PRESS ROOM

Random entry RSS

  • empik

    Opublikowano w:

    Mój Empik świętuje 1.urodziny w gronie 2,2 mln użytkowników

    Pierwszy w Polsce tak innowacyjny, uczący się program lojalnościowy kończy rok. W tym czasie Mój Empik zarejestrował ponad 2,2 mln użytkowników, poprzez karty przechodzi już blisko 50% wartości transakcji a 200 tysięcy użytkowników aplikacji mobilnej posiada wirtualną kartę Mój Empik. Wśród sukcesów programu Empik wymienia również zdobycie dwóch prestiżowych nagród: Loyalty Awards 2016 oraz European […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pożywne i szybkie jedzenie do pracy. Poznaj przepisy

    Sporo pracujesz, dlatego często sięgasz po dania fastfoodowe zamiast pożywnego obiadu? Czas to zmienić – wystarczy każdego dnia zabierać ze sobą jedzenie do pracy. Jeśli na przygotowanie posiłku poświęcisz kilkanaście minut dziennie, będziesz delektować się wyjątkowym smakiem zdrowych dań. Poznaj zatem kilka ciekawych przepisów.     Jedzenie do pracy kojarzy się przede wszystkim z kanapkami […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    uberHELIKOPTER w Polsce

    Uber wystartował z nową usługą w Polsce. Od dzisiaj dla użytkowników aplikacji w kilku miastach Polski  dostępna usługa przelotu helikopterem. Cały lot trwa 15 minut i kosztuje 20 zł. Klikasz jeden przycisk. Przyjeżdża samochód, który zawozi Ciebie i osobę towarzyszącą na lądowisko. Wchodzicie do helikoptera. Zapinasz pasy. Zakładasz słuchawki. Startujemy! W akcji będzie mogło wziąć […]

    Czytaj więcej

  • nowy katalog ikea

    Opublikowano w:

    Nowy katalog IKEA 2018 inspiruje do zmian i celebracji życia w domu

    Nowy Katalog IKEA 2018 pod hasłem „Zrób miejsce na życie” inspiruje i pokazuje setki pomysłów na to, jak zmienić swój dom w prosty i przystępny cenowo sposób. Chodzi o spojrzenie poza ściany domu, by nie ograniczały naszych pragnień i pomysłów na to, czym nasz dom mógłby być. Premiera katalogu to jednak nie wszystko – marka […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ikea nie wykorzystuje drewna z Puszczy Białowieskiej - oświadczenie

    Drewno jest najważniejszym surowcem dla IKEA. Dlatego pozyskujemy i wykorzystujemy je w jak najbardziej odpowiedzialny i zrównoważony sposób. Zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju Grupy IKEA „People & Planet Postive” dążymy do tego, by do września 2019 100 proc. drewna, papieru i kartonu wykorzystywanego w naszych produktach i opakowaniach pochodziło z bardziej zrównoważonych źródeł (z certyfikatem FSC lub […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    eBay uruchamia spersonalizowaną stronę główną w wersji polskiej

    eBay, jeden z największych portali aukcyjnych na świecie, wzbogaca swoją stronę główną o dynamiczny interfejs i rozwiązania z zakresu personalizacji zakupów. Nowa strona główna z powodzeniem funkcjonuje już na innych rynkach, tj. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA, Kanadzie, Australii, Francji, Włoszech i Hiszpanii, a od dziś dostępna jest również w wersji polskiej. Nowa strona główna […]

    Czytaj więcej

  • aplikacje e-commerce

    Opublikowano w:

    Polacy chętniej robią zakupy online w sierpniu

    Sierpień to wyjątkowy miesiąc dla polskiej branży e-commerce. To końcówka letnich okazji oraz start nowych promocji w związku z nadchodzącym rokiem szkolnym. Według analiz RTB House, zainteresowanie ofertami sklepów internetowych znacząco rośnie w sierpniu. Na podstawie wyników eksperci firmy opracowali 3 sposoby na zwiększanie skuteczności reklamodawców w tym okresie. Dane RTB House, pokazują, że w sierpniu 2016 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak dobrać certyfikat SSL do potrzeb strony www?

    Certyfikat SSL powinna mieć każda strona www, na której dokonuje się płatności lub która obliguje do pozostawienia danych osobowych. Ponieważ istnieją certyfikaty o różnej walidacji, dziś podpowiadamy, który wybrać – DV, OV czy EV, aby zagwarantować witrynie odpowiedni poziom ochrony. Dzięki HTTPS, czyli szyfrowanej wersji protokołu HTTP, chroni się dane internauty przed przechwyceniem, zapobiega ryzyku […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    OptAd360 zamyka II kwartał 2017 i powiększa grono klientów o aplikacje mobilne

    Wrocławski start-up założony na początku 2016 roku nie zwalnia tempa. Po II kwartale 2017 nadal osiąga zawrotne przychody, które po dwóch kwartałach 2017 r. przekroczyły 6 milionów PLN i były o 207% większe niż w analogicznym okresie 2016 r. Obecnie do grona klientów OptAd360 (m. in. Gremi Media, czy Bonnier Business Polska) dołączają liderzy aplikacji […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    LiquidThread dla Crunchips

    Nie od dziś wiadomo, że „jest Crunchips, jest impreza”. Teraz dzięki nowej aktywacji, Crunchips jest jeszcze bliżej imprezowiczów. Marka dostarcza chipsy na imprezy specjalnym busem, a ekipa Crunchips dba o ich rozkręcenie i dobrą zabawę gości organizując różnorodne gry i zabawy. Wykorzystując narzędzia monitoringu Brand24, Crunchips przygotował niestandardową aktywację łączącą światy online i offline. Wyszukuje […]

    Czytaj więcej