temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    311 nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR

     Prace oceniane były w 12 kategoriach: Kampania, Film, Druk, Radio, Media, Active Advertising, Digital & Mobile, Design, Fotografia, Ilustracja, Warsztat Audio / Video oraz PR & Event.  Przewodniczącą tegorocznego Konkursu KTR była Luciana Cani, Senior Vice President i Executive Creative Director w agencji Lapiz. Prace oceniało 111 osobowe jury pod przewodnictwem siedmiu przewodniczących grup jurorskich. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zupy od Biedronki z kreacją

    „Zupy z Naszej Kuchni” są sprzedawane w sklepach Biedronki od zeszłego roku. Agencja Duda Polska przygotowała na potrzeby promocji kreacje reklamujące produkt. Agencja reklamowa: Duda Polska, Warsaw, Poland Creative Director / Art Director: Daniel Barrocas Zdjęcia: Miod Malina Studio   Biedronka z innym obliczem   Minimalistyczna Biedronka na Dworcu Centralnym w Warszawie

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Top 6 reklam w reżyserii Spike’a Jonze’a

    Tym razem prezentujemy Wam top 6 reklam w reżyserii Spike’a Jonze’a. Efekty jego pracy oraz talentu możemy podziwiać między innymi w kultowych filmach „Być jak John Malkovich” oraz „Adaptacja”. Karierę zaczynał od kręcenia reklam i teledysków. W naszym zestawianiu mamy dla Was najlepsze projekty reklamowe utalentowanego reżysera. 1. Kreatywna reklama marki Adidas „Hello Tomorrow” bez […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dove, Mindshare i hackowanie Shutterstocka

    Zgodnie z sondażem przeprowadzonym przez firmę Dove w 2016 roku, 68% kobiet w żaden sposób nie potrafi się zidentyfikować z bohaterkami skierowanych do nich reklam. Jedną z głównych przyczyn tego faktu, jest brak zróżnicowania kobiecych wizerunków na stronach ze stockowymi zdjęciami, z których czerpią agencje reklamowe i media. Aby to zmienić, Dove, we współpracy z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zawsze znajdzie się miejsce

    Fotograf Amol Jadhav i dyrektor artystyczny / retuszer Pranav Bhide wykorzystując koncepcję iluzji optycznej stworzyli ciekawą kampanię zachęcającą do adopcji zwietrząt. Na obrazach przedstawiających szczęśliwych ludzi i rodziny widać biały zarys kota, psa lub królika wyłaniający się z jasnego tła. Reklamy są częścią kampanii promującej adopcję zwierząt: „Zawsze znajdzie się miejsce. Adoptuj.”   Klient: World For […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kiedy hejter wywoła kryzys. Kongres PR w Rzeszowie już za kilka dni

    Zdjęcie insektów w jedzeniu, wadliwy produkt, niemiła obsługa klienta czy chwilowo niedziałająca usługa. To tylko kilka przykładów spektakularnych kryzysów, które o każdej porze dnia i nocy mogą zostać wywołane przez hejterów w mediach społecznościowych. Już za kilka dni w Rzeszowie eksperci PR będą o tym debatować podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Konferencja I DESIGN

    Wydarzenie skierowane jest zarówno do studentów, pracowników branży kreatywnej i członków działów marketingu, którzy chcieliby nabyć nowe umiejętności i wykorzystać je w swojej pracy. I DESIGN to 3 dni inspirujących warsztatów i wykładów. Prelegentami będą przedstawiciele różnych branż – finansowej, kreatywnej, technologicznej, których codzienne aktywności związane są z myśleniem kreatywnym i wdrażaniem innowacji. Na co […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co Polacy myślą o ebookach i audiobookach?

    Rynek książek elektronicznych zrewolucjonizował sposób korzystania z literatury. Nie oznacza to jednak, że treści cyfrowe całkowicie wyparły książkę tradycyjną. Światowy Dzień Książki jest dobrym momentem, aby sprawdzić co Polacy sądzą o innowacyjnych sposobach czytania oraz czy ebook, audiobook i książka tradycyjna będą ze sobą koegzystować. Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Virtualo przeprowadził […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Komisja Nadzoru Finansowego chce blokować domeny

    Urząd Komisji Nadzoru Finansowego przygotował projekt nowelizacji ustawy o nadzorze nad rynkiem finansowym. Celem postulowanej przez KNF zmiany jest wzmocnienie uprawnień Komisji w zakresie przeciwdziałania świadczeniu usług finansowych przy wykorzystaniu różnego typu platform internetowych przez nieuprawnione do tego podmioty. Projekt odpowiada przede wszystkim na zagrożenia identyfikowane na rynku FOREX, ale rozciąga wprowadzane mechanizmy ochrony nieprofesjonalnych […]

    Czytaj więcej