PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Filmoteka Szkolna z nowym serwisem www

    Agencja GoldenSubmarine przygotowała nową stronę WWW dla Filmoteki Szkolnej www.filmotekaszkolna.pl. Serwis prowadzony przez Filmotekę Narodową – Instytut Audiowizualny jest skierowany do uczniów oraz nauczycieli zainteresowanych  włączeniem elementów edukacji filmowej do programów nauczania. Odświeżona wersja serwisu zyskała nowoczesny wygląd, ale przede wszystkim stała się czytelniejsza dla użytkowników.  Strona została podzielona na sekcje dla uczniów oraz dla […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Przychody platformy REACHaBLOGGER.pl sięgnęły w 2017 r. niemal 0,4 mln zł, potrojone rok do roku

    Przychody influence marketingowej platformy REACHaBLOGGER.pl, łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych, wzrosły w 2017 r. o 200 procent, sięgając wartości ponad 369 tys. zł netto. W czwartym roku działalności platforma przekroczyła poziom 5 tys. obsługiwanych blogów i pozyskała szereg nowych klientów – do współpracujących z nią marek dołączyły w 2017 r. m.in. Answear.com, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak rozliczyć podatek od reklam Google?

    Prowadzenie własnej strony internetowej to nie tylko okazja, aby wypłynąć na szerokie wody i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. To również doskonały sposób na zarabianie dodatkowych pieniędzy. Dlatego też wiele osób, wykorzystując internetowe platformy proponowane przez Google, zarabia na sprzedaży powierzchni reklamowych. Pamiętajmy jednak, że w parze z dochodem zawsze idzie… fiskus. Zarabiamy z Google […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak efektywnie wykonać audyt kampanii AdWords?

    Tworzenie kampanii AdWords już od samego początku podyktowane jest nadrzędnym celem biznesowym firmy. W zależności od okoliczności, strategia może być podporządkowana budowaniu świadomości i zasięgu marki, zwiększeniu ruchu w witrynie lub sprzedaży produktów, a także dotarciu do potencjalnych Klientów. Ustalenie celu pociąga za sobą wybór odpowiedniej formy reklamy, pozwalającej zwiększyć skuteczność działań. Profesjonalny audyt kampanii […]

    Czytaj więcej

  • kalendarz marketingowy e-commerce

    Opublikowano w:

    Kalendarz e-commerce: najważniejsze daty dla marketerów

    Bieżący rok będzie rekordowy dla branży e-commerce. Jak przewiduje Ecommerce Foundation – wartość sprzedaży online wzrośnie do 2,77 miliarda dolarów na całym świecie . RTB House radzi, jak widocznie zwiększyć sprzedaż, wykorzystując w kampaniach retargetingowych nadchodzące wydarzenia. Zaznaczenie w kalendarzu istotnych dat z punktu widzenia e-sklepów i oparcie na nich harmonogramu działań marketingowych może przynieść […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Littlemooonster96, Stuu, Damian Kordas zareklamują Galerię Krakowską

    Galeria Krakowska (tak, w Krakowie) odpaliła projekt Studio Krakowska, gdzie Littlemooonster96, Stuu oraz Damian Kordas będą przez trzy dni będą przygotowywać materiały wideo na terenie Galerii Krakowskiej w specjalnie zaaranżowanym studiu nagraniowym. Organizatorem projektu jest agencja artystyczna Qlture Events, natomiast za obsługę public relations odpowiada agencja PR Inspiration. Celem jest „przyciągnięcie młodych ludzi silnie zakorzenionych w świecie cyfrowym”. W każdym z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Trend zero waste w e-commerce

    Gdy powstawał styl życia zero waste w 2008 roku w USA, jego prekursorka i założycielka – Bea Johnson zapewne nie przypuszczała, że jej poglądy staną się tak popularne na całym świecie. W ślad za Amerykanami poszli mieszkańcy innych krajów na świecie, w tym także Polacy. Początkowo rewolucja zero waste home ogarnęła – jak wskazuje sama […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka Chief Knowledge Officerem w OMD

    W strukturach Grupy OMD powstała nowa komórka odpowiedzialna za zarządzanie wiedzą. Funkcję Chief Knowledge Officera objęła Aleksandra Węgrowicz-Łastowiecka, która będzie raportować do Marty Pichlak-Miarki dyrektor zarządzającej Annalect Annalect to komórka analityczno-technologiczno-badawcza grupy OMD, której misją jest ułatwianie podejmowania decyzji biznesowych w oparciu o dane, a także projektowanie procesów i narzędzi dla firm przechodzących transformację. „Wiedza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co lajkuje Twoja babcia na fejsie?

    Internauci po 65. roku życia spędzają coraz więcej czasu w mediach społecznościowych. Nie tylko szukają kontaktu z bliskimi, ale też konsumują treści związane z ich zainteresowaniami. Rozwój technologii i zmiana nawyków sprawiły, że reprezentanci wszystkich pokoleń korzystają z mediów społecznościowych. Starsi ludzie stanowią coraz większy odsetek użytkowników internetu – dzięki niemu utrzymują kontakt z bliskimi […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowe szyldy dla praskich rzemieślników

    W ramach czwartej edycji projektu re:design, będącej jednocześnie pierwszą odsłoną projektu w Warszawie, stowarzyszenie Traffic Design stworzyło 12 nowych szyldów dla zakładów rzemieślniczych z Pragi Północ. Realizacja odbyła się na zlecenie Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu m.st. Warszawy i jest częścią programu rewitalizacji na_prawa warszawa. Bardzo się cieszymy, że Traffic Design mógł wnieść swój […]

    Czytaj więcej