SOCIAL MEDIA

Random entry RSS

  • social media strategy_Rosaura Ochoa_cc_flickr

    Opublikowano w:

    Jak znajdować lidy za pośrednictwem mediów społecznościowych?

    To, czy działania w mediach społecznościowych przekładają się bezpośrednio na sprzedaż pozostaje kwestia dyskusyjna, jednak jedno nie ulega wątpliwości – obecność na serwisach tego typu pozwala zbudować pozytywny wizerunek i zdobyć zaufanie potencjalnych klientów. Jak działać w mediach społecznościowych, by zmienić fanów w leady? Odpowiedzi an to pytanie udzieli najnowszy artykuł w serwisie Netresearch.  

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Gole, wzrosty i wiosenne nowości, czyli Maj 2013 w Fanpage Trends

    Sotrender opublikował najnowsze, majowe wydanie cyklicznego raportu Fanpage Trends, w którym przedstawione zostały szczegółowe statystyki stron z 39 kategorii, skomentowane przez ekspertów z 33 branż. Maj na Facebooku w Polsce zdominowany został przez Lewandowskiego, nowego operatora telekomunikacyjnego Nju mobile oraz podsumowania przygotowane przez samego Facebooka. Sportowe emocje Lewandowski osiąga na Facebooku sukcesy równie spektakularne jak na […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Facebook rozkwita na wiosnę, czyli marcowe Fanpage Trends

    Święta, święta i po świętach. Na dworze wciąż biało, a w Sotrenderze już kwiecień. Przedstawiamy najnowszy raport i garść nowin z Facebooka rozpoczynając drugi kwartał roku. W marcowym raporcie Fanpage Trends przedstawiamy podsumowanie statystyk w formie poręcznej infografiki oraz dostarczamy nie tylko sportowych emocji w nowej kategorii Kluby Piłkarskie i w 33 innych branżach, które […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Powrót króla, czyli marki w lutym na Facebooku

    W lutym fanpage Radia Eska przekroczył poziom miliona fanów, a profil Serca i Rozumu zbliża się do 2 mln. Na Facebooka powrócił Kuba Wojewódzki, a wpadkę zaliczył administrator fanpage’a Ministerstwa Edukacji Narodowej. Powrót króla Znany polski showman wrócił na Facebooka i to w jakim stylu. Komunikacja na stronie jest znacznie bardziej przemyślana, a Kuba Wojewódzki […]

    Czytaj więcej

  • facebook kryzys marki

    Opublikowano w:

    Luty na Facebooku – raport Fanpage Trends od Sotrendera

    Serce i Rozum broni tytułu największej polskiej strony na Facebooku, a Kuba Wojewódzki wraca do fanów. Akcje charytatywne pojawiają się w rankingu najlepszych postów. Sotrender prezentuje najnowszy raport, pełen ciekawych i jak zawsze najświeższych danych przedstawionych na 259 stronach raportu z 33 kategoriami stron komentowanych przez 29 ekspertów. Rozrywka nadal w cenie Serce i Rozum […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Myślisz, że Facebook jest darmowy? Płacisz za niego swoją prywatnością

    Informacje i opinie, dotychczas znane tylko naszym najbliższym, stają się ogólnodostępne dzięki portalom społecznościowym. Filmiki z wakacji, zdjęcia z imprez czy komentarze dotyczące ulubionych marek to waluta, którą nieświadomie opłacamy naszą obecność w sieci. O zagrożeniach związanych z beztroskim ujawnianiem informacji oraz sposobach na kontrolę ich przepływu opowiedział na łamach serwisu BezpieczniejwSieci.org Wojciech Wiewiórowski, Generalny […]

    Czytaj więcej

  • facebook kryzys marki

    Opublikowano w:

    Grudzień 2012 na Facebooku. Raport Fanpage Trends

    Końcówka 2012 r. to w marketingu na Facebooku przede wszystkim wyścig największych profili. Wśród najpopularniejszych postów niestety nadal ważne miejsce zajmują żebrolajki. Zapraszamy lektury pełnego raportu Fanpage Trends za grudzień 2012. Zaprezentowanych jest tam 250 stron statystyk, wykresów i komentarzy, dotyczących 33 branżach obecnych na polskim Facebooku. Jak co miesiąc swoją oceną wydarzeń w branżach dzielą się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Pogłoski o śmierci Facebooka okazały się nieco przesadzone – Fanpage Trends, listopad 2012

    Facebook nie umiera, lecz rozwija w najlepsze, co pokazują liczby. W ubiegłym roku przybyło mu aż 2 miliony użytkowników, a liczba „like’ów” praktycznie się podwoiła. Na polskim Facebooku największe profile nadal rosną. Demotywatory przekroczyły półtora miliona fanów, a do listy pięciu milionowych stron dołączyły kolejne dwie – Kuba Wojewódzki i Allegro. A na polskim Facebooku… […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rekord Obamy na Facebooku

    W listopadzie fanpage prezydenta USA Baracka Obamy był najpopularniejszym ze wszystkich stron w największym serwisie społecznościowym świata – wynika z analizy CatNapoleon.com. Jego zdjęcie z żoną opublikowane tuż po ogłoszeniu w mediach zwycięstwa w wyborach prezydenckich polubiło już ponad 4,4 mln osób. To najbardziej lubiany wpis w historii Facebooka. Barack Obama przebija pod względem liczby […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wydatki na SEM, SEO oraz social media w 2013 będą rosnąć

    Agencja Lemon Sky z Grupy ADV opublikowała infografikę przygotowaną wspólnie przez wszystkich członków Yamondo Global Performance Alliance. Wynika z niej, iż w nadchodzącym roku wydatki klientów na SEM, SEO oraz social media będą dwukrotnie wyższe niż w roku 2012. Badanie przeprowadzono na zlecenie szwedzkiej agencji Be Better Online na 15 rynkach digitalowych Europy, Azji oraz […]

    Czytaj więcej