• Opublikowano w:

    Fundacja DKMS wybiera H2O Creative

    Zadaniem agencji jest przygotowanie holistycznej kampanii społecznej fundacji promującej ideę dawstwa szpiku, obejmującej działania komunikacyjne z wykorzystaniem kanałów offline i online. Agencja przygotuje kompleksową kampanię z wykorzystaniem TV, nośników OOH i kanałów digitalowych. Start kampanii społecznej zaplanowany jest na pierwszy kwartał 2019 r. Kluczowym zadaniem, przed którym stanęło H2O Creative, jest wzrost świadomości Polaków na […]

    Czytaj więcej

  • alicja caban insignia

    Opublikowano w:

    Alicja Caban dołącza działu mediowego INSIGNII

    Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing. W marketingu internetowym pracuje od 2014 roku. Najpierw jako Account Executive, a następnie Account Manager w Agencji Novem, gdzie realizowała kampanie performance’owe dla takich klientów jak Aviva, Raiffeisen Polbank, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Artur Pęksyk na czele Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta

    Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu utworzonego w Porta KMI Poland w wyniku strategicznej decyzji o konsolidacji dwóch departamentów. W ramach swoich obowiązków będzie koordynował działania w obszarze sprzedaży i marketingu, a także logistykę oraz eksport. Operacyjnie silne wsparcie będzie mu zapewniał Jacek Woźniak w nowej funkcji Dyrektora Sprzedaży. Porta KMI Poland […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zuzanna Motaska dołącza do działu social media INSIGNII

    Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie. Zuzanna Motaska od […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Klimkowicz nowym dyrektorem ds. rozwiązań lojalnościowych w Mastercard

    1 września 2018 r. rolę dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w polskim oddziale Mastercard Europe objął Marcin Klimkowicz. W swojej nowej roli będzie nadzorował program Priceless Specials w Polsce, odpowiadając za jego strategię rozwoju, rynkową ekspansję i za zapewnienie uczestniczącym w nim konsumentom przyjaznych i efektywnych narzędzi do korzystania z jego funkcji. Na nowym stanowisku Marcin Klimkowicz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Magdalena Stawinoga i Dariusz Wichowski w Cape Morris

    Agencja Cape Morris nie ustaje w powiększaniu swojego zespołu. Na przełomie sierpnia i września do załogi dołączyli Copywriter – Dariusz Wichowski i Account Manager – Magdalena Stawinoga, która wróciła do agencji po niespełna dwóch latach. Nowe osoby swoimi kompetencjami wesprą obsługę obecnych Klientów, a także wezmą udział w działaniach na rzecz pozyskania nowych. Magda doświadczenie […]

    Czytaj więcej

  • Adam Kregielewski

    Opublikowano w:

    Adam Kręgielewski wzmacnia dział strategii Labcon jako Digital Strategist

    Do zespołu Labcon, agencji contentowej, należącej do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, dołączył Adam Kręgielewski. Na stanowisku Digital Strategist, będzie odpowiadać za opracowywanie i koordynację strategii komunikacji dla klientów Labcon/Group One. Adam Kręgielewski, dołączył do zespołu strategicznego agencji Labcon na stanowisko Digital Strategist. Z branżą mediową związany jest od 5 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał […]

    Czytaj więcej

  • content marketing

    Opublikowano w:

    Weźmy słowa na tapet, czyli 15 najczęściej popełnianych błędów, o których nie mamy pojęcia

    Istnieją takie błędy, które popełniamy notorycznie – często nawet nie będąc ich świadomym. Czy drugi produkt dedykowany młodym mamom można nabyć za przysłowiową złotówkę? Czy aby na pewno należy poddać w wątpliwość łacińskie sentencje, których używamy na co dzień? Przekonajcie się sami, oto czyli 15 najczęściej popełnianych błędów, o których nie mamy pojęcia Jako copywriter często mam do czynienia […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    deep grey – Filip Filar na czele nowej agencji eventowej

    Współzałożyciel agencji Mooq, Filip Filar przekazał udziały oraz zarządzanie spółką dotychczasowemu wspólnikowi i otworzył nową agencję – deep grey. Zajmuje się ona kompleksową produkcją eventów. Eventy stanowiły coraz większą część biznesu, a trzeba przyznać, że rządzą się zupełnie innymi prawami niż pozostałe obszary, jakimi się zajmowaliśmy.  Wspólnie z Michałem uznaliśmy, że wyłączenie eventów ze struktur firmy […]

    Czytaj więcej

  • 180heartbeats + JUNG v MATT

    Opublikowano w:

    Rafał Knap jako digital transformation director rozwija ofertę technologiczną 180heartbeats + JUNG v MATT

    Rafał Knap jako digital transformation director dołączył do agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Powierzono mu zadanie poszerzenia kompetencji 180 w zakresie cyfrowej transformacji marek. Doświadczenia 180 obejmują już takie projekty, realizowane w ramach zespołu TECH i LAB. Między innymi w sierpniu dla szwajcarskiego dostawcy energii CKW, uruchomiła MyCKW, wyposażony w tracking i obsługę zamówień […]

    Czytaj więcej