temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Nowa świąteczna reklama Allegro

    Nowa świąteczna reklama Allegro przygotowana z agencją Bardzo to znów okazja do pięknych wzruszeń. Tym razem bohaterem jest Marcel, któremu wszystko się udaje, bo ma swój talizman 🙂 Szczęście dla każdego może oznaczać coś zupełnie różnego. Warto się tym podzielić. Reżyser: Jesper Ericstam Dyrektor kreatywny: Hubert Stadnicki Art Director: Karolina Czarnota Copywriter: Monika Kamińska

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    500 lat reformacji i młotek

    Z okazji 500. lat reformacji niemiecka agencja kreatywna Kleiner und Bold przygotowała identyfikację wizualną dla materiałów związanych z wystawami dotyczącymi własnie reformacji. W ramach obchodów trzy niemieckie muzea stworzyły trzy unikalne wystawy poświęcone tematyce reformacji. Jednak sam temat nie wydaje się specjalnie atrakcyjny dla grupy celu, które zazwyczaj nie są zainteresowane kulturą i historią.   Żeby […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak połączyć grę w aplikacji z konkursem i działaniami offline?

    Pogromcyupalu.pl to wakacyjna akcja lodów Koral, łącząca dwa światy – online i offline. Została przeprowadzona w lipcu i sierpniu 2017 roku. Sercem akcji była aplikacja w formie gry mobilnej „Pogromcyupalu.pl”, w której ruchową wersję można było zagrać podczas Roadshow przemierzającego polskie wybrzeże. Ciężarówka Pogromcyupalu.pl stacjonowała w Międzyzdrojach, Władysławowie i Jastarni. Pokonała 2 073 km. Nad Bałtykiem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Fisz po raz drugi w kampanii IKEA

    Melodyjna narracja Bartosza „Fisza” Waglewskiego po raz drugi w spocie reklamowym IKEA. Tym razem to opowieść o nadchodzących świętach zachęcająca, by „zrobić więcej miejsca na miłość”. Za kreację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Film wyprodukowany przez studio TANK wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Świąteczna reklama IKEA to druga odsłona kolaboracji marki z artystą w ramach kampanii „IKEA. Niech […]

    Czytaj więcej

  • scaryclown burger king

    Opublikowano w:

    Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król - #ScaryClownNight w Burger King

    Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma w promocji darmowego Whoopera! #ScaryClownNight to kolejny Halloweenowy psikus od Burger Kinga. W ubiegłym roku świat obiegły zdjęcia jednej […]

    Czytaj więcej

  • stranger things

    Opublikowano w:

    ǝuoɹʇs ɐƃnɹp ɐu ǝıs ɐɔɐɹʍʎʍ ʇɐıʍs [Stranger Things]

    Kilka dni temu informowaliśmy o dziwnym zjawisku w Warszawie. Wygląd jednej ze stacji rowerów miejskich wzbudził niepokój przechodniów i mediów oraz… ekscytację fanów Stranger Things. To oni, najwięksi śmiałkowie, gdy tylko zobaczyli zagadkową podpowiedź Jedenastki i Willa, udali się na Powiśle, wsiedli na oldschoolowe rowery i wyruszyli w drogę. Wspólny przejazd był pełen niespodzianek, które […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampania społeczna Anji Rubik i Dziewuchy Dziewuchom

    #SEXEDPL to nazwa i hashtag dla kampanii społecznej, która powstała z inicjatywy Anji Rubik, która do współpracy zaprosiła Dziewuchy Dziewuchom oraz wielu ludzi ze świata muzyki, filmu i sztuki. Biorą w niej udział m.in Mateusz Bansiuk (@mateuszbanasiuk), Dorota Masłowska, Robert Biedroń (@robertbiedron), Monika Brodka (@missbrodka), Maffashion (@maffashion_official), Sebastian Fabijański, Małgorzata Szumowska, Marta Frej (@martafrej), Jimek Dębski, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Paweł Jońca dla Biedronki

    Od 12 października „Biedronka smakuje domem” – i to nie tylko w sklepach należących do sieci, ale też w mediach, w których rozpocznie się ogólnopolska kampania marketingowa promująca polską kuchnię. Składają się na nią spoty reklamowe i materiały drukowane, humorystyczne filmy z udziałem Dariusza Basińskiego i Jacka Borusińskiego z grupy teatralnej Mumio oraz seria okolicznościowych […]

    Czytaj więcej

  • akademia duckie deck

    Opublikowano w:

    Akademia Duckie Deck - nowa edycja we Wrocławiu

    W weekend, 28-29 października Akademia Duckie Deck – największe w Polsce cykliczne wydarzenie dla dzieci i rodziców – ponownie zawita do Wrocławia. Wszystkie rodziny spragnione nowych przeżyć i doświadczeń, zapraszamy do Wrocławskiego Parku Technologicznego. Dziś, 16 października ruszają zapisy na warsztaty, które są jedną z aktywności przygotowanych dla odwiedzających Akademię Duckie Deck.   2 dni […]

    Czytaj więcej

  • wykreślona warszawa

    Opublikowano w:

    Wykreślona Warszawa i Run Like Hero wśród zwycięskich projektów Filmteractive Market 2017

    Nagrodę główną Filmteractive Market 2017 (8 000 pln), sfinansowaną ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, zdobył projekt Wykreślona Warszawa. Jurorzy przyznali również wyróżnienia – zdobyły je projekt Run Like Hero oraz Wirtualny przewodnik dla osób z autyzmem nagrodzone zaproszeniami na MIPTV 2018. Tegoroczna edycja obfitowała w projekty o zróżnicowanej tematyce i zaawansowaniu technologicznym. To […]

    Czytaj więcej