Ludzie

Random entry RSS

  • alicja caban insignia

    Opublikowano w:

    Alicja Caban dołącza działu mediowego INSIGNII

    Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing. W marketingu internetowym pracuje od 2014 roku. Najpierw jako Account Executive, a następnie Account Manager w Agencji Novem, gdzie realizowała kampanie performance’owe dla takich klientów jak Aviva, Raiffeisen Polbank, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Artur Pęksyk na czele Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta

    Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu utworzonego w Porta KMI Poland w wyniku strategicznej decyzji o konsolidacji dwóch departamentów. W ramach swoich obowiązków będzie koordynował działania w obszarze sprzedaży i marketingu, a także logistykę oraz eksport. Operacyjnie silne wsparcie będzie mu zapewniał Jacek Woźniak w nowej funkcji Dyrektora Sprzedaży. Porta KMI Poland […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zuzanna Motaska dołącza do działu social media INSIGNII

    Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie. Zuzanna Motaska od […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

    1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową ekspansję i za zapewnienie uczestniczącym w nim konsumentom przyjaznych i efektywnych narzędzi do korzystania z jego funkcji. Na nowym stanowisku Marcin Klimkowicz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Magdalena Stawinoga i Dariusz Wichowski w Cape Morris

    Agencja Cape Morris nie ustaje w powiększaniu swojego zespołu. Na przełomie sierpnia i września do załogi dołączyli Copywriter – Dariusz Wichowski i Account Manager – Magdalena Stawinoga, która wróciła do agencji po niespełna dwóch latach. Nowe osoby swoimi kompetencjami wesprą obsługę obecnych Klientów, a także wezmą udział w działaniach na rzecz pozyskania nowych. Magda doświadczenie […]

    Czytaj więcej

  • Adam Kregielewski

    Opublikowano w:

    Adam Kręgielewski wzmacnia dział strategii Labcon jako Digital Strategist

    Do zespołu Labcon, agencji contentowej, należącej do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Adam Kręgielewski. Na stanowisku Digital Strategist, będzie odpowiadać za opracowywanie i koordynację strategii komunikacji dla klientów Labcon/Group One. Adam Kręgielewski, dołączył do zespołu strategicznego agencji Labcon na stanowisko Digital Strategist. Z branżą mediową związany jest od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    deep grey – Filip Filar na czele nowej agencji eventowej

    Współzałożyciel agencji Mooq, Filip Filar przekazał udziały oraz zarządzanie spółką dotychczasowemu wspólnikowi i otworzył nową agencję – deep grey. Zajmuje się ona kompleksową produkcją eventów. Eventy stanowiły coraz większą część biznesu, a trzeba przyznać, że rządzą się zupełnie innymi prawami niż pozostałe obszary, jakimi się zajmowaliśmy.  Wspólnie z Michałem uznaliśmy, że wyłączenie eventów ze struktur firmy […]

    Czytaj więcej

  • 180heartbeats + JUNG v MATT

    Opublikowano w:

    Rafał Knap jako digital transformation director rozwija ofertę technologiczną 180heartbeats + JUNG v MATT

    Rafał Knap jako digital transformation director dołączył do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Powierzono mu zadanie poszerzenia kompetencji 180 w zakresie cyfrowej transformacji marek. Doświadczenia 180 obejmują już takie projekty, realizowane w ramach zespołu TECH i LAB. Między innymi w sierpniu dla szwajcarskiego dostawcy energii CKW, uruchomiła MyCKW, wyposażony w tracking i obsługę zamówień […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja Cape Morris rozbudowuje załogę o trzech seniorów

    Do załogi Cape Morris dołączyło trzech seniorów: Account Manager Krzysztof Żukowski, Senior Copywriter Katarzyna Wolska oraz Strateg Michał Szczepański. Rozbudowa składu jest wynikiem nie tylko pozyskania nowych klientów, czy rozszerzenia działań w ramach dotychczasowych projektów, lecz długofalową inwestycją w realizację strategii Agencji – wdrażania zintegrowanego marketingu 361°. Krzysztof Żukowski w roli Account Managera będzie realizował […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    The Strategists nowa komórka w Grandes Kochonos

    The Strategists to nowa komórka strategiczno-new businessowa w strukturach Grandes Kochonos i Grandes Kochonos Digital. Dział ma za zadanie wspomóc strategicznie bieżących klientów agencji z obu spółek, a także zagwarantować nową jakość przy procesach new biznesowych. Każdy z członków zespołu odpowiada za inny fragment układanki, w zależności od kompetencji, pasji i doświadczenia. Nikt nie znalazł […]

    Czytaj więcej