temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Nawet najdroższy spot będzie porażką, jeśli nie spełni swojej funkcji - Foszer i Sawicki o rynku wideo w Polsce

    Maciej Sawicki i Bartłomiej Foszer wspólnie stworzyli studio produkcyjne, które może pochwalić się ciekawymi i zaangażowanymi produkcjami. Ponieważ produkcja video od jakiegoś czasu staje się coraz bardziej popularna, pojawiają się klienci z mniejszymi budżetami, dzięki social media reklamy w formacie video można promować o wiele łatwiej i taniej. Porozmawialiśmy z nimi o polskiej branży reklamowej, […]

    Czytaj więcej

  • wroclaw mural

    Opublikowano w:

    Don’t grow up

    Kampanie społeczne mają różny wymiar. Jedne z nich namawiają do działania, inne do udzielania pomocy, do zastanowienia się nad swoimi zachowaniami. Jednym słowem są to kampanie, które mają zwracać uwagę na jakiś problem SPOŁECZNY i pokazywać drogę do rozwiązania tego problemu. Na genialny w swej prostocie pomysł wpadła marka Mercedes we Wrocławiu. W nawiązaniu do […]

    Czytaj więcej

  • Corporate Cultural Responsibility

    Opublikowano w:

    Corporate Cultural Responsibility, czyli współpraca marek ze światem sztuki

    Marka przyjazna środowisku, wspierająca potrzebujących, dostarczająca przyjemne przeżycia otoczeniu, w którym funkcjonuje, choć globalna, to jednak dopasowana do lokalnej specyfiki – dzisiaj takie określenia wyrastają wokół marek jak grzyby po deszczu. Każda z nich szuka bowiem sposobu na przyciągnięcie klientów i wyróżnienie się na tle konkurencji. Nie inaczej jest z tymi, które zapragnęły nawiązać bliższą […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kongres Online Marketing już 28 września

    Czy słyszałeś już o Kongresie Online Marketing?  To jedno z największych wydarzeń w branży marketingu internetowego. To już 14 edycja konferencji organizowanej przez redakcję Magazynu Online Marketing.  Tematem przewodnim wrześniowej edycji będzie „Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie”. Zastanawiasz się, co zrobić aby jeszcze efektywniej sprzedawać swoje produkty w sieci? W takim razie dołącz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampanie nastawione na instalacje aplikacji mobilnej – case study mPay

    Świat ewoluuje w stronę upraszczania otaczającej nas rzeczywistości i ułatwiania nam codziennych czynności. Fizyczne pieniądze zostały zastąpione kartami płatniczymi, zdjęcia robimy przy pomocy telefonów komórkowych, a dzienniki treningowe ustąpiły miejsca aplikacjom takim jak Endomondo. Dziś, dzięki powstającym coraz to nowym aplikacjom, zestaw bardziej i mniej potrzebnych narzędzi możemy mieć w jednym urządzeniu mieszczącym się w […]

    Czytaj więcej

  • madrze pomagam

    Opublikowano w:

    Wystartowała akcja #MądrzePomagam – wspólnie zablokujmy internetowych oszustów i pomagajmy mądrze

    Celem tego społecznego przedsięwzięcia jest wykrycie i blokowanie fikcyjnych zbiórek pieniędzy w internecie, takich jak #bojesieciemnosci dla 2,5 letniego Antosia. #MądrzePomagam wspiera już kilkadziesiąt fundacji, stowarzyszeń, organizacji i mediów. Najważniejszym zadaniem akcji, zainicjowanej przez Zrzutka.pl, jest wymiana informacji pomiędzy partnerami tej inicjatywy i internautami, na temat osób czy zbiórek pieniężnych budzących wątpliwości co do ich […]

    Czytaj więcej

  • zoo wroclaw

    Opublikowano w:

    ZOO Wrocław: komunikacja z misją 

    Która polska atrakcja turystyczna cieszy się największą popularnością? Odpowiedź może okazać się zaskakująca, bo liderem, wyprzedzającym takie miejsca jak Zamek Królewski na Wawelu czy podkrakowską Kopalnię Soli Wieliczka, okazało się… wrocławskie Zoo z rekordową liczbą odwiedzających – 1,7 mln rocznie. Ten imponujący wynik instytucja zawdzięcza m.in. profesjonalnym i konsekwentnym działaniom komunikacyjnym, które prowadzi od lat, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sztuka pod stopami

    Ostatnio rozgorzała ciekawa dyskusja na odnośnie kampanii reklamowej EB na chodnikach. Opinie na ten temat są podzielone: „publiczny chodnik nie jest nośnikiem reklamowym, tym bardziej nie dla reklamy permanentnej, wykonanej farbą. Nałożyć karny obowiązek przywrócenia mienia publicznego do stanu poprzedniego (źródło)”. Innym taka forma promocji się podoba. Na pewno chodnik może być ciekawym „placementem” reklamowym, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ostecx Créative - dlaczego agencja kreatywna produkuje... napoje?

    „Rzucił pracę w korpo i zaczął produkować kozie sery w Bieszczadach” – co jakiś czas trafiamy na takie nagłówki i zaczynamy marzyć o tym samym… 🙂 Czy myśleliście kiedyś o tym, jak byłoby cudownie gdyby tak przestać „produkować piksele” i zająć się wytwarzaniem produktów, które można zważyć i zmierzyć? Okazuje się, że nie trzeba koniecznie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Cyber Kids on Real z kampanią adresowaną do młodzieży dla Muzeum Warszawy

    „20 rzeczy o Warszawie” to książka inspirowana nową wystawą główną Muzeum Warszawy. Obiekty muzealne stały się pretekstem do napisania opowiadań przez warszawskich pisarzy i pisarki młodego pokolenia: Justynę Bargielską, Sylwię Chutnik, Jacka Dehnela, Mikołaja Łozińskiego i Macieja Sieńczyka. W warstwie wizualnej książki zobaczymy fotografie Jacka Kołodziejskiego oraz ilustracje Dominika Cymera. Książka od tego miesiąca jest […]

    Czytaj więcej