TRENDY

Random entry RSS

  • finget spinner

    Opublikowano w:

    Jak wygląda buzz na Fidget Spinner?

    Finget Spinner stał się z pewnością najpopularniejszym gadżetem tego lata. Na tym przykładzie świetnie można zauważyć jak wygląda hype na popularny produkt, ale też jak szybko się kończy. Pierwsze wyszukiwania wirującego gadżetu pojawiły się w styczniu, wyraźny wzrost liczby widzimy w marcu, a największy pik wyszukiwań w US nastąpił w maju, w Polsce – w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Oszczędzaj na rachunkach za prąd, zamień słońce w energię z IKEA

    Inwestycja w fotowoltaikę prosta i dostępna niczym produkty wyposażenia domu? Z IKEA to możliwe! Nowy program IKEA. Energia Słoneczna dla Domu to instalacje fotowoltaiczne dopasowane do potrzeb polskich rodzin i ich domów oraz pomoc w procesie zakupu z pełną obsługą. Program dostępny we wszystkich sklepach IKEA już od końca kwietnia. Polacy stają się świadomymi konsumentami. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Luksusowa marka Balenciaga z podróbką kultowej torby Ikea

    Obie torby łatwo odróżnić po cenie 🙂 Balenciaga to koszt 2,145 dolarów (czyli około 8400 zł), a duża Frakta kosztuje 1,99 zł. Who wore it better? Balenciaga or IKEA? pic.twitter.com/LCB9Qri2xN — Mikael Pawlo (@mpawlo) April 18, 2017 HAHAHAHAHA Balenciaga Is Selling the Ikea Tote for $2,145: https://t.co/BemTr6ttw4 via @TeenVogue pic.twitter.com/FvO3ag9EKa — Thuy Ong (@ThuyOng) April […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Konferencja I DESIGN

    Wydarzenie skierowane jest zarówno do studentów, pracowników branży kreatywnej i członków działów marketingu, którzy chcieliby nabyć nowe umiejętności i wykorzystać je w swojej pracy. I DESIGN to 3 dni inspirujących warsztatów i wykładów. Prelegentami będą przedstawiciele różnych branż – finansowej, kreatywnej, technologicznej, których codzienne aktywności związane są z myśleniem kreatywnym i wdrażaniem innowacji. Na co […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Churchix: Wielki Brat patrzy nawet w kościele

    Churchix (nie mylić z Churchingiem, czyli „rajdem po kościołach” w poszukiwaniu tego z najlepszym kazaniem) to pomysł zaczerpnięty z biznesu ochroniarskiego i przeniesiony do kościelnych sal. Aplikacja firmy Fast-six służy kościołom do identyfikacji wiernych dzięki technologii rozpoznawania twarzy. System powstały z myślą o szybkiej identyfikacji przestępców w kościołach ma pomóc w weryfikacji uczestnictwa wiernych w […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Instant Articles – Facebook jak wydawca

    Facebook udostępnił Instant Articles, nowe narzędzie pozwalające na publikowanie artykułów bezpośrednio w serwisie społecznościowym i zarabianie z emitowanych przy tekstach reklam. Obecnie od momentu kliknięcia w tytuł artykułu zamieszczonego na Facebooku do jego wyświetlenia mija średnio osiem sekund, jeżeli korzystamy z mobilnej wersji serwisu. Instant Articles ma skrócić ładowanie nawet dziesięciokrotnie, ponieważ treści będą wgrywane […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Trendy w świecie zdjęć i grafiki według Shutterstocka

    Serwis Shutterstock przenalizował swoją bazę liczącą 47 milionów zdjęć, grafik oraz filmów i na tej podstawie przygotował raport dotyczący światowych trendów w fotografii i innych dziedzinach. Shutterstock to jeden z największych serwisów stockowych świata. Codziennie pojawia się na nim ok. 20 000 nowych zdjęć. Do bazy można również wgrywać grafiki wektorowe, ilustracje, filmy i muzykę. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    BuzzFeed – Obama, kotki i miliard dolarów

    Najlepsze zdjęcia psów w swetrach i najważniejsze pytania dotyczące pizzy – to pierwsze z brzegu artykuły, które można znaleźć w serwisie BuzzFeed. Jak to możliwe, że portal, na którym roi się od niepoważnych treści wyznacza trendy w światowych mediach? O tym, jaką pozycję BuzzFeed zajmuje na medialnej mapie świata świadczy chociażby to, że w ubiegłym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nike stworzyło pierwsze boisko LED

    Marka Nike stworzyła pierwsze na świecie boisko wykonane w technologii LED, które zostało wbudowane w podłoże. Boisko zostało stworzone specjalnie na potrzeby treningów, w trakcie których gwiazda koszykówki Kobe Bryant uczy młodych zawodników koszykówki. Dzieki specjalnej technologii boisko może tworzyć ćwiczenia w oparciu o program szkoleniowy dla indywidualnych zawodników.

    Czytaj więcej