temat dnia

Random entry RSS

  • Patrycja Ogrodnik

    Opublikowano w:

    Pierwsze kuszenie konsumenta

    Współczesnego konsumenta ciężko jest zaskoczyć. Marki jednak każdego dnia podejmują rękawicę i próbuje sprostać wyzwaniu tworząc personalizowane produkty czy sięgając po coraz bardziej kreatywne formy komunikacji. I bądźmy szczerzy – patrząc na kampanie marketingowe pojawiających się na rynku produktów i usług, udaje im się to całkiem dobrze. Rola marketingu znacząco zmieniła się na przestrzeni lat. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jesteś kobietą? Nie masz prawa czytać tego artykułu

    Czy serwis informacyjny może ograniczyć czytelnikowi prawo do powszechnie dostępnych treści tylko ze względu na płeć? Tak. Czy się na to zgodzisz? To zależy już wyłącznie od Ciebie. Showmax przy współpracy z WP dają nam namiastkę Gileadu – świata Opowieści podręcznej, w którym wszystkie kobiety powoli pozbawiane były kolejnych praw, w tym prawa dostępu do słowa […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak ich nie zanudzić czyli lifestylowe treści w komunikacji B2B

    Tworzenie contentu w komunikacji B2B nie jest tak sexy i nie wymaga takiego poziomu kreatywności jak w wypadku komunikacji B2C. Tak myśli większość marketerów. Ale nie my. Warto nie zapominać, że za literkami w skrótach zawsze i niezmiennie stoją ludzie. Niezależenie więc czy to C jak Klient czy B jak Biznes –odbiorcą komunikacji jest nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Indoor Generation w kampanii Velux

    Nowa generacja to nie kolejne iksy, igreki czy zety. Generacja, którą wspólnie tworzymy to generacja, która spędza 90% swojego czasu w zamkniętych pomieszczeniach – Indoor Generation Nie zdajemy sobie sprawy, że powietrze w naszych domach i budynkach, w których pracujemy, może być aż 5 razy bardziej zanieczyszczone niż powietrze na zewnątrz.  Zwiększa to o 40% […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Drag queens + IKEA = Beautiful Possibilities

    W co się ubrać? Może w lampę? Albo gustowną kompozycję z zasłon prysznicowych? A może masz ochotę owinąć się ozdobną kapą? Jak twierdzi IKEA, w tej kwestii – podobnie jak w kwestii określenia własnej płci psychologicznej i kulturowej – ogranicza nas jedynie wyobraźnia. Tak wynika przynajmniej z rozpoczętej przez szwedzką firmę kampanii „Beautiful Possibilities”, która […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Tabloidy skuteczniejsze niż polityczne sondaże

    Decyzja Brytyjczyków o brexicie, wygrana Donalda Trumpa w USA czy dominacja Prawa i Sprawiedliwości po wyborach parlamentarnych w Polsce – najważniejsze polityczne i społeczne wydarzenia ostatnich lat były zaskoczeniem dla wielu, ale dało się je przewidzieć. Jak pokazują najnowsze badania, internetowe tabloidy o wiele lepiej mierzyły i odzwierciedlały nastroje społeczne niż światowe agencje badające opinię […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wprowadzić brandhero do marki [case study BookBook]

    Co sprawia, że dana marka zapisuje się w świadomości konsumentów? Czy fanpage księgarni musi prowadzić nudną komunikację i cały czas pisać o książkach? Jak się wyróżnić spośród tysięcy fan stron o tej samej tematyce? Na te i wiele innych pytań odpowiada case study, które właśnie zaczęliście czytać. Za realizację odpowiadała agencja Pitted Cherries. Kampania była […]

    Czytaj więcej

  • kredki dla dzieci mascara

    Opublikowano w:

    Kultowe kredki Crayola do… makijażu

    Jak się dziś umalować? Na smutną pandę, podkreślając trudy i ciężar naszej codzienności, na disco divę, akcentując chęć zabawy, na urzędniczkę średniego szczebla, gotową do rozmów o podwyżce? A może dziś pomaluję się jak dziecko? Jeśli właśnie na to masz ochotę, to z pomocą przychodzi nie kto inny, jak legendarny producent kredek świecowych, firma Crayola, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Specjalna linia odzieżowa dla posłusznych kobiet, prezentowana na Showroom.pl 

    Już jest! Najgorętsza kolekcja 2018 roku dla kobiet. Inspirowana najnowszymi światowymi trendami: dyskryminacją, przemocą i brakiem równouprawnienia.   Wchodzisz na Showroom.pl żeby kupić wymarzoną sukienkę od ulubionego projektanta? Nie tym razem. Teraz jedynym “wyborem” jest brak wyboru. Dla każdej kobiety polecamy habit znany z serialu ,,Opowieść podręcznej”. Zobacz „Ostatnią kolekcję” – obraz świata kobiety posłusznej. Kolekcja jest […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    W kreowaniu wizerunku nie ma miejsca na przypadek [Wywiad z Rafałem Znykiem, Head of MINI Poland]

    Zmiana wizerunku marki nigdy nie jest łatwym procesem. Relaunch MINI stanowił szczególne wyzwanie – samochody określano bowiem mianem „ikony brytyjskiej motoryzacji”. O relauchu marki MINI opowiedział nam Rafał Znyk, Head of MINI Poland. Jakie wyzwania towarzyszyły globalnemu rebrandingowi legendy? Rzeczywiście rebranding marki–legendy stanowił niezwykłe wyzwanie. Wiedzieliśmy jak wielką zaletą MINI jest jego imponujący dorobek, historia i […]

    Czytaj więcej