WIEDZA

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Programuj, dziewczyno - bezpłatne warsztaty Coders Lab

     Umiejętność programowania to jedna z kluczowych kompetencji przyszłości. Kobiety chcące sprawdzić, czy kodowanie to coś dla nich, mogą wziąć udział w darmowych warsztatach “Programuj, dziewczyno!”, które odbędą się jesienią w dziewięciu miastach w Polsce. Cykl darmowych warsztatów “Programuj, dziewczyno!” organizuje szkoła programowania Coders Lab oraz Joanna Bochyńska, autorka bloga Wake up and code, na którym […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Akademia Duckie Deck w Centrum Nauki Kopernik - ruszają zapisy

    W weekend, 2-3 września Akademia Duckie Deck – największe w Polsce cykliczne wydarzenie dla dzieci i rodziców – ponownie zawita do Warszawy. Wszystkie rodziny spragnione nowych przeżyć i doświadczeń, zapraszamy do największego w Polsce i jednego z największych w Europie centrów nauki – Kopernika. Dziś, 21 sierpnia ruszają zapisy na warsztaty, które są jedną z […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Prowadzisz sklep internetowy? Sprawdź, czy reklama AdWords jest dla Ciebie

    Bezczynnie czekasz, aż potencjalni klienci w końcu trafią na Twój sklep internetowy? Nie masz pomysłów jak do nich dotrzeć? Spokojnie! Może czas pomyśleć nad kampanią AdWords? Mamy dla Ciebie zestawienie najbardziej skutecznych możliwości reklamowych dostępnych w Google Adwords. Być może któreś sprawdzi się w Twoim e-sklepie. Reklama Google AdWords dla Twojego sklepu Google AdWords jest […]

    Czytaj więcej

  • Corporate Cultural Responsibility

    Opublikowano w:

    Corporate Cultural Responsibility, czyli współpraca marek ze światem sztuki

    Marka przyjazna środowisku, wspierająca potrzebujących, dostarczająca przyjemne przeżycia otoczeniu, w którym funkcjonuje, choć globalna, to jednak dopasowana do lokalnej specyfiki – dzisiaj takie określenia wyrastają wokół marek jak grzyby po deszczu. Każda z nich szuka bowiem sposobu na przyciągnięcie klientów i wyróżnienie się na tle konkurencji. Nie inaczej jest z tymi, które zapragnęły nawiązać bliższą […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kongres Online Marketing już 28 września

    Czy słyszałeś już o Kongresie Online Marketing?  To jedno z największych wydarzeń w branży marketingu internetowego. To już 14 edycja konferencji organizowanej przez redakcję Magazynu Online Marketing.  Tematem przewodnim wrześniowej edycji będzie „Jak skutecznie pozyskiwać nowych klientów w internecie”. Zastanawiasz się, co zrobić aby jeszcze efektywniej sprzedawać swoje produkty w sieci? W takim razie dołącz […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Płatności zbliżeniowe najpopularniejsze wśród Millenialsów       

    Tak wynika z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Portfel Polaka”, który kompleksowo porusza tematykę związaną z podejściem Polaków do finansów. Wiele kont, jeden PIN Co piąty internauta ma konto w więcej niż jednym banku. Izba Gospodarki Elektrononicznej w swoim badaniu “Portfel Polaka” zapytała badanych, którzy zdecydowali się na założenie więcej niż jednego konta bankowego o […]

    Czytaj więcej

  • influencer marketing

    Opublikowano w:

    Kim jest mityczny influencer?

    W erze pokolenia digital natives może nim zostać każdy – sportowiec, kucharz czy pasjonat gier i nowych technologii. O mitycznych influencerach krąży wiele pogłosek. Niektórzy uważają, że z założenia są bogaci i rozkapryszeni,  inni traktują ich, jak medium do współprac komercyjnych. Jak jest naprawdę? Spotkasz go na ulicy Influencerem może być celebryta, znajomy nastolatek, kolega […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kampanie nastawione na instalacje aplikacji mobilnej – case study mPay

    Świat ewoluuje w stronę upraszczania otaczającej nas rzeczywistości i ułatwiania nam codziennych czynności. Fizyczne pieniądze zostały zastąpione kartami płatniczymi, zdjęcia robimy przy pomocy telefonów komórkowych, a dzienniki treningowe ustąpiły miejsca aplikacjom takim jak Endomondo. Dziś, dzięki powstającym coraz to nowym aplikacjom, zestaw bardziej i mniej potrzebnych narzędzi możemy mieć w jednym urządzeniu mieszczącym się w […]

    Czytaj więcej

  • e-commerce standard

    Opublikowano w:

    12. edycja E-commerce Standard

    Już 28-29 września w Warszawie 12. edycja E-commerce Standard  – konferencji, na której nie może Cię zabraknąć, jeśli chcesz być na bieżąco z najnowszymi wyzwaniami e-commerce i spędzić 2 efektywne dni wypełnione inspiracjami od najlepszych dyrektorów e-commerce, nowymi kontaktami i ożywionymi dyskusją  z praktykami. E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą tradycją na rynku poświęcona skutecznej […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Wpływ SSL na SEO

    W ostatnim czasie dużo się mówi o tym, jaki ma wpływ na SEO wdrożenie certyfikatu SSL na stronie. Wiele można przeczytać o tym, że ma on szczególne znaczenie na pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania, głównie dzięki propagandzie „HTTPS Everywhere” Google. Czy ten wpływ rzeczywiście jest aż tak duży? Oficjalne stanowisko Google jest takie, że strona […]

    Czytaj więcej