PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Rusza przedsprzedaż Samsung Galaxy S9 i S9+

    Wcześniejsza dostawa oraz nawet 2000 zł zwrotu przy odsprzedaży starego urządzenia. Na takie przywileje mogą liczyć klienci, którzy zdecydują się zamówić w przedsprzedaży najnowszy smartfon Samsung Galaxy S9 lub S9+. Okres przedsprzedaży trwa od 25 lutego do 16 marca. Oferta przedsprzedaży smartfonów Samsung Galaxy S9 i S9+ została podzielona na dwa etapy. W pierwszym konsumenci, […]

    Czytaj więcej

  • samsung_galaxy_s9_s92

    Opublikowano w:

    Samsung Galaxy S9 i S9+ - smartfony stworzone z myślą o współczesnej komunikacji

    Samsung Galaxy S9 i S9+ pozwalają jeszcze lepiej i łatwiej wyrażać siebie dzięki nowym opcjom wideo, najlepszemu w swojej klasie aparatowi, trybowi nagrywania w Super Slow-mo i Emoji AR Firma Samsung Electronics zaprezentowała dziś smartfony Samsung Galaxy S9 i S9+, wyróżniające się najbardziej zaawansowanym aparatem fotograficznym w historii smartfonów tej marki. Wyposażone w nowy obiektyw […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ponad 5000 osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec SKI Areny


    Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 000 turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań dotyczących np. aktualnych warunków na stokach. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu – w tym komunikatorze […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Golden Submarine wygrywa przetarg w NIVEA

    NIVEA, lider rynku kosmetycznego w Polsce, rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki w digitalu. Zdecydowano o przedłużeniu współpracy z agencją marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. GoldenSubmarine obsługuje NIVEA Polska już od 2014 roku. Wspólnie zrealizowano wiele kampanii, choćby dla Klubu Moja NIVEA – lojalnościowej platformy internetowej, do której zapisało się już ponad 400 tysięcy kobiet. Wiele z kampanii […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kamikaze z obsługą Kaufland Polska w social media

    Agencja digitalowa Kamikaze wygrała przetarg sieci handlowej Kaufland Polska na obsługę aktywności marki w Social Mediach. Pierwsze działania agencji w ramach nawiązania współpracy wystartowały w lutym. Podstawowy zakres zadań agencji obejmie: opracowanie strategii aktywności marki w kanałach Social Media, przygotowanie komunikacji marki w tych kanałach, publikację contentu, moderację profili Social Mediowych i doradztwo w zakresie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Data Tribe rusza na łowy insightów

    Na rynku zadebiutował nowy butik strategiczno-badawczy specjalizujący się w trendwatchingu i analizie Small Data. Data Tribe działa w oparciu o autorskie rozwiązania z naciskiem na wykorzystanie tradycyjnej i wirtualnej etnografii. Oferta Data Tribe powstała w odpowiedzi na rosnący szum informacyjny oraz coraz częściej bezrefleksyjną pogoń za Big Data. Firma poprzez nowoczesne badania jakościowe chce dostarczać […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Programistów brakuje, ale wymagania pracodawców nie chcą spadać

    Branża IT wciąż zmaga się z niedoborem programistów, ale wymagania wobec nich nie zmieniają się, a nawet rosną. W 2018 roku, aby rozpocząć karierę w tym sektorze, nie wystarczy podstawowa znajomość dwóch prostych technologii. Obecnie największe zapotrzebowanie jest na osoby znające języki back-endowe, w szczególności Java i JavaScript. Świadomość, że weekendowy kurs programowania to za […]

    Czytaj więcej

  • programowanie w szkole

    Opublikowano w:

    Programowanie w szkole podstawowej nie spełnia oczekiwań ekspertów. Mimo to polscy uczniowie należą do najlepszych na świecie w programowaniu i robotyce

    W zeszłym roku programowanie weszło do podstawy programowej nauczania w klasach I–III w szkole podstawowej. Eksperci zwracają uwagę, że nie są to zajęcia praktyczne, a jedynie przygotowujące do nauki programowania w późniejszych klasach. Tymczasem według ekspertów dzieci w wieku 7 lat są już gotowe do przyswajania konkretnych języków programowania. Powstaje coraz więcej prywatnych inicjatyw w […]

    Czytaj więcej

  • content marketing

    Opublikowano w:

    Content produktowy – jaka jest jego wartość w generowaniu sprzedaży?

    Co składa się na content produktowy? Content produktowy to cała treść znajdująca się na naszej stronie, która związana jest ze sprzedawanymi przez nas produktami oraz usługami. Jego główny trzon stanowią opisy produktów. Ich głównym zadaniem jest zachęcenie odbiorcy do zakupu, są wirtualnym odpowiednikiem doradcy klienta, którego znaleźć można w sklepie stacjonarnym. Content produktowy to także […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polacy czytają książki – i da się na tym zarobić

    Książki, płyty i filmy znalazły się na drugim miejscu wśród najlepiej sprzedających się produktów w 2017 roku według raportu „E-commerce w Polsce”. To świetny wynik zwłaszcza mając na uwadze publikowany co roku raport Biblioteki Narodowej o stanie czytelnictwa, według którego 63 proc. Polaków w ciągu ostatniego roku nie przeczytało ani jednej książki. Sprzedaż książek w […]

    Czytaj więcej