Wydarzenia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    To koniec pewnej epoki w SEO: Google wyłączył PageRank

    PageRank to algorytm, dzięki któremu można było ocenić jakość stron internetowych. Przez lata stanowił jedno z narzędzi pomocnych w e-marketingu, teraz nie będzie już dłużej dostępny dla wszystkich. Google właśnie potwierdził wyłączenie publicznego dostępu do panelu PageRank. Sama korporacja wciąż będzie korzystała z algorytmu, ale od kwietnia 2016 nie zamierza upubliczniać zgromadzonych w ten sposób […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    „Dieselgate”: kryzys w Volkswagenie oczami specjalistów od komunikacji

    Marka, która do tej pory uosabiała niemiecką solidność, na własne życzenie wpakowała się w kłopoty, które zatrzęsły posadami koncernu. Volkswagen fałszował emisję spalin w swoich samochodach i teraz ponosi dotkliwe konsekwencje oszustwa, nie tylko finansowe, ale bez wątpienia również wizerunkowe. O to, jak komunikacyjnie rozegrać tak ogromny kryzys zapytaliśmy przedstawicieli polskich agencji. Na początek kilka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    #4 Snapchat. Don’t grow up. It’s a trap! czyli kolejna odsłona DDB Digital Academy

    DDB Digital Academy za każdym razem w innym miejscu zaprasza na wykład o kulturze obrazu i portretach socjologicznych dzisiejszych odbiorców mediów. Po raz czwarty spotkamy się w Warszawie, by podzielić się najnowszą digitalową wiedzą. Tym razem wspólnie z Media Marketing Polska opowiemy o Snapchacie – o jego fenomenie, o tym, jak konsumują go młodzi, i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Październik ze sztuką użytkową we Wrocławiu

    Już niespełna miesiąc pozostał do inauguracji premierowych targów sztuki użytkowej kontury., które odbędą się 25 października w Browarze Mieszczańskim we Wrocławiu. Design z pasją Sztuka użytkowa to przede wszystkim wyjątkowe, niepowtarzalne meble i przedmioty codziennego użytku oraz pomysły na to, jak w niebanalny sposób aranżować wnętrza. Zajmują się nią ludzie zaangażowani w swoją pracę, która […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ani słowa o projektach z Cannes…

    Festiwal Cannes Lions to nie tylko konkurs i inspirujące wystąpienia. To także, a może przede wszystkim, możliwość spotkania ikon pop kultury i spędzenia czasu „pomiędzy” w specjalnie stworzonych, kreatywnych przestrzeniach, które samemu Festiwalowi dodają magii. Rokrocznie uczestników Festiwalu przyciąga Google Creative SandBox. To miejsce, gdzie można na chwilę wypocząć od nadmiaru wrażeń i oglądanych prac […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ucz się od najlepszych – konferencja „Finanse w internecie – jak złowić więcej w sieci”

    Aby coś sprzedać w sieci, nie wystarczy tylko zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Pozyskanie zaufania i lojalności to efekt końcowy złożonego procesu, którego istotnym elementem jest danie konsumentowi poczucia bezpieczeństwa, zwłaszcza, jeśli chodzi o finanse. Poszukując skutecznych rozwiązań, warto skorzystać z doświadczenia marek, którym udało się nie tylko zaistnieć w wirtualnej rzeczywistości, ale nieustannie umacniają swoją […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ecommerce Trends 2014: odkrywamy potencjał handlu transgranicznego

    W dniach 12-13 lutego 2014 r. na Stadionie Narodowym odbędzie się trzecia z cyklu konferencji Ecommerce Trends organizowanych przez NoNoobs.pl, na której wybitni przedstawiciele polskiej i światowej branży ecommerce podzielą się doświadczeniami oraz wiedzą z zakresu rozwijania biznesu na rynku lokalnym oraz jego międzynarodowej ekspansji. – Naszą ambicją jest kompleksowe zaprezentowanie potencjału handlu transgranicznego oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Walka na punkty i spoty. Reklamowe szaleństwo Super Bowl

    Podczas XLVIII finału Super Bowl na MetLife Stadium w New Jersey zmierzyły się drużyny Denver Broncos i Seattle Seahawks. Zacięta walka trwała nie tylko na boisku, ale też w przerwach, gdy o uwagę widzów walczyły spoty pokazywane w trakcie najsłynniejszego (i najdroższego) bloku reklamowego na świecie. Kto tym razem podbił serca widzów i w czym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czwartek Social Media po raz 5 w Łodzi

    23 stycznia w Łodzi odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Czwartek Social Media. Wydarzenie ma charakter cykliczny i otwarty. Czwartkowe Spotkania Social Media są inicjatywą ogólnopolską, która odbywa się w wybranych miasta w Polsce. Tematem przewodnim jest przede wszystkim social media, jednak tematyka wystąpień porusza obszary marketingu, startupów czy PR-u. – Pomysł na organizację „czwartków” […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Projekt „Uśmiechnięte pomniki” zdobył srebro w konkursie EPICA

    Hypermedia Isobar zdobyła Srebro w konkursie EPICA za projekt „Uśmiechnięte pomniki” zrealizowany dla marki blend-a-med od Procter&Gamble. Hypermedia Isobar, jako jedyna agencja z Polski, drugi rok z rzędu zdobyła nagrodę w konkursie EPICA. W zeszłym roku agencja otrzymała Srebrną Epikę za projekt „Dotknij dźwięku” zrealizowany dla portalu PolskieRadio.pl. „Uśmiechnięte pomniki” to akcja zrealizowana dla marki […]

    Czytaj więcej