Przemysław Kurdziel business development managerem w WALK

    Do zespołu WALK Events dołączył Przemysław Kurdziel. W agencji objął stanowisko business development managera. Do obowiązków Kurdziela należy rozwój i pozyskanie nowych klientów oraz realizacja planów sprzedażowych. Przez ostatnie 2,5 roku Przemysław Kurdziel związany był z agencją eventową Perfectto, w której pracował jako new business director, z powodzeniem realizując projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jakub Polakowski Dyrektorem Strategii w K2 Media

    Jakub Polakowski od lipca awansuje na stanowisko Dyrektora Strategii i obejmie opiekę nad kilkuosobowym działem strategii w K2 Media. Będzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie strategii dla kluczowych klientów, a także z gronem managerów wyznaczał strategiczne kierunki rozwoju firmy. Zastąpi na tym stanowisku Maję Biniewicz, która do tej pory odpowiadała za dział strategii agencji mediowej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Havas wprowadza w Polsce personal branding

    Grupa Havas Worldwide w Polsce rozszerza zakres swoich usług o obszar poświęcony zarządzaniu marką osobistą. Nowa oferta pod nazwą Havas Peaks jest oparta na autorskiej i wdrażanej dotychczas w USA oraz Australii metodologii Marian Salzman, CEO Havas PR US. Havas Peaks jest odpowiedzią na światowy trend wskazujący na coraz większe zależności pomiędzy reputacją korporacji a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Getin Bank dołącza do klientów Good.

    Agencja Good., działająca w ramach Grupy K2, wygrała przetarg na obsługę Getin Banku na format komunikacji na rok 2014. Agencja poprowadzi kampanie multimedialne z naciskiem na działania ATL. Opracuje również koncepcje digital i działania niestandardowe, których celem będzie wspieranie innowacyjnego podejścia Banku do usług i komunikacji w swojej kategorii marketingowej. Agencja strategiczno-kreatywna Good. działa od […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marketing Wizards przekształca się w Grupę

    Firma Marketing Wizards zajmująca się marketingiem internetowym przekształca się w Marketing Wizards Group i wydziela trzy dywizje: Internet Consulting, Advertising Services i Performance Design. Marketing Wizards Group wspiera przedsiębiorstwa w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji działań marketingowych w internecie. Jej klienci to zarówno duże firmy, liderzy e-commerce jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Ponieważ firma uzależnia […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania Bardzo Dobre Maniery wyróżniona

    Podczas tegorocznego europejskiego festiwalu kreatywności Eurobest, kampania Bardzo Dobre Maniery przygotowana przez Cheil Polska dla PCK, została wyróżniona brązem w kategorii Media. Oprócz nagrody w kategorii „Best Use of Ambient Media: Small Scale”, kampania była również dwukrotnie nominowana do głównych nagród w kategoriach „Best Low Budget Campaign” (Direct) oraz „Charities & Public health” (Media). „Bardzo […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Katarzyna Wiśniewska i Adam Wysocki pokierują K2 Media

    Katarzyna Wiśniewska i Adam Wysocki obejmują stanowiska dyrektorów współzarządzających i wspólnie pokierują agencją mediową K2 Media, odpowiedzialną za projekty mediowe w Grupie K2. Katarzyna Wiśniewska w K2 Media będzie przede wszystkim odpowiedzialna za organizację agencji, sprzedaż i rozwój relacji ze stałymi klientami. Z K2 związana jest od 9 lat i należy do grona ścisłego kierownictwa […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tomasz Tomczyk nowym prezesem K2

    W dniu 18 listopada 2013 roku Rada Nadzorcza Spółki K2 Internet SA podjęła uchwałę w sprawie powołania Tomasza Tomczyka na stanowisko Prezesa Zarządu. Tomczyk od 10 lat pracuje w Zarządzie K2, przez ostatnie 6 lat obejmując stanowisko Wiceprezesa Zarządu. Tomasz Tomczyk jest związany z K2 od grudnia 2002 roku. Obecnie zarządza agencją interaktywną funkcjonującą w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Lowe Media z kampanią dla Hankook Tire Polska

    Dom mediowy Lowe Media zaplanował i zakupił media dla najnowszej kampanii Hankook Tire. Ta produkująca opony firma będzie promowana w internecie oraz na outdoorze w aglomeracji śląskiej i w Warszawie. Kampania ma na celu zbudowanie znajomości i pozytywnego wizerunku marki. Reklamy są skierowane głównie do użytkowników samochodów i codziennie z niego korzystających mężczyzn w wieku […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Telewizyjny megawypas z udziałem Serca i Rozumu

    Serce i Rozum w roli raperów zachęcają do nadstawienia uszek, bo telewizja w Orange jest tania jak barszcz. Rozpoczynająca się dziś kampania autorstwa agencji Publicis informuje o świątecznej ofercie FunPack HD z pakietami telewizji NC+. Działania będą prowadzone w telewizji i Internecie. „FunPack HD z mnóstwem kanałów NC+ to telewizja na bogato z zapasem rozrywki […]

    Czytaj więcej