• The Dust Jakub Karólewski_Project Manager w The Dust

    Opublikowano w:

    Jakub Karólewski – nowy Project Manager w The Dust, Grupa Me & My Friends

    Już od najmłodszych lat z zamiłowaniem gra w gry. Jego pasja, poparta doświadczeniem w branży game development, będzie miała szansę zrealizować się w nowych wyzwaniach w zespole The Dust, lidera advergamingu w Polsce. Z grami komputerowymi związany jest niemal od 20 lat, początkowo jako gracz i obserwator, następnie jako praktyk. W pracy zawodowej rozpoczynał od […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tomasz Musiał i Nikodem Sarna wzmacniają Netsprint Group

    Spółki tworzące Netsprint Group – Adrino, Email Network, LeadR, Netsprint oraz WhitePress – integrują swoje rozwiązania dla wydawców. Za przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju oferty na rynku polskim i na rynkach zagranicznych, odpowiedzialni będą Tomasz Musiał i Nikodem Sarna. Tomasz Musiał jako VP Publishers & Programmatic będzie tworzyć i integrować kompleksową gamę produktów spółek Netsprint […]

    Czytaj więcej

  • Marta Ogórkiewicz

    Opublikowano w:

    Marta Ogórkiewicz z 4fun Media do KODA Bots

    Od początku lutego KODA Bots ma nowego prezesa. Na czele spółki stanęła Marta Ogórkiewicz, dotychczasowa head of e-commerce w 4fun Media S.A. Dołączyła do Mariusza Pełechatego, który pozostał w zarządzie i objął nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego. – Przed nami rok wyzwań. Czeka nas sporo pracy i zmian, które mają pomóc firmie w rozwoju. – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka Chief Knowledge Officerem w OMD

    W strukturach Grupy OMD powstała nowa komórka odpowiedzialna za zarządzanie wiedzą. Funkcję Chief Knowledge Officera objęła Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka, która będzie raportować do Marty Pichlak-Miarki dyrektor zarządzającej Annalect Annalect to komórka analityczno-technologiczno-badawcza grupy OMD, której misją jest ułatwianie podejmowania decyzji biznesowych w oparciu o dane, a także projektowanie procesów i narzędzi dla firm przechodzących transformację. „Wiedza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowy redaktor prowadzący WP Fotoblogia

    Marcin Watemborski pokieruje WP Fotoblogia – największym serwisem fotograficznym w Polsce. Przez dwa lata pracował jako dziennikarz, właśnie awansował na stanowisko redaktora prowadzącego. Jest fotografem portretowym. W dorobku Marcina Watemborskiego są m.in. sesje kreacyjne oraz projekty dokumentalne. Doświadczenie w branży zdobywa od 2006 roku. Jego zdjęcia publikowały takie magazyny, jak Vouge.it, K-Mag i HIRO Magazine. W […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Mazurek i Szymon Szmigiel w TogetherAudience

    Na rynku debiutuje TogetherAudience. Nowa agencja, będąca częścią Grupy TogetherData, położy fundamenty pod praktyczne wykorzystanie Data Intelligence (analizy danych) oraz Data-Driven Marketing (strategii marketingowej opartej o wyniki analizy). Oferta firmy kierowana jest do klientów z branży reklamowej i wydawniczej. TogetherAudience będzie realizować pełne spektrum usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Filipek dołącza do Papaya Films

    Wielokrotnie nagradzany w branży reklamowej reżyser Marcin Filipek podpisał umowę na wyłączność ze studiem Papaya Films. Na swoim koncie ma realizacje kampanii dla takich marek, jak m.in. Johnnie Walker  Samsung, Philips, Nestle, T-Mobile i Orange. Do jego najgłośniejszych, obsypanych nagrodami projektów należą “Boiler Room & Ballantine’s – Stay True Poland” oraz “Rób to, w co wierzysz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Z Mirkiem do Hamburga, czyli blogerzy z TasteAway w #RabenExpress

    Najpopularniejszy blog podróżniczy w Polsce – TasteAway.pl oraz największa firma transportowo-logistyczna w kraju – Grupa Raben, postanowiły połączyć swoje siły by zrealizować nietypową podróż na stopa do Hamburga. Celem wyprawy było nie tylko dostarczenie ładunku do Niemiec, ale także wspólne promowanie roli transportu i zaprezentowanie pracy zawodowego kierowcy. W efekcie akcja dotarła niemal do 1 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Maciej Czech w MullenLowe MediaHub

    Maciej Czech, dotychczasowy Digital Director, awansuje w strukturach MullenLowe na stanowisko Chief Growth Officer. Odpowiadać będzie głownie za wdrażanie nowych i rozwój istniejących obszarów firmy. Celem powołania nowego stanowiska jest zwiększanie przychodów i pozyskiwanie klientów poprzez rozwój nowych kompetencji, narzędzi i technologii, podnoszących poziom specjalistycznej ekspertyzy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku technologii i usług marketingowych. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    DaWanda.pl realizuje kampanię świąteczną video w Internecie

    DaWanda.pl – platforma z produktami handmade – wystartowała z kampanią brandingową #handmadewprezencie z wykorzystaniem czterech filmów, w których twórcy i projektanci pokazują swoje pracownie oraz proces powstawania prezentu handmade. Wszelkie działania promocyjne dotyczące filmów obejmują przede wszystkim dwa kanały: YouTube oraz Facebook. W ramach filmowego cyklu świątecznego DaWanda odwiedziła cztery pracownie, czterech twórców w czterech odległych miastach […]

    Czytaj więcej