TRENDY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Natura górą: American Eagle bez retuszu i American Apparel z włosami łonowymi

    Piękne kobiety z odrobiną brzuszka i krągłymi biodrami w ponętnej bieliźnie kontra manekiny z bujnym owłosieniem widocznym spod przezroczystych majtek – marki odzieżowe American Eagle Outfitters i American Apparel zaprezentowały w swoich reklamach skrajnie różne definicje naturalnej kobiecości w reklamie. Nienaturalne, wyidealizowane i wygładzone do granic absurdu – wizerunki kobiet w reklamach i na okładkach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Polacy kupują gwiazdkowe prezenty w sieci

    Czwarty kwartał roku to tradycyjnie najgorętszy okres dla branży e-commerce. NEO24.PL, największy polski sklep internetowy i lider sprzedaży RTV AGD, wszedł w sezon gwiazdkowych zakupów z nową strategią i modelem biznesowym. Zaoferował Klientom szerszy wybór IT i zabawek oraz dodatkowe kategorie: produkty dla zwierząt, „dom i ogród”, opony oraz perfumy. „Pierwsze podsumowania i dobre wyniki […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    AdMonday. Tomasz Kuchno wybiera najciekawsze reklamy świąteczne

    Tomasz Kuchno, dyrektor interaktywnego domu produkcyjnego Netizens sprawdza, specjalnie dla nas wybrał najciekawsze świąteczne akcje reklamowe. Sprawdź, co cieszyło się popularnością w Polsce jak i zagranicą. W ostatnich tygodniach przejeżdżając obok centrów handlowych nie dało się nie zauważyć zdecydowanego zwiększenia ruchu, a co za tym idzie pękających w szwach parkingów. Tak – nie da się […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Google Zeitgeist 2013

    Ewa Chodakowska, Piotr Żyła i Paul Walker to najczęściej googlowane osoby 2013 roku w Polsce. Na pierwszym miejscu globalnej listy TOP 10 znalazł się natomiast Nelson Mandela. Google przygotowuje zestawienie Zeitgeist (z jęz. niemieckiego: „zeit” – „czas” oraz „geist” – „duch”, czyli „duch czasu”) podsumowując miliony zapytań wpisywanych przez internautów w okno wyszukiwarki każdego dnia. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    YouTube Rewind 2013 – podsumowanie roku na YouTube

    Police Trainer w wykonaniu SA Wardęgi oraz Bałkanica zespołu Piersi to dwa najchętniej oglądane wideo w 2013 roku przez polskich użytkowników YouTube. Co minutę do YouTube trafia ponad 100 godzin materiału wideo, a co miesiąc ponad miliard osób na całym świecie odwiedza serwis, aby obejrzeć na nim różnorodne treści. YouTube prezentuje dzisiaj listy najczęściej oglądanych […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    10 trendów konsumenckich na rok 2014

    Ericsson zidentyfikował najgorętsze trendy konsumenckie w obszarze technologii na zbliżający się rok 2014. Dane zostały opublikowane w raporcie „10 hot consumer trends 2014”. Od ponad 15 lat ConsumerLab prowadzi badania odkrywając wartości jakimi kierują się konsumenci, ich zachowania i sposób korzystania z produktów i usług ICT. Globalny program badawczy firmy Ericsson bazuje na corocznych wywiadach […]

    Czytaj więcej

  • Chamlet 2013

    Opublikowano w:

    Krupa, gruchanie i kontrowersje. Chamlety 2013 rozdane

    Joanna Krupa w roli nauczycielki pokera, Mariusz Pudzianowski w reklamie wyższej uczelni i zespół Downa jak plama na koszuli – między innymi te kreacje zdobyły tytuły najgorszych na tegorocznym rozdaniu nagród Chamlet. – Z wyborem z roku na rok jest coraz gorzej, bo jest coraz lepiej – trudno znaleźć prace naprawdę straszne – tym poniekąd […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Raport Symetrii: Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013

    Raport Symetrii „Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013” jest już dostępny do ściągnięcia! Znajdziemy w nim m.in. ranking mobilnych aplikacji bankowych, porównanie ich zakresu funkcjonalnego, a także porównanie IKO i PeoPay. Patronami merytorycznymi raportu jest UX Alliance, Bankier.pl, PR News i IAB. W ramach rankingu przebadano 14 najpopularniejszych, polskich aplikacji bankowych dostępnych na system operacyjny Android. Eksperci […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Zespół Downa jak plama na koszuli? Kampania Olimpiad Specjalnych

    Dyskryminacja, ignorancja i zupełny brak zrozumienia tematu – tak w skrócie można opisać komentarze towarzyszące nowej kampanii informacyjnej stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska. Szczególne kontrowersje budzi jedno z haseł umieszczonych na bilbordach: Zespół Downa jest jak plama na koszuli, której nie możesz sprać. Olimpiady Specjalne Polska to organizacja o ugruntowanym statusie i dużych zasługach na polu […]

    Czytaj więcej