PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Układaj płytki – modułowo. Zobacz, jak stworzyć wnętrze według własnego pomysłu

    Niewymiarowe i trudno dostępne powierzchnie nie muszą być aranżacyjnym koszmarem. Skutecznym rozwiązaniem tego problemu jest zastosowanie modułowych elementów wykończenia, na przykład płyt wielkoformatowych. Modułowość to wyjątkowy sposób na stworzenie wnętrza skrojonego na miarę wymarzonej aranżacji. Dzięki wielkoformatowym płytkom ceramicznym różnej wielkości możesz zaprojektować wystrój domu według własnych potrzeb, gdyż płyty wielkoformatowe mają zaskakująco dużo funkcjonalności […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Geotargetowanie, czyli gdzie klient – tam oferta

    Geotargetowanie to kolejny niestandardowy sposób na zwiększanie sprzedaży i budowanie lojalności kupujących. Tego typu innowacyjne rozwiązanie nie tylko buduje ciekawość konsumentów, ale przede wszystkim jest dopasowane do ich aktualnych potrzeb i miejsca, w którym się znajdują. To z kolei znacznie zwiększa ich wygodę i może skutkować natychmiastowym zakupem. Lokalizowanie klientów z korzyścią dla firm Geotargetowanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pracujesz kreatywnie? Pij lub pal... konopie

    Jak radzić sobie ze stresem w pracy, czyli zrelaksować się, a jednocześnie być skoncentrowanym i kreatywnym? Nie załatwią tego ani przerwa na papierosa, ani kolejna kawa (obie metody bardzo niezdrowe), ale uprawiane całkowicie legalnie także w Polsce… konopie siewne. Rodzimi producenci konopi chcą rozpowszechnić dobroczynne działanie związku CBD zawartego w tej roślinie, które jest już […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polski rynek ebooków ma już 10 lat

    Jak ewoluował polski rynek ebooków przez ostatnie 10 lat podsumowuje firma Virtualo, która właśnie obchodzi 10–lecie obecności na rynku aktywnie uczestnicząc w rozwoju branży oraz edukacji e-czytelników. Badania dotyczące polskiego rynku ebooków Firma Virtualo na przestrzeni 10 lat wraz z partnerami realizowała badania dotyczące polskiego rynku ebooków, aby lepiej poznać zmieniające się zwyczaje czytelników i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Słuchacze „Nowego PR-u” dla Poland Business Run

     Przed takimi zadaniami stanęli słuchacze 14 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. W roku akademickim 2016/2017 studenci „Nowego PR-u” pracowali nad kompleksową kampanią public relations dla Fundacji Poland Business Run, głównego organizatora największej charytatywnej sztafety w Polsce. Tegoroczna edycja biegu, który pomaga spełniać […]

    Czytaj więcej

  • golden drum

    Opublikowano w:

    24th Golden Drum: Csaba Gosztonyi and Johannes Newrkla are the newest members of Hall of Fame

       Csaba Gosztonyi started his career in advertising as an editor, reporter and manager of marketing and advertising trade paper Kreativ in 1998. He shared his enthusiasm for the Golden Drum with Hungarian professionals, agencies, media and the sharpest creatives. He hosted several high profile and very well received Golden Drum road shows in Budapest […]

    Czytaj więcej

  • rtb house

    Opublikowano w:

    RTB House wchodzi na nowe rynki w regionie APAC

      RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej, wzmacnia obecność w regionie Azji i Pacyfiku (APAC). Kampanie reklamowe, obok Singapuru, Indonezji, Malezji, Tajlandii i Tajwanu, będą realizowane przez spółkę także w Indiach, Australii i Nowej Zelandii. Za operacje regionalne na pierwszym rynku odpowiada Kshitiz Randhir Shori, na pozostałych dwóch Steve McMahon. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowoczesne narzędzia komunikacji wewnętrznej w firmie

    Komunikacja między pracownikami, niezależnie od miejsca w strukturze, jest kluczem do budowania długofalowego potencjału firmy. W dobie dużego tempa wprowadzanych zmian, szybkość i efektywność przekazywanych komunikatów wewnątrz organizacji nabiera kluczowego znaczenia. Komunikacja wewnętrzna to także klucz do budowania pożądanej kultury organizacyjnej firmy, kultury, która ułatwia pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku wielopokoleniowym. Jak zatem poprawić […]

    Czytaj więcej

  • whitepress

    Opublikowano w:

    WhitePress pozwala ocenić zaangażowanie czytelnika

    WhitePress wprowadza do modułu statystyk nowe narzędzie analityczne wspierające efektywne prowadzenie kampanii content marketingowych. W najnowszej odsłonie moduł statystyk, poza ulepszoną stroną wizualną, zyskał dostęp do nowych grup informacji, w tym do nowatorskiego wskaźnika zaangażowania czytelników. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie wdrożone w całości przez polski zespół. Platforma zapowiada wprowadzanie kolejnych funkcji. Co nowego […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rodzinna sukcesja w kolejnej kampanii Nest Banku

    „Wiarygodność firmy, jak dobre imię, przechodzi z ojca na syna” – wokół tego przekazu Nest Bank zbudował kolejny spot reklamowy, który pojawił się właśnie w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Podobnie jak w poprzednich kampaniach, to przekaz wizerunkowy stał się inspiracją do stworzenia produktu. Dzięki tej strategii wspomagana rozpoznawalność marki wyniosła już 41%. W najnowszej kampanii bank […]

    Czytaj więcej