PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    COCONAUT® wylądował w Polsce

    Rusza kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę wody kokosowej COCONAUT®. Cykl filmów, które będą regularnie publikowane na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.  „Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie  o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Newspoint wśród 50 najlepszych start-upów w Europie!

    Newspoint oferujący analitykę danych z mediów został zaproszony do uczestnictwa w jednym z największych akceleratorów startupów w Europie “weXelerate”. Na powierzchni 9 tys. metrów kwadratowych w Design Tower w Wiedniu wybrane start-upy, w tym Newspoint, będą współpracować z wiodącymi korporacjami, inwestorami, partnerami branżowymi i międzynarodowymi mentorami z takich firm jak Google, Uber, Microsoft, Siemens. Zainteresowanie globalnych marek […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    K2 z Lay’s Maxx w 7 krajach

    Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Lay’s Maxx na siedmiu europejskich rynkach. Zakres współpracy obejmie zaprojektowanie opakowań oraz przygotowanie reklam telewizyjnych. Agencji powierzono opracowanie i realizację strategii działań marketingowych w Rumunii, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Grecji, Turcji oraz Polsce. Aktywności zaplanowano na trzeci i czwarty kwartał 2017 roku. PepsiCo właściciel marki Lay’s Maxx, to […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Masz kartę IKEA FAMILY? Jesteś członkiem najlepszego klubu lojalnościowego w Polsce

    Program IKEA Family, już drugi rok z rzędu, został wybrany najlepszym programem lojalnościowym w Polsce w Konkursie Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow”. Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu oraz VFP Communications od 2006 roku, a biorą w nim udział największe kampanie reklamowe w Polsce. IKEA FAMILY to klub powstały z myślą o wszystkich, dla których […]

    Czytaj więcej

  • aplikacje e-commerce

    Opublikowano w:

    Sprzedawaj zgodnie z cyklem życia klienta

    Dotarcie do konkretnego klienta z właściwym komunikatem, we właściwym czasie, za pośrednictwem najbardziej odpowiedniego kanału, jest jednym z największych wyzwań marketerów. Sposobem na wpasowanie się w aktualne potrzeby konsumentów, dzięki któremu wysyłane treści mają największą szansę spotkać się z ich zainteresowaniem, jest wdrożenie strategii komunikacji zgodnej z cyklem życia klienta. Na czym polega i jak […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Układaj płytki – modułowo. Zobacz, jak stworzyć wnętrze według własnego pomysłu

    Niewymiarowe i trudno dostępne powierzchnie nie muszą być aranżacyjnym koszmarem. Skutecznym rozwiązaniem tego problemu jest zastosowanie modułowych elementów wykończenia, na przykład płyt wielkoformatowych. Modułowość to wyjątkowy sposób na stworzenie wnętrza skrojonego na miarę wymarzonej aranżacji. Dzięki wielkoformatowym płytkom ceramicznym różnej wielkości możesz zaprojektować wystrój domu według własnych potrzeb, gdyż płyty wielkoformatowe mają zaskakująco dużo funkcjonalności […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Geotargetowanie, czyli gdzie klient – tam oferta

    Geotargetowanie to kolejny niestandardowy sposób na zwiększanie sprzedaży i budowanie lojalności kupujących. Tego typu innowacyjne rozwiązanie nie tylko buduje ciekawość konsumentów, ale przede wszystkim jest dopasowane do ich aktualnych potrzeb i miejsca, w którym się znajdują. To z kolei znacznie zwiększa ich wygodę i może skutkować natychmiastowym zakupem. Lokalizowanie klientów z korzyścią dla firm Geotargetowanie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pracujesz kreatywnie? Pij lub pal... konopie

    Jak radzić sobie ze stresem w pracy, czyli zrelaksować się, a jednocześnie być skoncentrowanym i kreatywnym? Nie załatwią tego ani przerwa na papierosa, ani kolejna kawa (obie metody bardzo niezdrowe), ale uprawiane całkowicie legalnie także w Polsce… konopie siewne. Rodzimi producenci konopi chcą rozpowszechnić dobroczynne działanie związku CBD zawartego w tej roślinie, które jest już […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polski rynek ebooków ma już 10 lat

    Jak ewoluował polski rynek ebooków przez ostatnie 10 lat podsumowuje firma Virtualo, która właśnie obchodzi 10–lecie obecności na rynku aktywnie uczestnicząc w rozwoju branży oraz edukacji e-czytelników. Badania dotyczące polskiego rynku ebooków Firma Virtualo na przestrzeni 10 lat wraz z partnerami realizowała badania dotyczące polskiego rynku ebooków, aby lepiej poznać zmieniające się zwyczaje czytelników i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Słuchacze „Nowego PR-u” dla Poland Business Run

     Przed takimi zadaniami stanęli słuchacze 14 edycji studiów podyplomowych na kierunku „Nowy public relations” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. W roku akademickim 2016/2017 studenci „Nowego PR-u” pracowali nad kompleksową kampanią public relations dla Fundacji Poland Business Run, głównego organizatora największej charytatywnej sztafety w Polsce. Tegoroczna edycja biegu, który pomaga spełniać […]

    Czytaj więcej