TRENDY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    BuzzFeed – Obama, kotki i miliard dolarów

    Najlepsze zdjęcia psów w swetrach i najważniejsze pytania dotyczące pizzy – to pierwsze z brzegu artykuły, które można znaleźć w serwisie BuzzFeed. Jak to możliwe, że portal, na którym roi się od niepoważnych treści wyznacza trendy w światowych mediach? O tym, jaką pozycję BuzzFeed zajmuje na medialnej mapie świata świadczy chociażby to, że w ubiegłym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Nike stworzyło pierwsze boisko LED

    Marka Nike stworzyła pierwsze na świecie boisko wykonane w technologii LED, które zostało wbudowane w podłoże. Boisko zostało stworzone specjalnie na potrzeby treningów, w trakcie których gwiazda koszykówki Kobe Bryant uczy młodych zawodników koszykówki. Dzieki specjalnej technologii boisko może tworzyć ćwiczenia w oparciu o program szkoleniowy dla indywidualnych zawodników.

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Przeczytać książki, które nigdy nie powstały

    „Dzieła” autorstwa Kasi Cichopek, Perfekcyjnej Pani Domu czy biografia Justina Biebera, to pozycje książkowe, które powstać nigdy nie powinny. W kontrze do autorów obrażających inteligencje przeciętnego czytelnika swoją twórczością stoją ci, którzy mogliby stworzyć bestseller bez większego trudu . Mogliby, lecz tego nie zrobili – w końcu kto nie przeczytałby chętnie mądrości Andy’ego Warhola, Lance’a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kraina już nie mlekiem płynąca

    Mimo usilnych starań przemysłu mleczarskiego, mleko w XXI wieku cieszy się znacznie mniejszą popularnością niż jeszcze kilka dekad temu, a wszelkie próby zmiany podejścia konsumentów do tego napoju, nie mają większego wpływu na coraz niższe wyniki sprzedaży. Kalifornijskie konsorcja mleczarskie postanowiły po ponad 20 latach zrezygnować ze swojej naczelnej kampanii promocyjnej „Got Milk” i rozpoczęły […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    And the oscar goes to… Samsung

    Sztuka robienia sobie zdjęć telefonem, która w przyszłości doczeka się zapewne jakiejś wymyślnej nazwy i setek akademickich opracowań, jest bez wątpienia jedną z najważniejszych sztuk wizualnych XXI wieku, a tak zwane „selfie” to jedna z najczęstszych form ekspresji w dzisiejszym internecie. Trudno o bardziej demokratyczną sztukę, twarz i telefon z aparatem ma prawie każdy, a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    MSW stawia na grafikę

    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych decyduje się na nowoczesne, graficzne formy przekazu informacji. Statystyki dotyczące pracy tej instytucji oraz podległych jej służb będą przedstawiane w postaci infografik, których wykonanie zlecono agencji GoVisual działającej w ramach Grupy dotPR. Zlecenie pilotażowe obejmuje stworzenie kilkudziesięciu infografik pozwalających na przedstawienie w czytelny i ciekawy sposób statystyk dotyczących działalności Ministerstwa oraz podległych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Stoch i Trynkiewicz – nazwiska minionego tygodnia

    Wyniki najnowszej analizy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w dobitny sposób pokazują kontrast, jaki w ubiegłym tygodniu wystąpił na czołówkach dzienników ogólnopolskich. Złoty medal olimpijski i sprawa wyjścia na wolność pedofila-mordercy zdominowały przekaz medialny. Warto podkreślić, że badanie dotyczyło wystąpień na pierwszych stronach, a nie liczby publikacji. Analitycy wzięli pod uwagę jedynki z wyselekcjonowanych dzienników* o zasięgu […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Dlaczego szczęśliwy klient wydaje więcej? Badanie TNS

    Jeśli sklepy chcą zwiększać zyski, powinny przestać uszczęśliwiać marki i skupić się na poprawie samopoczucia konsumentów, którzy oczekują przede wszystkim szybkiej i sprawnej usługi. Takie wnioski płyną z raportu firmy badawczej TNS, która 14 marca przedstawi jego szczegóły podczas konferencji Happy shoppers spend more. Konferencja TNS jest wyjątkowa, ponieważ za jej organizacją stoi firma badawcza, […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Rozwój płatności mobilnych w Polsce

    W 2013 roku co piąty Polak dokonał różnego rodzaju płatności za pośrednictwem smartfona, a co czwarty zamówił w ten sposób produkt lub usługę. Płatności mobilne zdobywają w Polsce coraz większą popularność, a nasz rynek jest jednym z najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie. Wraz z postępującym rozwojem oraz rosnącą popularnością nowych form płatności, na rynku […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Powody, dla których warto korzystać z Tumblra

    Niecałe 2 miliony użytkowników oraz miejsce w drugiej dziesiątce najpopularniejszych serwisów blogowych w Polsce dla Tumblra nie rzuca na kolana, ale hity eksportowe zza oceanu u nas przyjmują się z opóźnieniem. Dobrze więc zawczasu poznać tę platformę i przygotować grunt pod potencjalny boom. Przedstawiamy 9 powodów, dla których warto założyć firmowego bloga w serwisie Tumblr. […]

    Czytaj więcej