temat dnia

Random entry RSS

  • cook this page

    Opublikowano w:

    Ikea i prosty przepis - Cook This Page

    Ikea jest marką, która wszystkim kojarzy się z użytecznością, prostym designem i przejrzystą instrukcją, dzięki której jesteśmy w stanie złożyć skomplikowane meble – inaczej  – wydaje nam się, że jesteśmy w stanie złożyć skomplikowane meble. Ale przecież najważniejszy jest wizerunek 🙂 Ikea publikuje też książki kucharskie, gdzie ilustracją do przepisów jest skład danej potrawy (zaprezentowany […]

    Czytaj więcej

  • social media

    Opublikowano w:

    Badanie dotyczące zdrowia i jakości życia branży social media, PR i SEO

    Wielu z nas jest online 24/7 – z racji wykonywanego zawodu. Zakład Psychologii Zdrowia i Pracy z Łodzi postanowił zapytać marketerów o to, jak czują się w zawodach, które wymagają stałej obecności on-line, monitorowania i reagowania na zdarzenia w sieci.  Będzie to pierwsze takie badanie w Polsce, więc tym bardziej zachęcamy Was do wzięcia w nim […]

    Czytaj więcej

  • planer rodzinny

    Opublikowano w:

    Polski projekt, który pomaga rodzicom

    Organizacja jest modna – przedsiębiorcy, trenerzy rozwoju osobistego i blogerzy odmieniają to słowo przez wszystkie przypadki. W pracy systemy zadań i ocen oraz dedykowane im narzędzia są codziennością, ale wciąż brakuje rozwiązań do użytku domowego. Marka Familiowo proponuje własne – zbiór planerów z dodatkami, które zwiększają domową produktywność. Dobra organizacja jest warunkiem produktywności w pracy. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Szyte na miarę - rozwiązania dla branży fashion

    Rynek modowy e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał dla rozwoju e-biznesu właśnie w tej branży. Odzież, obuwie i dodatki są najczęstszymi produktami na liście zakupów przez Internet. Warto zainwestować w nowoczesne narzędzia, wspierające handel elektroniczny i w ten sposób rozwijać i utrzymać satysfakcję klientów. Dzięki konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion, postawisz pierwsze kroki w drodze do […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marki luksusowe w social media

    Firma Tribe Dynamics opracowała własną metodę badawczą Earned Media Value (EMV), która określa wartość treści oraz poziom zaangażowania użytkowników i influencerów, w odniesieniu do contentu który pojawił się w mediach. Do każdej zamieszczonej treści i późniejszego zaangażowania przyisuje się konkretną wartość kwotową, co pozwala na porównanie działań marketingowych, jakie prowadzone są przez marki. Brane są pod uwagę następujące […]

    Czytaj więcej

  • aktywność w internecie

    Opublikowano w:

    Aktywność polskich internautów w internecie [badanie]

    Prezentowaliśmy badania Comarch i Kantar TNS „PRZYSZŁOŚĆ ZAKUPÓW. NAJWAŻNIEJSZE TRENDY W RETAIL DZIŚ I W ROKU 2030”, które pokazują co kupujemy w internecie, a co w offline. Dzisiaj przedstawiamy badania przeprowadzone przez Fundację Fundację CBOS, która zbadała aktywność Polaków w internecie pod kątem zakupów, aktywności w social media i publikowania własnych treści. Znacznej części Polaków […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co kupujemy w internecie, a co w sklepach tradycyjnych?

    Zakupy online stały się w Polsce zjawiskiem powszechnym. W internecie kupujemy niemal wszystko: odzież, sprzęt AGD i RTV, kosmetyki a nawet meble i narzędzia do majsterkowania oraz prac ogrodniczych. Raport zachowań zakupowych konsumentów „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”,  zdradza  jakie kategorie produktów Polacy najchętniej kupują przez internet. Badanie zostało […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czego szukają w google młodzi rodzice?

    Coraz częściej poszukując wiadomości na temat opieki nad dziećmi czy rozrywki dla rodziny korzystają oni z urządzeń mobilnych – liczba zapytań na ten temat pochodząca ze smartfonów zwiększyła się aż o 56% w ciągu roku. Analiza danych z wyszukiwarki Google wskazuje, że tendencja ta może jeszcze przybrać na sile w nadchodzącym sezonie letnim, bowiem w […]

    Czytaj więcej

  • MOSQI.TO_ING_marketing_pozytywny

    Opublikowano w:

    ING z muralem w Łodzi - jak robić marketing pozytywny?

    Social media ING Banku Śląskiego zawrzało, a MOSQI.TO miało w tym swój udział. Skąd pomysł? Pod koniec ubiegłego roku, ING Bank Śląski przeprowadził na Społeczności ING konkurs „Kochasz swoje miasto?”, w którym uczestnicy mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście. Nagrodą dla zwycięzcy była wizualizacja hasła, a dla miasta, które kocha – mural. War.TO […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Beyond Advertising E-sport Gaming Forum

    13 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum. Wydarzenie jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie branży marketingowej esportem i gamingiem. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do pracowników działów marketingu, domów mediowych i agencji reklamowych.   Konferencję organizuje dom mediowy Mediacom oraz Maciej „sawik” Sawicki, dziennikarz i ekspert zajmujący się sportami elektronicznymi. […]

    Czytaj więcej