temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Dziadek do orzechów z kampanią antysmogową

    Kraków stał się polską stolicą smogu. Miasto królów dusi się w kłębach szarego dymu. Nowa kampania społeczna SMOG [ERROR] przygotowana przez agencję Dziadek do orzechów zwraca uwagę mieszkańców na problem, z którym od lat boryka się miasto. – Nie chcemy, by szara rzeczywistość była naszą codziennością. Mieszkamy tutaj, jesteśmy stąd i kochamy nasze miasto. Nie […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marka BYTOM z nową kampanią od artystów z SHOOTME

    Oto najnowszy film „Ultra Black”, przedstawiający wyjątkową, inspirowaną sztuką współczesną, kolekcję marki Bytom. Marka Bytom po raz kolejny zaskakuje świeżym pomysłem. Tym razem koncept kolekcji łączy świat współczesnego krawiectwa męskiego z polskim malarstwem. Tak powstała kolekcja „Ultra Black”, inspirowana twórczością wyjątkowego artysty, Rafała Bujnowskiego. Wyjątkowo odważne i w zasadzie niespotykane w branży, żeby firma, w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kup Coca-Colę za… dialekt

    Choć Szwecję zamieszkuje niecałe dziesięć milionów ludzi, w języku tego kraju da się znaleźć ponad setkę lokalnych dialektów. Niektóre z nich w niewielkim stopniu przypominają współczesny szwedzki i sięgają korzeniami do języka staronordyjskiego. I właśnie to zróżnicowanie akcentów i ich promocja, stały się punktem wyjścia do budowy Dialekt-O-Matu – automatu z napojami, który testuje znajomość […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Doktor Google wykorzystany w kampanii społecznej

    Na szukanie informacji o chorobach w internecie można patrzyć dwojako. Istnieje grupa osób, które potrafią u siebie zdiagnozować każdą dolegliwość, o której właśnie przeczytają. Jest też grupa osób, które szukają wsparcia, nowych metod leczenia chorób i Google może być nieocenioną pomocą w takich przypadkach. Dzięki badaniom prenatalnym przyszli rodzice mogą dowiedzieć się, czy ich dziecko […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rejs Wisłą możliwy z każdego miejsca na Ziemi

    Dzięki inicjatywie Fundacji WWF Polska, korzystając z funkcji Street View można odbyć wirtualny rejs Wisłą na Mapach Google. Wisła jako jedna z ostatnich wielkich rzek europejskich, zachowała jeszcze wiele cech naturalnej rzeki. Dlatego zespół Fundacji WWF, za pomocą specjalnego urządzenia Google Trekker, zamontowanego na łodzi, sfotografował latem tego roku blisko 300 km Wisły na jej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowa świąteczna reklama Allegro

    Nowa świąteczna reklama Allegro przygotowana z agencją Bardzo to znów okazja do pięknych wzruszeń. Tym razem bohaterem jest Marcel, któremu wszystko się udaje, bo ma swój talizman 🙂 Szczęście dla każdego może oznaczać coś zupełnie różnego. Warto się tym podzielić. Reżyser: Jesper Ericstam Dyrektor kreatywny: Hubert Stadnicki Art Director: Karolina Czarnota Copywriter: Monika Kamińska

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    500 lat reformacji i młotek

    Z okazji 500. lat reformacji niemiecka agencja kreatywna Kleiner und Bold przygotowała identyfikację wizualną dla materiałów związanych z wystawami dotyczącymi własnie reformacji. W ramach obchodów trzy niemieckie muzea stworzyły trzy unikalne wystawy poświęcone tematyce reformacji. Jednak sam temat nie wydaje się specjalnie atrakcyjny dla grupy celu, które zazwyczaj nie są zainteresowane kulturą i historią.   Żeby […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak połączyć grę w aplikacji z konkursem i działaniami offline?

    Pogromcyupalu.pl to wakacyjna akcja lodów Koral, łącząca dwa światy – online i offline. Została przeprowadzona w lipcu i sierpniu 2017 roku. Sercem akcji była aplikacja w formie gry mobilnej „Pogromcyupalu.pl”, w której ruchową wersję można było zagrać podczas Roadshow przemierzającego polskie wybrzeże. Ciężarówka Pogromcyupalu.pl stacjonowała w Międzyzdrojach, Władysławowie i Jastarni. Pokonała 2 073 km. Nad Bałtykiem […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Fisz po raz drugi w kampanii IKEA

    Melodyjna narracja Bartosza „Fisza” Waglewskiego po raz drugi w spocie reklamowym IKEA. Tym razem to opowieść o nadchodzących świętach zachęcająca, by „zrobić więcej miejsca na miłość”. Za kreację odpowiada agencja Saatchi&Saatchi IS. Film wyprodukowany przez studio TANK wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Świąteczna reklama IKEA to druga odsłona kolaboracji marki z artystą w ramach kampanii „IKEA. Niech […]

    Czytaj więcej

  • scaryclown burger king

    Opublikowano w:

    Przyjdź jako klaun, zjedz jak Król - #ScaryClownNight w Burger King

    Cukierek albo psikus? Burger King, w odpowiedzi na to najpopularniejsze halloweenowe pytanie, postanowił po raz kolejny spłatać figla konkurencji. Każdy, kto 31 października pojawi się w dowolnej restauracji Burger King w Polsce w stroju klauna, otrzyma w promocji darmowego Whoopera! #ScaryClownNight to kolejny Halloweenowy psikus od Burger Kinga. W ubiegłym roku świat obiegły zdjęcia jednej […]

    Czytaj więcej