temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Wynagrodzenia w branży marketingowej

    Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ogłosiło wyniki  nowego badania  wynagrodzeń  i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej, organizowanego corocznie od 17 lat. Analizę  wynagrodzeń oraz stawek godzinowych pracowników agencji reklamowych, domów mediowych, agencji brand design oraz agencji eventowych, przeprowadziła  na zlecenie SAR firma  Willis Towers Watson Polska. W tegorocznej edycji badania wzięły udział 93 organizacje, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Samsung Presents: Poznaj historię generała Kuziory | Powered by Galaxy S8 / Gear VR

    W latach siedemdziesiątych czterech polskich pilotów miało szansę na lot w kosmos. Trudne decyzje, miesiące przygotowań, wielkie nadzieje. I zrozumiały zawód, kiedy postawiono na kogoś innego. Bo poleciał tylko jeden. Po 40 latach Samsung i agencja VML odnaleźli najmłodszego z kandydatów do historycznej misji Sojuz 30.   Kosmodrom Bajkonur, Kazachstan 27 czerwca 1978 17:27 czasu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Real Men Sparkle

    Real Men Sparkle to kampania na Dzień Taty skierowana do wszystkich męskich mężczyzn, którzy każdego dnia walczą o uczynienie tego świata lepszym miejscem dla wszystkich dzieciaków. Film powstał w ramach kampanii Save the Storks, stworzonej przez amerykańską fundację pro-life. Kampania jest lekka i wesoła, świetnie pokazuje rolę ojca w rodzinie. A sama organizacja zwraca się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dziadkowie na fejsie, czyli jak Silver Generation funkcjonuje w digital świecie?

    Spędzają w sieci coraz więcej czasu, traktując internet na równi z rzeczywistością offline stają się atrakcyjną grupą dla e-commerców. Mowa o srebrnym pokoleniu, które rośnie w siłę. W 2015 roku było w Polsce ponad 8,8 mln osób po 55 roku życia.   Według danych GUSu, do roku 2050 liczba ta ma wzrosnąć do 13,7 mln., […]

    Czytaj więcej

  • finget spinner

    Opublikowano w:

    Jak wygląda buzz na Fidget Spinner?

    Finget Spinner stał się z pewnością najpopularniejszym gadżetem tego lata. Na tym przykładzie świetnie można zauważyć jak wygląda hype na popularny produkt, ale też jak szybko się kończy. Pierwsze wyszukiwania wirującego gadżetu pojawiły się w styczniu, wyraźny wzrost liczby widzimy w marcu, a największy pik wyszukiwań w US nastąpił w maju, w Polsce – w […]

    Czytaj więcej

  • cook this page

    Opublikowano w:

    Ikea i prosty przepis - Cook This Page

    Ikea jest marką, która wszystkim kojarzy się z użytecznością, prostym designem i przejrzystą instrukcją, dzięki której jesteśmy w stanie złożyć skomplikowane meble – inaczej  – wydaje nam się, że jesteśmy w stanie złożyć skomplikowane meble. Ale przecież najważniejszy jest wizerunek 🙂 Ikea publikuje też książki kucharskie, gdzie ilustracją do przepisów jest skład danej potrawy (zaprezentowany […]

    Czytaj więcej

  • social media

    Opublikowano w:

    Badanie dotyczące zdrowia i jakości życia branży social media, PR i SEO

    Wielu z nas jest online 24/7 – z racji wykonywanego zawodu. Zakład Psychologii Zdrowia i Pracy z Łodzi postanowił zapytać marketerów o to, jak czują się w zawodach, które wymagają stałej obecności on-line, monitorowania i reagowania na zdarzenia w sieci.  Będzie to pierwsze takie badanie w Polsce, więc tym bardziej zachęcamy Was do wzięcia w nim […]

    Czytaj więcej

  • planer rodzinny

    Opublikowano w:

    Polski projekt, który pomaga rodzicom

    Organizacja jest modna – przedsiębiorcy, trenerzy rozwoju osobistego i blogerzy odmieniają to słowo przez wszystkie przypadki. W pracy systemy zadań i ocen oraz dedykowane im narzędzia są codziennością, ale wciąż brakuje rozwiązań do użytku domowego. Marka Familiowo proponuje własne – zbiór planerów z dodatkami, które zwiększają domową produktywność. Dobra organizacja jest warunkiem produktywności w pracy. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Szyte na miarę - rozwiązania dla branży fashion

    Rynek modowy e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał dla rozwoju e-biznesu właśnie w tej branży. Odzież, obuwie i dodatki są najczęstszymi produktami na liście zakupów przez Internet. Warto zainwestować w nowoczesne narzędzia, wspierające handel elektroniczny i w ten sposób rozwijać i utrzymać satysfakcję klientów. Dzięki konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion, postawisz pierwsze kroki w drodze do […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marki luksusowe w social media

    Firma Tribe Dynamics opracowała własną metodę badawczą Earned Media Value (EMV), która określa wartość treści oraz poziom zaangażowania użytkowników i influencerów, w odniesieniu do contentu który pojawił się w mediach. Do każdej zamieszczonej treści i późniejszego zaangażowania przyisuje się konkretną wartość kwotową, co pozwala na porównanie działań marketingowych, jakie prowadzone są przez marki. Brane są pod uwagę następujące […]

    Czytaj więcej