PRESS ROOM

Random entry RSS

  • Joanna Biernacka

    Opublikowano w:

    Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

    Joanna Biernacka, która od października 2016 roku pełniła funkcję deputy creative directora, objęła stanowisko creative directora agencji. Joanna Biernacka do Isobar Polska dołączyła w maju poprzedniego roku. Jako creative group head, wspólnie z Maciejem Koziną, odpowiadała za zarządzanie jednym z zespołów kreatywnych agencji. W październiku 2016 r. Biernacka i Kozina awansowali na stanowisko deputy creative […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nest Bank z nową kampanią wizerunkową

    Od czerwca w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowany jest najnowszy spot Nest Banku „Superfotelik”. Reklama wspiera szeroko zakrojoną kampanię edukacyjną „Superfotelik – Chroni na bank”, której towarzyszy launch bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe. Czteromiesięczna kampania to kolejna odsłona działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym rynku. – Dynamiczny wzrost wartości naszego brandu to […]

    Czytaj więcej

  • antalis konkurs

    Opublikowano w:

    Startuje Antalis Design Awards

    W dniu 26 czerwca 2017 wystartował konkurs „Antalis Design Awards 2017” składający się z dwóch różnych kategorii – Art Category Competition oraz Design Category Competition. Biorąc udział w kategorii „Art”, uczestnicy mają za zadanie stworzyć okładkę zdobiącą notes kreatywny formatu A5. Przy kategorii „Design” należy skupić się na projekcie tapety dla nowoczesnego biura startupowego o […]

    Czytaj więcej

  • studio kohe

    Opublikowano w:

    Studio KOHE dla Randstad

    Firma Randstad, jeden z wiodących dostawców usług HR, wzbogaciła portfolio prężnie rozwijającego się studia KOHE. Studio KOHE zostało założone przez Marcina Piwnickiego. Jego powstanie było naturalnym krokiem w karierze zawodowej Piwnickiego, który przez wiele lat pracował na stanowiskach creative directora w Artegence i Peppermint, a wcześniej art directora w m.in OS3 i Firefly Creation. Pracował dla polskich […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Programista musi być leniwy, czyli TOP 7 cech, które trzeba posiadać, żeby pracować w IT

    Dyplomowany matematyk, informatyk lub inżynier automatyki i robotyki – czy tak wygląda profil współczesnego programisty? Zdecydowanie nie. Skoro nie wykształcenie techniczne, to jakie cechy wystarczą, aby dołączyć do jednej z najlepiej rozwijających się branż na świecie? Dla wielu młodych ludzi bycie programistą to spełnienie marzeń. Coraz częściej też osoby niezadowolone z dotychczasowej pracy lub studiów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Michał Gąsior dołącza do zespołu Content Solutions

    Zespół agencji Content Solutions rośnie. W czerwcu 2017 r. do ekipy dołączył Michał Gąsior, ekspert z międzynarodowym doświadczeniem, związany z branżą od ponad dekady. Jako CMO firmy, odpowiadać będzie za marketing brandu oraz pion innowacji. Make the customer the hero of your story Holistyczne podejście Michała do tworzenia i zarządzania marką współgra z portfolio agencji, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    SmartWindow od Drutex

    Drutex wprowadził na rynek innowacyjny produkt na miarę przyszłości. Nowe interaktywne okno pozwalające na prezentację treści multimedialnych to rewolucja na światowym rynku stolarki okienno-drzwiowej. Firma stworzyła pierwsze inteligentne okno, które poza swoimi standardowymi funkcjami oferuje możliwość oglądania telewizji, korzystania z Internetu i pracy na panelu bezdotykowym. Swoim innowacyjnym rozwiązaniem Drutex wpisuje się w światowy trend […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Real Men Sparkle

    Real Men Sparkle to kampania na Dzień Taty skierowana do wszystkich męskich mężczyzn, którzy każdego dnia walczą o uczynienie tego świata lepszym miejscem dla wszystkich dzieciaków. Film powstał w ramach kampanii Save the Storks, stworzonej przez amerykańską fundację pro-life. Kampania jest lekka i wesoła, świetnie pokazuje rolę ojca w rodzinie. A sama organizacja zwraca się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Mały sklep internetowy – jak rywalizować z korporacyjną konkurencją?

    Duże i doświadczone sklepy internetowe mają nad nami ogromna przewagę i patrząc na sytuację z boku można stwierdzić, że przy całej tej machinie korporacyjnej mała działalność nie ma szans na wybicie się. Niemal zerowe doświadczenie, mało konkurencyjna oferta, gorsze rozeznanie w rynku i znajomość trendów… pozostaje nam jedynie dbać o obsługę klienta oraz oczywiście o […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Budujemy biznes, nie sklep, czyli jak mieć wyniki w e-commerce

    By odpowiedzieć na to pytanie bierzemy na warsztat – Warsztat Piękna. Piękne wyzwanie Serwis warsztatpiekna.pl to dedykowany sklep internetowy B2C z ekskluzywnymi, organicznymi kosmetykami najwyższej jakości, stworzony przez Media4U na potrzeby warszawskiego sklepu stacjonarnego Warsztat Piękna. Zbudowanie dobrze prosperującego biznesu od samego początku stanowiło wyzwanie, a to z co najmniej kilku powodów. Po pierwsze: sklep […]

    Czytaj więcej