PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Trzykrotnie wzrosła popularność usługi Shoper Kampanie

    Nikt nie klika w reklamy – przed powieleniem tego mitu, warto poznać fakty, które mówią coś dokładnie przeciwnego. Kampanie reklamowe są skuteczne. Szczególnie te, które wprost prowadzą do szukanego produktu. Tegoroczny raport Shopera “Multiwyzwania” oparty na badaniu przeprowadzonym wśród kilkuset właścicieli sklepów internetowych pokazuje, że 53 proc. z nich zauważa skuteczność kampanii reklamowych opartych na Google […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Agencja Intellect stworzyła platformę Pricelesso.pl, która chce powalczyć z OLX

    Nowym klientem agencji Intellect została spółka Pricelesso. Na jej zlecenie agencja stworzyła od zera platformę handlową Pricelesso.pl i będzie zajmować się jej rozwojem, w tym także ewentualną komunikacją digital. Pricelesso planuje powalczyć biznesowo z zadomowionym i popularnym na polskim rynku serwisem OLX. Do zadań agencji wykonanych na rzecz platformy, debiutującej właśnie pod adresem www.pricelesso.pl, należało […]

    Czytaj więcej

  • Global Shopper Marketing

    Opublikowano w:

    Global Shopper Marketing eventowo z Powerade

    Agencja Global Shopper Marketing, po wygranym przetargu dla Coca-Coli, poszerza swoje portfolio usług o eventy. Agencja odpowiada za widoczność marki Powerade na 8 półmaratonach. Powerade jest napojem izotonicznym produkowanym przez koncern Coca-Cola Company. Jego odpowiednio skomponowany skład pozwala na skuteczniejsze nawodnienie organizmu, niż w przypadku spożycia wody, oraz utrzymanie przez dłuższy czas optymalnej formy podczas […]

    Czytaj więcej

  • labcon agencja

    Opublikowano w:

    #U20creators, czyli niestandardowa komunikacja agencji Labcon dla marki adidas

    Agencja contentowa Labcon (Group One) wygrała kolejny przetarg rozpisany przez adidas. Agencja, która od stycznia zajmuje się kompleksową komunikacją marki na polskim rynku, odpowiada również za działania marketingowe adidas podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej U-20, których gospodarzem jest Polska. Jednym z nich jest konkurs #U20creators, który promują piłkarze m.in.: Krzysztof Piątek, Grzegorz Krychowiak, Łukasz […]

    Czytaj więcej

  • projektowanie hal magazynowych

    Opublikowano w:

    Na co zwrócić uwagę w projekcie hali magazynowej

    Hale magazynowe są nieodłączną częścią szeroko rozumianego przemysłu i logistyki. Dziś już trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie biznesu bez tego typu powierzchni. Jeśli planujesz budową własnej hali magazynowej, pamiętaj jednak, aby zwrócić uwagę na kilka kwestii. Przeznaczenie hali Przede wszystkim projekt powinien być zgodny z przeznaczeniem hali. Inaczej planuje się hale magazynowe i inaczej hale produkcyjne. […]

    Czytaj więcej

  • zarobki freelancerów

    Opublikowano w:

    Prześwietlamy zarobki freelancerów w 2019

    Ile zarabiają wolni strzelcy w Polsce? Jakie usługi najlepiej świadczyć, aby uzyskiwać najwyższe wynagrodzenia? Jakim doświadczeniem i stażem trzeba dysponować, aby skutecznie pozyskiwać klientów? Ile można mieć urlopu, a ile trzeba pracować, żeby zarabiać kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie jako freelancer? W Polsce wolni strzelcy świadczący elektroniczne usługi dla biznesu to już ponad 220 tysięczna armia, […]

    Czytaj więcej

  • Justyna Izydorczyk_Strategist imagine

    Opublikowano w:

    Awans i nowy dział strategii w IMAGINE

    Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii. Justyna Izydorczyk, do tej pory client service director, zajmie się rozwijaniem strategicznych kompetencji IMAGINE. Będzie nadzorować opracowywanie strategii działań digital oraz zarządzać przygotowywaniem strategii komunikacyjnych. Justyna jest związana z branżą marketingową od 12 lat. W Imagine […]

    Czytaj więcej

  • zakupy online

    Opublikowano w:

    Czym różnią się zakupy tradycyjne od zakupów online?

    Zastanawiasz się nad zakupami w Internecie, ale nie wiesz, czy to aby na pewno opcja dla ciebie? Być może obawiasz się, że zostaniesz oszukany lub nie podołasz procedurom? W tym artykule rozwiewamy wszystkie wątpliwości i wyjaśniamy, czym różnią się zakupy tradycyjne od zakupów online. Dają ci więcej możliwości Trzeba przyznać, że kupowanie to w większości […]

    Czytaj więcej

  • Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt

    Opublikowano w:

    Nowy team w 180heartbeats + Jung v Matt

    Art director Julia Nowak i copywriter Filip Kurkiewicz dołączyli do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt. W reklamie pracują od czterech lat, ostatnio m.in. w Walk, a wcześniej w Gutenberg Networks i 2012 agency. Pracowali dla klientów takich jak McDonald’s, Tchibo, Traficar, Volkswagen, nc+, Ibuprom, LOTTO. Wspólnie przygotowali launch marki About You na […]

    Czytaj więcej

  • Aleksandra Franas Account Managerem w Walk PR

    Opublikowano w:

    Aleksandra Franas Account Managerem w Walk PR

    Aleksandra Franas z początkiem maja awansowała na stanowisko Account Managera w Walk PR. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy kilkuosobowego zespołu, a także rozwój w obszarach PR-u korporacyjnego oraz CSR. Z Walk PR związana jest od czerwca ubiegłego roku, odpowiadała za realizację projektów m.in. dla ADAMED SmartUP oraz AirHelp. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w agencji Procontent […]

    Czytaj więcej