PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Drzwi Otwarte Designu we Wrocławiu

    PGS Software to firma, która od 2005 roku dostarcza najwyższej jakości oprogramowanie dla klientów z całego świata. Sukcesywnie rośniemy, mamy biura we Wrocławiu, Rzeszowie i Gdańsku. Lubimy dzielić się wiedzą, stawiamy na rozwój i od kilku lat organizujemy popularne spotkania branży IT pod nazwą Software Talks. Design i UX to dziedziny, które prężnie rozwijamy. Dlatego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    MEC i Maxus tworzą Wavemaker

    MEC i  łączą siły, a owocem fuzji agencji mediowych WPP jest Wavemaker. Pod nową marką agencja będzie działała w 90 krajach, w tym – Polsce. Udział nowej struktury w rynku agencyjnym sięga tu blisko 17 proc.* Media, technologia i kontent: na tych trzech filarach opiera swoje pozycjonowanie nowa firma na rynku agencji mediowych. Wavemaker powstaje […]

    Czytaj więcej

  • happy socks warszawa

    Opublikowano w:

    Happy Socks z pierwszym sklepem w Warszawie

    Wszystko zaczęło się pod zasnutym chmurami, kwietniowym niebem, podczas kolejnej spóźniającej się szwedzkiej wiosny 2008 roku. Narodziła się wizja, by zwykły, codzienny element ubioru zamienić w kolorowy dodatek, promujący radość. Nierozerwalne połączenie najwyższej jakości, kunsztu i kreatywności. Koncept doprowadzony do perfekcji przez kolektyw Happy Socks; wielokolorowe wzory; kropki, paski, romby, i inne formy geometryczne. Czysta […]

    Czytaj więcej

  • jan roman

    Opublikowano w:

    Jan Roman w domu mediowym Carat

    Do zespołu domu mediowego Carat, należącego do Grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączył Jan Roman. Objął stanowisko new business & business development directora. Jako new business & business development director Jan Roman zajmie się pozyskiwaniem klientów dla domu mediowego Carat. Wcześniej funkcję tę pełnił Artur Malinowski, który w kwietniu 2017 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Infinity Media dla OSM Piątnica

    Wraz z końcem sierpnia ruszył kolejny etap kampanii produktów OSM Piątnica. Tym razem promowana jest linia jogurtów VITA-MINKI. Kampania promocyjna jogurtów VITA-MINKI rozpoczęła się 25 sierpnia 2017. VITA-MINKI to jogurty marchewkowo – owocowe, które dostarczają dzieciom białka, wapnia, witamin A, B2 i B12. Jogurty dostępne są w trzech smakach. Produkowane są z mleka od krów […]

    Czytaj więcej

  • ultimo k2

    Opublikowano w:

    K2 Media dla Ultimo

    ULTIMO – wiodąca firma na rynku zarządzania wierzytelnościami – powierzyła agencji K2 Media zaplanowanie oraz zakup mediów do swojej nowej, jesiennej kampanii. Zakres współpracy z K2 Media obejmie przede wszystkim zakup spotów telewizyjnych (15’’ i 30’’) oraz programatyczny zakup video online i banerów. Agencji zlecono także przeprowadzenie szeregu działań marketingowych i remarketingowych za pośrednictwem sieci […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę Fibaro, najbardziej innowacyjnego producenta inteligentnych rozwiązań do domu

    Value Media (Group One), gracz numer jeden na rynku mediów digitalowych odpowiada za strategię mediową i zakup mediów dla Fibaro, najbardziej innowacyjnego producenta inteligentnych rozwiązań do domu z branży „Internet of Things”. Długofalowa współpraca obejmie zaawansowane działania w obszarze digital i kampanię telewizyjną. Pierwsze działania mediowe zaplanowane są jeszcze w tym roku na rynku polskim, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kradzież danych HBO – strata nie tylko finansowa

    Szybki i dynamiczny rozwój cyfryzacji życia ludzi na całym świecie niesie za sobą konsekwencje w postaci coraz to częstszych cyberataków. Dotykają one nie tylko osób fizycznych, ale także najlepiej zabezpieczonych firm – a nawet instytucji państwowych. W ostatnim czasie głośną stała się sprawa cyberataku wymierzonego w HBO. Skradziona przez hakerów „GRA o TRON” została rozpowszechniona w […]

    Czytaj więcej

  • empik

    Opublikowano w:

    Mój Empik świętuje 1.urodziny w gronie 2,2 mln użytkowników

    Pierwszy w Polsce tak innowacyjny, uczący się program lojalnościowy kończy rok. W tym czasie Mój Empik zarejestrował ponad 2,2 mln użytkowników, poprzez karty przechodzi już blisko 50% wartości transakcji a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej posiada wirtualną kartę Mój Empik. Wśród sukcesów programu Empik wymienia również zdobycie dwóch prestiżowych nagród: Loyalty Awards 2016 oraz European […]

    Czytaj więcej