PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Kalicińscy.com dla Lokaty Ziemskie

    Kalicińscy.com strategiczną agencją odpowiedzialną za komunikację firmy Lokaty Ziemskie. Firma Lokaty Ziemskie, która stworzyła nowoczesny model biznesowy polegający na inwestowaniu w atrakcyjne grunty nad mazurskimi jeziorami, powierzyła swoją komunikację agencji Kalicińscy.com. Do zadań agencji należy strategiczna obsługa komunikacji marki we wszystkich kanałach sprzedaży. „Działka z własnym brzegiem na mazurach to marzenie lub doskonała inwestycja. Ten […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Który kalendarz najbardziej pomaga w pracy?

    Kalendarze od zawsze pomagały w pracy. Pomagały w kontroli i zarządzaniu czasem, a także pilnowaniem terminów. Niezależnie od tego, jakiego typu, kalendarz powinien być w firmie. Każdy rodzaj ma swoje wady i zalety, które mogą wpływać na charakter i efektywność pracy. Warto przed wyborem i organizacją pracy zdecydować, z jakiego kalendarza najlepiej korzystać. Najpierw określ […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    SAY HI TO HYBRID

    Młode dziewczyny w Polsce znane są nie tylko ze swojego piękna i uroku, ale także rozrywkowego oraz kolorowego stylu, z którym uwielbiają eksperymentować. To specjalnie dla niech na rynku pojawiła się zupełnie nowa marka lakierów hybrydowych hi hybrid, by mogły dbać o swoje lśniące i kolorowe paznokcie w domu, w towarzystwie najlepszych przyjaciółek. Marka lakierów hybrydowych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    WhitePress integruje się z Facebookiem, Instagramem i YouTube

    Platforma WhitePress zakończyła prace nad integracją statystyk influencerów z portali społecznościowych: Facebooka, Instagrama i YouTube. Ma to umożliwić dokładniejszy wgląd w statystyki poszczególnych influencerów, aby możliwy był jak najlepszy ich dobór do danej kampanii. Twórcy platformy zdecydowali się na wprowadzenie tego rozwiązania, aby reklamodawcy mogli uniknąć wątpliwości lub wręcz rozczarowania po źle dobranych uczestnikach danej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Lovely - polski gadżet erotyczny z rekordem crowdfundingowym

    Lovely bije rekord polskiego crowdfundingu udziałowego i zbiera 1.64 mln PLN na platformie CrowdWay.pl Lovely Inc., polsko-amerykański startup pobił rekord crowdfundingu udziałowego w Polsce zbierając 1 640 000 PLN na platformie CrowdWay.pl. Inwestorzy nabyli 11,25% udziałów w Lovely Inc., wyceniając spółkę na 14 577 777 PLN w pierwszej tego rodzaju zbiórce dla spółki amerykańskiej prowadzonej w naszym kraju. Lovely […]

    Czytaj więcej

  • blockchain

    Opublikowano w:

    Blockchain w mediach. Worldline kieruje projektem Bloomen Komisji Europejskiej

    Firma Worldline [Euronext: WLN], europejski lider branży płatności i obsługi transakcji, podpisała umowę z Komisją Europejską w sprawie projektu Bloomen – „Blockchain w nowej erze media experience”. Celem projektu Bloomen – stworzonego z myślą o mediach i wartościowych treściach – jest rozszerzenie wykorzystania technologii blockchain na różne rodzaje transakcji wykonywanych przez użytkowników sieci, a także […]

    Czytaj więcej

  • opel logo

    Opublikowano w:

    MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel od Carata

    Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Jest to wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA (do której od kilku miesięcy należy marka Opel). Polski oddział MediaCom przejmie operacyjnie obsługę marki Opel od 1 stycznia 2018 r. MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska w wyniku […]

    Czytaj więcej

  • delecta

    Opublikowano w:

    Nowa kampania Delecta

    Delecta, marka z portfolio spółki Bakalland, wystartowała ze swoją świąteczną kampanią reklamową. Jak co roku, komunikuje swoim konsumentom „przepis na niezapomniane święta”, wypełnione emocjami, dzięki którym wypieki zawsze się udają a ich przygotowanie staje się przyjemnością. Magiczną atmosferę Bożego Narodzenia podkreśla ekspozycja aromatycznych Pierniczków korzenny smak z limitowanej oferty Delecty na święta. Pełna emocji kampania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Esport i gaming w komunikacji do 16-milionowej społeczności graczy w Polsce

    HowTo: play esports & gaming marketing to kolejne spotkanie organizowane w ramach IAB HowTo – cyklu wydarzeń poświęconych zagadnieniom marketingu online. Rozpoczynają się właśnie zapisy na wydarzenie, podczas którego eksperci podzielą się wiedzą na temat pozyskiwania graczy i fanów esportu jako klientów marki. Już 6 grudnia br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do marketerów i pracowników […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Poszukiwani doradcy ds. przeżyć i … operator symulatora lotu F-16

    Trwa ogólnopolska kampania rekrutacyjna firmy Wyjątkowy Prezent, lidera na rynku upominków w formie przeżyć. Poza aspektami rekrutacyjnymi, ma ona na celu budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, działającego w ciekawej branży. Ambasadorami kampanii są pracownicy Wyjątkowego Prezentu, którzy w przewrotny sposób prezentują na zaprojektowanych na potrzeby akcji kreacjach najpopularniejsze hasła z ogłoszeń rekrutacyjnych. – Humorystyczny […]

    Czytaj więcej