PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    uberHELIKOPTER w Polsce

    Uber wystartował z nową usługą w Polsce. Od dzisiaj dla użytkowników aplikacji w kilku miastach Polski  dostępna usługa przelotu helikopterem. Cały lot trwa 15 minut i kosztuje 20 zł. Klikasz jeden przycisk. Przyjeżdża samochód, który zawozi Ciebie i osobę towarzyszącą na lądowisko. Wchodzicie do helikoptera. Zapinasz pasy. Zakładasz słuchawki. Startujemy! W akcji będzie mogło wziąć […]

    Czytaj więcej

  • nowy katalog ikea

    Opublikowano w:

    Nowy katalog IKEA 2018 inspiruje do zmian i celebracji życia w domu

    Nowy Katalog IKEA 2018 pod hasłem „Zrób miejsce na życie” inspiruje i pokazuje setki pomysłów na to, jak zmienić swój dom w prosty i przystępny cenowo sposób. Chodzi o spojrzenie poza ściany domu, by nie ograniczały naszych pragnień i pomysłów na to, czym nasz dom mógłby być. Premiera katalogu to jednak nie wszystko – marka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ikea nie wykorzystuje drewna z Puszczy Białowieskiej - oświadczenie

    Drewno jest najważniejszym surowcem dla IKEA. Dlatego pozyskujemy i wykorzystujemy je w jak najbardziej odpowiedzialny i zrównoważony sposób. Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju Grupy IKEA „People & Planet Postive” dążymy do tego, by do września 2019 100 proc. drewna, papieru i kartonu wykorzystywanego w naszych produktach i opakowaniach pochodziło z bardziej zrównoważonych źródeł (z certyfikatem FSC lub […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    eBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną w wersji polskiej

    eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna z powodzeniem funkcjonuje już na innych rynkach, tj. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Kanadzie, Australii, Francji, Włoszech i Hiszpanii, a od dziś dostępna jest również w wersji polskiej. Nowa strona główna […]

    Czytaj więcej

  • aplikacje e-commerce

    Opublikowano w:

    Polacy chętniej robią zakupy online w sierpniu

    Sierpień to wyjątkowy miesiąc dla polskiej branży e-commerce. To końcówka letnich okazji oraz start nowych promocji w związku z nadchodzącym rokiem szkolnym. Według analiz RTB House, zainteresowanie ofertami sklepów internetowych znacząco rośnie w sierpniu. Na podstawie wyników eksperci firmy opracowali 3 sposoby na zwiększanie skuteczności reklamodawców w tym okresie. Dane RTB House, pokazują, że w sierpniu 2016 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak dobrać certyfikat SSL do potrzeb strony www?

    Certyfikat SSL powinna mieć każda strona www, na której dokonuje się płatności lub która obliguje do pozostawienia danych osobowych. Ponieważ istnieją certyfikaty o różnej walidacji, dziś podpowiadamy, który wybrać – DV, OV czy EV, aby zagwarantować witrynie odpowiedni poziom ochrony. Dzięki HTTPS, czyli szyfrowanej wersji protokołu HTTP, chroni się dane internauty przed przechwyceniem, zapobiega ryzyku […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    OptAd360 zamyka II kwartał 2017 i powiększa grono klientów o aplikacje mobilne

    Wrocławski start-up założony na początku 2016 roku nie zwalnia tempa. Po II kwartale 2017 nadal osiąga zawrotne przychody, które po dwóch kwartałach 2017 r. przekroczyły 6 milionów PLN i były o 207% większe niż w analogicznym okresie 2016 r. Obecnie do grona klientów OptAd360 (m. in. Gremi Media, czy Bonnier Business Polska) dołączają liderzy aplikacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    LiquidThread dla Crunchips

    Nie od dziś wiadomo, że „jest Crunchips, jest impreza”. Teraz dzięki nowej aktywacji, Crunchips jest jeszcze bliżej imprezowiczów. Marka dostarcza chipsy na imprezy specjalnym busem, a ekipa Crunchips dba o ich rozkręcenie i dobrą zabawę gości organizując różnorodne gry i zabawy. Wykorzystując narzędzia monitoringu Brand24, Crunchips przygotował niestandardową aktywację łączącą światy online i offline. Wyszukuje […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    COCONAUT® wylądował w Polsce

    Rusza kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę wody kokosowej COCONAUT®. Cykl filmów, które będą regularnie publikowane na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.  „Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie  o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Newspoint wśród 50 najlepszych start-upów w Europie!

    Newspoint oferujący analitykę danych z mediów został zaproszony do uczestnictwa w jednym z największych akceleratorów startupów w Europie “weXelerate”. Na powierzchni 9 tys. metrów kwadratowych w Design Tower w Wiedniu wybrane start-upy, w tym Newspoint, będą współpracować z wiodącymi korporacjami, inwestorami, partnerami branżowymi i międzynarodowymi mentorami z takich firm jak Google, Uber, Microsoft, Siemens. Zainteresowanie globalnych marek […]

    Czytaj więcej