• lgbt parada równości

    Opublikowano w:

    Marka Ben & Jerry’s  partnerem tegorocznej Parady Równości

    Marka Ben & Jerry’s  (Unilever) oficjalnie wspiera tegoroczną Paradę Równości, która odbędzie  się  9 czerwca w Warszawie. Tym samym Ben & Jerry’s razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości na rzecz równości małżeńskiej, rozpoczyna kampanię na rzecz równouprawnienia małżeństw dwu- i jednopłciowych w Polsce. Wsparcie Parady Równości przez markę lodów Ben & […]

    Czytaj więcej

  • radek dudzic

    Opublikowano w:

    Radek Dudzic objął stanowisko Creative Directora w dziale kreacji agencji oS3

    Jako Creative Director Radek Dudzic odpowiada w oS3 za pracę działu kreacji, nadzór nad tworzonymi konceptami kreatywnymi, uczestnictwo w działaniach new businessowych, a także za budowę skutecznego zespołu kreatywnego, dopasowanego do obecnego profilu agencji. – Talent oraz zdolność łączenia storytellingu opartego na prawdziwym insighcie z myśleniem startupowym – szukaniem nowych powiązań produktowych i biznesowych stoi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    McDonald’s Polska z kanałem HR na Instagramie

    McDonald’s ruszył z zupełnie nowym kanałem w serwisie Instagram. @WitamywMcDonalds jest poświęcony wizerunkowi McDonald’s jako pracodawcy. Za jego pośrednictwem marka zwraca się do swoich obecnych i potencjalnych pracowników. Co go wyróżnia? Zamieszczane na nim treści są zawsze tworzone przy udziale pracowników restauracji. Kanał jest kontynuacją prowadzonej od ubiegłego roku kampanii „Witamy w zespole McDonald’s”. – […]

    Czytaj więcej

  • wiele sie zmienia gdy nie robisz nic ikea

    Opublikowano w:

    Odpoczywanie to nie jest „nicnierobienie”  – udowadnia IKEA w swojej nowej kampanii

    Ruszyła wiosenna odsłona kampanii IKEA, w której marka nie tylko zachęca do odpoczywania, ale też – głosem Fisza i muzyką Smolika – podkreśla to, jak ważną rolę odpoczywanie odgrywa w życiu. Kiedy wszyscy dookoła krzyczą „Rusz się!” albo „Nie zatrzymuj się nawet na chwilę!”, to zapominamy o tym, że nie tylko powinniśmy, ale czasami musimy, […]

    Czytaj więcej

  • Damian Juszczyk

    Opublikowano w:

    Transfer ze sportu do esportu

    Damian Juszczyk, były rzecznik prasowy Wisły Kraków, a ostatnio menedżer ds. marketingu, mediów i PR Aluronu Virtu Warty Zawiercie, objął stanowisko Senior PR Executive w WĘC Public Relations. W krakowskiej agencji public relations, specjalizującej się w projektach dla IT, 31-latek będzie odpowiadał m.in. za opracowywanie i realizację strategii dla klientów WĘC PR, a w szczególności […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Basia Jagoda nowym communications managerem w IMAGINE

    IMAGINE rozwija skrzydła i buduje własny dział komunikacji. Basia Jagoda dołącza do zespołu jako communications manager. Jednocześnie agencja rezygnuje ze współpracy z Łubu Dubu PR i przejmuje wszystkie działania komunikacyjne do wewnątrz. Basia Jagoda przeszła do IMAGINE z software house’u BinarApps, w którym pełniła funkcję PR managera. Wcześniej związana była z agencją kreatywną MOSQI.TO, współpracowała […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Katarzyna Adamkiewicz Head of Social Media w GoldenSubmarine

    Z GoldenSubmarine związana jest od dwóch lat, ostatnio pełniąc funkcję Social Media Managera. „Media społecznościowe stają się coraz mocniejszą i atrakcyjniejszą platformą nie tylko komunikacji marki z klientem, lecz przede wszystkim autentycznego dialogu. Sprzyja transparentności i budowaniu partnerskich relacji między marką a konsumentem. Jest przestrzenią bardzo wdzięczną, ale i wymagającą. To jedna z przyczyn, z […]

    Czytaj więcej

  • kampania społeczna

    Opublikowano w:

    Czy kampania społeczna może prześladować osoby otyłe?

    „Czy wiesz, co jest najczęstszym źródłem zachorowań na raka, oprócz palenia papierosów?” Okazało się, że odpowiedź na to pytanie, choć zgodna z badaniami naukowców, może wzbudzać kontrowersje – przekonała się o tym brytyjska organizacja charytatywna Cancer Research, której najnowsza kampania społeczna wyszła na ulice z takim właśnie pytaniem. Plakaty, które zawisły w całej Anglii informują, […]

    Czytaj więcej

  • andrzej gruszka

    Opublikowano w:

    Andrzej Gruszka head of communication w HEXE Capital

    Do HEXE Capital od początku marca dołączył Andrzej Gruszka. Objął stanowisko head of communication i odpowiada za wsparcie firmy i spółek do niej należących w obszarze public relations i komunikacji.  Gruszka od 9 lat specjalizuje się w efektywnej komunikacji firm. Doświadczenie zdobywał przy projektach z obszaru public relations, social media i content marketingu. Przez ostanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jankowski i Kulisz nowymi Creative Group Headami w Walk Creative

    Do Walk Creative dołączyło dwóch Creative Group Headów – Łukasz Jankowski i Mirek Kulisz. Jako duet kreatywny działają od ponad trzech lat. Przez ostatni rok byli związani z Scholz&Friends Warszawa, realizując działania dla marek Opel i Tymbark. Wcześniej współpracowali ze sobą jako freelancerzy.   Łukasz Jankowski pracę w branży reklamowej rozpoczął w 2000 roku. Przez […]

    Czytaj więcej