TRENDY

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Raport: Digital Trends 2013

    Co będzie miało największy wpływ na handel elektroniczny i gospodarkę internetową? Eksperci Deloitte, Allegro i PayU omawiają trendy, które mają lub będą miały największy wpływ na handel elektroniczny i gospodarkę internetową na całym świecie, w tym w Polsce. Oto w dużym skrócie, co można odnaleźć w najnowszym raporcie Digital Trends. Big Data Świat codziennie produkuje […]

    Czytaj więcej

  • byss.pl

    Opublikowano w:

    O marketingu aplikacji mobilnych rozmawiamy z agencją Byss

    O tym, jak jedna z czołowych agencji interaktywnych zainteresowała się aplikacjami mobilnymi, skąd pomysł na insta appki oraz jak wygląda marketing aplikacji mobilnych rozmawialiśmy z agencją interaktywną BYSS. Redakcja AdMonkey: Jak to się stało, że jedna z czołowych agencji interaktywnych zainteresowała się aplikacjami mobilnymi? I dodatkowe pytanie – czy jeszcze jesteście agencją interaktywną, czy już […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kreatywny szuka pracy, czyli QR zamiast CV i ćwierkające portfolio

    Kreatywni zatrudnieni w agencjach powinni tryskać pomysłami nie tylko w czasie pracy, ale też podczas jej poszukiwania. O zyskach z odrobiny inwencji świadczą przykłady wielu copywriterów, którzy zamienili papierowe CV na takie, które wyróżni ich z tłumu. Większość z nich nie zapłaciła za nie ani grosza, ponieważ wykorzystali ogólnodostępne i nieograniczone możliwości wszechobecnych mediów społecznościowych. […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Siła YouTube w Polsce

    Dziennie odwiedza go 2 miliardy ludzi. Dla wielu na całym świecie stał się źródłem wiedzy i centrum rozrywki każdego dnia. Myślisz wideo, mówisz YouTube. Jego przewagę i siłę w sieci w jednej infografice przedstawiła agencja Tube.AD. Widzowie w XXI wieku nie są już przywiązani do telewizji i narzucanego im programu. Zdecydowanie wolą oglądać to co […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wrocław stolicą polskich eventów

    Trwająca właśnie Wratislavia Cantans, Brave Festiwal, Nowe Horyzonty, największe plenerowe sylwestry – to tylko kilka wydarzeń, którymi stolica Dolnego Śląska zaistniała znacząco na mapie Polski. Od 14 do 15 listopada Wrocław ponownie zostanie stolicą polskich eventów. W tym czasie w Kinie Nowe Horyzonty odbędzie się konferencja ekspercka Marketing Progress: skuteczny event management. Jak organizować skuteczne […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Sezon festiwalowy 2013 w Internecie

    Koniec sezonu festiwalowego. Pola namiotowe opustoszały, ostatnie dźwięki wybrzmiały ze scen, a fani rozjechali się do domów. Burn Selector Festival zamknął w miniony weekend tegoroczny cykl najważniejszych, największych i najgłośniejszych imprez muzycznych w kraju. Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, jak festiwalowa rzeczywistość wpłynęła na atmosferę i dyskusję w internecie i mediach społecznościowych. Która impreza jest najgłośniejsza […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Internety 24/7 tydzień 37

    Tym razem większość przeglądu upłynie pod znakiem video i liczb czy statystyk. Mimo, że omawiane topy bynajmniej nie dotykają kwestii merytorycznych. Tak jakoś wyszło, że będzie kupa (sic!) śmiechu. 5C I nie chodzi o klasę, do której uczęszcza głośny syn sąsiadki, ale nowego Iphone’a. Jak już niestety wiemy (Apple nas do tego powoli przyzwyczaja, a […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Bez emocji nie ma uwagi. Reklamy, które poruszają

    Od słodkich bobasów, mruczących kotków i ckliwych piosenek aż po drastyczne sceny wypadków, przemocy i cierpienia. Reklamy wykorzystują całą paletę środków emocjonalnych, które mają nas poruszyć, skłonić do działania i związać z daną marką czy ideą. Jako konsumenci jesteśmy wobec nich bezradni, ponieważ emocje rodzą się w naszym mózgu bez udziału woli. – Bez emocji […]

    Czytaj więcej