NOTKI PR

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    RTB House wprowadza nowy mechanizm reklamowy, który o 41 proc. lepiej przewiduje potrzeby konsumentów

    Co może sprawić, że użytkownicy internetu będą chętnie klikać w reklamy? Rozwiązanie znalazła firma RTB House, która rozwinęła swój mechanizm rekomendacji, łącząc samouczące się algorytmy oparte na sztucznej inteligencji z zaawansowanymi funkcjami rozpoznawania obrazu. Nowa metoda pozwala bardzo precyzyjnie przewidywa potencjalne potrzeby konsumentów. W efekcie, klienci klikają w reklamy nawet o 41 proc. częściej niż zazwyczaj. Według badań […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Prowadzisz sklep internetowy? Sprawdź, czy reklama AdWords jest dla Ciebie

    Bezczynnie czekasz, aż potencjalni klienci w końcu trafią na Twój sklep internetowy? Nie masz pomysłów jak do nich dotrzeć? Spokojnie! Może czas pomyśleć nad kampanią AdWords? Mamy dla Ciebie zestawienie najbardziej skutecznych możliwości reklamowych dostępnych w Google Adwords. Być może któreś sprawdzi się w Twoim e-sklepie. Reklama Google AdWords dla Twojego sklepu Google AdWords jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wielka przesiadka. Pracownicy KROSSA będą jeździć do pracy i w delegacje na rowerach elektrycznych

    To prawdziwa rewolucja w polskim biznesie. Największy polski producent rowerów stawia na innowacyjność i ekologię, pozbywając się wszystkich 15 aut służbowych. Jego pracownicy, w tym zarząd, będą podróżować na ebike’ach. Taki pomysł stanowi naturalną konsekwencję wprowadzenia do oferty tej marki rowerowej modeli ze wspomaganiem elektrycznym. KROSS głęboko wierzy we wszechstronność i funkcjonalność swoich ebike’ów. Dlatego […]

    Czytaj więcej

  • sebastian szade

    Opublikowano w:

    Sebastian Szade dyrektorem ds. strategii i innowacji w Starcomie. Awansuje również Paweł Piasecki

    Sebastian Szade, dotychczas Commmunications & Business Director w Starcomie, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii i innowacji w agencji. Na stanowisko Communications & Business Directora awansował Paweł Piasecki. Sebastian Szade będzie odpowiadał za jakość rekomendacji strategicznych, które dla klientów Starcomu stanowią podstawę do budowania skutecznych rozwiązań komunikacyjnych i biznesowych, – Wysoki poziom strategii i […]

    Czytaj więcej

  • rebranding timecode

    Opublikowano w:

    Rebranding Studia Produkcyjnego Timecode

    Dom produkcyjny TIMECODE, specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych, rozwija strukturę i tworzy dział dedykowany produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną. Niezależny dom produkcyjny Timecode wprowadził nową, uproszczoną identyfikację wizualną. Zmianie uległy: logotyp, typografia i serwis www. Rebrandingowi towarzyszy wyodrębnienie działu produkcyjnego, który specjalizować się będzie wyłącznie w realizacjach filmów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowości w ramówce telewizji Wirtualnej Polski

    Już od 10 kwietnia, pojawią się nowe pozycje w ramówce kanału. Będą to między innymi: informacyjno-rozrywkowy program produkcji własnej o nazwie „Infoteka” prowadzony przez Macieja Orłosia, emitowany od poniedziałku do piątku o 18.30 w miejsce #dziejesię 18.30; serwis #dziejesię 16.50 jako nowość pojawi się również w weekendy, będzie nadawany od poniedziałku do niedzieli; zmieniają się […]

    Czytaj więcej

  • heroes

    Opublikowano w:

     Heroes Brand Communication – nowy gracz na rynku public relations

    Odważni ludzie dla odważnych marek – Heroes Brand Communication to nowa agencja PR, specjalizująca się także w obsłudze social media, eventach, content marketingu i wsparciu sprzedaży. Odwaga, wyobraźnia, efekty – to hasło przyświeca zespołowi przy tworzeniu strategii komunikacji  i angażujących treści. Agencja zachęca marki do głośnego mówienia własnym językiem, bo wie,  że to odważne firmy […]

    Czytaj więcej

  • aplikacje e-commerce

    Opublikowano w:

    E-sklepy coraz rzadziej inwestują w dedykowane aplikacje mobilne

    Jeszcze kilka lat temu oczekiwano, że każdy sklep internetowy stworzy dla swoich klientów osobną aplikację mobilną. Obecnie ponad połowa specjalistów zajmujących się marketingiem internetowym, nie uwzględnia aplikacji mobilnych w swojej strategii. Tendencja „mobile first” ulega zmianie – retailerzy stawiają na w pełni zoptymalizowane i responsywne strony internetowe. Aplikacje natomiast powinny pozwalać użytkownikom na coś więcej, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    PORTA startuje z nową kampanią „Otwórz się na…”

     Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – wystartował z nową odsłoną kampanii marketingowej „Otwórz się na…”. W ramach działań promocyjnych firma nawiązała współpracę m.in. ze znanymi influencerami YouTube’a – Karolem Paciorkiem, Reżyserem Życia, Robsonem oraz Magic of Y. Kampanię wspiera serwis internetowy www.otworzsiena.pl, realizowany wspólnie z Wirtualną Polską. – Na 25. jubileusz istnienia PORTA […]

    Czytaj więcej

  • Łódź Dribbble Meetup

    Opublikowano w:

    Łódź Dribbble Meetup

    Łódź Dribbble Meetup to wydarzenie organizowane pod szyldem platformy Dribbble.com, skierowane do osób związanych z branżą kreatywną. Dribbble Meetup’y to eventy tworzone przez członków społeczności na całym świecie. Dotychczas meetupy odbywały się m.in. w Nowym Jorku, San Francisco, Londynie, Amsterdamie, Bukareszcie, Gdańsku oraz Szczecinie. Główną ideą spotkań jest tworzenie nowych relacji, znajomości, poznawanie własnego, kreatywnego […]

    Czytaj więcej