PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na obsługę social media Husqvarny

    W ramach współpracy zrealizuje m.in. pierwszą kampanię automatycznych kosiarek Husqvarna Automower® serii X-line. Wyposażone w GPS, samodzielnie ładują się i koszą przez całą dobę, niezależnie od pogody. W efekcie trawnik jest gęsty i doskonale wypielęgnowany, bez konieczności samodzielnego koszenia. Husqvarna od 1995 roku produkuje kosiarki automatyczne i jest globalnym liderem. Od kilku lat buduje również tę kategorię produktową […]

    Czytaj więcej

  • Branding sensoryczny

    Opublikowano w:

    GATTA INTYMNIE – Prezentacja sensorycznej instalacji

    10 kwietnia odbyła się prezentacja sensorycznej instalacji autorstwa Jadwigi Husarskiej-Sobiny, stworzonej dla firmy Gatta. Marka zabrała zaproszonych gości w wyjątkową podróż po świecie, w którym budzą się pragnienia i powstaje zmysłowa, damska bielizna. Prezentację instalacji poprzedziła dyskusja na temat zmysłów z udziałem wyjątkowych gości. Gatta myśli o swoich projektach ponadczasowo. Dzięki instalacji „Gatta Intymnie” przenosi w intymny, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    To już koniec studiów. Prognozujemy następcę

    Zgodnie z danymi GUS, od 2006 roku spada liczba osób wybierających studiowanie, rośnie z kolei odsetek Polaków uczących się samodzielnie oraz korzystających z kursów i szkoleń. Jeżeli prognozy ekspertów z Kodilla.com potwierdzą się, trend utrzyma się przynajmniej do 2021 roku. Najnowszy raport “Kształcenie Dorosłych” GUS-u potwierdza malejącą liczbę osób zainteresowanych studiowaniem. Zgodnie z udostępnionymi danymi, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polacy wymyślili intuicyjny generator nazw domenowych

    Pierwsze, typowo polskie narzędzie do intuicyjnego podpowiadania atrakcyjnych nazw domen generycznych w oparciu o korzyści dostarczane przez planowaną markę – już działa! Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia, wygenerowało ponad 2 miliony inspirujących adresów w 11 tys. zapytaniach złożonych przez użytkowników. Coraz trudniej o atrakcyjną domenę, której nazwa trafnie odzwierciedli rodzaj prowadzonego biznesu, będzie łatwa […]

    Czytaj więcej

  • Me___My_Friends_MATEUSZ_DYKIER

    Opublikowano w:

    Mateusz Dykier New Business Manager w Grupie Me & My Friends

    Mateusz Dykier objął stanowisko New Business Managera. Do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie klientów dla spółek Grupy Me & My Friends i bieżąca obsługa zapytań ofertowych. Będzie on też odpowiedzialny za prowadzenie negocjacji handlowych oraz realizację planu sprzedażowego zgodnie z celami biznesowymi Grupy. Mateusz Dykier od blisko pięciu lat jest związany z branżą reklamową, od […]

    Czytaj więcej

  • dane_laptop

    Opublikowano w:

    Wynagrodzenia w branży IT

    Mediana wynagrodzeń osób zatrudnionych w technologiach informatycznych w Warszawie wyniosła 7 081 PLN brutto – wynika z raportu „Wynagrodzenia w Warszawie w 2017 roku” wydanego przez Sedlak & Sedlak. Wynagrodzenia 54,2% o zatrudnionych wzrosły w porównaniu do roku 2016. Dla 36,1% pozostały na takim samym poziomie. Z badania wynika również, że pracownicy IT są zadowoleni […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Flox z PROSTO

    Aplikacja Folx spełnia funkcje tradycyjnego operatora komórkowego, z tą różnicą, że działa na zasadzie subskrypcji w aplikacji. Produkt i relacja z Klientem są zupełnie nowym rozwiązaniem, które ma prowadzić do prostoty i ułatwiania sobie życia. Stąd do stworzenia marki i opracowania komunikacji trzeba było podejść w kontrze do obecnie stosowanych przez operatorów komunikatów i trudnych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Internauci zebrali ponad 18 milionów złotych dla WOŚP

    Zbiórki i aukcje zorganizowane w internecie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy po raz kolejny zakończyły się wielkim sukcesem. W trakcie 26. Finału internauci korzystający z systemu PayU przekazali 18 109 010 złotych na wyrównywanie szans w leczeniu noworodków. PayU gra z Orkiestrą Jurka Owsiaka już od 16 lat, nie pobierając żadnej prowizji, dzięki czemu każda złotówka wpłacona […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    BMW MINI i Duckie Deck uczą dzieci i rodziców postawy eko

    MINI Cooper S E Countryman ALL4 to pierwszy model brytyjskiej marki premium z hybrydowym napędem typu plug-in, który daje możliwość bezemisyjnej jazdy w trybie w pełni elektrycznym. MINI Dobrzański, dystrybutor hybrydowego crossovera, wraz z Duckie Deck zapraszają wszystkie rodziny na wydarzenie MINI ECO DAY, którego motywem przewodnim jest ekologia. Przy podejmowaniu decyzji o kupnie nowego […]

    Czytaj więcej