temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Albert Einstein, LEGO, Ikea i… klocki

    W 2018 roku na Światowym Forum Ekonomicznym w Davos to mogliśmy obejrzeć nie tylko spotkania prezesów najbogatszych światowych korporacji i polityków, ale też m.in. prezentację produktu stworzonego w ramach projektu Open Einstein. Open Einstein to koalicja korporacji LEGO, IKEA, Unilever i National Geographic, której celem jest nadanie priorytetowego znaczenia zabawie jako sposobowi nauczania, zachęcania do kreatywnego myślenia i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Patagonia wdraża program Zero Waste

    Patagonia to firma odzieżowa założona w 1973 roku i  specjalizująca się w produkcji odzieży turystycznej. Marka mocno angażuje się w programy proekologiczne – odzież produkowana jest wyłącznie z bawełny organicznej, a od 1985 do 2007 roku przekazała na cele związane z ochroną przyrody ponad 29 milionów dolarów. Szukając kolejnych rozwiązań ekologicznych firma postawiła na program […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Spot Męskiego Grania podbił polski YouTube

    YouTube ogłasza listy reklam najchętniej oglądanych przez użytkowników z Polski oraz z Europy w 2017 roku. Pierwsze miejsce polskiego rocznego zestawienia YouTube Ads Leaderboard 2017 zdobył spot, który aż trzy razy trafiał do miesięcznych rankingów i zwyciężył w dwóch z nich, czyli klip Męskie Granie. 2017. Męskie Granie Orkiestra – Nieboskłon. Drugie miejsce zajął Play z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czarne kreacje ze Złotych Globów na sprzedaż w ramach kampanii społecznej TIME’S UP

    Od piątku 19 stycznia do 26 stycznia do 18:00 czasu polskiego Internauci mogą wejść na stronę ebay.com/timesup i licytować kultowe kreacje z czerwonego dywanu, prezentowane przez takie gwiazdy, jak Reese Witherspoon, Meryl Streep, Elisabeth Moss, Tracee Ellis Ross, Emma Watson i Jude Law podczas tegorocznych Złotych Globów. Możliwość taką zawdzięczamy hojności darczyńców, do grona których […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Netflix z projektem Czarne Lusterko [Gonciarz, Stankiewicz, Grupa Darwin, emce kwadrat]

    „Czarne lusterko” to projekt zrealizowany przez Netflix we współpracy ze znanymi polskimi influencerami. Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat stworzyli własne historie zainspirowane serialem „Czarne lustro”. Od kilku dni można oglądać zwiastuny i plakaty każdego z odcinków. Dzisiaj udostępniony został oficjalny zwiastun i data premiery całej serii.   „Czarne lusterko” to seria czterech filmów krótkometrażowych utrzymanych w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA: olej tę reklamę

    W ramach kampanii „Where life happens” Ikea stworzyła reklamę prasową na którą można… nasikać. Reklama ukazała się w popularnym szwedzkim magazynie dla kobiet. IKEA – Pee Ad from Ourwork on Vimeo. Aby uzyskać dostęp do specjalnej ceny rabatowej na łóżeczko SUNDVIK, zrobić dołączony do strony test ciążowy, czyli jednym słowem „nasikać” na reklamę 🙂 Jeśli […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ciapaty, dałn, pedał, lewak, moher, czarnuch w kampanii społecznej Poznania

    „Ciapaty”, „dałn”, „pedał”, „lewak”, „moher”, „czarnuch” to tylko niektóre z inwektyw jakimi posługuje się Poznań w najnowszej kampanii na rzecz tolerancji. „Wobec ludzi tolerancja to za mało, należy się szacunek” – pod takim hasłem ruszyła kampania „My Poznań 36,6”. To niezwykle ambitny i potrzebny miastu projekt, w którym poruszany jest problem nie tyle nietolerancji i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dziadek do orzechów z kampanią antysmogową

    Kraków stał się polską stolicą smogu. Miasto królów dusi się w kłębach szarego dymu. Nowa kampania społeczna SMOG [ERROR] przygotowana przez agencję Dziadek do orzechów zwraca uwagę mieszkańców na problem, z którym od lat boryka się miasto. – Nie chcemy, by szara rzeczywistość była naszą codziennością. Mieszkamy tutaj, jesteśmy stąd i kochamy nasze miasto. Nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marka BYTOM z nową kampanią od artystów z SHOOTME

    Oto najnowszy film „Ultra Black”, przedstawiający wyjątkową, inspirowaną sztuką współczesną, kolekcję marki Bytom. Marka Bytom po raz kolejny zaskakuje świeżym pomysłem. Tym razem koncept kolekcji łączy świat współczesnego krawiectwa męskiego z polskim malarstwem. Tak powstała kolekcja „Ultra Black”, inspirowana twórczością wyjątkowego artysty, Rafała Bujnowskiego. Wyjątkowo odważne i w zasadzie niespotykane w branży, żeby firma, w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kup Coca-Colę za… dialekt

    Choć Szwecję zamieszkuje niecałe dziesięć milionów ludzi, w języku tego kraju da się znaleźć ponad setkę lokalnych dialektów. Niektóre z nich w niewielkim stopniu przypominają współczesny szwedzki i sięgają korzeniami do języka staronordyjskiego. I właśnie to zróżnicowanie akcentów i ich promocja, stały się punktem wyjścia do budowy Dialekt-O-Matu – automatu z napojami, który testuje znajomość […]

    Czytaj więcej