Patronaty

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Które marki inwestują najwięcej w SEO [raport]

    Założeniem projektu „Raport SEO 2016 – liderzy swoich branż” jest wyłonienie liderów poszczególnych branż pod względem widoczności w wynikach naturalnych Google. Raport przygotowywany jest co roku przez agencje SEO/SEM – Mayko.pl. Raport powstał na podstawie danych zebranych i udostępnianych przez narzędzie SEMSTORM – pozwala ono śledzić działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Boiling Frogs ponownie we Wrocławiu

    25 lutego 2017 r. we Wrocławskim Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia odbędzie się druga edycja Boiling Frogs, konferencji IT o tematyce Software Craftsmanship. Konferencja adresowana jest do programistów wszystkich technologii, web developerów, architektów oprogramowania i liderów technicznych. W ramach kilkudziesięciu wykładów poruszone zostaną tematy uniwersalne, dotyczące m.in. jakości kodu, dobrych praktyk, architektury oraz metodyki wytwarzania, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kryzys pod kontrolą

    Jakie działania podejmować, by nasza firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują nas trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania odpowiemy podczas tegorocznej edycji największego w Polsce spotkania praktyków public relations. Swoimi doświadczeniami w unikaniu oraz łagodzeniu sytuacji kryzysowych podzielą się m.in. Ilona Grzywińska – Communications Manager […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sytuacje kryzysowe tematem Kongresu Profesjonalistów PR 2017

    Podobnie jak w medycynie, tak i w sytuacjach kryzysowych, lepiej jest zapobiegać niż leczyć. W 90 proc. przypadków sytuacji kryzysowych zdecydowanie zbyt późno przystąpiono do reagowania, a wielu problemów można byłoby uniknąć, gdyby wcześniej się do nich przygotowano. Tej tematyce będzie poświęcona kolejna edycja ogólnopolskiego Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Konferencja odbędzie się 20 i 21 kwietnia […]

    Czytaj więcej

  • nowa rola marketingu

    Opublikowano w:

    Czy marketerzy nadążają za zmianami? Raport: Nowa rola marketingu

    Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że marketerzy biorą udział w szalonym wyścigu bez mety, w którym muszą nadążać za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi. Stąd tegoroczna edycja badania dotyczy nowej roli marketingu, a zwłaszcza sprawdzenia poziomu cyfryzacji polskich marketerów i tempa […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mistrzowie sprzedaży w Katowicach

    Jak sprzedawać więcej, lepiej, a przed wszystkim bezpieczniej? O tym porozmawiają uczestnicy Konferencji Bezpieczna Sprzedaż, która odbędzie się 22 listopada w Katowicach. Gośćmi specjalnymi będą Mateusz Grzesiak i Jacek Walkiewicz. Umiejętność sprzedaży jest ciągle jedną z najbardziej pożądanych kwalifikacji wśród pracodawców. W dzisiejszym świecie pełnym informacji nawet najlepszy produkt nie zapewni przewagi na rynku, bez […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu

    Platforma Whitepress rozpoczęła prace nad ebookiem edukacyjno-poradnikowym w całości poświęconym influencer marketingowi. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do marketerów i pracowników agencji marketingowych, którzy regularnie współpracują z influencerami. Publikacja ebooka jest zaplanowana na listopad 2016 roku. Publikacja będzie miała formę ogólnodostępnego, bezpłatnego e-booka. Treść jest tworzona przede wszystkim z myślą o marketerach, PRowcach i innych […]

    Czytaj więcej

  • Marketing Automation Congress

    Opublikowano w:

    Topowi globalni influencerzy na europejskim Marketing Automation Congress

    SALESmanago, jedna z największych firm specjalizujących się w automatyzacji marketingu, 26 kwietnia 2017 w Krakowie organizuje Marketing Automation Congress. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostaną najnowsze trendy w marketingu, dzisiejsze funkcjonalności i ich zastosowanie, a także efektywne strategie marketingowe. MAC 2017 zgromadzi światowej sławy specjalistów Digital Marketingu, takich jak Jeff Bullas (Top Digital Influencer), który opowie o […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Międzynarodowa Konferencja CopyCamp 2016

    27 i 28 października w warszawskiej Kinotece już po raz piąty odbędzie się międzynarodowa konferencja CopyCamp organizowana przez fundację Nowoczesna Polska. Podczas dwudniowego wydarzenia spotkają się przedstawiciele instytucji kulturalnych, mediów, sektora kreatywnego, środowisk naukowych, prawniczych, politycznych i pozarządowych. Dyskusja toczyć się będzie w kontekście konsultowanych obecnie przez Komisję Europejską propozycji reformy prawa autorskiego, ale też […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie

    Środowisko zawodowe jest bardzo wyczulone na kwestie związane z kulturą osobistą. Znajomość zasad savoir-vivre jest niezbędna dla każdego managera, by niezależnie od sytuacji zawodowej, potrafił zachować się w sposób poprawny, zgodny z etykietą biznesową. Zapraszamy na szkolenie„Sztuka dyplomacji – savoir-vivre w biznesie”, podczas którego nasz Ekspert zaprezentuje Państwu kompendium norm i konwenansów najczęściej występujących w […]

    Czytaj więcej