PRESS ROOM

Random entry RSS

  • smartfony motorola

    Opublikowano w:

    Wymarzony smartfon – jakie są oczekiwania względem inteligentnych telefonów?

    Aż 2/3 globalnego społeczeństwa pod koniec 2018 roku będzie posiadało smartfon – tak wynika z badania Zenith Mobile Advertising Forecast 2017. W 2017 roku aż 63 proc. ludzi na Ziemi miało takie urządzenie. W Polsce około 64 proc. wszystkich obywateli korzysta ze smartfona. Jakie urządzenia tego typu wybierane są najczęściej i jakie cechy budują obraz […]

    Czytaj więcej

  • starcom logo

    Opublikowano w:

    Starcom wygrywa przetarg na obsługę serwisu Ceneo.pl 

    Starcom rozpoczyna współpracę z Ceneo.pl – jednym z największych serwisów e-commerce w Polsce. Agencja w ramach podpisanej umowy zrealizuje dla Ceneo.pl zadania w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów. Starcom po wygranym przetargu zajmie się planowaniem i zakupem kampanii multiscreen (telewizja i online) na potrzeby działań reklamowych serwisu Ceneo.pl. Do zamkniętego przetargu organizowanego przez […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Cheetos Mustache inspiruje

    Ruszyła kampania reklamowa limitowanej edycji paczek Cheetos Mustache z chrupkami w kształcie wąsów o smaku BBQ. Marka zachęca fanów do poszukiwania inspiracji, które mogą posłużyć do stworzenia kształtów chrupek Cheetos. Za działania odpowiada agencja VML Poland. Chrupek o smaku pizzerini wygląda jak muzyczny trójkąt i urodzinowa czapeczka wyglądają? Ketchupowe pałeczki to tak naprawdę pałki do […]

    Czytaj więcej

  • opakowanie kreatywne

    Opublikowano w:

    10 zasad dobrego designu opakowania

    Biorąc pod uwagę, że większość z nas decyzje zakupowe podejmuje impulsywnie, kierując się tym, co widzi na półce sklepowej, dobrze zaprojektowane opakowanie to połowa sukcesu każdego produktu. Nie ma jednego przepisu na idealny design, ponieważ gustów – podobnie jak konsumentów – jest wiele. Można jednak wskazać pewne podstawowe zasady, którymi warto się kierować podczas projektowania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Remarkable Ones dla WhitePress

    Grono klientów Remarkable Ones powiększyło się o platformę content marketingową WhitePress. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem biura prasowego bielskiej firmy. W ramach umowy, Remarkable Ones będzie odpowiadać za opracowanie i realizację strategii komunikacji medialnej, prowadzenie biura prasowego firmy, pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie projektowe związane z promocją materiałów content marketingowych platformy WhitePress. WhitePress to młoda […]

    Czytaj więcej

  • 4.fun.tv-logo

    Opublikowano w:

    4fun Media rozszerza działalność i zajmować się będzie… produkcją i wykańczaniem tkanin

    Medialno-marketingowa grupa 4fun Media wraz ze wspólnikami powołała spółkę celową, która zajmować się będzie produkcją i wykańczaniem tkanin. 4fun Media podpisała umowę inwestycyjną z dwoma osobami fizycznymi, której przedmiotem jest ustalenie zasad prowadzenia wspólnej działalności biznesowej polegającej na produkcji i wykończaniu tkanin oraz przygotowywaniu i wykonywaniu nadruków na tkaninach. Będzie ona wykonywana przez powołaną w […]

    Czytaj więcej

  • Świeża Bazylia

    Opublikowano w:

    Świeża Bazylia i El Padre partnerami Kongresu 590

    Agencja PR Świeża Bazylia i Agencja El Padre ponownie współpracują przy organizacji Kongresu 590. To już trzecia edycja tego wydarzenia. Świeża Bazylia odpowiada za kompleksową obsługę PR, w tym opracowanie oraz zrealizowanie strategii komunikacji, relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego, obsługę eventową i wszelkie kwestie organizacyjne. Kierować także będzie działaniami w mediach społecznościowych i online. Ponadto odpowiada […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    H2O Creative przejmuje strategiczną obsługę marki Fresco

    Agencja odpowiada za stworzenie strategii oraz wdrożenie platformy obejmującej komunikację marketingową i działania ambientowe oraz promocję w punktach sprzedaży. Marka należy do Grupy AMBRA, największego producenta, importera i dystrybutora win w kraju. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu. Wina Fresco to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce i lider segmentu win do 12 zł. Dzięki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ogólnodostępne usługi poligraficzne – kilka słów o usługach i branży

    Rozkwit różnorakich usług poligraficznych może być związany z różnymi kwestiami dotyczącymi popularyzacji marketingu, westernizacji naszych społeczeństw oraz globalizacji. Na kanwie nowoczesnego marketingu zaistniało realne zapotrzebowanie na produkty poligraficzne: plakaty wielkoformatowe, ulotki, foldery, roll-upy i wiele innych produktów o głównie marketingowym charakterze. Plakat stał się też sztuką i tożsamo wykorzystuje innowacyjne rozwiązania technologiczne w zakresie drukowania […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Media4U rekrutuje z „Mobilną Łodzią”

    Media4U, łódzka firma IT dostarczająca rozwiązania z zakresu e-commerce znalazła się gronie 20 pracodawców, którzy dołączyli do kampanii  „Mobilna Łódź”. Rekrutacyjne roadshow po Polsce to część realizowanej w formie multimedialnej, mobilnej i interaktywnej przestrzeni wystawienniczej oraz w Internecie kampanii informacyjno-promocyjnej Urzędu Miasta, która ma zachęcić do pracy i życia w Łodzi oraz zaprezentować łódzkich pracodawców. […]

    Czytaj więcej