temat dnia

Random entry RSS

  • aktywność w internecie

    Opublikowano w:

    Aktywność polskich internautów w internecie [badanie]

    Prezentowaliśmy badania Comarch i Kantar TNS „PRZYSZŁOŚĆ ZAKUPÓW. NAJWAŻNIEJSZE TRENDY W RETAIL DZIŚ I W ROKU 2030”, które pokazują co kupujemy w internecie, a co w offline. Dzisiaj przedstawiamy badania przeprowadzone przez Fundację Fundację CBOS, która zbadała aktywność Polaków w internecie pod kątem zakupów, aktywności w social media i publikowania własnych treści. Znacznej części Polaków […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co kupujemy w internecie, a co w sklepach tradycyjnych?

    Zakupy online stały się w Polsce zjawiskiem powszechnym. W internecie kupujemy niemal wszystko: odzież, sprzęt AGD i RTV, kosmetyki a nawet meble i narzędzia do majsterkowania oraz prac ogrodniczych. Raport zachowań zakupowych konsumentów „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”,  zdradza  jakie kategorie produktów Polacy najchętniej kupują przez internet. Badanie zostało […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czego szukają w google młodzi rodzice?

    Coraz częściej poszukując wiadomości na temat opieki nad dziećmi czy rozrywki dla rodziny korzystają oni z urządzeń mobilnych – liczba zapytań na ten temat pochodząca ze smartfonów zwiększyła się aż o 56% w ciągu roku. Analiza danych z wyszukiwarki Google wskazuje, że tendencja ta może jeszcze przybrać na sile w nadchodzącym sezonie letnim, bowiem w […]

    Czytaj więcej

  • MOSQI.TO_ING_marketing_pozytywny

    Opublikowano w:

    ING z muralem w Łodzi - jak robić marketing pozytywny?

    Social media ING Banku Śląskiego zawrzało, a MOSQI.TO miało w tym swój udział. Skąd pomysł? Pod koniec ubiegłego roku, ING Bank Śląski przeprowadził na Społeczności ING konkurs „Kochasz swoje miasto?”, w którym uczestnicy mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście. Nagrodą dla zwycięzcy była wizualizacja hasła, a dla miasta, które kocha – mural. War.TO […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Beyond Advertising E-sport Gaming Forum

    13 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum. Wydarzenie jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie branży marketingowej esportem i gamingiem. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do pracowników działów marketingu, domów mediowych i agencji reklamowych.   Konferencję organizuje dom mediowy Mediacom oraz Maciej „sawik” Sawicki, dziennikarz i ekspert zajmujący się sportami elektronicznymi. […]

    Czytaj więcej

  • tropicana

    Opublikowano w:

    Kiedy rebranding staje się katastrofą

    Tropicana to sok pomarańczowy, produkt firmy PepsiCo, który na początku 2009 roku przeszedł rebranding. W ramach tych działań całkowicie przeprojektowano opakowanie, zmieniono logo produktu, a jako zwieńczenia dzieła dodano też zakrętkę w formie połówki pomarańczy. Zmiana ta została wprowadzona w celu jasnego pokazania klientom naturalnego produktu ( bez dodatku cukru i konserwantów) i przedstawienia zdrowych […]

    Czytaj więcej

  • kampania społeczna lgbt

    Opublikowano w:

    K2 autorem kampanii poświęconej przemocy domowej wobec osób LGBT

     Autorem organizowanej przez Stowarzyszenie Lambda Warszawa oraz współfinansowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa kampanii jest agencja K2, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka. Kampania „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, skierowana jest do osób LGBT dotkniętych przemocą domową, jej sprawców oraz świadków. Ideą kampanii jest ukazanie komunikacji  w rodzinach, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    "Widziałeś nowy Bloomberg?", czyli o brutalizmie w designie

    Tobie i twoim klientom znudziły się już perfekcyjnie dopracowane strony internetowe, z doskonale wyedytowanym kodem, tekstami i zdjęciami? Masz dość łatwych do znalezienia menu, harmonijnych kolorów i design dopracowanego w każdym szczególe? Na rachunek przychodzi brutalizm – jeden z najnowszych trendów w projektowaniu stron internetowych, inspirowany surową i pragmatyczną architekturą, popularną do lat 70. ubiegłego […]

    Czytaj więcej

  • YouTube Ads Leaderboard

    Opublikowano w:

    Najpopularniejsze polskie reklamy w kwietniu na YouTube

    Pierwsze miejsce kwietniowego zestawienia zajął Huawei z reklamą smartfonów P10. Zaraz po nim na podium znalazł się mBank i mOkazje. Na trzeciej pozycji uplasowała się Kuchnia Lidla z przepisem na domowe żelki, która weszła do rankingu już po raz drugi z rzędu. W zestawieniu znajdziemy także Kubusia zachęcającego młodzież do ruchu i Samsunga z oficjalną prezentacją nowego smartfona Galaxy S8.   Warszawa, 15 […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak mierzyć skuteczność SEO zgodnie z celami biznesowymi?

     W porównaniu do tradycyjnych form reklamy, nieporównywalnie lepiej jesteśmy w stanie zmierzyć osiągnięte efekty z kampanii SEO. Taka sytuacja ma jednak negatywną konsekwencję – można zgubić się w natłoku wielu, często bardzo podobnych wskaźników. Co więcej, istnieje ryzyko zbyt dużego rozproszenia pomiaru efektywności, jeśli nie zdefiniujemy jakie dane są naprawdę istotne dla naszego biznesu. Aby […]

    Czytaj więcej