temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Polska ilustratorka wśród artystów limitowanej edycji Heinekena

    Projekt Marty Orzeł – polskiej ilustratorki na stałe mieszkającej we Nantes (Francja), reprezentuje nasz kraj w limitowanej edycji marki Heineken, jako jeden z 20 projektów młodych artystów różnych narodowości.  Polska ilustratorka jako jedna z 20 artystów z 20 krajów świata, którzy na stałe mieszkają we Francji stworzyła projekt graficzny jednej z 20 etykiet Heinekena limitowanej edycji 2018. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bohaterowie z rzeczami warszawskimi

    Muzeum Warszawy otwiera drugą część wystawy głównej „Rzeczy warszawskie” w weekend 9 i 10 czerwca. Właśnie ruszyła kampania outdoorowa zapowiadająca to wyjątkowe wydarzenie. Niezwykłe bohaterki i niezwykłych bohaterów z rzeczami warszawskimi zobaczymy na nośnikach reklamowych w środkach komunikacji miejskiej, na rowerach miejskich, ekranach multimedialnych i przestrzeni miejskiej oraz w prasie i internecie. – Kluczowe było […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    A ja żem jej powiedziała, Kaśka, świetnie że masz audiobooka [Os3 w kampanii dla Storytel]

    Firma Storytel Sp. z o.o. powierzyła agencji oS3 działania promujące ekskluzywną premierę książki Katarzyny Nosowskiej w postaci audiobooka pod tytułem „A ja żem jej powiedziała, Kaśka”.  Od 16. maja, a więc na tydzień przed premierą papierowej wersji książki Katarzyny Nosowskiej, jej audiobookowa wersja jest dostępna wyłącznie na Storytel Polska (www.storytel.pl/nosowska), który z tej okazji przygotował […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Społeczność kluczem do bycia love brandem [case study marki Semilac]

    Nie ma idealnej recepty na to, jak marka powinna działać w social media.  Na pewno kluczowa jest dobra strategia: odpowiednio dobrany, wysokiej jakości content, regularność publikowania i dobre pomysły. Nie można zapomnieć też o najważniejszym czynniku, dla którego jesteśmy obecni w social media – społeczność. Semilac jest liderem wśród marek urodowych, o której najczęściej mówi […]

    Czytaj więcej

  • ikea reklama biały szum

    Opublikowano w:

    Biały szum w nowej reklamie prasowej IKEA

    Każdy, kto ma (miał) małe dzieci wie ile zaangażowania wymaga ich wieczorne usypianie. Niektórzy potrafią jeździć z dzieckiem autem przez 2 godziny, inni preferują metodę „owijania”, kolejni „na pieluszkę”. Znaną metodą jest też szum. A dzieciom może szumieć: suszarką, odkurzaczem czy szumisiem… Badania pokazują, że biały szum (taki o określonej częstotliwości)  wpływa na człowieka (nie […]

    Czytaj więcej

  • Centrum Praw Kobiet

    Opublikowano w:

    Max Cegielski, Artur Barciś i Krzysztof Materna dla Centrum Praw Kobiet

    Nieformalna grupa Kobiety w Reklamie zrealizowała kampanię #JESTEMZNIĄ.  Akcja ma zbierać fundusze na cele statutowej fundacji Centrum Praw Kobiet, poprzez przekazywanie 1% podatku oraz darowizn. Projekt #JESTEMZNIĄ wspierają charytatywnie ambasadorzy, m.in. Max Cegielski, Artur Barciś, Maciej Nowak, Krzysztof Materna i Vienio. Realizowana przez Kobiety w Reklamie na rzecz fundacji Centrum Praw Kobiet kampania #JESTEMZNIĄ to […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak Bertha Benz wypromowała Mercedesa

    Dzisiaj kobieta, która zmieniła bieg historii stając się pierwszą „marketerką”. To dzięki jej „promocji” wynalazek męża stał się pożądanym przedmiotem na całym świecie i jest nim właściwie do dzisiaj. Rok 1888 nie zapowiadał się najlepiej dla Karla Benza. Od czterech lat praktycznie nie wychodził ze swojej stodoły w Mannheim, pracując w pocie czoła nad ulepszeniem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ponad 200 % wzrostu wskaźników- e-point dla Komfort SA - case study

    Klienci coraz częściej zaczynają zakupy od  internetu. Zwykle po wejściu do sieci poszukują informacji o produkcie oraz inspiracji związanych np. z designem. Dotyczy to również branży meblarskiej i wnętrzarskiej.  Produkty związane z wyposażeniem domów są drogie i często dużej wielkości. Dlatego proces zakupowy trwa w tym wypadku dłużej i wymaga namysłu. Klienci chcą we własny […]

    Czytaj więcej

  • puma legendy uliczne

    Opublikowano w:

    Puma z agencją high&

    Działalność rozpoczęła pierwsza w Polsce agencja marketingu muzycznego high& oferująca usługi z zakresu tworzenia dedykowanych strategii muzycznych, aktywacji oraz kampanii dla marek w oparciu o branded content wykorzystując muzykę oraz artystów do kreowania unikalnych partnerstw marketingowych. W spektrum działalności agencji high& znajduje się również kompozycja, produkcja muzyki do reklam i filmów oraz sonic branding. Jej […]

    Czytaj więcej

  • satisfactionchallenge

    Opublikowano w:

    Sprzeciw społeczny lvl Rosja – #Satisfactionchallenge

    Przez szesnaście lat, jakie upłynęły od premiery jednego z największych tanecznych hitów XXI wieku, elektrohousowe „Satisfaction” Benny’ego Benassiego, nie tylko podbiło kluby i dyskoteki na całym świecie, ale stało się jednym z najpopularniejszych utworów wykorzystywanych w reklamach, filmach i grach video. Pomógł w tym niewątpliwie rozerotyzowany i kontrowersyjny teledysk, przedstawiający atrakcyjne, roznegliżowane modelki, które szaleją […]

    Czytaj więcej