PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    2 edycja kampanii CSR eurobanku #BezSmogu

    Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański – to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu. Bank zainicjował kampanię w 2017 r. jako swoją odpowiedź na smog – problem społeczny, który dotyczy każdego z nas i z którym trzeba się zmierzyć […]

    Czytaj więcej

  • nino dzhikija wp money

    Opublikowano w:

    Nino Dzhikiya o biznesie w Wirtualnej Polsce

    Nino o biznesie to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek. Jeden odcinek programu składa się z trzech krótkich rozmów, z których każda trwa 3 minuty. Konkretnych odpowiedzi nt. aktualnych problemów, tajników prowadzenia firm czy rozwoju osobistego udzielają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    RTB House jedyną polską firmą w kategorii „Big Five” w rankingu Deloitte

    RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zajęła drugie miejsce w Europie Środkowej w kategorii ,,Big Five” w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. RTB House zajęło również 32. miejsce na liście najszybciej rozwijających się firm technologicznych w głównej kategorii „Fast 50”. Uwzględnione w kategorii „Big Five” firmy technologiczne […]

    Czytaj więcej

  • segmentowanie bazy mailingowej

    Opublikowano w:

    Dlaczego warto segmentować swoich odbiorców?

    Segmentowanie swoich baz odbiorców polega na podziale całego zbioru na mniejsze części. Tego podziału należy dokonywać ze względu na cechy charakterystyczne dla poszczególnych grup adresatów. Jakie można osiągnąć korzyści, działając w ten sposób? Jak segmentować bazę? Segmentacji bazy można dokonywać na różne sposoby. Najczęściej kryterium podziału są dane deklaratywne, które pozyskujemy podczas zapisu do newslettera: […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowa Strona Główna Wirtualnej Polski

    WP wystartowała z nową Stroną Główną. Wyeksponowany jest na niej boks wideo, rozszerzono i oczyszczono układ graficzny. Nowa siatka reklamowa jest przyjazna dla użytkowników, a reklamodawcom daje większe możliwości. Layout, w pierwszej odsłonie, wdrożony został w wersji desktop. Układ graficzny nowej Strony Głównej został rozszerzony i oczyszczony. Uzyskana w ten sposób przestrzeń wpływa na przejrzystość […]

    Czytaj więcej

  • smartfony motorola

    Opublikowano w:

    Wymarzony smartfon – jakie są oczekiwania względem inteligentnych telefonów?

    Aż 2/3 globalnego społeczeństwa pod koniec 2018 roku będzie posiadało smartfon – tak wynika z badania Zenith Mobile Advertising Forecast 2017. W 2017 roku aż 63 proc. ludzi na Ziemi miało takie urządzenie. W Polsce około 64 proc. wszystkich obywateli korzysta ze smartfona. Jakie urządzenia tego typu wybierane są najczęściej i jakie cechy budują obraz […]

    Czytaj więcej

  • starcom logo

    Opublikowano w:

    Starcom wygrywa przetarg na obsługę serwisu Ceneo.pl 

    Starcom rozpoczyna współpracę z Ceneo.pl – jednym z największych serwisów e-commerce w Polsce. Agencja w ramach podpisanej umowy zrealizuje dla Ceneo.pl zadania w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów. Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem kampanii multiscreen (telewizja i online) na potrzeby działań reklamowych serwisu Ceneo.pl. Do zamkniętego przetargu organizowanego przez […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Cheetos Mustache inspiruje

    Ruszyła kampania reklamowa limitowanej edycji paczek Cheetos Mustache z chrupkami w kształcie wąsów o smaku BBQ. Marka zachęca fanów do poszukiwania inspiracji, które mogą posłużyć do stworzenia kształtów chrupek Cheetos. Za działania odpowiada agencja VML Poland. Chrupek o smaku pizzerini wygląda jak muzyczny trójkąt i urodzinowa czapeczka wyglądają? Ketchupowe pałeczki to tak naprawdę pałki do […]

    Czytaj więcej

  • opakowanie kreatywne

    Opublikowano w:

    10 zasad dobrego designu opakowania

    Biorąc pod uwagę, że większość z nas decyzje zakupowe podejmuje impulsywnie, kierując się tym, co widzi na półce sklepowej, dobrze zaprojektowane opakowanie to połowa sukcesu każdego produktu. Nie ma jednego przepisu na idealny design, ponieważ gustów – podobnie jak konsumentów – jest wiele. Można jednak wskazać pewne podstawowe zasady, którymi warto się kierować podczas projektowania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Remarkable Ones dla WhitePress

    Grono klientów Remarkable Ones powiększyło się o platformę content marketingową WhitePress. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem biura prasowego bielskiej firmy. W ramach umowy, Remarkable Ones będzie odpowiadać za opracowanie i realizację strategii komunikacji medialnej, prowadzenie biura prasowego firmy, pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie projektowe związane z promocją materiałów content marketingowych platformy WhitePress. WhitePress to młoda […]

    Czytaj więcej