• Paulina Semik Up&More

    Opublikowano w:

    Paulina Semik w Up&More

    Z końcem sierpnia do zespołu agencji Up&More dołączyła Paulina Semik, obejmując tym samym stanowisko SEO specialist. Paulina Semik w Up&More w Up&More odpowiada za tworzenie i koordynację strategii SEO, audyty wraz z rekomendacjami zmian czy przygotowanie ofert dla nowych klientów. Wspiera także działania content marketingowe. Do jej obowiązków należy m.in. analiza i optymalizacja procesów związanych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Michał Antczak dyrektorem marketingu Top Secret

    Od 7 sierpnia 2017 roku działem marketingu Top Secret kieruje Michał Antczak. Na nowym stanowisku odpowiada za budowę i realizację strategii marketingowo-promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunku marki. Dla Michała Antczaka to swoisty powrót do korzeni. W latach 2007 – 2010 w Top Secret rozpoczął swoją przygodę z marketingiem fashion. Następnie zdobywał doświadczenia jako Brand Manager marek […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Klientocentryzm” w praktyce! V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience  

    Współczesne firmy powinny poświęcać wiele uwagi swoim konsumentom, nie tylko na poziomie deklaratywnym. I koncentrować się na komunikacji marketingowej, odpowiadającej na oczekiwania klientów. Bowiem ci oczekują szybkiego dostępu do produktów i usług dostosowanych do ich potrzeb, wartościowych informacji na ich temat, profesjonalnej obsługi w każdym miejscu styku z marką, i to nie tylko w godzinach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Najstarszy uczestnik w historii Reebok Spartan Race w Polsce jest 73 letnią kobietą

    26 sierpnia na terenie Stadionu Narodowego w Warszawie odbył się jeden z najbardziej znanych i przy tym najcięższych biegów z przeszkodami- Reebok Spartan Race . Do pokonania była trasa 5 km, na której stało 20 przeszkód. Reebok Spartan Race dał możliwość udziału osób, które uczestniczą w takich wydarzeniach regularnie, poprzez stworzenie specjalnej klasy dla zaawansowanych. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Andrzej Dudik Social Media Managerem w OS3

    Andrzej Dudik został nowym Social Media Managerem OS3. Agencja nie zwalnia tempa i regularnie ściąga z rynku kreatywne umysły obdarzone umiejętnościami nieszablonowego myślenia i wychodzenia poza schematy. Dudik na nowym stanowisku zarządza zespołem Social Media wyznaczając mu cele jakościowe i ilościowe. Odpowiada za opracowywanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych dla klientów Agencji, przygotowuje oferty i […]

    Czytaj więcej

  • Miłosz Jacyna

    Opublikowano w:

    Miłosz Jacyna nowym dyrektorem działu Social w K2 Media

    Agencja K2 Media wyłoniła nowego dyrektora działu Social. Awans otrzymał Miłosz Jacyna, dotychczasowy Social Media Team Leader, który na nowym stanowisku odpowiadać będzie za wszystkie usługi świadczone przez K2 Media w zakresie mediów społecznościowych, w tym także za rozwój działań związanych z zakupem Facebook Ads i analityką. Jacyna zadba o wysoką jakość prowadzonych profili społecznościowych, […]

    Czytaj więcej

  • Anna Karczmarek

    Opublikowano w:

    Anna Karczmarek w LiquidThread

    Do zespołu strategii agencji LiquidThread (Publicis Media) dołączyła Anna Karczmarek obejmując stanowisko Strategy Plannera. Przez ostatnie 2 lata Anna pracowała w agencji K2 Internet, gdzie zajmowała się tworzeniem strategii w obszarze digitalu. Pracowała m.in. dla takich marek jak Volkswagen, Ikea, Netflix, Desperados, Uniwersytet Warszawski czy Urząd Miasta st. Warszawy. W LiquidThread Anna będzie zajmowała się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Katarzyna Kamińska odchodzi z Havas Poland

    Po 14 latach pracy w Havas Group Poland Katarzyna Kamińska podjęła decyzję o rozpoczęciu nowego etapu w rozwoju zawodowym poza strukturami Grupy. Od 2016 r. była odpowiedzialna za rozwój Grupy, a w szczególności Havas PR. Agencja Havas PR przez wiele lat była moim drugim domem. Jestem dumna ze wszystkich sukcesów firmy i dziękuję za te kilkanaście […]

    Czytaj więcej

  • sylwia tygielska

    Opublikowano w:

    Sylwia Tygielska w Isobar Poland Group

    Sylwia Tygielska dołączyła do Isobar Poland Group jako client service director. Pokieruje jednym z pionów klienckich grupy. – Cieszę się, że dołączyła do nas osoba z wszechstronnym doświadczeniem z zakresu obsługi klienta w obszarze strategii komunikacji marki.  W naszej filozofii współpracy z klientami stawiamy na długoterminowe relacje, które  obejmują szeroki zakres wsparcia w coraz bardziej kompleksowym […]

    Czytaj więcej

  • magdalena królak

    Opublikowano w:

    Magdalena Królak dołączyła do Grupy On Board Think Kong

    Magda posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w branży PR w komunikacji korporacyjnej. Współpracę z On Board PR rozpoczęła w kwietniu br. Na stanowisku Konsultanta PR odpowiada za bieżącą realizację projektów komunikacyjnych dla klientów Grupy. Do jej zadań należy budowanie strategii komunikacji, a także planowanie działań mających na celu wzmocnienie pozycji klientów firmy w obszarze komunikacji korporacyjnej […]

    Czytaj więcej