PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Programistów brakuje, ale wymagania pracodawców nie chcą spadać

    Branża IT wciąż zmaga się z niedoborem programistów, ale wymagania wobec nich nie zmieniają się, a nawet rosną. W 2018 roku, aby rozpocząć karierę w tym sektorze, nie wystarczy podstawowa znajomość dwóch prostych technologii. Obecnie największe zapotrzebowanie jest na osoby znające języki back-endowe, w szczególności Java i JavaScript. Świadomość, że weekendowy kurs programowania to za […]

    Czytaj więcej

  • programowanie w szkole

    Opublikowano w:

    Programowanie w szkole podstawowej nie spełnia oczekiwań ekspertów. Mimo to polscy uczniowie należą do najlepszych na świecie w programowaniu i robotyce

    W zeszłym roku programowanie weszło do podstawy programowej nauczania w klasach I–III w szkole podstawowej. Eksperci zwracają uwagę, że nie są to zajęcia praktyczne, a jedynie przygotowujące do nauki programowania w późniejszych klasach. Tymczasem według ekspertów dzieci w wieku 7 lat są już gotowe do przyswajania konkretnych języków programowania. Powstaje coraz więcej prywatnych inicjatyw w […]

    Czytaj więcej

  • content marketing

    Opublikowano w:

    Content produktowy – jaka jest jego wartość w generowaniu sprzedaży?

    Co składa się na content produktowy? Content produktowy to cała treść znajdująca się na naszej stronie, która związana jest ze sprzedawanymi przez nas produktami oraz usługami. Jego główny trzon stanowią opisy produktów. Ich głównym zadaniem jest zachęcenie odbiorcy do zakupu, są wirtualnym odpowiednikiem doradcy klienta, którego znaleźć można w sklepie stacjonarnym. Content produktowy to także […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polacy czytają książki – i da się na tym zarobić

    Książki, płyty i filmy znalazły się na drugim miejscu wśród najlepiej sprzedających się produktów w 2017 roku według raportu „E-commerce w Polsce”. To świetny wynik zwłaszcza mając na uwadze publikowany co roku raport Biblioteki Narodowej o stanie czytelnictwa, według którego 63 proc. Polaków w ciągu ostatniego roku nie przeczytało ani jednej książki. Sprzedaż książek w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Filmoteka Szkolna z nowym serwisem www

    Agencja GoldenSubmarine przygotowała nową stronę WWW dla Filmoteki Szkolnej www.filmotekaszkolna.pl. Serwis prowadzony przez Filmotekę Narodową – Instytut Audiowizualny jest skierowany do uczniów oraz nauczycieli zainteresowanych  włączeniem elementów edukacji filmowej do programów nauczania. Odświeżona wersja serwisu zyskała nowoczesny wygląd, ale przede wszystkim stała się czytelniejsza dla użytkowników.  Strona została podzielona na sekcje dla uczniów oraz dla […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Przychody platformy REACHaBLOGGER.pl sięgnęły w 2017 r. niemal 0,4 mln zł, potrojone rok do roku

    Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2017 r. o 200 procent, sięgając wartości ponad 369 tys. zł netto. W czwartym roku działalności platforma przekroczyła poziom 5 tys. obsługiwanych blogów i pozyskała szereg nowych klientów – do współpracujących z nią marek dołączyły w 2017 r. m.in. Answear.com, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak rozliczyć podatek od reklam Google?

    Prowadzenie własnej strony internetowej to nie tylko okazja, aby wypłynąć na szerokie wody i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. To również doskonały sposób na zarabianie dodatkowych pieniędzy. Dlatego też wiele osób, wykorzystując internetowe platformy proponowane przez Google, zarabia na sprzedaży powierzchni reklamowych. Pamiętajmy jednak, że w parze z dochodem zawsze idzie… fiskus. Zarabiamy z Google […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak efektywnie wykonać audyt kampanii AdWords?

    Tworzenie kampanii AdWords już od samego początku podyktowane jest nadrzędnym celem biznesowym firmy. W zależności od okoliczności, strategia może być podporządkowana budowaniu świadomości i zasięgu marki, zwiększeniu ruchu w witrynie lub sprzedaży produktów, a także dotarciu do potencjalnych Klientów. Ustalenie celu pociąga za sobą wybór odpowiedniej formy reklamy, pozwalającej zwiększyć skuteczność działań. Profesjonalny audyt kampanii […]

    Czytaj więcej

  • kalendarz marketingowy e-commerce

    Opublikowano w:

    Kalendarz e-commerce: najważniejsze daty dla marketerów

    Bieżący rok będzie rekordowy dla branży e-commerce. Jak przewiduje Ecommerce Foundation – wartość sprzedaży online wzrośnie do 2,77 miliarda dolarów na całym świecie . RTB House radzi, jak widocznie zwiększyć sprzedaż, wykorzystując w kampaniach retargetingowych nadchodzące wydarzenia. Zaznaczenie w kalendarzu istotnych dat z punktu widzenia e-sklepów i oparcie na nich harmonogramu działań marketingowych może przynieść […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Littlemooonster96, Stuu, Damian Kordas zareklamują Galerię Krakowską

    Galeria Krakowska (tak, w Krakowie) odpaliła projekt Studio Krakowska, gdzie Littlemooonster96, Stuu oraz Damian Kordas będą przez trzy dni będą przygotowywać materiały wideo na terenie Galerii Krakowskiej w specjalnie zaaranżowanym studiu nagraniowym. Organizatorem projektu jest agencja artystyczna Qlture Events, natomiast za obsługę public relations odpowiada agencja PR Inspiration. Celem jest „przyciągnięcie młodych ludzi silnie zakorzenionych w świecie cyfrowym”. W każdym z […]

    Czytaj więcej