Nowe kampanie

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Z Mirkiem do Hamburga, czyli blogerzy z TasteAway w #RabenExpress

    Najpopularniejszy blog podróżniczy w Polsce – TasteAway.pl oraz największa firma transportowo-logistyczna w kraju – Grupa Raben, postanowiły połączyć swoje siły by zrealizować nietypową podróż na stopa do Hamburga. Celem wyprawy było nie tylko dostarczenie ładunku do Niemiec, ale także wspólne promowanie roli transportu i zaprezentowanie pracy zawodowego kierowcy. W efekcie akcja dotarła niemal do 1 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowe kampanie reklamowe Intela z Sereną Williams i Sheldonem z Big Bang Theory

    Intel zaprezentował nowe kampanie reklamowe skierowane do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Pojawiają się w nich prawdziwe gwiazdy – tenisistka Serena Williams, aktor Jim Parsons a także postać imieniem „Przyszłość”. W kampanii, w której udział wzięła mistrzyni tenisa Serena Williams, Intel zachęca do wymiany sprzętu komputerowego na nowe laptopy z procesorami Intel Core 7 generacji. Pierwszym […]

    Czytaj więcej

  • 1000 pierwszych dni

    Opublikowano w:

    1000 pierwszych dni oczami dziecka [kampania społeczna]

    Dlaczego okres 1000 pierwszych dni jest tak ważny dla rozwoju i przyszłego zdrowia dziecka? Czy rodzice wiedzą, jakie znaczenie ma żywienie malucha w pierwszych latach jego życia? W nowej kampanii edukacyjnego programu „1000 pierwszych dni dla zdrowia”, skierowanej do przyszłych i obecnych rodziców, to właśnie dziecko opowiada o tym, jak ogromne znaczenie mają decyzje żywieniowe podejmowane […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ale balony! Miesiąc Świadomości Raka Piersi według Havas

    Jeśli poważne kampanie nie odnoszą skutku, raka trzeba rozbroić śmiechem. Tę taktykę objęła agencje Havas Chicago, przygotowując nietypową instalację z okazji Miesiąca Świadomości Raka Piersi, przypadającego na październik. Przechodnie mijający witrynę biura agencji w Chicago zobaczą w niej mnóstwo balonów w kształcie piersi. Podobnie jak te naturalne, mają różne kolory i rozmiary, a każdy chętny […]

    Czytaj więcej

  • cyber kids on real

    Opublikowano w:

    Cyber Kids on Real z interaktywną platformą edukującą o uchodźstwie

    Agencja Cyber Kids on Real stworzyła internetową platformę edukującą w zakresie tematyki uchodźstwa. Projekt zrealizowano dla Stowarzyszenia na Rzecz Integracji Społeczeństwa Wielokulturowego „Nomada”. Celem platformy o nazwie „Ulica Antakia” jest zwiększenie wiedzy Polaków na temat uchodźców z Bliskiego Wschodu, wyedukowanie na temat jego przyczyn i skutków oraz różnic kulturowych. W ramach projektu uruchomiono serwis www.ulicaantakia.com […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bądź eko – kobiety to lubią

    „Bądź eko – kobiety to lubią” – pod takim hasłem Kompania Piwowarska we współpracy z firmą Rekopol przypomina piwoszom, by nie zostawiać śmieci w butelce i nie zakapslowywać jej po wypiciu piwa. Ten ekologiczny film w kilka dni zyskał ponad 54 tys. wyświetleń na Facebooku, co jasno wskazuje, że fani piwa chcą poznać kilka dobrych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mamy to. Ruszyła kampania Gratki

    Gratka.pl, jeden z największych i najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych w Polsce należący do Polska Press Grupy, wystartowała z kampanią reklamową „Mamy to” promującą dwie największe kategorie serwisu – nieruchomości oraz motoryzację. Gratka.pl posiada jedną z największych baz ogłoszeń w Polsce liczącą ponad 1,7 mln ofert. Kampania ma na celu wzmocnienie pozycji Gratki na rynku serwisów z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Site kampanijny House AW15/16 od Zjednoczenia

    House nowy sezon zaczyna od kampanii wizerunkowej ON OFF. W kontynuacji wcześniejszego konceptu muzycznej podróży, nowa kolekcja zaprezentowana tym razem zostaje na tle bajkowej Islandii. Za realizację strony kampanijnej odpowiedzialne jest Zjednoczenie. Motywem przewodnim kampanii niezmiennie pozostają wpisane w charakter marki muzyka i autentyczność. W kolekcji pojawia się także sporo denimowych stylizacji, podkreślonych ukazanym w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    TEQUILA z letnią kampanią Fortum w gwarze śląskiej

    Fortum rozpoczęło w Zabrzu i Bytomiu kampanię informacyjno-edukacyjną „Sztrom i hajcong bez marasu”, przygotowaną przez agencję TEQUILA. Celem akcji, w całości prowadzonej w gwarze śląskiej, jest przybliżenie mieszkańcom regionu zalet ciepła sieciowego, które stanowi jeden z najtańszych i najbardziej ekologicznych sposobów ogrzewania pomieszczeń. Ponadto Ślązacy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat nowej elektrociepłowni Fortum […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nie zapomnij! Dzień Matki i Dzień Dziecka w kampaniach e-mail marketingowych

    Zarówno Dzień Matki, jak i Dzień Dziecka, bardziej niż inne okazje i święta, budzą w nas wiele emocji: miłości, wdzięczności a czasem nawet… poczucia winy, że być może zbyt rzadko okazujemy naszym bliskim uczucia. Nic więc dziwnego, że firmy chętnie korzystają z tych okazji, aby zaprezentować nam różne możliwości obdarowania mam i pociech upominkami – […]

    Czytaj więcej