SOCIAL MEDIA

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Komunikacja w dobie Internetu – jak funkcjonują marki z segmentu beauty w erze digital

    W dobie pokolenia, które nazywamy mianem digital natives, marki kosmetyczne muszą dopasować swoją komunikację do młodego konsumenta, którego życie w coraz większej części toczy się online. To dopasowanie oznacza z jednej strony to, że brandy nauczyły się implementować w swoich działaniach naturalne zachowania swojej grupy docelowej, takie jak np. robienie selfie, czy poszukiwanie opinii na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Facebook Messenger w branży moto

    Konsumenci w kontaktach z marką coraz częściej wybierają Facebook Messenger. Do zgłaszania problemów, ale też zadawania pytań o produkt, ofertę. Agencja WhiteBits sprawdziła, jak do kwestii obsługi klienta w tym kanale podchodzą najpopularniejsze marki motoryzacyjne. Z Facebooka korzysta obecnie 15 mln Polaków. Dla wielu osób social media są naturalnym miejscem nawiązywania kontaktu z markami – […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Prawie milion dolarów, czyli Robert Kubica i jego powrót do F1 w social mediach

    Robert Kubica to sportowiec, którego nie trzeba przedstawiać. Wielki talent, pierwszy Polak jeżdżący w prestiżowych zawodach Formuły 1. Ścigał się z takimi sławami, jak Lewis Hamilton, Kimi Räikkönen, Felipe Massa czy Fernando Alonso. Stanął na szczycie podium podczas zawodów Grand Prix Kanady w 2008 roku. W 2011 roku brał udział w wypadku, który wykluczył go […]

    Czytaj więcej

  • michał górecki

    Opublikowano w:

    Michał Górecki nie zostawił suchej nitki na branży mediowej i clickbaitach

    Przez całe lata unikałem Adblocka. Serio, nie używałem go. Pracowałem w branży reklamowej, chciałem wiedzieć co dzieje się w reklamie, dodatkowo poczuwałem się do tego, by je widzieć – napisał na Facebooku Michał Goo Górecki, by chwilę później dodać, że czara goryczy się przelała. Dalej jest już tylko lepiej. Mediom oberwało się za clickbaity i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Maciek Sawicki (Foszer Sawicki) z najlepszą prelekcją na #SMConvent

    Tegoroczny Social Media Convent przepełniony był prelekcjami, w czasie których przekazywano wiedzę na temat praktycznie każdego aspektu social media. Dopisali także interesujący prelegenci – mogliśmy posłuchać zarówno ekspertów jak Monika Czaplicka, jak i obejrzeć występy znanych osobistości (Robert Biedroń), czy gości zza granicy (Ian Anderson Gray, Hermione Way). Dwudniowy program był na tyle różnorodny, że […]

    Czytaj więcej

  • post robert lewandowski

    Opublikowano w:

    Post na Facebooku wart pół miliona złotych

    W ciągu niecałych 24 godzin od opublikowania na facebookowej stronie Roberta Lewandowskiego posta informującego o tym, że został ojcem, zdobył on już ponad 400 tysięcy interakcji. By osiągnąć taki wynik, reklamodawca musiałby wydać pół miliona złotych! Aktualna liczba interakcji w momencie pisania tego artykułu wynosi łącznie 417 583: 389 404 reakcji, 18 552 komentarzy, 9 627 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Snapchat vs Instagram Stories

    Powielona ze Snapchata funkcjonalność Instagram Stories wydaje się być sukcesem, co staje się dla Snapchata dość dużym zagrożeniem, bo przecież jest to driver Snapchata, który miał sprawić, że użytkownicy będą przywiązani do aplikacji. W kwietniu z Instagram Stories skorzystało 200 mln użytkowników, podczas gdy ze Snapchata około 160-170 mln. Jest to o tyle niepokojące zwłaszcza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Instagram – ostatnie zmiany i prognozy

    Instagram bardzo szybko zyskuje na popularności, co potwierdza ciągle wzrastająca liczba jego użytkowników. Jednocześnie coraz wyraźniej rysuje się potencjał sprzedażowy tej platformy, która od pewnego czasu zaskakuje także ilością zmian. Jaka przyszłość czeka Instagram i co wynika z wprowadzonych niedawno funkcjonalności? Ewolucja platformy Instagram jest coraz istotniejszą platformą społecznościową. Wynika to chociażby ze stale rosnącej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Internet jeszcze nigdy nie był tak społeczny. Raport comScore

    Na każdych pięć minut spędzonych w internecie jedną poświęcamy na social networking- wynika z raportu “2016 Cross-Platform Future in Focus” przygotowanego przez analityków z firmy comScore. Dzięki autorskiemu systemowi pomiarowemu wykorzystującemu dane demograficzne, informacje o wejściach na różne platformy, zaangażowaniu i ruchowi na ponad 3000 000 portalach i serwisach udało się uzyskać szereg informacji zarówno […]

    Czytaj więcej