• Maja Gawecka

    Opublikowano w:

    Maja Gawecka z Coca-Cola do Rockon

    W ostatnim czasie Maja Gawecka związana była z Coca-Cola, gdzie pracowała na stanowisku Digital Delivery Manager. Planowała i nadzorowała tworzenie digitalowej mapy biznesu firmy. Pracowała również jako Project Manager w Hypermedia oraz Junior Project Manager w Ogilvy & Mather. W Rockon Gawecka zajmuje się obsługą projektów dla zagranicznych klientów agencji. Dodatkowo jest zaangażowana w projekt […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Byss.pl z kampanią wspierającą launch elektrycznych rowerów KROSS Trans Hybrid

    Agencja Byss.pl przygotowała wizerunkową kampanię reklamową „WŁĄCZ ROWER” wspiera-jącą wprowadzenie na rynek nowości w portfolio firmy KROSS: rowerów ze wspomaganiem elektrycznym Trans Hybrid 3.0 i Trans Hybrid 5.0. Kampania obejmuje internet, prasę i działa-nia w punktach sprzedaży. Prowadzona pod hasłem „WŁĄCZ ROWER” kampania potrwa do połowy lipca. Agencja Byss.pl opracowała m.in. hasło kampanii, jej oprawę […]

    Czytaj więcej

  • nikt nie ogląda reklam

    Opublikowano w:

    Nikt nie ogląda reklam

    Wyskakujące okienka, filmy z automatycznym odtwarzaniem i nieprzewijalne reklamy w serwisach takich jak YouTube, doprowadziły do tego, że już 26% użytkowników internetu, stara się aktywnie blokować wszystkie reklamy pojawiające się w internecie. Badania przeprowadzone przez Milward Brown, wykazują, że 34% użytkowników czuje się „prześladowanych” przez reklamy, a ponad połowa badanych, należących do młodszych pokoleń deklaruje, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowe kampanie reklamowe Intela z Sereną Williams i Sheldonem z Big Bang Theory

    Intel zaprezentował nowe kampanie reklamowe skierowane do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Pojawiają się w nich prawdziwe gwiazdy – tenisistka Serena Williams, aktor Jim Parsons a także postać imieniem „Przyszłość”. W kampanii, w której udział wzięła mistrzyni tenisa Serena Williams, Intel zachęca do wymiany sprzętu komputerowego na nowe laptopy z procesorami Intel Core 7 generacji. Pierwszym […]

    Czytaj więcej

  • Szymon Szperna

    Opublikowano w:

    Szymon Szperna przechodzi z iProspect do Marketing Match

    W kwietniu agencja interaktywna Marketing Match wzmocniła kompetencje i dział SEO, na czele którego stanął Szymon Szperna na stanowisku SEO Managera. Szymon od ponad 10 lat specjalizuje się w prowadzeniu działań SEO, doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo pracując dla klientów z sektora MSP, a następnie przy dużych projektach dla klientów korporacyjnych (m.in. Philips, Whirlpool, Liberty Ubezpieczenia […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Uniwersytet SWPS jako pierwsza na świecie uczelnia udostępnił na Spotify wykłady

    Uniwersytet SWPS jako pierwsza na świecie uczelnia udostępnił na Spotify wykłady popularnonaukowe. Tym samym polska nauka zagościła na największej platformie streamingowej naszego globu. Spotify to najpopularniejszy na świecie serwis streamingowy, umożliwiający legalne słuchanie muzyki w dowolnym czasie i miejscu. Można z niego korzystać za pomocą smartfonów, tabletów, komputerów, konsol i telewizorów. Serwis dostępny jest w większości państw Europy, obu Ameryk, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Anna Ćwiklińska w K2

    Do zespołu Klaudii Rakowskiej – Zając, dyrektor ds. Marketingu i PR K2, dołączyła Anna Ćwiklińska, która jako specjalistka ds. komunikacji wesprze ją w działaniach wizerunkowych i komunikacyjnych agencji K2 oraz domu mediowego K2 Media. Anna Ćwiklińska w branży reklamowej pracuje od 6 lat. Doświadczenie zawodowe w zakresie public relations i komunikacji zdobywała w agencji DDB […]

    Czytaj więcej

  • foszer sawicki

    Opublikowano w:

    Spot 1% z 100000 wyświetleń i 2000 udostępnień - Foszer Sawicki dla Fundacji AST

    To była świetna zabawa – psiaki są bardzo wdzięcznymi towarzyszami na planie i świetnymi aktorami. Wspieramy projekty, które pozwalają zmienić ludzkie myślenie, czy punkt widzenia. Treść i przesłanie są dla nas tak samo ważne, jak dobra jakość spotu, za który jesteśmy odpowiedzialni. – mówi Bartłomiej Foszer, Managing Director domu produkcyjnego.  Film pomaga w zdobywaniu środków […]

    Czytaj więcej

  • jakub borowczyk

    Opublikowano w:

    Jakub Borowczyk w BinarApps

    Jakub Borowczyk jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Łódzkim. Jeszcze w trakcie studiów realizował projekty badań opinii i badań marketingowych dla firm takich jak NASK, Johnson&Johnson, czy Kulczyk Investment. Zarządzał też projektami finansowanymi przez Unię Europejską. Początkowo były to projekty szkoleniowe, ale stopniowo przenosił swoją aktywność w kierunku nowoczesnych technologii i ich zastosowań w przemyśle i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    311 nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR

     Prace oceniane były w 12 kategoriach: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event.  Przewodniczącą tegorocznego Konkursu KTR była Luciana Cani, Senior Vice President i Executive Creative Director w agencji Lapiz. Prace oceniało 111 osobowe jury pod przewodnictwem siedmiu przewodniczących grup jurorskich. […]

    Czytaj więcej