PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Real Men Sparkle

    Real Men Sparkle to kampania na Dzień Taty skierowana do wszystkich męskich mężczyzn, którzy każdego dnia walczą o uczynienie tego świata lepszym miejscem dla wszystkich dzieciaków. Film powstał w ramach kampanii Save the Storks, stworzonej przez amerykańską fundację pro-life. Kampania jest lekka i wesoła, świetnie pokazuje rolę ojca w rodzinie. A sama organizacja zwraca się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mały sklep internetowy – jak rywalizować z korporacyjną konkurencją?

    Duże i doświadczone sklepy internetowe mają nad nami ogromna przewagę i patrząc na sytuację z boku można stwierdzić, że przy całej tej machinie korporacyjnej mała działalność nie ma szans na wybicie się. Niemal zerowe doświadczenie, mało konkurencyjna oferta, gorsze rozeznanie w rynku i znajomość trendów… pozostaje nam jedynie dbać o obsługę klienta oraz oczywiście o […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Budujemy biznes, nie sklep, czyli jak mieć wyniki w e-commerce

    By odpowiedzieć na to pytanie bierzemy na warsztat – Warsztat Piękna. Piękne wyzwanie Serwis warsztatpiekna.pl to dedykowany sklep internetowy B2C z ekskluzywnymi, organicznymi kosmetykami najwyższej jakości, stworzony przez Media4U na potrzeby warszawskiego sklepu stacjonarnego Warsztat Piękna. Zbudowanie dobrze prosperującego biznesu od samego początku stanowiło wyzwanie, a to z co najmniej kilku powodów. Po pierwsze: sklep […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marcin Hołyst nowym prezesem Catvertiser

    Od czerwca br. stanowisko prezesa Catvertiser – polskiej platformy do optymalizacji kampanii reklamowych na Facebooku – pełni Marcin Hołyst. Jest on odpowiedzialny za kompleksowy rozwój firmy i jej strategicznych obszarów. Marcin Hołyst posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamy i marketingu. Przez ostatnie 4 lata prowadził własną agencję PJP Media, współpracującą m.in. z takimi markami […]

    Czytaj więcej

  • neon shake

    Opublikowano w:

    Neon Shake socialowo z Oranżadą Hellena

    Jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek napojów gazowanych – Oranżada Hellena – powierzyła obsługę działań social media agencji Neon Shake. – To już kolejna marka, która przekazała nam swoje działania społecznościowe – wyjaśnia Tomek Napierała, współwłaściciel i dyrektor kreatywny Neon Shake. – Cieszy nas, że za Oranżada Hellena obok Facebooka i Instagrama stawia też na Snapchata i poszerzenie […]

    Czytaj więcej

  • tomasz piątkowski

    Opublikowano w:

    Tomasz Piątkowski w Meetrics

    Na polski rynek wchodzi Meetrics, firma będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce pokieruje – na stanowisku Country Managera – Tomasz Piątkowski, dotychczasowy członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM. Meetrics to technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii […]

    Czytaj więcej

  • tymbark show

    Opublikowano w:

    Wystartowała druga odsłona najlepszego wideo show marki Tymbark

    Koncept okazał się niezwykłym sukcesem, stąd decyzja o kontynuowaniu Studia Tymbark – tym razem pod nazwą Tymbark Show. Pomysł opiera się na dedykowanym kanale YouTube, w którym regularnie, co tydzień, pojawia się nowy odcinek show (od wiosny 2016 r. powstało ponad 80 filmów). Przez miniony rok program w specjalnie na te potrzeby zaaranżowanym studiu prowadzili […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Martyna Grzesiak dołącza do zespołu H2O Creative

    Agencja wzmacnia dział Client Service, stawiając na managera z ponad 15-letnim doświadczeniem. Przyjście Martyny Grzesiak, na nowo utworzone w ramach struktury stanowisko, to kolejny krok w budowie silnego zaplecza obsługi klienckiej i potwierdzenie wysokiej jakości usług, oferowanych przez H2O na każdym poziomie. Do kluczowych zadań nowo zatrudnionego Account Directora, obok koordynacji pracy podległych accountów i […]

    Czytaj więcej

  • Ala Moderska

    Opublikowano w:

    Ala Moderska w Mint Media

    Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Ala Moderska. Objęła ona stanowisko Account Manager. Ala Moderska jest odpowiedzialna za obsługę klientów agencji – czuwa m.in. nad realizacją bieżących prac w kanałach social media. Jest także odpowiedzialna za planowanie dodatkowych działań, które mają na celu wzmocnienie pozycji klientów w digital. Przed podjęciem pracy w Mint Media […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zenith: stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce  i na świecie

    Reklamodawcy z branży mediów i rozrywki najbardziej pewni wzrostu biznesu  Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith polski rynek reklamowy urośnie w tym roku o 2,2%, a łączna wartość inwestycji w reklamę sięgnie na koniec roku 7,061 mld PLN netto. Inwestycje w reklamę rosną w powolnym, ale stabilnym tempie. Wzrostowi rynku reklamowego sprzyja rosnąca gospodarka – pierwszy […]

    Czytaj więcej