temat dnia

Random entry RSS

  • pozdro techno

    Opublikowano w:

    Pozdro Techno Białystok

    Po realizacjach z udziałem dresiarza Cinka, profesora Miodka czy ubiegłorocznej produkcji „Bagaż życia” uhonorowanej dwoma nagrodami Klubu Twórców Reklamy organizatorzy znów przygotowali spot wymykający się wszelkim schematom. Jest więc tkliwa historia rodzinna, pakowane w słoiki ogórki, pieczenie ciasta i kosz pełen kwiatów. A na koniec idea kartki pocztowej (z kwiatami oczywiście), którą uczestnicy festiwalu będą […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wygląda ścieżka e-zakupowa polskiego turysty?

    Sektor turystyki rozwija się coraz dynamiczniej i wyraźnie zaznacza swoje miejsce w internecie. Aż 57% Polaków organizuje swoje wakacje wykorzystując do tego sieć. Jak wykorzystać ten fakt i promować swoje usługi w internecie? O wielkości rynku turystyki online świadczą już same wydatki na reklamę. Podróże i związane z nią potrzeby są jednym z dynamiczniej rozwijających […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wibrator dla pracownika? Naturalnie, że tak!

    Cards Against Humanity to prosta gra karciana. Jedna z najlepszych z dwóch powodów – zasady są banalnie proste i jest niepoprawna politycznie (mało powiedziane). Karty czarne to pytania, karty białe to odpowiedzi. Gracze dostają po 5 białych kart i ich zadaniem jest stworzenie najlepszej odpowiedzi do pytania (na czarnej karcie). Jak można przeczytać na stronie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak nawiązać współpracę z marką? Najpierw pokaż, co potrafisz

    Influencer marketing jest terminem, który ostatnio jest dość popularny. Współpraca z ambasadorami marki przynosi korzyści obu stronom i może być efektywna. Dzisiaj chcielibyśmy Wam przedstawić jak zaczęła się pierwsza współpraca między marką a zespołem muzycznym. Był to kontrakt, który przeszedł już do historii muzyki i biznesu, wybitny krok marketingowy, który nie tylko dał korzyści finansowe […]

    Czytaj więcej

  • minimalistyczne opakowania

    Opublikowano w:

    Minimalistyczne opakowania a sprzedaż

    Pamiętacie projekt Mehmeta Gozetlika z 2010 roku (tak, ma już 7 lat) „Minimalist effect in a maximalist market? Designer przedstawił tam po 3 opakowania znanych produktów, gdzie: pierwsze jest oryginalnym opakowaniem drugie uproszczonym trzecie minimalistycznym. Projekt był zjawiskowy i z miejsca zyskał ogromną popularność. Nam też się bardzo podobał. Wyglądało na to, że wszystkie marki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nawet najdroższy spot będzie porażką, jeśli nie spełni swojej funkcji - Foszer i Sawicki o rynku wideo w Polsce

    Maciej Sawicki i Bartłomiej Foszer wspólnie stworzyli studio produkcyjne, które może pochwalić się ciekawymi i zaangażowanymi produkcjami. Ponieważ produkcja video od jakiegoś czasu staje się coraz bardziej popularna, pojawiają się klienci z mniejszymi budżetami, dzięki social media reklamy w formacie video można promować o wiele łatwiej i taniej. Porozmawialiśmy z nimi o polskiej branży reklamowej, […]

    Czytaj więcej

  • wroclaw mural

    Opublikowano w:

    Don’t grow up

    Kampanie społeczne mają różny wymiar. Jedne z nich namawiają do działania, inne do udzielania pomocy, do zastanowienia się nad swoimi zachowaniami. Jednym słowem są to kampanie, które mają zwracać uwagę na jakiś problem SPOŁECZNY i pokazywać drogę do rozwiązania tego problemu. Na genialny w swej prostocie pomysł wpadła marka Mercedes we Wrocławiu. W nawiązaniu do […]

    Czytaj więcej

  • Corporate Cultural Responsibility

    Opublikowano w:

    Corporate Cultural Responsibility, czyli współpraca marek ze światem sztuki

    Marka przyjazna środowisku, wspierająca potrzebujących, dostarczająca przyjemne przeżycia otoczeniu, w którym funkcjonuje, choć globalna, to jednak dopasowana do lokalnej specyfiki – dzisiaj takie określenia wyrastają wokół marek jak grzyby po deszczu. Każda z nich szuka bowiem sposobu na przyciągnięcie klientów i wyróżnienie się na tle konkurencji. Nie inaczej jest z tymi, które zapragnęły nawiązać bliższą […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kongres Online Marketing już 28 września

    Czy słyszałeś już o Kongresie Online Marketing?  To jedno z największych wydarzeń w branży marketingu internetowego. To już 14 edycja konferencji organizowanej przez redakcję Magazynu Online Marketing.  Tematem przewodnim wrześniowej edycji będzie „Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie”. Zastanawiasz się, co zrobić aby jeszcze efektywniej sprzedawać swoje produkty w sieci? W takim razie dołącz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampanie nastawione na instalacje aplikacji mobilnej – case study mPay

    Świat ewoluuje w stronę upraszczania otaczającej nas rzeczywistości i ułatwiania nam codziennych czynności. Fizyczne pieniądze zostały zastąpione kartami płatniczymi, zdjęcia robimy przy pomocy telefonów komórkowych, a dzienniki treningowe ustąpiły miejsca aplikacjom takim jak Endomondo. Dziś, dzięki powstającym coraz to nowym aplikacjom, zestaw bardziej i mniej potrzebnych narzędzi możemy mieć w jednym urządzeniu mieszczącym się w […]

    Czytaj więcej