PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Głośnik przenośny do domu – na co zwrócić uwagę?

    Głośniki na Bluetooth kilka lat temu weszły na rynek tanecznym krokiem. Teraz są nieodłącznym towarzyszem imprez w plenerze czy kuchennych ruchów – zmywanie naczyń czy zamiatanie w rytm muzyki jest dużo przyjemniejsze. Niezaprzeczalną zaletą głośników bezprzewodowych jest to, że można je przenosić w dowolne miejsce i parować z każdym urządzeniem, które jest wyposażone w technologię […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rekordowy wynik akcji konkursowej TIDAL Polska

    Post konkursowy TIDAL Polska na Instagramie zgromadził prawie pół miliona komentarzy. Fani serwisu muzycznego mogli zdecydować, kto przeprowadzi relację z gali MTV EMA 2018. W konkursie wzięły udział pary influencerów: JDabrowski i Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka i Bartek Kaszuba, Dominik Rupiński i Filip Kłoda. Ostatecznie fani wybrali Sylwię Lipkę i Bartka Kaszubę. Instagram nie był […]

    Czytaj więcej

  • rtb house

    Opublikowano w:

    RTB House wprowadza nowatorskie rozwiązanie Brand

    RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu stworzyła autorski system odpowiedzialny za bezpieczeństwo marki. Mechanizm zrewolucjonizuje pracę marketerów, mających do tej pory ograniczony wpływ na treści wyświetlane w sąsiedztwie emitowanej reklamy. Zarządzanie bezpieczeństwem marki stanie się łatwiejsze. Rozwój internetu sprawia, że Brand Safety jest jednym z priorytetów w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja Gutenberg Networks Warszawa rozpoczyna współpracę z siecią MediaMarkt

    Gutenberg Networks Warszawa, agencja produkcji kontentu reklamowego z Grupy DDB, wygrała przetarg na obsługę marki MediaMarkt na rynku polskim w zakresie projektowania, składu i przygotowania do druku gazetek reklamowych oraz innych materiałów drukowanych. Do tej pory usługi te były wykonywane w Niemczech przez agencję Redblue Marketing GmbH, należącą do MediaMarktSaturn Retail Group. Ze względu na […]

    Czytaj więcej

  • praca w it

    Opublikowano w:

    Algorytmy w służbie kandydata

    Według analityków PwC, rozwój sztucznej inteligencji (ang. AI) do 2030 roku przyniesie globalnie ponad 15 bilionów dolarów. Nie inaczej jest w HR – uczące się algorytmy już dziś wpływają na rekrutacyjne status quo. Po AI sięga także Grupa Pracuj. „W serwisie Pracuj.pl boty odpowiadają m.in. za bardziej efektywny dobór ofert czy profilowanie CV” – opowiada […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    2 edycja kampanii CSR eurobanku #BezSmogu

    Mysłowice, Jarosław, Turek, Głogów czy Starogard Gdański – to tylko kilka z 50 miejscowości, w których eurobank zainstalował kolejne czujniki smogu w swoich placówkach w ramach 2. edycji kampanii #BezSmogu. Bank zainicjował kampanię w 2017 r. jako swoją odpowiedź na smog – problem społeczny, który dotyczy każdego z nas i z którym trzeba się zmierzyć […]

    Czytaj więcej

  • nino dzhikija wp money

    Opublikowano w:

    Nino Dzhikiya o biznesie w Wirtualnej Polsce

    Nino o biznesie to nowy program wideo WP, przygotowany przez redakcję money.pl. Prowadząca Nino Dzhikiya zaprasza ludzi ze świata biznesu, motoryzacji i nowych technologii. Emisja w każdy poniedziałek. Jeden odcinek programu składa się z trzech krótkich rozmów, z których każda trwa 3 minuty. Konkretnych odpowiedzi nt. aktualnych problemów, tajników prowadzenia firm czy rozwoju osobistego udzielają […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    RTB House jedyną polską firmą w kategorii „Big Five” w rankingu Deloitte

    RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zajęła drugie miejsce w Europie Środkowej w kategorii ,,Big Five” w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. RTB House zajęło również 32. miejsce na liście najszybciej rozwijających się firm technologicznych w głównej kategorii „Fast 50”. Uwzględnione w kategorii „Big Five” firmy technologiczne […]

    Czytaj więcej

  • segmentowanie bazy mailingowej

    Opublikowano w:

    Dlaczego warto segmentować swoich odbiorców?

    Segmentowanie swoich baz odbiorców polega na podziale całego zbioru na mniejsze części. Tego podziału należy dokonywać ze względu na cechy charakterystyczne dla poszczególnych grup adresatów. Jakie można osiągnąć korzyści, działając w ten sposób? Jak segmentować bazę? Segmentacji bazy można dokonywać na różne sposoby. Najczęściej kryterium podziału są dane deklaratywne, które pozyskujemy podczas zapisu do newslettera: […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowa Strona Główna Wirtualnej Polski

    WP wystartowała z nową Stroną Główną. Wyeksponowany jest na niej boks wideo, rozszerzono i oczyszczono układ graficzny. Nowa siatka reklamowa jest przyjazna dla użytkowników, a reklamodawcom daje większe możliwości. Layout, w pierwszej odsłonie, wdrożony został w wersji desktop. Układ graficzny nowej Strony Głównej został rozszerzony i oczyszczony. Uzyskana w ten sposób przestrzeń wpływa na przejrzystość […]

    Czytaj więcej