PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    PayPal: 5 wskazówek dla start-upów

    W stale rozwijającym się sezonie zakupowym, oczekiwania i wymagania konsumentów również rosną i ulegają zmianie. Niezależnie więc od wielkości twojej firmy, klienci oczekują, że ich doświadczenie zakupowe będzie tak dobre, jak w przypadku najpopularniejszych e-sklepów. Jak więc sprawić, żeby twój start-up działał jak giganci e-commerce podczas nadchodzącego sezonu? Zasada jest prosta – żeby być jednym […]

    Czytaj więcej

  • fotografia sportowa

    Opublikowano w:

    Fotografia sportowa, a pomysł na prezent

    Sport to szkło powiększające Emocje, architektura, relacje międzyludzkie, to wszystko najlepiej chwyta obiektyw aparatu. Radość Roberta Lewandowskiego po zdobyciu zwycięskiej bramki w ostatniej minucie meczu, smutek przeciwników, którym strzelił tego gola tuż przed końcem spotkania i ściskający w ekstazie kibice Polski na Stadionie Narodowym w Warszawie. To wszystko na jednym zdjęciu, tyle emocji, taka historia. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    AdLocal – nowa agencja specjalizująca się w marketingu lokalnym

    Celem projektu jest stworzenie platformy, gromadzącej w jednym miejscu wszystkie innowacyjne narzędzia marketingowe, umożliwiające prowadzenie zaawansowanych kampanii reklamowych do wąskich i precyzyjnych – lokalnych – grup odbiorców. AdLocal skupia w sobie rozwiązania m.in. z obszarów: display, SEM, social media, mobile, big data, czy digital out-of-home (DOOH). Marketing lokalny wzbudza coraz szersze zainteresowanie wśród reklamodawców oraz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Neon Shake z Bricomarché

      Neon Shake w ramach współpracy odpowiada za przygotowanie konceptu, scenariusza i doradztwo przy produkcji spotów na potrzeby wiosennych i jesiennych odsłon kampanii telewizyjnej Bricomarché. Prowadzi także prace nad stworzeniem kampanii telewizyjnej adresowanej do potencjalnych franczyzobiorców. Ze strony Neon Shake działania dla klienta prowadzi zespół: Grzegorz Wojciechowski – account manager, Kamil Kuć – senior copywriter […]

    Czytaj więcej

  • ransomware

    Opublikowano w:

    Ransomware: Kiedy potencjalne staje się rzeczywistością

    Wszyscy wielokrotnie słyszeli ostrzeżenia dotyczące potencjalnego zagrożenia ransomware. Jednak nie wszyscy wzięli je sobie do serca i odpowiednio zabezpieczyli swoje systemy. W miniony piątek (12 maja) „potencjalne” zagrożenie stało się rzeczywistością. Atak dotyczy olbrzymiej ilość systemów, w ponad stu krajach, i obejmuje między innymi systemy publicznej służby zdrowia, a nawet systemy rządowe. To wydarzenie z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Publicis Media wśród Najbardziej Pożądanych Pracodawców w Polsce

    Wyróżnienie związane jest z wynikami dorocznego badania, które od siedmiu lat realizowane jest przez międzynarodową firmę Antal.   W badaniu spontanicznej świadomości „Najbardziej pożądanych pracodawców w opinii specjalistów i menedżerów”, wzięło udział ponad 3300 respondentów z całego kraju, reprezentujących różne branże. Ankietowani wskazywali również silne strony ocenianych marek. Trzy najistotniejsze to wielkość i prestiż firmy, […]

    Czytaj więcej

  • Yves Rocher

    Opublikowano w:

    Yves Rocher zaczyna współpracę z Agencją Green Parrot

    Francuski producent kosmetyków Yves Rocher poszerza (i odświeża) swoją aktywność w mediach społecznościowych, dedykowanych polskim konsumentom. Oprócz przejęcia moderacji strony marki na platformie Facebook, Green Parrot stworzy od podstaw profil @YvesRocherPolska na Instagramie. Agencja będzie także odpowiedzialna za część działań z Influencerami oraz wsparcie marki w czasie organizowania akcji dodatkowych. Głównym celem zmian w komunikacji […]

    Czytaj więcej

  • think kong

    Opublikowano w:

    Projekty Grupy On Board Think Kong z dwiema nominacjami w konkursie Power of Content Marketing Awards 2017

      Dwa projekty Grupy On Board Think Kong otrzymały nominacje w tegorocznym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017 organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.   Nominacje przyznane zostały projektowi „Coca-Cola Journey” realizowanemu dla Coca-Cola Poland przez agencję social media Think Kong w kategorii „Portal tematyczny dla klientów” oraz kampanii edukacyjnej „Poznaj się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Przychody i zysk EBITDA Grupy Morizon wzrosły o blisko połowę

    Oznacza to wzrost o 48% w stosunku do I kwartału poprzedniego roku. W tym samym czasie zysk EBITDA wzrósł o 45% do 0,9 mln zł. – „W I kwartale wypracowaliśmy bardzo dobre wyniki operacyjne i finansowe. To efekt długiej i intensywnej pracy całego zespołu, która zaowocowała umocnieniem pozycji rynkowej Morizon.pl oraz wprowadzeniem do oferty nowych produktów i usług.” […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    VML Poland rozwija ofertę platform: Sitefinity, Drupal i Magnolia

    Od kilku lat zespół technologiczny agencji rozwija się w bardzo dużym tempie: liczba jego pracowników wzrosła do blisko 80 osób, zrealizowano projekty oparte m.in. na takich systemach jak Adobe Experience Manager, Liferay, Magnolia, Sitefinity i Sitecore. Po przetestowaniu i przeanalizowaniu różnych rozwiązań agencja postawiła na rozwój w swojej ofercie dwóch głównych produktów: Sitefinity (.NET) oraz […]

    Czytaj więcej