Ludzie

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Agnieszka Penconek w dziale kreacji Grupy On Board Think Kong

    Do zespołu Grupy On Board Think Kong dołączyła Agnieszka Penconek obejmując stanowisko Graphic Designera wzmocni kilkuosobowy dział kreacji. Agnieszka zdobywała doświadczenie graficzne, projektując dla takich marek jak Rock Radio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje, Titanic The Exhibition, Auto Witolin, Ursyn Car, Aries Motor, Factory. Wcześniej pracowała jako fotoreporter portalu DlaStudenta.pl. Agnieszka studiuje na kierunku Sztuka […]

    Czytaj więcej

  • The Dust Jakub Karólewski_Project Manager w The Dust

    Opublikowano w:

    Jakub Karólewski – nowy Project Manager w The Dust, Grupa Me & My Friends

    Już od najmłodszych lat z zamiłowaniem gra w gry. Jego pasja, poparta doświadczeniem w branży game development, będzie miała szansę zrealizować się w nowych wyzwaniach w zespole The Dust, lidera advergamingu w Polsce. Z grami komputerowymi związany jest niemal od 20 lat, początkowo jako gracz i obserwator, następnie jako praktyk. W pracy zawodowej rozpoczynał od […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

    Spółki tworzące Netsprint Group – Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress – integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna. Tomasz Musiał jako VP Publishers & Programmatic będzie tworzyć i integrować kompleksową gamę produktów spółek Netsprint […]

    Czytaj więcej

  • Marta Ogórkiewicz

    Opublikowano w:

    Marta Ogórkiewicz z 4fun Media do KODA Bots

    Od początku lutego KODA Bots ma nowego prezesa. Na czele spółki stanęła Marta Ogórkiewicz, dotychczasowa head of e-commerce w 4fun Media S.A. Dołączyła do Mariusza Pełechatego, który pozostał w zarządzie i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego. – Przed nami rok wyzwań. Czeka nas sporo pracy i zmian, które mają pomóc firmie w rozwoju. – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka Chief Knowledge Officerem w OMD

    W strukturach Grupy OMD powstała nowa komórka odpowiedzialna za zarządzanie wiedzą. Funkcję Chief Knowledge Officera objęła Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka, która będzie raportować do Marty Pichlak-Miarki dyrektor zarządzającej Annalect Annalect to komórka analityczno-technologiczno-badawcza grupy OMD, której misją jest ułatwianie podejmowania decyzji biznesowych w oparciu o dane, a także projektowanie procesów i narzędzi dla firm przechodzących transformację. „Wiedza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowy redaktor prowadzący WP Fotoblogia

    Marcin Watemborski pokieruje WP Fotoblogia – największym serwisem fotograficznym w Polsce. Przez dwa lata pracował jako dziennikarz, właśnie awansował na stanowisko redaktora prowadzącego. Jest fotografem portretowym. W dorobku Marcina Watemborskiego są m.in. sesje kreacyjne oraz projekty dokumentalne. Doświadczenie w branży zdobywa od 2006 roku. Jego zdjęcia publikowały takie magazyny, jak Vouge.it, K-Mag i HIRO Magazine. W […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Mazurek i Szymon Szmigiel w TogetherAudience

    Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa agencja, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence (analizy danych) oraz Data-Driven Marketing (strategii marketingowej opartej o wyniki analizy). Oferta firmy kierowana jest do klientów z branży reklamowej i wydawniczej. TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Filipek dołącza do Papaya Films

    Wielokrotnie nagradzany w branży reklamowej reżyser Marcin Filipek podpisał umowę na wyłączność ze studiem Papaya Films. Na swoim koncie ma realizacje kampanii dla takich marek, jak m.in. Johnnie Walker  Samsung, Philips, Nestle, T-Mobile i Orange. Do jego najgłośniejszych, obsypanych nagrodami projektów należą “Boiler Room & Ballantine’s – Stay True Poland” oraz “Rób to, w co wierzysz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Maciej Czech w MullenLowe MediaHub

    Maciej Czech, dotychczasowy Digital Director, awansuje w strukturach MullenLowe na stanowisko Chief Growth Officer. Odpowiadać będzie głownie za wdrażanie nowych i rozwój istniejących obszarów firmy. Celem powołania nowego stanowiska jest zwiększanie przychodów i pozyskiwanie klientów poprzez rozwój nowych kompetencji, narzędzi i technologii, podnoszących poziom specjalistycznej ekspertyzy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku technologii i usług marketingowych. […]

    Czytaj więcej

  • brand voice paulina żydek

    Opublikowano w:

    Paulina Żydek w Brand Voice

    Paulina Żydek objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Prowadzi projekty z obszarów komunikacji wizerunkowej oraz social media. Z branżą public relations związana jest od ponad 3 lat. Do zespołu Brand Voice z Grupy Me & My Friends przeszła z firmy Komunikacja Plus, gdzie już w czasie studiów zdobywała doświadczenie. Współpracowała m.in. z firmami z branży energetycznej […]

    Czytaj więcej