temat dnia

Random entry RSS

  • zarobki na youtube

    Opublikowano w:

    Zarobki YouTuberów w Polsce - raport

    Od 1,5 tys. zł do niemal 30 tys. zł zarabiają średnio YouTuberzy na jednorazowej współpracy z marką (choć zdarzają się także współprace wyceniane na ponad 100 tys. zł), a zarobki z subskrybcji najpopularniejszych polskich twórców YouTube sięgają niemal 30 tys. złotych miesięcznie – wynika z badania przeprowadzonego przez agencję GetHero i portal APYnews. Najpopularniejszą kategorią […]

    Czytaj więcej

  • Crowdfunding

    Opublikowano w:

    Internetowe zbiórki - kto, ile i kogo najczęściej wspieramy?

    Internetowe platformy finansowania społecznościowego to w ostatnim czasie coraz popularniejszy i wygodny sposób na szybką zbiórkę pieniędzy. Polacy przekonali się do zrzutek w sieci i chętnie organizują je przy różnych okazjach. – Rynek crowdfundingowy w Polsce, nie wliczając crowdfundingu udziałowego, wart jest rocznie około 200 milinów złotych – estymuje Tomasz Chołast, współzałożyciel Zrzutka.pl. I nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zwierzęta też potrzebują kampanii

    Skala bezdomności zwierząt w Polsce jest ogromna. Według szacunków ponad 100 tys. zwierzaków przebywających w schroniskach czeka na nowego właściciela. Dlatego tak istotne jest, aby nagłaśniać problem porzuconych, niechcianych zwierząt i promować odpowiedzialną adopcję. Z tą myślą powstał kolejny spot prezentujący Adopciaki – program fundacji Viva!, w który zaangażowała się marka PURINA. Koncepcję najnowszego spotu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ile można zarobić na afiliacji? [case study Convertiser + blog FanBoy]

    Afiliacja często kojarzy się z działaniami długoterminowymi, zaplanowanymi i poprzedzonymi skrupulatnymi analizami. To wszystko prawda! Jednak raz na jakiś czas przytrafia się współpraca, która wynikami zaskakuje obie strony. Tak właśnie stało się w połączeniu sieci afiliacyjnej Convertiser z blogerem z branży elektronicznej – FanBoy’em. Dzięki wiedzy, pasji i zaangażowanej społeczności zaczął zarabiać na tym, co […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowe (stare) plakaty Stranger Things

    Tworząc kampanię reklamową drugiego sezonu Stranger Things Netflix stawia na klasykę gatunku i prezentuje plakaty nawiązujące do horrorów z lat 80-tych. Ponieważ sam serial nawiązuje do tego typu filmów to wydaje się, że jest to świetne posunięcie speców od marketingu. Na pewno jest to nie lada gratka dla kinomaniaków 🙂 Znajdziemy tu plakaty zainspirowane filmami: […]

    Czytaj więcej

  • pozdro techno

    Opublikowano w:

    Pozdro Techno Białystok

    Po realizacjach z udziałem dresiarza Cinka, profesora Miodka czy ubiegłorocznej produkcji „Bagaż życia” uhonorowanej dwoma nagrodami Klubu Twórców Reklamy organizatorzy znów przygotowali spot wymykający się wszelkim schematom. Jest więc tkliwa historia rodzinna, pakowane w słoiki ogórki, pieczenie ciasta i kosz pełen kwiatów. A na koniec idea kartki pocztowej (z kwiatami oczywiście), którą uczestnicy festiwalu będą […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wygląda ścieżka e-zakupowa polskiego turysty?

    Sektor turystyki rozwija się coraz dynamiczniej i wyraźnie zaznacza swoje miejsce w internecie. Aż 57% Polaków organizuje swoje wakacje wykorzystując do tego sieć. Jak wykorzystać ten fakt i promować swoje usługi w internecie? O wielkości rynku turystyki online świadczą już same wydatki na reklamę. Podróże i związane z nią potrzeby są jednym z dynamiczniej rozwijających […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wibrator dla pracownika? Naturalnie, że tak!

    Cards Against Humanity to prosta gra karciana. Jedna z najlepszych z dwóch powodów – zasady są banalnie proste i jest niepoprawna politycznie (mało powiedziane). Karty czarne to pytania, karty białe to odpowiedzi. Gracze dostają po 5 białych kart i ich zadaniem jest stworzenie najlepszej odpowiedzi do pytania (na czarnej karcie). Jak można przeczytać na stronie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak nawiązać współpracę z marką? Najpierw pokaż, co potrafisz

    Influencer marketing jest terminem, który ostatnio jest dość popularny. Współpraca z ambasadorami marki przynosi korzyści obu stronom i może być efektywna. Dzisiaj chcielibyśmy Wam przedstawić jak zaczęła się pierwsza współpraca między marką a zespołem muzycznym. Był to kontrakt, który przeszedł już do historii muzyki i biznesu, wybitny krok marketingowy, który nie tylko dał korzyści finansowe […]

    Czytaj więcej

  • minimalistyczne opakowania

    Opublikowano w:

    Minimalistyczne opakowania a sprzedaż

    Pamiętacie projekt Mehmeta Gozetlika z 2010 roku (tak, ma już 7 lat) „Minimalist effect in a maximalist market? Designer przedstawił tam po 3 opakowania znanych produktów, gdzie: pierwsze jest oryginalnym opakowaniem drugie uproszczonym trzecie minimalistycznym. Projekt był zjawiskowy i z miejsca zyskał ogromną popularność. Nam też się bardzo podobał. Wyglądało na to, że wszystkie marki […]

    Czytaj więcej