WIEDZA

Random entry RSS

  • Opublikowano w:

    Bezpieczeństwo w kryzysie wizerunkowym

    2 dni prelekcji, 22 ekspertów, 18 wystąpień, 2 warsztaty praktyczne, debata oraz około 300 uczestników – tak w liczbach prezentuje się nadchodzący Kongres Profesjonalistów Public Relations. Głównym tematem tegorocznego wydarzenia, które odbędzie się w najbliższy czwartek i piątek w Hotelu Hilton Inn w Rzeszowie, będą kryzysy wizerunkowe. Przed nami XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów PR, który […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kryzys w dobie post-prawdy. Jak radzić sobie z fake newsami?

    Błędy w relacji z klientem, wadliwy produkt czy niewłaściwie prowadzona komunikacja wewnętrzna – eksperci podkreślają, że kryzysy często rodzą się w samych firmach. Co jednak w przypadku, gdy przedsiębiorstwo nie ma sobie nic do zarzucenia, a w sieci krążą fałszywe, obciążające je informacje? Między innymi na takie tematy debatować będą eksperci i praktycy PR, którzy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    V Kongres Dyrektorów E-commerce z duchem (r)ewolucji w e-sprzedaży

    Rozwój e-commerce dynamicznie przyspiesza. Pojawiające się na rynku rozwiązania sprawiają, że branżę czekają przełomowe zmiany. Dlatego tematem przewodnim V Kongresu Dyrektorów E-commerce będą nowoczesne technologie m.in. wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz uczenie maszynowe. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 09 – 11 maja w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. Kongres Dyrektorów E-commerce już […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak w praktyce opanować kryzys wizerunkowy? Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni

    Już w kwietniu w Rzeszowie odbędzie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych. Kongres Profesjonalistów Public Relations 2018 odbędzie się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Biorący w nim […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    UX/UI conference

    Zapraszamy na UX/UI conference, która odbędzie się w dniach 23-24 kwietnia wHotelu Dębowa Góra Active & Spa. Spotkanie zostało podzielone na dwie części: I dnia odbędzie się część konferencyjna podczas której eksperci UX/UI podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas 30-minutowych wykładów. II dnia z kolei przygotowaliśmy dla Was cześć warsztatową, każdy uczestników będzie miał możliwość […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Ponad 200 % wzrostu wskaźników- e-point dla Komfort SA - case study

    Klienci coraz częściej zaczynają zakupy od  internetu. Zwykle po wejściu do sieci poszukują informacji o produkcie oraz inspiracji związanych np. z designem. Dotyczy to również branży meblarskiej i wnętrzarskiej.  Produkty związane z wyposażeniem domów są drogie i często dużej wielkości. Dlatego proces zakupowy trwa w tym wypadku dłużej i wymaga namysłu. Klienci chcą we własny […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Akademia WhitePress - startuje nowy projekt edukacyjny

    WhitePress® – największa w Polsce platforma realizująca kampanie influencer i content marketingowe  – uruchamia projekt edukacyjny skierowany do marketerów i właścicieli firm.  Eksperci Akademii WhitePress będą realizować temat przewodni projektu: Wiedza oparta na praktyce. Polskie marki coraz chętniej inwestują w content marketing i influencer marketing. Część kampanii jest jednak prowadzona bez odpowiedniej strategii. Ideą, która […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak efektywnie wykonać audyt kampanii AdWords?

    Tworzenie kampanii AdWords już od samego początku podyktowane jest nadrzędnym celem biznesowym firmy. W zależności od okoliczności, strategia może być podporządkowana budowaniu świadomości i zasięgu marki, zwiększeniu ruchu w witrynie lub sprzedaży produktów, a także dotarciu do potencjalnych Klientów. Ustalenie celu pociąga za sobą wybór odpowiedniej formy reklamy, pozwalającej zwiększyć skuteczność działań. Profesjonalny audyt kampanii […]

    Czytaj więcej

  • lejek sprzedażowy

    Opublikowano w:

    Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego

    Zestawienie możliwości reklamowych Google AdWords i Facebook ADS na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego Lejek sprzedażowy to – w wielkim skrócie – obrazowe odzwierciedlenie procesu sprzedaży, począwszy od wzbudzenia w kliencie świadomości naszej oferty, po zainteresowanie go konkretnymi produktami lub usługami, a na finalizacji transakcji kończąc. Każdy kolejny element ma go pobudzać do kolejnej pożądanej przez […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Kryzys wizerunkowy i media: Kongres Public Relations 2018

      W dniach 19 i 20 kwietnia specjaliści i praktycy z branży public relations spotkają się w Rzeszowie aby podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat kryzysów wizerunkowych. Na jednej z największych branżowych imprez w Polsce rokrocznie pojawia się kilkuset uczestników. Jak pokazał ostatni Kongres Profesjonalistów Public Relations, tematy związane z kryzysami wizerunkowymi cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. […]

    Czytaj więcej