PRESS ROOM

Random entry RSS

  • dagrasso kampania nuorder

    Opublikowano w:

    Codemedia i NuOrder odpowiedzialne za launch Da Grasso w telewizji

    Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła właśnie szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Z początkiem lutego wystartowała pierwsza odsłona promocyjna marki w telewizji. Za kreację spotu i produkcję digital odpowiada NuOrder, za strategię, prowadzone działania i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia. Kampania obejmuje obecność marki w obszarze 360°. Spółka DaGrasso to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem […]

    Czytaj więcej

  • ewa farna

    Opublikowano w:

    NuOrder odpowiedzialne za kompleksową obsługę marki Kabos

    Agencja komunikacji zintegrowanej NuOrder zajmie się kompleksową obsługą marketingową marki Kabos  – producenta lakierów hybrydowych i kosmetyków do pielęgnacji dłoni. Kabos to polski producent lakierów hybrydowych i kosmetyków do pielęgnacji dłoni. Ambasadorką marki są Ewa Farna. W ramach współpracy agencja NuOrder jest odpowiedzialna za zbudowanie strategii komunikacji marki na 2019 rok, kompleksowe zarządzanie marką, Key […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    “Po prostu reaguj”. Nowa kampania uczy, jak odpowiadać na przemoc wobec osób LGBT

    45 proc. badanych osób z Polski deklaruje, że czułoby pełną empatię dla pary gejów zaatakowanej na ulicy, a zaledwie 26 proc. z pewnością zareagowałoby w takiej sytuacji (np. wzywając Policję). Tę bierną postawę ma zmienić nowa kampania społeczna “Po prostu reaguj” organizowana przez stowarzyszenia Lambda Warszawa i Miłość Nie Wyklucza. 13 maja podczas konferencji prasowej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA Kraków zachęca do dzielenia się w „Przestrzeni Pełnej Dobra”

    Poupychane po kątach, schowane głęboko w szafach czy piwnicach. Często zupełnie zapomniane. Każdy z nas ma w domu rzeczy, których nie używa. IKEA Kraków zachęca, aby dać im drugie życie. W tym celu stworzyła w krakowskim Forum Wydarzeń „Przestrzeń Pełną Dobra”. Od 16 do 19 maja można tu przynosić przedmioty, które nie są nam potrzebne, […]

    Czytaj więcej

  • hashtag hasztag jak go używać

    Opublikowano w:

    Hashtag – wszystko co musisz wiedzieć zanim twoja agencja marketingowa zabierze się za social media

      Dobrze dobrany hashtag może być dzisiaj więcej wart od starannie skompilowanego tekstu marketingowego. Przy jego pomocy można wywrócić przekaz do góry nogami – uczynić go złośliwym, współczującym, dowcipnym, przewrotnie inteligentnym, sarkastycznym. Hashtag bywa tajnym kodem, szyfrem dla wtajemniczonych. Właśnie dlatego potrafi gromadzić wokół siebie całe społeczności. Kiedyś gwizdało się kumplom z podwórka pod oknem, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Biegi OCR, w tym Runmageddon nowym zawodnikiem w raporcie sponsoringu sportowego

    Po raz pierwszy biznesowa wartość biegów OCR została zauważona przez autorów corocznego raportu „Rynek sponsoringu sportowego”. W tegorocznym opracowaniu zyskujące na popularności biegi przeszkodowe dołączyły do grona 10 dyscyplin ujętych w rankingu przychodów ze sprzedaży praw sponsoringowych. – Jest to ważny moment dla biegów OCR, w tym Runmageddonu. Po raz pierwszy zostały one przebadane pod kątem […]

    Czytaj więcej

  • Open Mobi

    Opublikowano w:

    Open Mobi – nowy gracz na rynku reklamy mobilnej

    Na początku kwietnia swoją działalność rozpoczęła agencja digitalowa Open Mobi. Własna platforma DMP, Rich Media Design Studio oraz know how założycieli wypracowane przez lata pracy na tym rynku to nie jedyne jej atuty. Działalność agencji skupiona jest wokół czterech głównych obszarów: mobile marketingu, video dedykowane dla social mediów, studia kreacji reklamy mobilnej oraz platformy DMP. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Komunikacja Plus przedłuża współpracę z Grupą Impel

    Komunikacja Plus podpisała kolejną umowę o współpracy z Grupą Impel, największą w Polsce grupą firm specjalizujących się w outsourcingu wysokiej jakości usług dla instytucji i przedsiębiorstw. Agencja od lutego 2018 r. wspiera Grupę Impel w działaniach z zakresu content marketingu i custom publishingu, adresowanych do potencjalnych i obecnych pracowników firmy. Pozytywna ocena dotychczasowej współpracy zaowocowała kontynuacją […]

    Czytaj więcej

  • dziadek do orzechów

    Opublikowano w:

    Dziadek do orzechów będzie pracować za darmo dla Centrum Praw Kobiet

    Na początku marca krakowska agencja reklamowa [block]0[/block] wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W reklamach prasowych oraz na portalach społecznościowych agencja zobowiązała się do wybrania organizacji trzeciego sektora, dla której przez najbliższe lata będzie pracowała bezpłatnie. Zbieranie zgłoszeń agencja zakończyła z końcem marca. Jak twierdzą przedstawiciele agencji, […]

    Czytaj więcej

  • maturatobzdura

    Opublikowano w:

    Adam Drzewicki, twórca MaturaToBzdura współprowadzącym “Europa da się lubić – 15 lat później”

    Adam Drzewicki, twórca MaturaToBzdura – zrzeszonego w sieci LifeTube kanału na YouTube, którego filmy osiągają nawet 1,5 miliona wyświetleń – został współprowadzącym rozrywkowego programu “Europa da się lubić – 15 lat później”, emitowanego od 27 kwietnia na antenie TVP2. Tego typu konwergencja internetu i telewizji potwierdza fakt, że digital influencerzy to nie tylko gwiazdy YouTube, ale współcześni […]

    Czytaj więcej