temat dnia

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Science of Attention, czyli co zapamięta użytkownik z content marketingu

    W powszechnym rozumieniu content marketing to treści (najczęściej) tekstowe promowane w internecie. Okazuje się, że artykuły contentowe, choćby były napisane ultra poprawną polszczyzną i z kosmicznym polotem przez Katarzynę Bondę po prostu są zapominane… Dlaczego? Bo tak działa nasz mózg. Stworzyłeś wspaniały content tekstowy, napracowałaś się przy CMSach, żeby jakoś to wyglądało, i co? Jak wykazuje […]

    Czytaj więcej

  • eye-chart

    Opublikowano w:

    Ferdinand Monoyer i jego optyczne tablice

    Z tymi tablicami większość z nas miała do czynienia. Stanowią też ciekawy koncept wykorzystywany często w reklamie. Oto kilka z nich:   Kampania WWF – „Te zwierzęta znikają na Twoich oczach”. Agencja: CC&E, Guangzhou, China   Kampania społeczna – uważaj na motocykle – Agencja – Richter7   A tak promuje się fińskie warzywa – wiadomo, marchewki […]

    Czytaj więcej

  • post robert lewandowski

    Opublikowano w:

    Post na Facebooku wart pół miliona złotych

    W ciągu niecałych 24 godzin od opublikowania na facebookowej stronie Roberta Lewandowskiego posta informującego o tym, że został ojcem, zdobył on już ponad 400 tysięcy interakcji. By osiągnąć taki wynik, reklamodawca musiałby wydać pół miliona złotych! Aktualna liczba interakcji w momencie pisania tego artykułu wynosi łącznie 417 583: 389 404 reakcji, 18 552 komentarzy, 9 627 […]

    Czytaj więcej

  • nikt nie ogląda reklam

    Opublikowano w:

    Nikt nie ogląda reklam

    Wyskakujące okienka, filmy z automatycznym odtwarzaniem i nieprzewijalne reklamy w serwisach takich jak YouTube, doprowadziły do tego, że już 26% użytkowników internetu, stara się aktywnie blokować wszystkie reklamy pojawiające się w internecie. Badania przeprowadzone przez Milward Brown, wykazują, że 34% użytkowników czuje się „prześladowanych” przez reklamy, a ponad połowa badanych, należących do młodszych pokoleń deklaruje, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nowe kampanie reklamowe Intela z Sereną Williams i Sheldonem z Big Bang Theory

    Intel zaprezentował nowe kampanie reklamowe skierowane do klientów indywidualnych oraz biznesowych. Pojawiają się w nich prawdziwe gwiazdy – tenisistka Serena Williams, aktor Jim Parsons a także postać imieniem „Przyszłość”. W kampanii, w której udział wzięła mistrzyni tenisa Serena Williams, Intel zachęca do wymiany sprzętu komputerowego na nowe laptopy z procesorami Intel Core 7 generacji. Pierwszym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Adoptuj człowieka - nowa kampania Pedigree

    Pedigree w nowej kampanii przygotowanej przez BBDO odwraca tę sytuację. Tu ludzie zamknięci w klatkach rywalizują o uwagę zwierzęcia. Taka zmiana ról ma zwrócić uwagę na problem psów w schroniskach, ale też jest  jest zainspirowana słowami wielu ludzi, którzy mówiąc o nowym zwierzaku przygarniętym ze schroniska, mówią „to on mnie wybrał”. W obecnych czasach człowiek […]

    Czytaj więcej

  • piwo bezalkoholowe

    Opublikowano w:

    Piwo bezalkoholowe dla faceta - jak je wypromować?

    Jak wykazują niedawne badania przeprowadzone przez Kantar Futures 78% mężczyzn kupujących piwo deklaruje, że stara się dbać o swoje zdrowie. Są oni najszybciej rosnącą grupą wśród konsumentów piw z obniżoną zawartością alkoholu i bezalkoholowych, firmy wciąż jednak mają problem z promowaniem tych napojów, ponieważ cieszą się one opinią „niemęskich”. Temat ciekawy, tym bardziej, że w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Huawei zastąpił Lewandowskiego... robakami

    W poprzednich reklamach Huawei zagrał Robert Lewandowski. Teraz zastąpiły go gwiazdy zdecydowanie mniejszego formatu: ważka, osa i mucha. Nie mają więcej niż kilka centymetrów długości, jednak dzięki funkcjonalności Hybryd Zoom w telefonie P10 i im można zrobić wyjątkowe portrety.   Pomysł kreatywny opiera się na przedstawieniu trzech scenek, dziejących się u fotografa specjalizującego się w portretach. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Luksusowa marka Balenciaga z podróbką kultowej torby Ikea

    Obie torby łatwo odróżnić po cenie 🙂 Balenciaga to koszt 2,145 dolarów (czyli około 8400 zł), a duża Frakta kosztuje 1,99 zł. Who wore it better? Balenciaga or IKEA? pic.twitter.com/LCB9Qri2xN — Mikael Pawlo (@mpawlo) April 18, 2017 HAHAHAHAHA Balenciaga Is Selling the Ikea Tote for $2,145: https://t.co/BemTr6ttw4 via @TeenVogue pic.twitter.com/FvO3ag9EKa — Thuy Ong (@ThuyOng) April […]

    Czytaj więcej