PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Jak efektywnie wykonać audyt kampanii AdWords?

    Tworzenie kampanii AdWords już od samego początku podyktowane jest nadrzędnym celem biznesowym firmy. W zależności od okoliczności, strategia może być podporządkowana budowaniu świadomości i zasięgu marki, zwiększeniu ruchu w witrynie lub sprzedaży produktów, a także dotarciu do potencjalnych Klientów. Ustalenie celu pociąga za sobą wybór odpowiedniej formy reklamy, pozwalającej zwiększyć skuteczność działań. Profesjonalny audyt kampanii […]

    Czytaj więcej

  • kalendarz marketingowy e-commerce

    Opublikowano w:

    Kalendarz e-commerce: najważniejsze daty dla marketerów

    Bieżący rok będzie rekordowy dla branży e-commerce. Jak przewiduje Ecommerce Foundation – wartość sprzedaży online wzrośnie do 2,77 miliarda dolarów na całym świecie . RTB House radzi, jak widocznie zwiększyć sprzedaż, wykorzystując w kampaniach retargetingowych nadchodzące wydarzenia. Zaznaczenie w kalendarzu istotnych dat z punktu widzenia e-sklepów i oparcie na nich harmonogramu działań marketingowych może przynieść […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Littlemooonster96, Stuu, Damian Kordas zareklamują Galerię Krakowską

    Galeria Krakowska (tak, w Krakowie) odpaliła projekt Studio Krakowska, gdzie Littlemooonster96, Stuu oraz Damian Kordas będą przez trzy dni będą przygotowywać materiały wideo na terenie Galerii Krakowskiej w specjalnie zaaranżowanym studiu nagraniowym. Organizatorem projektu jest agencja artystyczna Qlture Events, natomiast za obsługę public relations odpowiada agencja PR Inspiration. Celem jest „przyciągnięcie młodych ludzi silnie zakorzenionych w świecie cyfrowym”. W każdym z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Trend zero waste w e-commerce

    Gdy powstawał styl życia zero waste w 2008 roku w USA, jego prekursorka i założycielka – Bea Johnson zapewne nie przypuszczała, że jej poglądy staną się tak popularne na całym świecie. W ślad za Amerykanami poszli mieszkańcy innych krajów na świecie, w tym także Polacy. Początkowo rewolucja zero waste home ogarnęła – jak wskazuje sama […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka Chief Knowledge Officerem w OMD

    W strukturach Grupy OMD powstała nowa komórka odpowiedzialna za zarządzanie wiedzą. Funkcję Chief Knowledge Officera objęła Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka, która będzie raportować do Marty Pichlak-Miarki dyrektor zarządzającej Annalect Annalect to komórka analityczno-technologiczno-badawcza grupy OMD, której misją jest ułatwianie podejmowania decyzji biznesowych w oparciu o dane, a także projektowanie procesów i narzędzi dla firm przechodzących transformację. „Wiedza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co lajkuje Twoja babcia na fejsie?

    Internauci po 65. roku życia spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych. Nie tylko szukają kontaktu z bliskimi, ale też konsumują treści związane z ich zainteresowaniami. Rozwój technologii i zmiana nawyków sprawiły, że reprezentanci wszystkich pokoleń korzystają z mediów społecznościowych. Starsi ludzie stanowią coraz większy odsetek użytkowników internetu – dzięki niemu utrzymują kontakt z bliskimi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowe szyldy dla praskich rzemieślników

    W ramach czwartej edycji projektu re:design, będącej jednocześnie pierwszą odsłoną projektu w Warszawie, stowarzyszenie Traffic Design stworzyło 12 nowych szyldów dla zakładów rzemieślniczych z Pragi Północ. Realizacja odbyła się na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy i jest częścią programu rewitalizacji na_prawa warszawa. Bardzo się cieszymy, że Traffic Design mógł wnieść swój […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Igor Tracz i bikejoring, czyli decydują siła w łapach i psychiczna więź

    O tym sporcie mało kto w Polsce słyszał, tymczasem nasz rodak Igor Tracz jest najbardziej utytułowanym zawodnikiem świata w tej dyscyplinie. Polega ona na wyścigach w których kolarz jest wspomagany przez przymocowanego liną do roweru psa i musi się z nim perfekcyjnie porozumieć. Majestatyczne czworonogi, pędzące z prędkością nawet 50 km/h, grają tu zresztą główną […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ceramika Paradyż z nową stroną internetową

    W odpowiedzi na preferencje zakupowe Klientów, jak i najnowsze trendy w poszukiwaniu inspiracji w urządzaniu wnętrz, Ceramika Paradyż uruchomiła nową wersję strony internetowej. Serwis wyróżnia intuicyjny system nawigacji, dzięki któremu Klienci łatwo mogą odnaleźć nie tylko poszukiwane płytki, ale także całe kolekcje wraz z dużą ilością materiałów inspiracyjnych. Zmiany w serwisie www.paradyz.com objęły zarówno aspekt […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    WP rezygnuje z platformy do blogowania Bloog.pl

      Wirtualna Polska wyłączy serwis do blogowania Bloog.pl. Na przeniesienie swoich danych użytkownicy mają czas do końca marca 2018. Decyzję podjęto z powodu spadającej popularności usługi i zmian na rynku mediów. Platforma zostanie wyłączona z końcem marca 2018 roku. Chcemy, by osoby zainteresowane dalszym blogowaniem miały jak najwięcej czasu na przeniesienie swoich treści – mówi […]

    Czytaj więcej