temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Netflix z projektem Czarne Lusterko [Gonciarz, Stankiewicz, Grupa Darwin, emce kwadrat]

    „Czarne lusterko” to projekt zrealizowany przez Netflix we współpracy ze znanymi polskimi influencerami. Krzysztof Gonciarz, Martin Stankiewicz, Grupa Filmowa Darwin i emce kwadrat stworzyli własne historie zainspirowane serialem „Czarne lustro”. Od kilku dni można oglądać zwiastuny i plakaty każdego z odcinków. Dzisiaj udostępniony został oficjalny zwiastun i data premiery całej serii.   „Czarne lusterko” to seria czterech filmów krótkometrażowych utrzymanych w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    IKEA: olej tę reklamę

    W ramach kampanii „Where life happens” Ikea stworzyła reklamę prasową na którą można… nasikać. Reklama ukazała się w popularnym szwedzkim magazynie dla kobiet. IKEA – Pee Ad from Ourwork on Vimeo. Aby uzyskać dostęp do specjalnej ceny rabatowej na łóżeczko SUNDVIK, zrobić dołączony do strony test ciążowy, czyli jednym słowem „nasikać” na reklamę 🙂 Jeśli […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ciapaty, dałn, pedał, lewak, moher, czarnuch w kampanii społecznej Poznania

    „Ciapaty”, „dałn”, „pedał”, „lewak”, „moher”, „czarnuch” to tylko niektóre z inwektyw jakimi posługuje się Poznań w najnowszej kampanii na rzecz tolerancji. „Wobec ludzi tolerancja to za mało, należy się szacunek” – pod takim hasłem ruszyła kampania „My Poznań 36,6”. To niezwykle ambitny i potrzebny miastu projekt, w którym poruszany jest problem nie tyle nietolerancji i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dziadek do orzechów z kampanią antysmogową

    Kraków stał się polską stolicą smogu. Miasto królów dusi się w kłębach szarego dymu. Nowa kampania społeczna SMOG [ERROR] przygotowana przez agencję Dziadek do orzechów zwraca uwagę mieszkańców na problem, z którym od lat boryka się miasto. – Nie chcemy, by szara rzeczywistość była naszą codziennością. Mieszkamy tutaj, jesteśmy stąd i kochamy nasze miasto. Nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marka BYTOM z nową kampanią od artystów z SHOOTME

    Oto najnowszy film „Ultra Black”, przedstawiający wyjątkową, inspirowaną sztuką współczesną, kolekcję marki Bytom. Marka Bytom po raz kolejny zaskakuje świeżym pomysłem. Tym razem koncept kolekcji łączy świat współczesnego krawiectwa męskiego z polskim malarstwem. Tak powstała kolekcja „Ultra Black”, inspirowana twórczością wyjątkowego artysty, Rafała Bujnowskiego. Wyjątkowo odważne i w zasadzie niespotykane w branży, żeby firma, w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kup Coca-Colę za… dialekt

    Choć Szwecję zamieszkuje niecałe dziesięć milionów ludzi, w języku tego kraju da się znaleźć ponad setkę lokalnych dialektów. Niektóre z nich w niewielkim stopniu przypominają współczesny szwedzki i sięgają korzeniami do języka staronordyjskiego. I właśnie to zróżnicowanie akcentów i ich promocja, stały się punktem wyjścia do budowy Dialekt-O-Matu – automatu z napojami, który testuje znajomość […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Doktor Google wykorzystany w kampanii społecznej

    Na szukanie informacji o chorobach w internecie można patrzyć dwojako. Istnieje grupa osób, które potrafią u siebie zdiagnozować każdą dolegliwość, o której właśnie przeczytają. Jest też grupa osób, które szukają wsparcia, nowych metod leczenia chorób i Google może być nieocenioną pomocą w takich przypadkach. Dzięki badaniom prenatalnym przyszli rodzice mogą dowiedzieć się, czy ich dziecko […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rejs Wisłą możliwy z każdego miejsca na Ziemi

    Dzięki inicjatywie Fundacji WWF Polska, korzystając z funkcji Street View można odbyć wirtualny rejs Wisłą na Mapach Google. Wisła jako jedna z ostatnich wielkich rzek europejskich, zachowała jeszcze wiele cech naturalnej rzeki. Dlatego zespół Fundacji WWF, za pomocą specjalnego urządzenia Google Trekker, zamontowanego na łodzi, sfotografował latem tego roku blisko 300 km Wisły na jej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowa świąteczna reklama Allegro

    Nowa świąteczna reklama Allegro przygotowana z agencją Bardzo to znów okazja do pięknych wzruszeń. Tym razem bohaterem jest Marcel, któremu wszystko się udaje, bo ma swój talizman 🙂 Szczęście dla każdego może oznaczać coś zupełnie różnego. Warto się tym podzielić. Reżyser: Jesper Ericstam Dyrektor kreatywny: Hubert Stadnicki Art Director: Karolina Czarnota Copywriter: Monika Kamińska

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    500 lat reformacji i młotek

    Z okazji 500. lat reformacji niemiecka agencja kreatywna Kleiner und Bold przygotowała identyfikację wizualną dla materiałów związanych z wystawami dotyczącymi własnie reformacji. W ramach obchodów trzy niemieckie muzea stworzyły trzy unikalne wystawy poświęcone tematyce reformacji. Jednak sam temat nie wydaje się specjalnie atrakcyjny dla grupy celu, które zazwyczaj nie są zainteresowane kulturą i historią.   Żeby […]

    Czytaj więcej