temat dnia

Random entry RSS

  • planer rodzinny

    Opublikowano w:

    Polski projekt, który pomaga rodzicom

    Organizacja jest modna – przedsiębiorcy, trenerzy rozwoju osobistego i blogerzy odmieniają to słowo przez wszystkie przypadki. W pracy systemy zadań i ocen oraz dedykowane im narzędzia są codziennością, ale wciąż brakuje rozwiązań do użytku domowego. Marka Familiowo proponuje własne – zbiór planerów z dodatkami, które zwiększają domową produktywność. Dobra organizacja jest warunkiem produktywności w pracy. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Szyte na miarę - rozwiązania dla branży fashion

    Rynek modowy e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał dla rozwoju e-biznesu właśnie w tej branży. Odzież, obuwie i dodatki są najczęstszymi produktami na liście zakupów przez Internet. Warto zainwestować w nowoczesne narzędzia, wspierające handel elektroniczny i w ten sposób rozwijać i utrzymać satysfakcję klientów. Dzięki konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion, postawisz pierwsze kroki w drodze do […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Marki luksusowe w social media

    Firma Tribe Dynamics opracowała własną metodę badawczą Earned Media Value (EMV), która określa wartość treści oraz poziom zaangażowania użytkowników i influencerów, w odniesieniu do contentu który pojawił się w mediach. Do każdej zamieszczonej treści i późniejszego zaangażowania przyisuje się konkretną wartość kwotową, co pozwala na porównanie działań marketingowych, jakie prowadzone są przez marki. Brane są pod uwagę następujące […]

    Czytaj więcej

  • aktywność w internecie

    Opublikowano w:

    Aktywność polskich internautów w internecie [badanie]

    Prezentowaliśmy badania Comarch i Kantar TNS „PRZYSZŁOŚĆ ZAKUPÓW. NAJWAŻNIEJSZE TRENDY W RETAIL DZIŚ I W ROKU 2030”, które pokazują co kupujemy w internecie, a co w offline. Dzisiaj przedstawiamy badania przeprowadzone przez Fundację Fundację CBOS, która zbadała aktywność Polaków w internecie pod kątem zakupów, aktywności w social media i publikowania własnych treści. Znacznej części Polaków […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Co kupujemy w internecie, a co w sklepach tradycyjnych?

    Zakupy online stały się w Polsce zjawiskiem powszechnym. W internecie kupujemy niemal wszystko: odzież, sprzęt AGD i RTV, kosmetyki a nawet meble i narzędzia do majsterkowania oraz prac ogrodniczych. Raport zachowań zakupowych konsumentów „Przyszłość zakupów. Najważniejsze trendy w retail dziś i w 2030 roku”,  zdradza  jakie kategorie produktów Polacy najchętniej kupują przez internet. Badanie zostało […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czego szukają w google młodzi rodzice?

    Coraz częściej poszukując wiadomości na temat opieki nad dziećmi czy rozrywki dla rodziny korzystają oni z urządzeń mobilnych – liczba zapytań na ten temat pochodząca ze smartfonów zwiększyła się aż o 56% w ciągu roku. Analiza danych z wyszukiwarki Google wskazuje, że tendencja ta może jeszcze przybrać na sile w nadchodzącym sezonie letnim, bowiem w […]

    Czytaj więcej

  • MOSQI.TO_ING_marketing_pozytywny

    Opublikowano w:

    ING z muralem w Łodzi - jak robić marketing pozytywny?

    Social media ING Banku Śląskiego zawrzało, a MOSQI.TO miało w tym swój udział. Skąd pomysł? Pod koniec ubiegłego roku, ING Bank Śląski przeprowadził na Społeczności ING konkurs „Kochasz swoje miasto?”, w którym uczestnicy mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście. Nagrodą dla zwycięzcy była wizualizacja hasła, a dla miasta, które kocha – mural. War.TO […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Beyond Advertising E-sport Gaming Forum

    13 czerwca w Warszawie odbędzie się konferencja Beyond Advertising E-sport & Gaming Forum. Wydarzenie jest odpowiedzią na rosnące zainteresowanie branży marketingowej esportem i gamingiem. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do pracowników działów marketingu, domów mediowych i agencji reklamowych.   Konferencję organizuje dom mediowy Mediacom oraz Maciej „sawik” Sawicki, dziennikarz i ekspert zajmujący się sportami elektronicznymi. […]

    Czytaj więcej

  • tropicana

    Opublikowano w:

    Kiedy rebranding staje się katastrofą

    Tropicana to sok pomarańczowy, produkt firmy PepsiCo, który na początku 2009 roku przeszedł rebranding. W ramach tych działań całkowicie przeprojektowano opakowanie, zmieniono logo produktu, a jako zwieńczenia dzieła dodano też zakrętkę w formie połówki pomarańczy. Zmiana ta została wprowadzona w celu jasnego pokazania klientom naturalnego produktu ( bez dodatku cukru i konserwantów) i przedstawienia zdrowych […]

    Czytaj więcej

  • kampania społeczna lgbt

    Opublikowano w:

    K2 autorem kampanii poświęconej przemocy domowej wobec osób LGBT

     Autorem organizowanej przez Stowarzyszenie Lambda Warszawa oraz współfinansowanej przez Miasto Stołeczne Warszawa kampanii jest agencja K2, a patronat honorowy nad akcją objął Rzecznik Praw Obywatelskich oraz Rzecznik Praw Dziecka. Kampania „Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz”, skierowana jest do osób LGBT dotkniętych przemocą domową, jej sprawców oraz świadków. Ideą kampanii jest ukazanie komunikacji  w rodzinach, […]

    Czytaj więcej