temat dnia

Random entry RSS

  • kredki dla dzieci mascara

    Opublikowano w:

    Kultowe kredki Crayola do… makijażu

    Jak się dziś umalować? Na smutną pandę, podkreślając trudy i ciężar naszej codzienności, na disco divę, akcentując chęć zabawy, na urzędniczkę średniego szczebla, gotową do rozmów o podwyżce? A może dziś pomaluję się jak dziecko? Jeśli właśnie na to masz ochotę, to z pomocą przychodzi nie kto inny, jak legendarny producent kredek świecowych, firma Crayola, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet, prezentowana na Showroom.pl 

    Już jest! Najgorętsza kolekcja 2018 roku dla kobiet. Inspirowana najnowszymi światowymi trendami: dyskryminacją, przemocą i brakiem równouprawnienia.   Wchodzisz na Showroom.pl żeby kupić wymarzoną sukienkę od ulubionego projektanta? Nie tym razem. Teraz jedynym “wyborem” jest brak wyboru. Dla każdej kobiety polecamy habit znany z serialu ,,Opowieść podręcznej”. Zobacz „Ostatnią kolekcję” – obraz świata kobiety posłusznej. Kolekcja jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    W kreowaniu wizerunku nie ma miejsca na przypadek [Wywiad z Rafałem Znykiem, Head of MINI Poland]

    Zmiana wizerunku marki nigdy nie jest łatwym procesem. Relaunch MINI stanowił szczególne wyzwanie – samochody określano bowiem mianem „ikony brytyjskiej motoryzacji”. O relauchu marki MINI opowiedział nam Rafał Znyk, Head of MINI Poland. Jakie wyzwania towarzyszyły globalnemu rebrandingowi legendy? Rzeczywiście rebranding marki–legendy stanowił niezwykłe wyzwanie. Wiedzieliśmy jak wielką zaletą MINI jest jego imponujący dorobek, historia i […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polska ilustratorka wśród artystów limitowanej edycji Heinekena

    Projekt Marty Orzeł – polskiej ilustratorki na stałe mieszkającej we Nantes (Francja), reprezentuje nasz kraj w limitowanej edycji marki Heineken, jako jeden z 20 projektów młodych artystów różnych narodowości.  Polska ilustratorka jako jedna z 20 artystów z 20 krajów świata, którzy na stałe mieszkają we Francji stworzyła projekt graficzny jednej z 20 etykiet Heinekena limitowanej edycji 2018. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bohaterowie z rzeczami warszawskimi

    Muzeum Warszawy otwiera drugą część wystawy głównej „Rzeczy warszawskie” w weekend 9 i 10 czerwca. Właśnie ruszyła kampania outdoorowa zapowiadająca to wyjątkowe wydarzenie. Niezwykłe bohaterki i niezwykłych bohaterów z rzeczami warszawskimi zobaczymy na nośnikach reklamowych w środkach komunikacji miejskiej, na rowerach miejskich, ekranach multimedialnych i przestrzeni miejskiej oraz w prasie i internecie. – Kluczowe było […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    A ja żem jej powiedziała, Kaśka, świetnie że masz audiobooka [Os3 w kampanii dla Storytel]

    Firma Storytel Sp. z o.o. powierzyła agencji oS3 działania promujące ekskluzywną premierę książki Katarzyny Nosowskiej w postaci audiobooka pod tytułem „A ja żem jej powiedziała, Kaśka”.  Od 16. maja, a więc na tydzień przed premierą papierowej wersji książki Katarzyny Nosowskiej, jej audiobookowa wersja jest dostępna wyłącznie na Storytel Polska (www.storytel.pl/nosowska), który z tej okazji przygotował […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Społeczność kluczem do bycia love brandem [case study marki Semilac]

    Nie ma idealnej recepty na to, jak marka powinna działać w social media.  Na pewno kluczowa jest dobra strategia: odpowiednio dobrany, wysokiej jakości content, regularność publikowania i dobre pomysły. Nie można zapomnieć też o najważniejszym czynniku, dla którego jesteśmy obecni w social media – społeczność. Semilac jest liderem wśród marek urodowych, o której najczęściej mówi […]

    Czytaj więcej

  • ikea reklama biały szum

    Opublikowano w:

    Biały szum w nowej reklamie prasowej IKEA

    Każdy, kto ma (miał) małe dzieci wie ile zaangażowania wymaga ich wieczorne usypianie. Niektórzy potrafią jeździć z dzieckiem autem przez 2 godziny, inni preferują metodę “owijania”, kolejni “na pieluszkę”. Znaną metodą jest też szum. A dzieciom może szumieć: suszarką, odkurzaczem czy szumisiem… Badania pokazują, że biały szum (taki o określonej częstotliwości)  wpływa na człowieka (nie […]

    Czytaj więcej

  • Centrum Praw Kobiet

    Opublikowano w:

    Max Cegielski, Artur Barciś i Krzysztof Materna dla Centrum Praw Kobiet

    Nieformalna grupa Kobiety w Reklamie zrealizowała kampanię #JESTEMZNIĄ.  Akcja ma zbierać fundusze na cele statutowej fundacji Centrum Praw Kobiet, poprzez przekazywanie 1% podatku oraz darowizn. Projekt #JESTEMZNIĄ wspierają charytatywnie ambasadorzy, m.in. Max Cegielski, Artur Barciś, Maciej Nowak, Krzysztof Materna i Vienio. Realizowana przez Kobiety w Reklamie na rzecz fundacji Centrum Praw Kobiet kampania #JESTEMZNIĄ to […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak Bertha Benz wypromowała Mercedesa

    Dzisiaj kobieta, która zmieniła bieg historii stając się pierwszą “marketerką”. To dzięki jej “promocji” wynalazek męża stał się pożądanym przedmiotem na całym świecie i jest nim właściwie do dzisiaj. Rok 1888 nie zapowiadał się najlepiej dla Karla Benza. Od czterech lat praktycznie nie wychodził ze swojej stodoły w Mannheim, pracując w pocie czoła nad ulepszeniem […]

    Czytaj więcej